Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Regina aka Sammy ~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Regina aka Sammy ~ Empty
BerichtOnderwerp: Regina aka Sammy ~   Regina aka Sammy ~ Icon_minitimezo jul 03, 2011 3:34 am

Hmm het staat me zo bij dat ik me al eens had voorgesteld, maar omdat ik niet tussen de hele heutemeteut sta zal ik mezelf ook eens voorstellen ^^

Zoals sommige van jullie al weten heet ik in het echt Sammy, wat je uitspreekt als Semmie. Bah, dat is echt zo'n standaard zin van me :'D Ik ben 13 jaar - ben bijna 14 want ik ben 21 Juli jarig - en ga naar de 3de van VMBO T. Ik heb echt een miljoen hobby's als het er niet meer zijn, maar dit zijn even mijn favo bezigheden op een rijtje: RPG'en, muziek, dansen (street), dieren, tekenen en tsja.. Dat zijn wel denk ik een beetje de belangrijkste dingen. >D

Ik RPG nu zo'n 2 jaar, met dank aan Abigail. Ik ben begonnen met Wolf Story en heb daar twee accounts: Dewnin en Scandic. Ook zit ik op DreamHorses als Pearl (Admin), Dog Facination als Crush (van mezelf), Dust als Délune en op Monica natuurlijk dan als Regina.

Op dit moment heb ik een ontzettende verslaving aan Harry Potter, Lady Gaga en vind ik de Twilight Saga ook helemaal geweldig. TAYLOR LAUTNER~
Ook vind ik Tony Oller aka Chesters setje hier helemaal awesome, ook wel bekend van Gigantic.

Ik luister qua muziek eigenlijk naar alles behalve klassiek, en mijn favo bands en artiesten zijn: Paramore, Flyleaf, 30STM, Lady Gaga, Within Temptation, Tony Oller en zo'n.. Ontelbaar dingen meer. Mijn favoriete films zijn: Mean Girls, Twilight, Harry Potter en ik vind Step Up 3 ook awesome. Ohja, en voor degene die het willen weten zie ik er zo uit:
Spoiler:

Vragen zijn altijd welkom, ik bijt maar een klein beetje :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Regina aka Sammy ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regina aka Sammy ~   Regina aka Sammy ~ Icon_minitimezo jul 03, 2011 4:58 am

Regina schreef:


Ik RPG nu zo'n 2 jaar, met dank aan Abigail.

Weet je dat ik me nu helemaal epic voel? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Regina aka Sammy ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regina aka Sammy ~   Regina aka Sammy ~ Icon_minitimezo jul 03, 2011 11:44 am

Moewhahah.. ik weet al langer dat je fan van HP bent, maar volgens mij heb ik je nooit gevraagd wie je favoriete character is.. Mijnes Bellatrix Black Lestrange, voor als het je nog niet opgevallen was... >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Regina aka Sammy ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regina aka Sammy ~   Regina aka Sammy ~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regina aka Sammy ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sammy Wihehead
» Sammy & Bella's Slaapkamer
» Kamer van Sammy en Nick
» Regina
» Kamer van Regina en Mitchell

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Real-
Ga naar: