Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 9:44 am
Nooo! Jeanine! Waarom? En L8 Nites dan? En alles.. :c
---
Irritatie als je bij die heruitzending niet door kan spoelen, het al best wel laat is omdat ik morgen moet werken, je ma zeikt dat je naar bed moet, en HBC nog steeds niet gekomen is! Ik wil 't morgen niet opnieuw kijken en wachten, of dat ie er morgen niet meer staat! Naja, Hagrid is er nu >D
Laatst aangepast door Charlene op do jul 07, 2011 9:45 am; in totaal 1 keer bewerkt
Emilie
Profiel Naam: ~ Emilie Di Ponte ~ Partner: Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 9:44 am
@Jeanine: Nooooeees D:
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 10:07 am
Braaf hondje !
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 10:18 am
MOEWAHHAHAH, TOCH BELLATRIX GEZIEEEN EN GEHOORD!! Nu ga ik gauw naar bed, morgen weer vroeg op, werken! >D
~Truste and sweet dreams! «33 ♥
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 10:22 am
Hahaha, Dianta slaapt ook weer lekker vannacht! xd
-- Shoot Jeanine, whazzup? Ö Ik hoop je morgen nog ff te spreken op msn! Ben er vandaag de hele dag niet op geweest omdat ik met die herkansingen zit.. Moet morgenavond wel oppassen, dus hopelijk ben je er in de middag!
Joey
Profiel Naam: Joey Snyder Partner: Do I have a girlfriend? Well technically, no.. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 10:25 am
Oh, ik heb wat stoms gedaan. Dus dat moet ik even rechtzetten & verwerken. No worries, maar ik zal morgen ook niet op msn te vinden zijn.
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 10:39 am
Joey schreef:
Oh, ik heb wat stoms gedaan. Dus dat moet ik even rechtzetten & verwerken. No worries, maar ik zal morgen ook niet op msn te vinden zijn.
Oh okée.. Ö Nouja, dat moet dan maar xd Je hebt nu wel een of andere nieuwsgierigheid opgewekt, maar ik spreek je dan nog wel, ooit (a') Succes in iedergeval! =D
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 9:30 pm
Sarah schreef:
@ Abi; taah, dat spel is echt te ingewikkeld voor mij xD M'n broer speelt het ook en heeft het me echt 100x aangeraden, maar ik denk niet dat het wat voor mij is :/ Speel jij het wel?
Een keer gedaan, maar ik vond het ingewikkeld (ja late reactie, I know xD). Ik houd het maar lekker bij Halo. En Animal Crossing. xD
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 9:35 pm
Sawyer schreef:
Sarah schreef:
@ Abi; taah, dat spel is echt te ingewikkeld voor mij xD M'n broer speelt het ook en heeft het me echt 100x aangeraden, maar ik denk niet dat het wat voor mij is :/ Speel jij het wel?
Een keer gedaan, maar ik vond het ingewikkeld (ja late reactie, I know xD). Ik houd het maar lekker bij Halo. En Animal Crossing. xD
Hahahah Animal Crossing is geweldig xD Daar heb ik samen met Jeanine nog een hele verslaving aan gehad, bedenk ik me nu. En dan gingen we bij elkaar op visite in 't dorpje, en dan pikten we elkaars favo diertjes.. Ö & Halo is ook leuk! Ik heb laatst nog multiplayer gedaan met een vriendin, gingen we racen in van die.. die.. die vliegende motors enzo
-- Eén herkansing gehad, nog 1 te gaan.. Latijn was echt een rottoets, dus ik hoop dat wiskunde wat beter gaat Ik heb nog tot half 1, dus nu nog ff leren en daarna.. posten! En dan heb ik volgens mij bijna officieel vakantie =D
Edit; heee, wacht.. Heb ik nog maar 1 topic om in te posten? Dat valt ook tegen zeg.. xd
Tyler
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 9:56 pm
Succes met wiskunde nog dan Maaike ^^ En Esmée lekker dat je -soort van- vakantie hebt!
Ohh, ik moet nog 7 topics =O Iedereen reageert zo snel de laatste tijd, dan kan ik het amper bijhouden.. Ik ga ze állemaal vandaag doen, promise =) .
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 10:02 pm
Good mornin'
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 10:07 pm
Sarah schreef:
Sawyer schreef:
Sarah schreef:
Hahahah Animal Crossing is geweldig xD Daar heb ik samen met Jeanine nog een hele verslaving aan gehad, bedenk ik me nu. En dan gingen we bij elkaar op visite in 't dorpje, en dan pikten we elkaars favo diertjes.. Ö & Halo is ook leuk! Ik heb laatst nog multiplayer gedaan met een vriendin, gingen we racen in van die.. die.. die vliegende motors enzo
-- Eén herkansing gehad, nog 1 te gaan.. Latijn was echt een rottoets, dus ik hoop dat wiskunde wat beter gaat Ik heb nog tot half 1, dus nu nog ff leren en daarna.. posten! En dan heb ik volgens mij bijna officieel vakantie =D
Edit; heee, wacht.. Heb ik nog maar 1 topic om in te posten? Dat valt ook tegen zeg.. xd
Is dat een hint?
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 10:12 pm
Sarah schreef:
Sawyer schreef:
Sarah schreef:
Haha, dat heb ik ook gedaan xD "Ik hou van Whitney! Das echt mijn lievelings! ;D" dan kwam Jenna al aanrennen, heel veel praten, baf, beestje verhuist. xD Maar ik was al helemaal blij, want ik had een foto in mijn huisje staan Als ik multiplayer doe wordt ik altijd dood nerveus. Dan zit ik daar zo van "OH NOES ZE GAAT ME VERMOORDEN". Behalve als het multiplayer is dat je samen story-mode doet, das best awesome xD Ik weet nog dat ik een keertje met Charlie Halo op de Xbox speelde (die hele oude, ik was jong. xD) en toen ging ik van "HAHA JE BENT DOOD". En vijf seconden daarna was ik ook dood. D:
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 10:16 pm
Animal Crossing, die moet ik weer op mijn DSi gaan zetten. Geniaal spel
Twee topics hier, één op mijn eigen forum. Het valt nog wel mee (:
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 10:17 pm
Charlene schreef:
Sarah schreef:
Is dat een hint?
Oh hey Dianta, jij ook online..! Gehehe, nee hoor hoe kom je daarbij..?
@ Abi: Haha ja precies! xD Ik had er ooit eentje waar ik helemaal weg van was, en toen ik een keer met Jeanine had gelinkt was ie opeens verhuist naar haar dorpje. Ik verdrietig, zij blij.. Later toen we nog een keer hadden gelinkt had ik 'm weer terug, en volgens mij heeft dat beestje (ik dacht het witte konijn, Gabi) nog een paar keer van woonplaats verwisselt xD Echt heel grappig Alleen ik had geen foto van haar, haha xd & dat met multiplayer heb ik ook hoor..! Wij hebben ook Call of Duty wat ik vroeger nog wel eens met m'n broer deed, en hij gaat me dan ook echt uitmoorden :/ Dus dan spring ik ook elke keer verschrikt op als hij achter me staat, ofzo xd Alleen die vliegende dingen in Halo zijn gewoon zo leuk.. Wij hebben dan geen storymode gedaan, gewoon multiplayer, maar elkaar niet afschieten (a') Of nouja, soms.. stiekem =D
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 10:27 pm
Sarah schreef:
Charlene schreef:
Sarah schreef:
Is dat een hint?
Oh hey Dianta, jij ook online..! Gehehe, nee hoor hoe kom je daarbij..?
@ Abi: Haha ja precies! xD Ik had er ooit eentje waar ik helemaal weg van was, en toen ik een keer met Jeanine had gelinkt was ie opeens verhuist naar haar dorpje. Ik verdrietig, zij blij.. Later toen we nog een keer hadden gelinkt had ik 'm weer terug, en volgens mij heeft dat beestje (ik dacht het witte konijn, Gabi) nog een paar keer van woonplaats verwisselt xD Echt heel grappig Alleen ik had geen foto van haar, haha xd & dat met multiplayer heb ik ook hoor..! Wij hebben ook Call of Duty wat ik vroeger nog wel eens met m'n broer deed, en hij gaat me dan ook echt uitmoorden :/ Dus dan spring ik ook elke keer verschrikt op als hij achter me staat, ofzo xd Alleen die vliegende dingen in Halo zijn gewoon zo leuk.. Wij hebben dan geen storymode gedaan, gewoon multiplayer, maar elkaar niet afschieten (a') Of nouja, soms.. stiekem =D
Whahaa, ja. Al ben ik nu weer weg, moet werken. En ik zal eeeecht proberen te posten vant weekend! (A)
Sawyer
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 10:29 pm
Sarah schreef:
Ja ik kwam er met Merel achter dat dat kon en toen pikte ze al mijn lievelings diertjes! :O En mijn fruit. xD Gelukkig ging ik ook d'r kersjes stelen dus dat zat wel goed. En door haar kreeg ik Nookingtons of hoe je dat ook schrijft! En ik heb Queen gestolen, die paarse struitsvogel. XD Hee ik heb nu deja vu met mijn zus. Zaten we ook "multiplayer?" "Ja maar elkaar niet afschieten hoor!" "Ja is goed xD" en dan ren ik daar opeens BAF, dood. "NOU RHIANNON! " "Sorry ik doe het niet meer" en dan lopen we, ik zo *BAM* "MOEHAHAHAH!" xD