Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Chatting with Nick

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Chatting with Nick Empty
BerichtOnderwerp: Chatting with Nick   Chatting with Nick Icon_minitimeza mei 28, 2011 12:21 pm

Het gebeurde niet vaak dat Serena achter de computer zat, maar nu had ze les in een computerlokaal en omdat ze geen zin had zich daar mee bezig te houden meldde ze zich aan op Msn.
Nadat ze gebombardeerd werd met allerlei gesprekken van mensen die wilden weten hoe het met haar was of van die dingen opmerkten als 'lang niet gesproken', merkte ze op dat Nick tussen de lijst met online contactpersonen stond.

- Hey! Wist niet dat jij tijdens school regelmatig op de computer zat? Alles goed?

[Ik & Nick please! ^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Chatting with Nick Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatting with Nick   Chatting with Nick Icon_minitimeza mei 28, 2011 12:34 pm

Typisch, Harris -de wiskunde leraar- had hem eruit gestuurd en nu moest hij verplicht in de bibliotheek gaan zitten. De vrouw met het muisgrijze haar, en één enkele gezichtsuitdrukking hield hem in de gaten. Ze zorgde ervoor dat hij het gebouw niet verliet, en dat hij geen herrie maakte. Niet dat dat op dit moment echt mogelijk was, hij zat hier in zijn eentje in een verdomde bibliotheek. Boring. Het was een geluk dat ze hier msn hadden, of moest hij zeggen een wonder? Onderin zijn scherm lichtte een oranje balkje op, tot nu toe had hij enkel met een vriend van hem in Sicilië lopen msn'en hoe die gast aan een computer was gekomen was hem overigens een raadsel.

Heej! Dat ik één keer online ben betekend niet dat ik er regelmatig ben onder schooltijd hea. Maar ik ben er uit gestuurd door Harris, en nu mag ik verplicht een uur doorbrengen in de bibliotheek. Heel gezellig hier --' En wat doe jij onder schooltijd op msn, dat hoort niet hé Razz
Ja hoor, en met jouw?
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Chatting with Nick Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatting with Nick   Chatting with Nick Icon_minitimewo jun 01, 2011 11:46 am

Serena glimlachtte op Nick zijn reactie, welke een beetje betweterig op haar over kwam. Nooit gedacht dat hij zo was, eigenlijk. Ze wierp een blik over haar computerscherm naar waar de leraar was, maar hij liep rond en beantwoordde vragen van leerlingen die redelijk ver voor haar zaten. Blijkbaar hadden ze moeite met het opzoeken van informatie voor de opdracht van geschiedenis, misschien moest ze maar eens op letten. Nehh, het gesprek met Nick was veel interessanter.

- Rustig maar, hoor xd. Uh-oh! Er uit gestuurd? Wat heb je voor iets verschrikkelijks gedaan? En haha, ik zit stiekem op msn tijdens een geschiedenisles Wink! Moeten ze mij maar niet op de computer laten, haha! Ja, het gaat geweldig Very Happy..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Chatting with Nick Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatting with Nick   Chatting with Nick Icon_minitimedo jun 02, 2011 5:00 am

Niet veel, ik kwam te laat en vervolgens lette ik niet op en toen Harris er wat over zei en ik daarop reageerde had ik volgens hem een grootte mond en moest ik er uit (aa) Ach ja, nu kan ik in elk geval met jouw praten en jij bent een stuk interessanter dan de geschiedenis les Wink Dus misschien moet ik Harris maar dankbaar zijn..

Met zijn leunde Nick tegen de achterkant van de stoel, zijn ogen liet hij voor een moment door de ruimte dwalen. De vrouw met haar muisgrijze haren, was druk bezig boeken op de juiste plek te plaatste, ze had weinig aandacht voor hem. En hij wist dat zolang hij stil bleef, hij rustig kon blijven msn'en.

Mooi ^^ En heb je nog wat leuks mee gemaakt in MH?

De vraag was erg inspiratieloos, maar hij zou misschien een gesprek tot stand brengen. Iets wat overigens niet erg moeilijk was met Serena, dat had hij bij hun eerste ontmoeting direct gemerkt. Ze was open en spontaan, wat haar een leuke gesprekspartner maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Chatting with Nick Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatting with Nick   Chatting with Nick Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chatting with Nick
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~Chatting
» Chatting [Alice]
» Chatting with Hyde
» Room of Iana and Nick.
» Kamer van Sammy en Nick

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Chatcorner :: Chatcorner-
Ga naar: