Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Idee] North Pacific Ocean

Ga naar beneden 
+3
Ayanna
Tyler
Ian
7 plaatsers

Wil jij North Pacific Ocean?
Voor [Zeg waarom]
[Idee] North Pacific Ocean Untitl1275%[Idee] North Pacific Ocean Untitl12
 75% [ 6 ]
Tegen [Zeg waarom]
[Idee] North Pacific Ocean Untitl1225%[Idee] North Pacific Ocean Untitl12
 25% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 8
 

AuteurBericht
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

[Idee] North Pacific Ocean Empty
BerichtOnderwerp: [Idee] North Pacific Ocean   [Idee] North Pacific Ocean Icon_minitimema mei 09, 2011 1:27 am

Misschien overbodig maar het lijkt me wel leuk om ook wat gebiedjes van Pacific te gaan maken.
Immers was Monica High gemaakt omdat ze met andere scholen wedstrijden deden. Ja, natuurlijk kun je ook in het Monica gebied posten maar een paar Pacific gebieden zijn misschien ook leuk?
However, Ik zou graag een oceaan krijgen dat je echt strand hebt. Tuurlijk hebben we Monica Beach maar een stukje oceaan is ook leuk. Dan kun je met de Dolfijnen daar zwemmen, snorkelen, met de waterfiets rondgaan ...
Ikzelf zou het een leuk idee vinden om met Dolfijntjes te zwemmen. Very Happy

Ik zie jullie reacties/stemmen wel verschijnen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

[Idee] North Pacific Ocean Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] North Pacific Ocean   [Idee] North Pacific Ocean Icon_minitimema mei 09, 2011 2:12 am

Ik ben zeker voor, wat mij betreft mogen er zeker wat plaatsen bij. Het houdt het posten ook wat afwisselender als er wat meer locaties zouden zijn Smile
Dat het dan North Pacific Ocean is, is een goed idee! Die school staat ook bij de portal, maar verder merk je er weinig van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

[Idee] North Pacific Ocean Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] North Pacific Ocean   [Idee] North Pacific Ocean Icon_minitimema mei 09, 2011 2:18 am

Oh, grapje, laat ik dan ook een reden geven waarom ik voor stem. En die is net zoals die van Camee, ik stem voor nieuwe plaatsen omdat ik de plaatsen die er nu zijn .. wel gezien heb zegmaar. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

[Idee] North Pacific Ocean Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] North Pacific Ocean   [Idee] North Pacific Ocean Icon_minitimema mei 09, 2011 2:47 am

Ik ben ervoor om meer gebieden aan Monica High toe te voegen, ik zie alleen het nut van dit gebied totaal niet in. Monica Beach is het strand aan de Pacific Ocean, snorkelen en met de waterfiets kan je daar ook doen. Ik vindt het een beetje dubbelop.
Ook om gebied van Pacific High toe te voegen vindt ik niets. Geen karakter zit op die school en wat moeten Monicanen nu bij de blauwen?


Ik ben zeker toe aan vernieuwing qua gebieden, maar dan heb ik toch liever dat het ook nog iets toevoegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

[Idee] North Pacific Ocean Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] North Pacific Ocean   [Idee] North Pacific Ocean Icon_minitimema mei 09, 2011 4:42 am

Alain schreef:
Ook om gebied van Pacific High toe te voegen vindt ik niets. Geen karakter zit op die school en wat moeten Monicanen nu bij de blauwen?
Ruzie zoeken met ze?

Ik vind het een goed idee. Maar ben er niet over uit of ik het toegevoegd wil hebben, of niet xd.. Ik ben neutraal, laten we het daar maar op houden Smile.. Want het zou bijvoorbeeld leuk zijn als het een soort van rif word, waar inheemse en beschermde vissensoorten leven waartussen je mag snorkelen.. En misschien met een strand dat niet echt bedoeld is voor de toeristen (en dus niet bezaaid raakt met duitsers die kuilen graven..) maar eerder is ondekt door de bevolking van Santa Monica zelf Very Happy? Een soort chillplek waar strandfeesten met kampvuren gehouden worden.
Een soort tropische versie van LaPush van Twilight, eigenlijk xd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

[Idee] North Pacific Ocean Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] North Pacific Ocean   [Idee] North Pacific Ocean Icon_minitimema mei 09, 2011 4:44 am

Ik doe lekker moeilijk, ik ben Voor & Tegen. ;D
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn: Monica zou best nieuwe gebieden kunnen gebruiken. Zo geven 'we' een vernieuwende, wat frisse tint aan dit forum. (Niet dat we dat nodig hebben, maar persoonlijk ben ik een tikkeltje uitgekeken op de meeste plaatsen..) Goed, ik denk dat het moeilijk is om nog meer gebieden te verzinnen die echt wel van tel kunnen zijn. Er zijn verschillende ideeën ooit voorgesteld waarvan er geen gekozen zijn, misschien moeten we dan opnieuw over gebieden gaan nadenken. Natuurlijk kan even brainstormen geen kwaad, ik kan zo tal van gebieden opnoemen die waarschijnlijk toch om een of andere reden worden afgekeurd. Maar goed, het is misschien het proberen waard; misschien halen we er toch iets nuttigs uit? Iedereen kan aanvullen Very Happy.
Ps; Ik weet ook dat er verschillende gebieden een beetje kunnen overlappen (bv Topanga met grotten etc.. Maar ik denk wel dat je een onderverdeling moet gaan maken en minder algemene dingen gaan gebruiken; anders kan je veel te veel gebieden gaan uitsluiten en komen we hier uit met geen enkel gebied dat geschikt zou zijn xD

-Pretpark
-Meren (Plekjes waar je op gras kan gaan zonnen, denk aan zeilen etc, dingen die minder mogelijk zijn op zee of iets dergelijks, het is toch wat anders dan zee al zullen daar verschillende meningen over zijn)
- Grotten? (Hier in België hebben we de grotten van Han xD Ik heb geen idee of ze dat in Santa monica hebben of niet, maar het is een voorstel.)
- Stations & Luchthaven? (Altijd leuk om toe te komen etc.)
- Universiteit.. Idk.. (>afstuderen en hoger opleiding gaan volgen of.. werken)
- Santa Monica Mountains (Opnieuw een stukje natuur, I know.. Daarin moeten we wel een serieuze keuze gaan maken..)
- Camping.. Leek me wel gezellig..Is ook stoer Very Happy
(- Festivalterrein om in de sfeer te komen, lekker gekoppeld aan camping..)



Idk.. Sommige ideeën zijn vergezocht, maar ik deed een poging en ik ga ze niet weggooien.; Aanvullingen geven zou leuk zijn..

Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

[Idee] North Pacific Ocean Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] North Pacific Ocean   [Idee] North Pacific Ocean Icon_minitimema mei 09, 2011 5:00 am

Ik ben tegen het idee om North Pacific Ocean toe te voegen... Surprised
Het is niet zo dat ik het een stom idee vind of de activiteiten die je noemt afkeur, maar ik ben het eigenlijk gewoon heel erg eens met Alain. En zoals ik je zelf al zei, Ian; je kan altijd wel een plekje verzinnen waar je kan snorkelen/zwemmen met dolfijnen/waterfietsen, daar is een apart gebied niet voor nodig; daar zie ik het nut niet zo van in.. xd
In feite vind ik het idee hartstikke leuk (ik kwam zelf met het idee om met dolfijnen te zwemmen, dus waarom zou ik er nu tegen zijn? ;o) maar dat heb ik opgelost door te gaan posten bij de Fun Area. In de beschrijving hiervan wordt gezegd dat Fun Area een groot gebied is, maar de plaats ervan wordt nooit beschreven; in mijn post zal de Fun Area dan ook dichter bij de kust liggen dan in die van ieder ander, zodat daar met dolfijnen kan worden gezwommen Very Happy
Snorkelen & waterfietsen wordt over het algemeen vlakbij kusten gedaan, dus wat mij betreft kan je daarvoor idd op Santa Monica Beach terecht..

Het idee van Serena vind ik ook wel leuk met het strandje dat zij noemt, hier is mijn mening een beetje neutraal over.. xd
Aan de ene kant denk ik "Je kan net zo goed een topic openen waar je op een afgelegen stukje van het strand hebt afgesproken met mensen", maar aan de andere kant denk ik dan weer "Een baai is ook wel leuk". En op dat punt zou je moeten kijken naar de RPG mogelijkheden, en wat dat betreft vind ik die van een baai/strand niet veel van elkaar verschillen.. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

[Idee] North Pacific Ocean Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] North Pacific Ocean   [Idee] North Pacific Ocean Icon_minitimewo mei 11, 2011 5:08 am

Ik vind die polls altijd zo een vertekend beeld geven. Mensen die voor of tegen zijn, zouden dit gewoon moeten posten, zo niet dan kan ik heel weinig met hun mening. Ik weet het, eerder heb ik ook die dingen open gehad in mijn ideeen... Doe ik niet meer Smile
Nu heb je 3 voor, 2 neutraal en 2 tegen. Waarvan degene die voor zijn, nog geen reactie hebben gegeven om hun standpunt te verdedigen.

Aan de mensen die tegen zijn: zouden jullie iets willen noemen wat je beter kan doen in de North Pacific Ocean dan bij de Monica Beach waar iedereen al een duik in die zelfde North Pacific Ocean neemt? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gesponsorde inhoud





[Idee] North Pacific Ocean Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] North Pacific Ocean   [Idee] North Pacific Ocean Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Idee] North Pacific Ocean
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Idee] Sport Zwembad
» [Idee] Skateplek
» [Idee] Bibliotheek
» [Idee] Bioscoop
» [Idee] Meerdere gebieden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: