Onderwerp: Re: Onderschrift raten di jan 25, 2011 1:25 am
een 9 zeer mooi
Gast Gast
Onderwerp: Re: Onderschrift raten di jan 25, 2011 4:56 am
Een 7,5 geen randje
Ruby
Profiel Naam: Ruby Carver Partner: This is who I am, nobody said you had to like it. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Onderschrift raten di jan 25, 2011 4:56 am
Een 7, beetje jammer van de blend.. Want het was niet nodig geweest, die twee plaatjes door elkaar heen x')
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Onderschrift raten di jan 25, 2011 5:18 am
I like naught and mean! <3 Ik lieft dat hele plaatje gewoon, het randje en de naam staat er ook in.. en dat onderschrift tekstje.. gewoon geniaal! «33
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Onderschrift raten di jan 25, 2011 5:39 am
Onderwerp: Re: Onderschrift raten di jan 25, 2011 6:26 am
Een 8, heel mooi!
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Onderschrift raten di jan 25, 2011 6:53 am
Waah, vind m vet mooi! Een 10! <3 Fucking Perfect to me ;D
Onderwerp: Re: Onderschrift raten di jan 25, 2011 7:04 am
8,8 ;D
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Onderschrift raten di jan 25, 2011 7:15 am
Een 7. Ik ben er niet kapot van
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten di jan 25, 2011 10:34 am
7.5, ligt het aan mij of is de foto zo wazig? En z'n baardje vind ik een beetje.. Eng. Op sommige plekken is ie een beetje kaal. Dat stoort me net zo erg als wanneer dat met wenkbrauwen gebeurt. En hij lijkt me nou niet echt 18 :"D (meer boven de 30 owo)
Lore
Profiel Naam: Lore jasmin van dijk Partner: Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo jan 26, 2011 6:38 am
Een 8, nice
Esther
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo jan 26, 2011 7:47 pm
Een 8,5. Op mn mobiel zie ik dat grijze randje eromheen o,O Verder istie nice!