Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: [Idee] Meerdere gebieden wo aug 11, 2010 9:28 am
Hallo allemaal!
Ruby en ik waren wat aan het brainstormen, en kwamen eigenlijk met een heel nieuw gebied
Santa Monica(de stad) - Stadscentrum (graag inclusief grote fontein + leuke terrasjes ) - Het park - Sportschool (voor mensen die geen specifieke sport willen beoefenen, en toch hun lichaam in shape willen houden)
Dit is het gedeelte wat totaal niet met de school zelf te maken heeft, maar wat in principe wel leuke gebieden zijn voor de vrije tijd. We zijn benieuwd naar jullie mening hierover, graag wel even bij vermelden waarom wel of niet...
Gast Gast
Onderwerp: Re: [Idee] Meerdere gebieden wo aug 11, 2010 9:30 am
Sportpark, is dan fitnescenter niet beter?
Rest voegt zeker wel iets toe...
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: [Idee] Meerdere gebieden wo aug 11, 2010 9:36 am
Stadscentrum kan in Public Centre, Fitness kan onder Fun Area vallen. Een park vind ik minder, Santa Monica staat niet bekend om haar luchtige natuur maar juist om de drukte. Luchtige natuur kan je nog bij het strand vinden
Het skatepark kan ook komen in het Public Centre (idee in een ander topic)
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: [Idee] Meerdere gebieden vr aug 13, 2010 1:46 am
Onderwerp: Re: [Idee] Meerdere gebieden vr aug 13, 2010 1:48 am
Ik ben voor twee van de drie gebieden. Bij het Park ben ik tegen omdat zoals Ties inderdaad al voor mij zij. Santa Monica staat bekend voor de drukte.
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: [Idee] Meerdere gebieden vr aug 13, 2010 1:52 am
Hm, I guess dat onze char's het dan zonder rust moeten stellen x'] Ik snap de argumenten tegen het park, hoewel het wel jammer is dat je -buiten het strand in't laagseizoen- geen plek hebt om eens rustig te relaxen.
& voor de rest maakt het mij niet zoveel uit waar het komt te staan.. ^^
Alain Admin
Onderwerp: Re: [Idee] Meerdere gebieden vr aug 13, 2010 2:16 am
Stadscentrum is toegevoegd en Fitnesscentrum heb ik in de beschrijving van Fun Area aangepast
Misschien straks nog een apart topic over het park?