KPN geeft mij lekker een maand lang gratis smsjes onbeperkt over 5 dagen! Ik ga mensen STALKEN dan, oeef.
Moet ik bang worden? ;o
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 7:53 am
Omg, net LIVE premiére gezien van HP, door de link die Marjo stuurde.. en omg, echt.. jankwekkend o.o Jammer dat HBC er niet bij was, naja.. ben denk ik te laat. Vooral dat ehhm.. weet niet meer wie, vertelde dat die mensen er al 5 dagen stonden! Omg, en dat hele plein.. stampvol! En we hebben net gebeld voor HP, maar maandagavond is pas het hele schema voor de HP film bekend, want nu is er slechts voor zaal 2 open, en wij willen voor zaal 3, Seat Box stoelen! >:] WHAAA, ZIN IN!!
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 7:56 am
Ooooh, ik wou ook kijken. xo
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 7:57 am
Charlene schreef:
Omg, net LIVE premiére gezien van HP, door de link die Marjo stuurde.. en omg, echt.. jankwekkend o.o Jammer dat HBC er niet bij was, naja.. ben denk ik te laat. Vooral dat ehhm.. weet niet meer wie, vertelde dat die mensen er al 5 dagen stonden! Omg, en dat hele plein.. stampvol! En we hebben net gebeld voor HP, maar maandagavond is pas het hele schema voor de HP film bekend, want nu is er slechts voor zaal 2 open, en wij willen voor zaal 3, Seat Box stoelen! >:] WHAAA, ZIN IN!!
HBC was er wel bij, je hebt haar alleen gemist Ö Toen ik inschakelde was zij net aan het woord..
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 8:00 am
Sarah schreef:
Charlene schreef:
HBC was er wel bij, je hebt haar alleen gemist Ö Toen ik inschakelde was zij net aan het woord..
HOELAAT BEN JIJ IN GESCHAKELD?!!!!!! :O
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 8:01 am
Emilie schreef:
Ik heb altijd 10000 gratis sms'jes elke maand zolang ik herlaad voor 15euro ; kan ik die nog opbellen ;D
Das best nice! Ik kan ook 1000 smsjes voor 10 euro doen, maar dan wordt mijn abbo echt onbetaalbaar, dus denk niet dat mijn moeder dat goed vindt!
Oh Esmée ik zou zeker bang zijn
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 8:02 am
Charlene schreef:
Vlak nadat Marjolein de link had gepost! (: Iets van 19.19 dacht ik.. xd
Darren
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 8:02 am
AAAAAHHH <3
OMG JAAA!! JK was aan het huilen en daarna Emma en adhaaaaww D:
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 8:04 am
Sarah schreef:
Charlene schreef:
@$#@% WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! WAT ZEI ZE EN HUILDE ZE? WAT HAD ZE AAN? >:]
Darren
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 8:07 am
"Yesterday was history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that's why they call it the present."
Oh crap. 8D Ik heb 2 gratis smsjes per dag. :3 En die heb ik serieus nog nooit gebruikt. :') Maar dan moet ik smsen via de pc en daar ben ik te lui voor. =O *gaat kijken hoeveel tegoed ze nog over heeft* Ik heb nog.. € 17,19. Oooooh dat valt nog best mee! =D Nog maar € 8,76 gebruikt in één week. Da's echt heel knap voor mij. 8D
Oeeeeh die foto van Darren is echt cool. Maar ik blijf dit echt de meest geweldige foto vinden;
Spoiler:
Laatst aangepast door Ayse op do jul 07, 2011 8:12 am; in totaal 1 keer bewerkt
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 8:10 am
Yeah <3 Mijn RPG is eindelijk af :'3
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 8:12 am
Charlene schreef:
Sarah schreef:
Charlene schreef:
@$#@% WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! WAT ZEI ZE EN HUILDE ZE? WAT HAD ZE AAN? >:]
Ze had een jurk aan die haar heel dik maakte, vonnik xD 'n Donkere kleur en ze had een heel groot, roze ding in haar haar Verder heb ik eigenlijk niet zo goed opgelet :/ Ben ondertussen half bezig met wiskunde (ik moet morgen minimaal een 5.8 halen wil ik voldoende staan op mijn rapport Ö) en ik snap er tot nu toe nog niet veel meer van dan de vorige keer :/ Maar ze huilde niet xd Die presentator babbelde gewoon wat met haar zoals met de anderen, weet dus alleen niet precies wat. Misschien kan je het nog eens opzoeken op youtube?
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 8:14 am
Tom schreef:
Nouw show mee
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 8:18 am
IK SPOT EEN MARK SALLING <33333333
Charlene Prom Queen 2011
HAHAHA, IK HEB EEN HERUITZENDING GEVONDEN! HAHAHAHAHAAH! MOEWHAHAHAHAHAHA!
Okay, ik flip gewoon! >:] :la:
Gast Gast
Kenneth schreef:
Tom schreef:
Nouw show mee
Kijk maar bij de linkpartners (:
Malin
Profiel Naam: Serena Wilson Partner: x. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox do jul 07, 2011 9:33 am
Ik ga vanavond in een aantal topics posten, en daarna verdwijn ik even voor een onbepaalde tijd. Ik weet niet hoe lang, dat hangt er van af. Dus: bye bye peeps! Jullie zien me hier vast nog wel verschijnen!