Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Time to Rock!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Abigail

Abigail


Posts : 57

Profiel
Naam: Abigail Knight
Partner: Love come, love go.
Vereniging: x.

Time to Rock! Empty
BerichtOnderwerp: Time to Rock!   Time to Rock! Icon_minitimedo jun 23, 2011 4:59 am

Abigail probeerde een paar juken [de eerste paar] om naar La Palapa te gaan. De winkel was erg klein maar ze hadden super mooie jurken, alleen was het hier peper duur. Maar omdat ze van de dure kant kwam was dat heel normaal voor haar dure dingen. "Mevrouw, ik wil deze [zesde setjes] drie hebben." Vertelde ze de mevrouw. Ze zag er uit als een chi-chi madam van de jaren '80. "Oh ja, leuk voor u. Maar eerst even zien, kunt u ze wel betalen?" Vroeg ze nonchalant. "U kan nog wel versteld staan van wat ik in dit winkeltje kan kopen," beet ze de mevrouw toe. De mevrouw glimlachte warm naar haar. "Betwijfel ik." Zei ze. "Maar als u er zo op staat ze te kopen, volg mij maar." Zei de mevrouw vol walging. Abigail liep gewonnen met de mevrouw mee. De drie fantastische jurken werden op de plateau van het bureau gelegd. De prijsen en tickets werden van de drie jurken gehaald en de mevrouw berekende de prijs. "Dat is dan $102.99." Zei ze. Abigail lachte. "Hmmm... Vandaag wordt het een goedkoop koopje zo te zien," lachte ze spottend. De mevrouw lachte geïriteerd mee. "Goed prettige dag verder." Zei de mevrouw sarcastisch. "Val dood," siste ze onhoorbaar. "Dankuel," zei ze en ging er van door. Ze ging bij een andere kledingwinkel binnen en kleedde zich om in een van de pashokjes. Daarna ging ze er meteen weer vandoor toen ze de eerste van de drie had aangedaan. Ze kwam aan en ging de club binnen. De meneer lachte warm naar haar. "Abigail, Knight?" Vroeg hij. "Ik." Zei ze. "Welkom, kom erin." Zei hij en opende het poortje voor haar. Heerlijk om herkend te worden! Ze ging binnen en het liedje van Bruno Mars en Eminem 'Lighters' stond al gedrukt in haar oren. Ze ging naar de bar en bestelde een Porto. Wie weet wat er vanavond nog allemaal kon gebeuren.

Open voor Iedereen
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Time to Rock!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Time to rock!
» We're going to rock this city!
» Party rock
» We gotta rock ~
» Rock and roll baby! =3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: La Palapa-
Ga naar: