Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

[gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Empty
BerichtOnderwerp: [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen   [gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Icon_minitimedo feb 24, 2011 5:35 am

heey,

Ik zoek een bezorgde zus voor Vince

Een stukje geschiedenis: Zijn moeder is er vandoor gaan met andere vent (kan je dus dochter van zijn) toen hij 10 was. Dat vond hij nog niet zo hel erg want zijn moeder was toch al een paar jaar niet meer zo betrokken bij zijn familie. Maar zijn vader is toen hij 13 jaar was in de oorlog overleden. Hij wilt later dus als eerbetoon in het leger. Maar hij is na de dood van zijn vader helemaal ingestort en is aan de drugs, zijn zus is dus bang dat hij helemaal het verkeerde pad opgaat. En heeft hem er van overgehaald om naar monica te halen om dat ze zo op hem kan letten en ook hoopt dat het dan beter zou gaan als hij structuur in zijn leven krijgt.

Veder zoek ik ook gewoon nog vrienden / misschien liefdes. Vijnanden zijn ook welkom

groetjes


Laatst aangepast door Vince op vr maa 11, 2011 2:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

[gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen   [gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Icon_minitimedo feb 24, 2011 6:27 am

Ik wil met Eloisa wel een vriendin zijn ^^ Ik wil wat meer activiteit in haar brengen (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




[gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen   [gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Icon_minitimedo feb 24, 2011 6:36 am

ik wil ook wel een vriendin zijn, en dan later mischien een liefde Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

[gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen   [gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Icon_minitimedo feb 24, 2011 6:44 am

ik wil wel een hater zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaelin

Kaelin


Posts : 55
Naam : LADIDAH x)

Profiel
Naam: Kaelin Jeanette Kimbell
Partner: Been living in a fantasy without meaning. It's not okay..I'm not feel save..♪
Vereniging: -

[gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen   [gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Icon_minitimedo feb 24, 2011 6:46 am

'k zou op zich met Kaelin wel een vriendin willen zijn ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

[gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen   [gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Icon_minitimedo feb 24, 2011 7:40 am

nice nice. Wie topicje ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

[gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen   [gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Icon_minitimedo feb 24, 2011 7:42 am

Geen idee of je het nu tegen één van ons of tegen ons allemaal hebt xD Maar als het laatste het geval is, zou jij het willen openen bij Eloisa? Ik moet eerst nog even met een ander ac posten (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine

Yasmine


Posts : 201
Naam : Naomii<3

Profiel
Naam: Yasmine Fey
Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me?
Vereniging:

[gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen   [gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Icon_minitimedo feb 24, 2011 7:45 am

[Ben ook Kaelin]

Ehm, je neemt ons dus allemaal Very Happy Leuk! xD
Nou ja, ik zit met jou al in een topic dus dat is dan geregelt toch? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

[gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen   [gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Icon_minitimedo feb 24, 2011 8:17 am

Zou jij oook bij metmij een topic willen openen want ik heb er niet veel tijd voor en aangezien ik inspiloos ben word het een drama xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

[gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen   [gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Icon_minitimevr maa 11, 2011 2:21 am

hmm, dat met de vrienden en haters zit wel goed.

Maar nu nog een bezorgde zus, mag een bestaand of nieuwe karakter zijn. Kan ook een dochter van zijn moeder en haar nieuwe vriend zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen   [gezocht] bezorgde zus.  en ander mensen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[gezocht] bezorgde zus. en ander mensen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét
» || Mensen voor topics gezocht! ||
» [gezocht] mensen voor verhaallijn.
» [Gezocht] 'gansta vriendje' en andere mensen.
» Hé mensen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: