Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Babbelbox

Ga naar beneden 
+54
Joël
Niels
isolé
Isobel
Matt
Acilie
Isis
Stephanie
Esmee
Kenley
Samanta
Chester
Andie
Ayanna
Yvan
Emilie
Alain
Mitchell
Optimism
Iris
Luna
Noud
Ian
Serena
Bryce
Nick
Malin
Maja
Nils
Mike
Ayse
Sarah
Doug
Jessica
Alice
Abel
Hyde
Joey
Tyler
Emily
Zoey
Regina
Kenneth
Sophia
Jade
Lyron
Yenna
Nova
Charlene
Sawyer
Duke
Bibi
Tom
Rogee
58 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene

Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 9:44 am

Nooo! Jeanine! Waarom? Surprised En L8 Nites dan? En alles.. :c

---

Irritatie als je bij die heruitzending niet door kan spoelen, het al best wel laat is omdat ik morgen moet werken, je ma zeikt dat je naar bed moet, en HBC nog steeds niet gekomen is! Ik wil 't morgen niet opnieuw kijken en wachten, of dat ie er morgen niet meer staat! Naja, Hagrid is er nu >D

Laatst aangepast door Charlene op do jul 07, 2011 9:45 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie

Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 9:44 am

@Jeanine: Nooooeees D:
Tyler

Tyler

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 9:52 am

Esméeeeee, msn? ('A)
Ayse

Ayse

Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:04 am

Ik kom aaaaal! =D
http://www.ecsim.proboards.com
Tyler

Tyler

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:07 am

Braaf hondje pirat !
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:18 am

MOEWAHHAHAH, TOCH BELLATRIX GEZIEEEN EN GEHOORD!! Nu ga ik gauw naar bed, morgen weer vroeg op, werken! >D

~Truste and sweet dreams! «33 ♥
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah

Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:22 am

Hahaha, Dianta slaapt ook weer lekker vannacht! xd

--
Shoot Jeanine, whazzup? Ö
Ik hoop je morgen nog ff te spreken op msn! Ben er vandaag de hele dag niet op geweest omdat ik met die herkansingen zit..
Moet morgenavond wel oppassen, dus hopelijk ben je er in de middag! Very Happy
Joey

Joey

Profiel
Naam: Joey Snyder
Partner: Do I have a girlfriend? Well technically, no..
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:25 am

Oh, ik heb wat stoms gedaan.
Dus dat moet ik even rechtzetten & verwerken. No worries, maar ik zal morgen ook niet op msn te vinden zijn. Smile
Sarah
Sarah

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:39 am

Joey schreef:
Oh, ik heb wat stoms gedaan.
Dus dat moet ik even rechtzetten & verwerken. No worries, maar ik zal morgen ook niet op msn te vinden zijn. Smile
Oh okée.. Ö
Nouja, dat moet dan maar xd Je hebt nu wel een of andere nieuwsgierigheid opgewekt, maar ik spreek je dan nog wel, ooit (a') Succes in iedergeval! =D
Esmee

Esmee

Profiel
Naam: Esmee McCary
Partner: nope
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 7:05 pm

YEEEEEEEEEEEEEEEEYYY!!!
'k heb vakantie!!
Darren

Darren

Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 7:38 pm

Goedemorgen! Smile
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Samanta

Samanta

Profiel
Naam: Samanta McWoud.
Partner: Tom, you've stolen my heart ♥
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 7:43 pm

Morgen.

Vandaag lekke vroeg vrij Very Happy
Ayse

Ayse

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 8:37 pm

Zoooo, herkansing gedaann. :3

EN NU zo goed als VAKANTIEEEEE. bounce
Sawyer

Sawyer

Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 9:30 pm

Sarah schreef:
@ Abi; taah, dat spel is echt te ingewikkeld voor mij xD M'n broer speelt het ook en heeft het me echt 100x aangeraden, maar ik denk niet dat het wat voor mij is :/ Speel jij het wel? Very Happy

Een keer gedaan, maar ik vond het ingewikkeld (ja late reactie, I know xD). Ik houd het maar lekker bij Halo. En Animal Crossing. xD
Sarah
Sarah

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 9:35 pm

Sawyer schreef:
Sarah schreef:
@ Abi; taah, dat spel is echt te ingewikkeld voor mij xD M'n broer speelt het ook en heeft het me echt 100x aangeraden, maar ik denk niet dat het wat voor mij is :/ Speel jij het wel? Very Happy

Een keer gedaan, maar ik vond het ingewikkeld (ja late reactie, I know xD). Ik houd het maar lekker bij Halo. En Animal Crossing. xD
Hahahah Animal Crossing is geweldig xD Daar heb ik samen met Jeanine nog een hele verslaving aan gehad, bedenk ik me nu. En dan gingen we bij elkaar op visite in 't dorpje, en dan pikten we elkaars favo diertjes.. Ö
& Halo is ook leuk! Very Happy Ik heb laatst nog multiplayer gedaan met een vriendin, gingen we racen in van die.. die.. die vliegende motors enzo Very Happy

--
Eén herkansing gehad, nog 1 te gaan.. Very Happy
Latijn was echt een rottoets, dus ik hoop dat wiskunde wat beter gaat pirat Ik heb nog tot half 1, dus nu nog ff leren en daarna.. posten! Very Happy
En dan heb ik volgens mij bijna officieel vakantie =D

Edit; heee, wacht.. Heb ik nog maar 1 topic om in te posten? Dat valt ook tegen zeg.. xd
Tyler

Tyler

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 9:56 pm

Succes met wiskunde nog dan Maaike ^^ En Esmée lekker dat je -soort van- vakantie hebt!

Ohh, ik moet nog 7 topics =O Iedereen reageert zo snel de laatste tijd, dan kan ik het amper bijhouden.. Ik ga ze állemaal vandaag doen, promise =) .
Kenneth

Kenneth

Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:02 pm

Good mornin'
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:07 pm

Sarah schreef:
Sawyer schreef:
Sarah schreef:

Hahahah Animal Crossing is geweldig xD Daar heb ik samen met Jeanine nog een hele verslaving aan gehad, bedenk ik me nu. En dan gingen we bij elkaar op visite in 't dorpje, en dan pikten we elkaars favo diertjes.. Ö
& Halo is ook leuk! Very Happy Ik heb laatst nog multiplayer gedaan met een vriendin, gingen we racen in van die.. die.. die vliegende motors enzo Very Happy

--
Eén herkansing gehad, nog 1 te gaan.. Very Happy
Latijn was echt een rottoets, dus ik hoop dat wiskunde wat beter gaat pirat Ik heb nog tot half 1, dus nu nog ff leren en daarna.. posten! Very Happy
En dan heb ik volgens mij bijna officieel vakantie =D

Edit; heee, wacht.. Heb ik nog maar 1 topic om in te posten? Dat valt ook tegen zeg.. xd

Is dat een hint? Cool
Sawyer

Sawyer

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:12 pm

Sarah schreef:
Sawyer schreef:
Sarah schreef:

Haha, dat heb ik ook gedaan xD "Ik hou van Whitney! Das echt mijn lievelings! ;D" dan kwam Jenna al aanrennen, heel veel praten, baf, beestje verhuist. xD Maar ik was al helemaal blij, want ik had een foto in mijn huisje staan Cool
Als ik multiplayer doe wordt ik altijd dood nerveus. Dan zit ik daar zo van "OH NOES ZE GAAT ME VERMOORDEN". Behalve als het multiplayer is dat je samen story-mode doet, das best awesome xD Ik weet nog dat ik een keertje met Charlie Halo op de Xbox speelde (die hele oude, ik was jong. xD) en toen ging ik van "HAHA JE BENT DOOD". En vijf seconden daarna was ik ook dood. D:
Tom

Tom

Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:16 pm

Animal Crossing, die moet ik weer op mijn DSi gaan zetten. Geniaal spel Laughing

Twee topics hier, één op mijn eigen forum. Het valt nog wel mee (:
http://unknown-diva.deviantart.com
Sarah
Sarah

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:17 pm

Charlene schreef:
Sarah schreef:
Is dat een hint? Cool
Oh hey Dianta, jij ook online..! Very Happy Gehehe, nee hoor hoe kom je daarbij..? pirat

@ Abi:
Haha ja precies! xD Ik had er ooit eentje waar ik helemaal weg van was, en toen ik een keer met Jeanine had gelinkt was ie opeens verhuist naar haar dorpje. Ik verdrietig, zij blij.. Later toen we nog een keer hadden gelinkt had ik 'm weer terug, en volgens mij heeft dat beestje (ik dacht het witte konijn, Gabi) nog een paar keer van woonplaats verwisselt xD Echt heel grappig Very Happy Alleen ik had geen foto van haar, haha xd
& dat met multiplayer heb ik ook hoor..! Surprised Wij hebben ook Call of Duty wat ik vroeger nog wel eens met m'n broer deed, en hij gaat me dan ook echt uitmoorden :/ Dus dan spring ik ook elke keer verschrikt op als hij achter me staat, ofzo xd Alleen die vliegende dingen in Halo zijn gewoon zo leuk.. Wij hebben dan geen storymode gedaan, gewoon multiplayer, maar elkaar niet afschieten (a') Of nouja, soms.. stiekem =D
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:27 pm

Sarah schreef:
Charlene schreef:
Sarah schreef:
Is dat een hint? Cool
Oh hey Dianta, jij ook online..! Very Happy Gehehe, nee hoor hoe kom je daarbij..? pirat

@ Abi:
Haha ja precies! xD Ik had er ooit eentje waar ik helemaal weg van was, en toen ik een keer met Jeanine had gelinkt was ie opeens verhuist naar haar dorpje. Ik verdrietig, zij blij.. Later toen we nog een keer hadden gelinkt had ik 'm weer terug, en volgens mij heeft dat beestje (ik dacht het witte konijn, Gabi) nog een paar keer van woonplaats verwisselt xD Echt heel grappig Very Happy Alleen ik had geen foto van haar, haha xd
& dat met multiplayer heb ik ook hoor..! Surprised Wij hebben ook Call of Duty wat ik vroeger nog wel eens met m'n broer deed, en hij gaat me dan ook echt uitmoorden :/ Dus dan spring ik ook elke keer verschrikt op als hij achter me staat, ofzo xd Alleen die vliegende dingen in Halo zijn gewoon zo leuk.. Wij hebben dan geen storymode gedaan, gewoon multiplayer, maar elkaar niet afschieten (a') Of nouja, soms.. stiekem =D

Whahaa, ja. Al ben ik nu weer weg, moet werken. En ik zal eeeecht proberen te posten vant weekend! (A)
Sawyer

Sawyer

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:29 pm

Sarah schreef:

@ Abi:

Ja ik kwam er met Merel achter dat dat kon en toen pikte ze al mijn lievelings diertjes! :O En mijn fruit. xD Gelukkig ging ik ook d'r kersjes stelen dus dat zat wel goed. En door haar kreeg ik Nookingtons of hoe je dat ook schrijft! Very Happy En ik heb Queen gestolen, die paarse struitsvogel. XD
Hee ik heb nu deja vu met mijn zus. Zaten we ook "multiplayer?" "Ja maar elkaar niet afschieten hoor!" "Ja is goed xD" en dan ren ik daar opeens BAF, dood. "NOU RHIANNON! Sad" "Sorry ik doe het niet meer" en dan lopen we, ik zo *BAM* "MOEHAHAHAH!" xD
Ayse

Ayse

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:30 pm

Ty schreef:
Succes met wiskunde nog dan Maaike ^^ En Esmée lekker dat je -soort van- vakantie hebt!

Ohh, ik moet nog 7 topics =O Iedereen reageert zo snel de laatste tijd, dan kan ik het amper bijhouden.. Ik ga ze állemaal vandaag doen, promise =) .

Zal ik dan ook weer snel posten met Zoey? >D
Kenneth

Kenneth

Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitimedo jul 07, 2011 10:32 pm

Ja dat moet je. (a)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 37 Icon_minitime

Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: