Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Schoolkamp

Ga naar beneden 
+13
Charlene
lia
Lyron
Devon
Sarah
Alain
Jimmy
Tyler
Emilie
Ayanna
Sam
Valeria
Esther
17 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimedi okt 04, 2011 7:27 am

Helleu mensjes! :3

Ik kwam ineens op een idee, en ook deels door Jimmy, om de site hopelijk een beetje levendig te maken! Eerder was al door Jeanine voorgesteld om op Cheerkamp te gaan, wat helaas nog niet gekomen is, en ook nieuwe gebieden had aangevraagd, waarvan slechts Smokey Joe's -tijdelijk?- erbij is gekomen. Daarna waren er nog vragen geweest over eventueel een bal, maar dat was ook weer ergens vervaagd. Dus kwam ik op het idee om misschien een schoolkamp te houden? Gewoon met een typisch gele schoolbus ergens naar een écht kamp te gaan, met allemaal houten huisjes en dat soort leuke dingen! Dan kan je overdag misschien activiteiten doen zoals zeilen, muziekles, dansen, cheertraining, zwemmen, noem het allemaal maar op of gewoon lekker hangen met vrienden! En 's avonds natuurlijk met vele rondom het vuur, spookverhalen vertellen of gewoon gezellig met je vrienden in je kampeerhuisje overnachten en lekker met elkaar dollen!

Wat vinden jullie daarvan? Ideeën zijn altijd welkom! Schoolkamp 742730
Terug naar boven Ga naar beneden
Valeria

Valeria


Posts : 234

Profiel
Naam: Valeria Clark
Partner: Aaron I love you so much
Vereniging: ~

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimedi okt 04, 2011 7:34 am

Lijkt me een leuk idee.
Ik hoop dat het gaat gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Posts : 52

Profiel
Naam: Samuel Jay Carter
Partner: Single and ready to mingle? That's just another way to say I'm desperate and will take anyone in a way that rhymes.
Vereniging: ---

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimedi okt 04, 2011 7:47 am

Superleuk idee!
Al moet dan wél iedereen meedoen, anders is het niet zo veel aan.
En er moet iemand zijn die zich er echt voor in wil zetten en daar ook tijd voor heeft C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimedi okt 04, 2011 8:03 am

Het is een leuk idee, maar ik betwijfel of het er ook echt gaat komen, net zoals alle voorgaande ideeën. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimedi okt 04, 2011 8:05 am

Leuk idee, alleen.
Het zou een soort schoolkampgebied moeten zijn.
Zoals Neil meldde, denk ik, dat het minder gaat lukken.. Iedereen meedoen?? We weten allemaal dat als iedereen meedoet het nogal onoverzichtelijk wordt en dat velen gewoon niet meer posten na één of twee posts. Dan zou het nogal in het honderd lopen.
Nu, een gebied om schoolkamp te houden openen, zodat je met beperkt aantal groepjes kan gaan kamperen, verschillende dingen doen enz.
Dan kunnen we evengoed toch een Camping invoeren? ;d
Zeilen kan je op een meer, zwemmen in het zwembad, hangen kan je zowat overal..
Anderzijds begrijp ik wel dat vernieuwing best welkom is.. maarja.. Bij deze neem ik eigenlijk geen standpunt in.. Best een waardeloze reactie denk ik, maar ik post 'm toch :d
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimedi okt 04, 2011 8:24 am

Het klínkt erg leuk, maar wat er dan van uitgevoerd gaat worden valt nog maar te bezien. Veel leuke ideeën waar ik helemaal enthousiast kan worden gaan uiteindelijk toch niet door hier! Maar stel dat het wel door zou gaan, dan is het inderdaad wel lastig om met zo veel in een topic te moeten, dus dan zou der best wel veel organisatie weer in komen te zitten met eventueel meerdere topics (?) .

In ieder geval wel een leuk idee Smile .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimedi okt 04, 2011 7:25 pm

Ik vind het echt een gaaf iedee. Er kan toch een gebied worden geopend zoals een camping?..

Ik heb zo ie zo nu al leuke ideën met Jimmy en Vince.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimedi okt 04, 2011 11:25 pm

Ik wil hiervoor best een extra RPG aanmaken in Topanga State! Mijn steun is er! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimedi okt 04, 2011 11:57 pm

En wanneer komen de andere updates..? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimewo okt 05, 2011 4:12 am

Vooorr! ;D
Het is echt enorm handig dat Ties hiervoor een subforum wilt aanmaken (: Hier kan iedereen dan individuele topicjes openen met dagactiviteiten of nachtactiviteiten zoals een kampvuur, of stiekem naar andermans tent/huisje sluipen enzo.. Het klinkt mij in iedergeval super leuk in de oren! Very Happy Het is ook weer ff een duwtje in de rug om Sarah weer actief te maken, en ik denk dat ik daarmee niet de enige ben (:

Ik ben in iedergeval hartstikke voor! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimewo okt 05, 2011 4:37 am

Wat leuk dat jullie er zo positief over zijn en ik zou dit echt graag willen doorzetten, want ik wil ook m'n accounts weer wat actiever hebben natuurlijk! Er is nu ook geen gemopper van dat er geen plek is daarvoor om te RPG'n, want Tease stelt nu voor om daar speciaal voor een subforum aan te maken!

Dus voor zover ik zie zijn alle opmerkingen plotseling verdwenen en zie ik voor de rest geen tegenstanders, dus we kunnen gewoon gelijk aan de slag!

Misschien nog handig om een bepaalde tijd af te spreken? Dat we het bijv. voor proef eerst 3 weken opstarten en als er dan nog steeds zeer veel activiteit is, dat die tijd dan verlengd word? Dat lijkt me misschien wel een idee, in plaats van dat het weer zo snel dood gaat vallen, of whatever...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimewo okt 05, 2011 4:53 am

En dit is dan neem ik aan alleen voor de personages die nog op Monica High zitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimewo okt 05, 2011 5:39 am

Oja, Ty kan natuurlijk niet mee dan Razz Dan ga ik wel met Stephanie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimewo okt 05, 2011 6:05 am

Jaa precies, dat dacht ik ook al. ;p Meuh, maar ik heb geen zin om met Ayse of Zoey te posten. T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon

Devon


Posts : 31

Profiel
Naam: Devon Haynes
Partner: Always like Na Na Na, but then we're like Yeah Yeah Yeah
Vereniging: -

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimewo okt 05, 2011 6:13 am

Misschien, kunnen de mensen van MU zogezegd mee gaan als een soort begleiding?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimewo okt 05, 2011 6:20 am

Ooeeh, dan kan daar mss ook de studentendoop plaatsvinden? :d
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimewo okt 05, 2011 6:44 am

...
Leek me eerst leuk! Maar idd dan hebben de mensen die op MU zitten geen schoolkamp xd.. Ik vind eigenlijk niet dat die dan óók mee moeten, het past er eigenlijk niet op. Iedereen die een karakter heeft op MU heeft er ook wel eentje op MH, en ik vind het niet wat voor een universiteit om naar een kamp te gaan.. niet in de bossen en zeker niet in van die houten huisjes xd. Dat past niet zo bij mijn idee van high school ^^
Als er genoeg mensen op MU zitten, dan kunnen we wel altijd wat organiseren voor alleen hun, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimedo okt 13, 2011 7:06 am

Lijkt me een leuk idee.
Dan heb ik ook weer wat om te gaan postenxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimevr okt 14, 2011 10:09 pm

Dus als Tease een nieuw gebied -ofzoiets?- wilt aanmaken bij Topanga State Park om in te posten.. kunnen we beginnen toch? :3

Eerst met degene die mee willen in een openingstopic dat ze op school in de bus instappen? En daarna ieder voor zich in topic? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimeza okt 15, 2011 12:48 am

Click
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimeza okt 15, 2011 1:08 am

Jeeh, je bent zo lief! Very Happy (aa)

Dus dan zal ik maar beginnen? Very Happy

En is het toegestaan om met meerdere acc's er in te gaan? Is ook wel leuk voor Die Hard xD

En.. ik denk dat er nog wel binnenkort een activiteit voor MU zal plaatsvinden hoor Surprised Maar ik heb daar nog niks mee, dus daar kan ik niks voor organiseren, ofzo ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimeza okt 15, 2011 2:58 am

Yaaay, het gaat beginnen! ;D
Ik zag btw dat je een soort openingstopic wou doen, maar ik zou als ik jou was een limiet stellen aan het aantal deelnemers.. (:
Anders zitten we daar straks met 7 man en dan gaat het posten zo rottig.. pirat

Is het trouwens gewoon vrij om topics te openen, of is het de bedoeling dat er afspraken over de activiteiten komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimeza okt 15, 2011 3:17 am

Ja okay, maar ik weet niet hoeveel mensen er mee willen doen.. bovendien vind ik ook dat degene die NIET mee gaan in de bus, die dus ook niet kunnen posten bij de -eventuele- activiteiten.

Zal ik dan eerst maar een lijstje maken met wie er zeker weten mee gaan?
Houd het eerst wel op één account, anders word het zo druk Razz

Deelnemers:
- Charlene
- Esther
- Christian


En over de activiteiten gesproken, daar ben ik nog niet over uit hoe dat gaat gebeuren. Want deze activiteit in het geheel doen we echt niet maar één week over met het RPG'n. Nu hoeft dat openingstopic dan niet extreem lang te duren ofzo, maar ik vraag me af als er activiteiten (zoals kanoën) komen om met z'n allen te doen, hoelang we over dat topic dan gaan doen Razz Maargoed.. iemand ideeën hoe we dat aan gaan pakken? :3


Laatst aangepast door Charlene op za okt 15, 2011 8:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimeza okt 15, 2011 3:55 am

Maar eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op een openingstopic waarin je móet verschijnen.. xd Het is net als met X-men; er zijn leuke ideeën, iedereen werkt in het begin actief mee, maar uiteindelijk is er altijd wel 'iets' waardoor het allemaal doodvalt of niet meer doorgaat. Ik denk dat een openingstopic de boel alleen maar op zou houden. Ten eerste moet je steeds wachten tot iemand anders heeft gepost, en ten tweede moet eerst dat topic klaar zijn voordat je ook maar aan een activiteit kan beginnen.. Surprised
Het idee is wel leuk, maar ik denk dat het een gedurfd iets is om te doen, aangezien de kans vrij groot is dat er snel niet meer wordt gepost. En dat zou jammer zijn Surprised

En verder een idee over de activiteiten: misschien is het idee een lijstje van activiteiten op te stellen, zodat je je als het ware moet opgeven hiervoor? Zo voorkomen we een massa-topic, en ergens zie ik het ook wel gebeuren dat je je op kamp voor bepaalde activiteiten moet opgeven en je niet zomaar overal aan kan meedoen. Dat maakt het dus ook wat realistischer Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitimeza okt 15, 2011 8:23 pm

Ik vind het trouwens een beetje krom dat je niet mag meedoen met 2 accounts omdat het dan zo druk word, terwijl je het zelf wel gewoon doet xd. Misschien zouden meerdere mensen het wel leuk vinden om met 2 verschillende characters te verschijnen (a)

Het lijkt mij handig om een 'wie reageert er op mijn topic' achtig iets aan te maken. Hier kunnen mensen zich opgeven voor vooraf bepaalde activiteiten met meerdere mensen erin. En hier kunnen ze zelf ook een idee droppen en hier kunnen anderen op reageren dat ze mee willen doen, en hier kan je ook melden dat Sarah bv met Charlene in een topic wilt en wat ze gaan doen (a)..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schoolkamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schoolkamp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: