Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [gezocht] mensen voor verhaallijn.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

[gezocht] mensen voor verhaallijn. Empty
BerichtOnderwerp: [gezocht] mensen voor verhaallijn.   [gezocht] mensen voor verhaallijn. Icon_minitimedo aug 04, 2011 5:20 am

Om meer inspiratie in Vince te krijgen en hem zijn droom te laten beleven wil ik verder met hem.

Vince wou altijd al bij het leger net als zijn vader, en dan niet zomaar het leger hij wilde bij de .75th ranger regiment Het is hem eindelijk gelukt, hij heeft een opleiding aangeboden gekregen en zou er 8 weken tussen uit gaan. Hij zou daar alles leren ect.
Zo gezegd zo gedaan, alleen de 2 maanden werden verlengt uit eindelijk is hij een half jaar weg gebleven. Hij werd zelfs uitgezonden naar Mogadishu. Over wat hij daar heeft mee gemaakt wild hij niet spreken maar s'nachts komen de nachtmerrie's nog vaak op.

Maar na dat half jaar is hij heel veranderd, zelf zijn vriendin (kom ik later op terug) herkend hem niet meer. Inplaats van de zielige kwetsbare jongen is hij veranderd in een zelfstandige man die heeft geleerd om zijn emoties niet meer te tonen. Ook vrienden van hem kennen hem niet meer terug. Er is ook iets positiefs gebeurd hij is geheel clean, behalve het roken kon hij niet afleren. In de weekeinde moet hij steeds terug vliegen naar de basis. Ook kan hij elk moment worden opgeroepen en uitgezonden worden, zijn school heeft er mee ingestemd maar hij moet wel een mooie cijferlijst er voor terug geven. Omdat hij elk moment kan worden opgeroepen heeft hij zijn wapen en minutie ook in zijn kamer liggen, welliswaar in een dubbelbeveiligde kluis. Zijn liefde is nog steeds even groot voor zijn vriendin maar is het nog wel wederzijds nu hij zo veranderd is?

Wat ik dus zoek is:
Vrienden en vijnanden Razz.
Een vriendin Eloisa is de gelukkige Razz

Vince nu:
[gezocht] mensen voor verhaallijn. 12665210

Vince na zijn half jaar.
[gezocht] mensen voor verhaallijn. 25220710


Laatst aangepast door Vince op vr aug 05, 2011 7:09 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

[gezocht] mensen voor verhaallijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] mensen voor verhaallijn.   [gezocht] mensen voor verhaallijn. Icon_minitimedo aug 04, 2011 5:48 am

Hm, dit doet me een beetje denken aan Wyatt zijn verhaaltje. Maar hij heeft alleen op een militaire academie gezeten in Denemarken, dus misschien dat je daar iets mee kunt doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

[gezocht] mensen voor verhaallijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] mensen voor verhaallijn.   [gezocht] mensen voor verhaallijn. Icon_minitimedo aug 04, 2011 6:17 am

In zijn karakter uitleg staat er niks over. Maar zal eens contact met hem opnemen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Klydie

Klydie


Posts : 82

Profiel
Naam: klydie Feryo
Partner: -
Vereniging: -

[gezocht] mensen voor verhaallijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] mensen voor verhaallijn.   [gezocht] mensen voor verhaallijn. Icon_minitimevr aug 05, 2011 2:16 am

Emble en Vince waren al vrienden dus als het mag nu nog steeds Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

[gezocht] mensen voor verhaallijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] mensen voor verhaallijn.   [gezocht] mensen voor verhaallijn. Icon_minitimevr aug 05, 2011 2:23 am

Ik vind het oke Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[gezocht] mensen voor verhaallijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] mensen voor verhaallijn.   [gezocht] mensen voor verhaallijn. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[gezocht] mensen voor verhaallijn.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét
» || Mensen voor topics gezocht! ||
» [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen
» [Gezocht] 'gansta vriendje' en andere mensen.
» [Gezocht] Vriendenkring voor Jackie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: