Onderwerp: Re: Onderschrift raten do jan 27, 2011 10:28 am
Een 8,7 voor Iana ^^.
Abel
Profiel Naam: Abel Berman Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well. Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten do jan 27, 2011 11:13 pm
Wat gaf ik je laatst.. 8,2 of zo? xD Nou ja ik hou het nu op een 8,2. :]
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Onderschrift raten do jan 27, 2011 11:25 pm
Ayse schreef:
Een 8. =) Haar pupil is zwart en dat's... eng :3
Dat hoort zo xD Ze is van de stoere club, ya know o.o
Nog steeds vind ik die onderschrift eng xD Dus.. een 7,4 o.o
Abel
Profiel Naam: Abel Berman Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well. Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten za jan 29, 2011 1:49 pm
6.4, geen echt opvallende bewerking, je ziet d'r hoofd nauwelijks en het tekstje staat me ook niet bepaald aan D':
Onderwerp: Re: Onderschrift raten zo jan 30, 2011 7:36 am
Een 8,5. =) Mooie blend, maar het tekstje is een beetje storend met dat dik gedrukt, cursief etc.
Brandi
Profiel Naam: Brandi Baltzersen Partner: Following the heart curse. :3 Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten zo jan 30, 2011 7:40 am
8,9 ben niet helemaal weg van het meisje zelf, maar het gaat niet om het plaatje toch ^^ Ik vind het font niet zo mooi en ik zou je onderste tekstje met een hoofdletter doen, verder mooi<3
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Onderschrift raten zo jan 30, 2011 8:56 am
Onderwerp: Re: Onderschrift raten do feb 10, 2011 5:16 am
Echt leuk! Een 9,5.
Iris
Profiel Naam: Iris Swann Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥ Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo feb 16, 2011 4:13 am
Een 9 voor jou xd
Esther
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo feb 16, 2011 6:33 am
Heb je het verandert, awh ik vond die vorige leuker. Maar evengoed leuk! 9,5! (:
Chester
Profiel Naam: Chester Massri Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush Vereniging: xfml
Onderwerp: Re: Onderschrift raten ma feb 21, 2011 9:45 am
7,8. Best leuk, maar ik vind het leuker als ze niet zo verstopt zit. xD
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Onderschrift raten za feb 26, 2011 3:20 am