Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 And who are yóu?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimewo apr 13, 2011 6:54 am

De middag verliep - tot nu toe - rustig. Gewoon samen met haar vriendin lekker rondlummelen, af en toe een leuke winkel in gaan en je gewoon doodshoppen. En nu was het dan eens tijd voor een terassje, na een hele middag rondbazuinen had ze echt wel wat te drinken nodig, voordat ze dadelijk van d'r stokje ging. Rustig en opgewekt - aangezien ze helemaal happy was met haar nieuwe toekomstige kastinhoud - en al klakkend met haar hakken liepen ze een aantal terrasjes af. Hmm, Giovanni? Het zou wel goed zijn. "Goed Stace?" Vroeg ze haar, en nadat ze met een instemmend knikje haar vraag had beantwoord liepen ze door alle tafeltjes om op zoek te gaan naar een leeg exemplaar. Wat nog moeilijk ging worden zo te zien. Het was mooi weer, en haar blonde haar werd altijd nog lichter als er een aantal weken een heftig zonnetje stond te branden op haar kapsel. Dat was nu ook te zien, na een paar dagen mooi zomerweer. Het was alweer een tint lichter wat een mooie uitstraling gaf en het of course nog perfecter maakte. Ja, dóh, ze moest ook gewoon perfect zijn. Anders was ze geen queen bee van de school en kon ze alles wel vergeten. En dat ging ze dus niet doen, o god nee, ze was andere dingen van plan. Ze liet tussen haar vingers een paar plukjes van haar haar glijden en controleerde even hoe haar haar er op dit moment uitzag. Ze werd opgewekt uit haar eigenzinnige gedachtes door haar vriendin die wild zat te gebaren dat ze een plekje had kunnen vinden. Ze liep haar richting uit en keek haar even waarschuwend aan. "Gek, niet als een mongool zwaaien joh. Wat denken ze wel." zei ze tegen haar met een scherp randje, maarja, dat was Stacey wel gewend van d'r. Ze knikte even richting haar en ging zitten. Ook Regina trok een stoel naar achter, lekker in het zonnetje, en ging naast haar vriendin zitten. Hèhè, eindelijk even wat rust. Door die hakken die ze aanhad had ze best wel pijn aan haar benen gekregen ookal kon ze er uitstekend op lopen. Ze leunde achterover en sloeg haar lokken over haar schouders naar voren. Om haar geliefde ogen te beschermen tegen de zon besloot ze haar zonnebril uit haar pony te halen en die over haar ogen te schuiven. Een nieuw Chanel exemplaat, dahah.

Na enkele minuten liep er eindelijk een oberding hun richting op, en ze schoof haar zonnebril opnieuw omhoog in haar haar. "Wat willen jullie bestellen dames?" Vroeg hij hun, terwijl hij zijn notitieblokje al klaar hield om alles te noteren. "Eindelijk. Ik wil een Ice tea, light, met veel ijsklontjes. Ik moet even afkoelen door de hotheid van je. En jij Stace?" Zei ze met een vage grijns, terwijl ze hem met een geamuseerd lachje aankeek. Hij was totaal niet knap maar scheen zich nu wel knap te voelen. Boeiend. "Het was maar een grapje hoor schat." Zei ze nog even snel, terwijl ze hem droogjes aankeek, hij had blijkbaar het idee dat ze het meende. En dadelijk dachten de mensen om haar heen dat ze het ook echt meenden en dat wou ze niet. Iel, hij was lelijk. Ze richtte haar blik op Stacey die water nam. Oké, en de bestelling was onderweg. Een zuchtje verliet haar mond en ze richtte haar groene kijkers op de tassen die ze naast zich geplend had. Hmm, achteraf had ze best veel ingeslagen. Beter meer dan niks toch? Ze keek even opzij en zag hoe Stacey haar mobiel opende die een smsje oproepte. "Reg, sorry maar ik móet er vandoor!" Meldde ze, en voordat ze fatsoenlijk gedag kon zeggen was ze verdwenen. Hmm, boeiend, ze kon zich in haar eentje toch wel vermaken. Of was ze niet meer alleen?

[& Bryce! En deze post is al eens eerder gebruikt door Regina <3 Maar dat wist Jokeheid al]

Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Posts : 28

Profiel
Naam: Bryce
Partner: Uh-um.
Vereniging: Nobody.

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimewo apr 13, 2011 7:30 am

"Heey Dude, kom je vanmiddag naar het restaurant, je weet wel..Om de hoek? Er lopen hier geweldige chiks rond. Kido." Er verscheen een grote grijns op zijn gezicht. Kido was een bijnaam voor zijn vriend Ky. Hij was even oud als hij was en ze kwamen dan ook goed overeen. Even twijfelde Bryce wat hij zou doen. Hij kon natuurlijk gaan, wie wilde er nu op deze zonnige dag geen meisje versieren? Maar toch had hij vandaag zijn dag anders gepland. Hij wou vandaag rustig naar een terrasje gaan om daar wat te gaan drinken en dan naar de discobar te gaan vanavond. "Sorry Ky, niet vandaag. Heb andere plannen. ~" Bryce drukte simpel op 'verzenden' en weg was het berichtje.? Tevreden drukte hij zijn samsung gsm uit en liet hem wegzinken in zijn skinny jeans. En om echt eerlijk te zijn zag hij er vandaag geweldig lekker uit. Een stralend wit hemd met daarboven zijn blauwe G-star pull. Thuis had hij nog nagedacht over of hij een zonnebril zou dragen vandaag. Maar dat heeft hij maar niet gedaan, de zon scheen juist goed op zijn zongebruinde huid. Bryce grijnsde toen hij in de verte een meisje zag dat wild aan het zwaaien was naar een ander. Hmm, die zagen er hot uit. Met zijn charmanste glimlach liep hij op hen af. Zag tot zijn verbazing dat het ene meisje al weg was. Nou, dat was vriendelijk. Nu er net een hotty als hém bij hen kwam. Phuh. Brye richtte zich op het knapste meisje, zette zich zonder pardon naast haar neer. "Hye schat." Bryce grijnsde waarna hij het meisje met het blonde haar liefelijk aankeek. "Ik ben Bryce, ik ben nieuw hier. En met wie heb ik hier het genoegen, my lady?" Bryce wist dat hij onuitstaanbaar was. Hij had misschien ook een ego van hier tot in Tokyo. Daarom dat het ook niet uitzonderlijk was dat hij in een rijke omgeving was opgegroeid. Zijn vader had een grote fabriek samen met zijn grootvader opgebouwd waardoor hij per maand geld ontving. Ja, Bryce had niets te kort. Hij vond het dan ook niet erg om dure kleding, gsm's of eten te kopen. Als het maar zijn smaak was. Met zijn fel blauwe ogen keek hij het meisje nog eens aan. "Volgens mij ben jij hier toch al een tijdje. Je manier van doen bevalt me wel." Zei hij vriendelijk, deze keer ietwat menende. Zijn wenkbrauwen wiebelden overeind toen een jongen op hen af kwam en zich extra dicht bij het meisje kwam nestelen. "Wil jij wel eens ophoepelen." Verdedigde hij hen twee meteen nadat hij recht was gaan staan en de jongen bij zijn kraag had gepakt. "Komaan dude, she's hot. We kunnen haar delen?" Stamelde de jongen ietwat overdonderd. Alleen die zijn grijns stond hem voor geen meter aan. Meteen trok hij hem mee tot achter een paar struiken naast het terras. "Ik zou je rap wegmaken moest ik jou zijn." Siste Bryce naar de jongen die hem bang aankeek. Bryce gaf hem een kleine duw en de jongen nam als een bang konijn het hazenpad. Tevreden liep Bryce terug naar 'zijn' meisje. Hij ging weer naast haar zitten. "Lastige kindjes zijn het toch, niet?" Bryce haalde zijn schouders luchtig op.

-inspiratieloos .. Sorry schat.. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimewo apr 13, 2011 7:43 am

Opeens werd haar aandacht getrokken door een jongen die zich naast haar nestelde. Ze keek opzij, als eerste reactie trok ze een wenkbrauw op toen ze zijn "Hye schat." hoorde. Ze keek om vanaf de mobiel waar ze op aan het tikken was en zag dat hij eigenlijk niet verkeerd was. Helemaal niet eigenlijk, hij was aardig hot. Nog voordat ze antwoord kon geven begon hij weer met een nieuwe zin. "Ik ben Bryce, ik ben nieuw hier. En met wie heb ik hier het genoegen, my lady?" Ze grinnikte en keek hem met een onweerstaanbare en typisch Regina-achtige smile aan. "Haai darling.. Ik ben Regina, Regina George." Begroette ze hem, terwijl ze haar hand door haar goudglanzende lokken streek. Ze pakte haar glas op van de tafel en nam even snel een slokje waarna ze hem weer neerzette. Kennelijk was hij zo'n versier type die overal heen ging om meiden te spotten. Had hij vandaag even geluk, want ze wist dat er niemand hier in Monica te vinden was die knapper was dan haar. Komop, ze was ook wel ongelovelijk hot, ze was voor niks de Queen B van school right? "Volgens mij ben jij hier toch al een tijdje. Je manier van doen bevalt me wel." Klonk de stem van de gozer die dus blijkbaar de naam Bryce met zich meedroeg, aardig vriendelijk. "Nou, dan tref je het maar mooi nieuwerd. Dat je gelijk al dé girl van de school ontmoet. En ik ben hier of course al een tijdje.." Liet ze hem weten, met een halve grijns rond haar glanzende gelipglossde lippen. Een windbriesje speelde met haar lokken terwijl haar geweldig uitziende, gifgroene ogen op de jongen gericht waren. Nâh, ze was allang blij dat het zo'n lekkerding was. Ze zag het al helemaal voor zich, het kon net zo goed een lelijk iemand zijn. Iel. Onverwachts en plotseling - die ze niet zag aankomen - nestelde er opeens een of andere onbekende gozer tegen haar aan. Hallo?! Wie was die gozer nouweer? Hmm, blijkbaar ook voor haar beauty looks gevallen ofzo. "Komaan dude, she's hot. We kunnen haar delen?" Zei hij, nadat Bryce op was gestaan die er blijkbaar niet echt blij mee was en haar allesbehalve wilde delen. Hmm, die aandacht was ze gewend maar toch bleef het cool. Dat waren de dingen die haar reputatie zo hoog hielden. Ze keek met een gevleid glimlachje hoe Bryce zijn best deed die andere jongen weg te stampen en na enkele minuten was het hem gelukt. "Lastige kindjes zijn het toch, niet?" Vroeg hij haar, en ze knikte. "Nâh, ligt eraan. Als hij onwijs lekker was geweest had je me toch écht moet delen I guess." Zei ze met een plagerige glimlach, ookal was een deel er best wel van gemeend. Om haar echt voor jezelf te krijgen mocht je toch echt wel perfect zijn. Dus ja, hij kon maar beter zijn best doen vandaag.. Ookal beviel hij haar tot nu toe stiekem best wel. In elk geval, hij was hot, dat was een ding wat zeker was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Posts : 28

Profiel
Naam: Bryce
Partner: Uh-um.
Vereniging: Nobody.

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimewo apr 13, 2011 9:51 am

Bryce keek het meisje aan die zich voorstelde als Regina George. En al meteen herkende hij de naam. Ach, wie kende dié naam nu niet? Bryce prijsde zichzelf al meteen gelukkig dat hij dit meisje was tegengekomen. En damn.. Bryce beet zachtjes op zijn onderlip. Dit wijf is echt hawt! Bryce grijnsde, keek Regina glimlachend aan. En Regina had haar naam als Queen B al helemaal niet gestolen. Haar air was al van ver te horen, ook gewoon die opmerkingen. Ze was wel wat gewend, dat was zeker. Maar het lag hem al helemaal niet toen ze zei dat hij haar maar moest delen moest die ene hot geweest zijn. "Ach sweedy, jongens als ik doen dat niet graag. Wij hebben liever de shawty's voor ons zelf. Alleja, 'k bedoel. Zeg niet dat ik lelijk ben?" Zei hij op zijn charmanste toon. Ja, Bryce had best de looks en de stem om meisjes voor hem te doen vallen. En stiekem genoot hij ook van die aandacht. Ook gewoon die meisjesblikken die o zo jaloers keken naar Regina. Maar ook de jongensblikken die hem aankeken van 'ik vermoord je straks wel om je plaats in te pikken' blik. Bryce richtte zich weer op Regina. "Al zo'n populariteit my dear? Ik heb veel over je gehoord. Pestgedoe tegenover nerds? Zou je me ook niet pesten? Begin ik te wenen ..." Zei hij nep-meelevend met de 'gepeste' kindjes. Ach Regina zou wel een goede reden hebben om die kuwt nerds eens een pets te geven. Ze moesten toch ooit wel eens beseffen dat ze echt léélijk waren? Bryce maakte het hem gemakkelijk, strekte zijn benen gemakkelijk uit en legde zijn arm op de stoelleuning van Regina. Hij raakte haar met geen vinger aan, maakte het hem alleen fijn comfortabel. En om eerlijk te zijn had Bryce wel eens met hot girls te maken gehad. Laat staan zo'n twee om de drie dagen. Je kwam ook niet altijd zulke wijven tegen. Die ene typisch jongensgrijns kwam weer op zijn gezicht toen Regina hem aankeek. Een goede eerste indruk maken was nooit verkeert. "Wat moet je hebben van drankje? Ik trakteer wel, geld genoeg. Maar voor jou is dat niets eah, pfuh, een jongen die je eens trakteert? Ik ken dat." Zei hij luchtig waarna hij zijn schouders ophaalde. Hij had wel al vaker meisjes getrakteerd, eigenlijk om er daarna mee naar de slaapkamer te vertrekken, als die dan hot genoeg waren. Toen de ober eenmaal aankwam bekeek Bryce de kaart waarop hij al meteen op een 'breezer' aankwam. Dat was een soort pepdrank met veel alcohol in. Maar Bryce kon wel tegen een stootje, hij moest altijd veel op hebben vooraleer hij écht dronken zou worden. Maar die optie gebruikte hij pas als het meisje er ook bij was en ook verder wou gaan. Bij Regina had hij dat gevoel nog totaal niet. Eerst wat opwarmen tot ze heet staan, dan pas word het party. Bryce keek naar Regina. "Zo dus, je hebt geen vriendje neem ik aan? Ik heb geen zin in onnodige ruzies liefje, straks komt ie me nog slaan." Zei hij half serieus half lachend. Bij Bryce kon je altijd moeilijk zijn emoties lezen. Ofwel merkte je het echt dat hij het meende, ofwel bleef het een groot vraagteken. Die keuze liet hij altijd aan zijn tegenpool, diegene die met hem praatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimedo apr 14, 2011 7:19 am

"Ach sweedy, jongens als ik doen dat niet graag. Wij hebben liever de shawty's voor ons zelf. Alleja, 'k bedoel. Zeg niet dat ik lelijk ben?" Ze keek hem met een glimlachje aan terwijl ze haar zonnebril uit haar haar schoof en die voor haar ogen deed zodat de grifgroene kleur van haar kijkers even bedekt werden. "De shawty's? In het meervoud bedoel je? Ik wist niet dat er meiden waren die hotter waren dan mij? En ik zeggen dat je lelijk bent, of course niet honey." Zei ze met een geamuseerde grijns rond haar lippen. Met haar hand streek ze een plukje haar achter haar oor terwijl ze een aantal andere lokken over haar schouders sloeg. "Al zo'n populariteit my dear? Ik heb veel over je gehoord. Pestgedoe tegenover nerds? Zou je me ook niet pesten? Begin ik te wenen ..." "Of course. Veel over mij gehoord? Wat heb je over mij gehoord dan schat?" Vroeg ze hem terwijl haar groene ogen hem vragend aankeken. Ze schoof haar Gucci zonnebril weer omhoog in haar haar en keek weer opzij naar Bryce. Regina pakte haar glas op om vervolgens nog een slokje te nemen waarna haar glas leeg was en ze hem weer terugplentte op de tafel. Ze bekeek hem nog een keer vluchtig en onopmerkend, en ze had wel door dat ze best met een hottie te maken had. Maarja, hij had ook met een ongelovelijk lekker wijf te maken. Dus zomaar te krijgen was ze niet, ze keek wel wat een jongen in zijn mars had. Hij mocht er lekker op los gaan om indruk te maken. Ze mochten hun best wel voor haar doen, anders had het nooit zin. Ze moesten wel weten met wie ze te maken hadden. Maarja, tot nu toe ging het wel goed. Ze had niet bepaald iets op te merken wat slecht aan hem was ofzo. "Wat moet je hebben van drankje? Ik trakteer wel, geld genoeg. Maar voor jou is dat niets eah, pfuh, een jongen die je eens trakteert? Ik ken dat." Ze grinnikte om het laatste wat hij zei, eigenlijk had hij wel gelijk. "Awh, maar toch is het cute van je. Doe maar een Cocktail." Zei ze met een verleidelijke glimlach. "Zo dus, je hebt geen vriendje neem ik aan? Ik heb geen zin in onnodige ruzies liefje, straks komt ie me nog slaan." Was het volgende wat hij vroeg, en ze schudde van nee. "Nee, geen vast gedoe voor mij on this moment. Maar, je neemt aan dat ik geen vriendje heb? Hoezo? Ben ik niet hot genoeg ofzo?" Vroeg ze hem, het laatste een beetje plagerig omdat hij wist dat hij het vast niet zo bedoelde. Come on, dan had hij echt geen hersens. Wat onopmerkbaar trok ze haar truitje wat naar beneden zodat haar inkijk - die ze al had - nog een tikkeltje erger werd en met haar verleidelijk tandpastesmile keek ze hem aan. Hmm, een jongen hield toch van inkijk.. Dan trefte hij het maar mooi met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Posts : 28

Profiel
Naam: Bryce
Partner: Uh-um.
Vereniging: Nobody.

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimevr apr 15, 2011 3:55 am

Bryce kon weer de gifgroene ogen van het meisje Regina bewonderen toen die haar zonnebril op haar haren schoof. Zijn ogen begonnen te glinsteren. Toen ze die ene opmerking maakte schoot hij in de lach. "Ach, meisje. Er zijn wel shawty's aanwezig in andere landen. Maar hier ben jij de hotste my dearling." Bryce keek Regina aan en gaf haar een vette knipoog. Ach complimentjes, dat vonden meisjes toch zeuw leuk. En de tweede paar zinnen die ze uitsprak verwonderde hem niet echt zoveel. Dit meisje was niet op haar mond gevallen. Zeker tegen jongens niet. Maar eerlijk gezegd hij ook niet. Waarom zou je zo stil moeten zijn en een blad voor je mond moeten houden? Als je wat vertelde en een gesprek voerde wist je pas echt tegen wie je het had. Je wist meteen hoe die persoon was. En ook Regina had hij in dit korte gesprek meteen leren kennen. Ze had een ego, was bloedmooi en had prachtige ogen. Die conclusies had hij al een hele tijd kunnen trekken. "Wat ik over je gehoord heb, bwahjah. Je bent volgens velen over sexy. Ook zeggen ze dat je zou boffen moest je met je een gesprek kunnen uitvoeren. En .. dat je nogal vaak vreemdgaat." Zei hij waarna hij zijn schouders luchtig ophaalde. Wat kon hem dat nu schelen met wie zij optrok en met wie zij wilde naar bed gaan. Wat hem dus ook niet verbaasde was dat je blijkbaar veel moeite moest doen om met haar een gesprek te voeren. Blijkbaar zou je je hand in het vuur moeten gooien om ook maar een woordje tegen haar te zeggen. Niet dat hij dat voor haar over had. Misschien zou hij zijn kans wel eens grijpen, maar nu had hij daar nog geen zin in. Eerst maar eens zien wat dit meisje in haar mars had. Met die ene verleidelijke grijns op haar face keek ze hem aan. "Ik ben gewoon cute lieverd." Bryce gaf een scheve knipoog naar haar waarna hij keek naar de barman die al terug kwam en hun twee hun dranken gaven. Met zijn handen omringde hij het glas en zette dat aan zijn mond om er een grote teug van te nemen. Zalig dat die dranken hier waren. Met zijn ogen op die van haar gericht luisterde ze naar wat ze nog meer te zeggen had. Eindelijk eens iemand die niet verlegen op zijn stoel zat en steeds met 'ja' en 'nee' antwoordde. Daar kon je ook de pest aan krijgen. En dat was hij dus ook beu als koude pap. "Niet dat je niet hot genoeg bent liefje, gewoon.. Iemand die een lief zou hebben zou toch tenminste niet staan aanpappen met een andere jongen? Toch?" Bryce grijnsde en keek Regina met zijn speelse glimlach aan. Ja, dit meisje was echt howt en dan nog leuk ook .. Bryce hoopte dat deze dag toch nog wat langer zou gaan duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimevr apr 15, 2011 4:09 am

"Ach, meisje. Er zijn wel shawty's aanwezig in andere landen. Maar hier ben jij de hotste my dearling." Zei hij antwoordend op haar 'zegje' en ze hield haar hoofd een tikkeltje schuin. "Ik ben overal de hotste." Merkte ze op, ze meende het wel serieus. Maar het klonk niet bot ofzo, een glimlach speelde ook rond haar zowat volmaakte lippen. Een briesje liet haar lokken even van zijn plaats verschuiven maar toen het windje begon te liggen kwam het weer terecht op de juiste plek. Ze knipperde even met haar long and black wimpers terwijl ze een slokje nam van het drinken dat was gebracht door de gozer die heen en weer huppelde om bestellingen over te nemen. "Wat ik over je gehoord heb, bwahjah. Je bent volgens velen over sexy. Ook zeggen ze dat je zou boffen moest je met je een gesprek kunnen uitvoeren. En .. dat je nogal vaak vreemdgaat." Hoorde ze hem zeggen en nadat ze haar glas had neergezet op de tafel keek ze hem met een grijns aan. "Hmm.. Sexy, tuurlijk. En dat met dat praten, ook waar. Maar dat vreemdgaan,?" Zei ze terwijl ze even grinnikte toen ze bij het vreemdgaan stukje was beland. "Nâh, dat is half waar. Maar daarom heb ik ook geen vast vriendje, dan ga ik ook niet vreemd.. Ik vogel gewoon wat uit met 'n aantal jongens, maar omdat ik geen vast vriendje heb kan er niemand boos worden toch?" Zei ze hem, vertegenwoordigd door een speelse knipoog. "Ik ben gewoon cute lieverd." "Awh tuurlijk. Je hebt heel cute hoor schat." Zei ze hem met een grijnsje. "Máár ik ben ook cute. En hot, en awesome, en schattig, en sexy en natuurlijk mega-gail." Vertelde ze hem terwijl ze hem met een speelse blik aankeek. Ze pakte haar glas van de tafel en begon weer wat slokjes te nemen van het groenige spul gevuld met alcohol. Regina paktte een plukje haar en begon er wat mee te 'spelen' met twee vingers. "Niet dat je niet hot genoeg bent liefje, gewoon.. Iemand die een lief zou hebben zou toch tenminste niet staan aanpappen met een andere jongen? Toch?" "Da's waar.." Zei ze instemmend met zijn bewering, en ze knikte even. "Pff, het is echt bloedheet hier met die zon. Ik doe even mijn shirtje uit." Zei ze, waarna ze met haar roodgelakte nagels haar shirtje over haar hoofd trok om daarna haar haren weer goed te schudden. Ze had daaronder nog wel een hempje aan waar een stukje van haar BH bovenuit kwam. Ze keek weer opzij nadat ze haar shirtje in een van de tassen had gedumpt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Posts : 28

Profiel
Naam: Bryce
Partner: Uh-um.
Vereniging: Nobody.

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimevr apr 15, 2011 4:29 am

Bryce keek Regina grijnzend aan. Die leek blijkbaar wat verontwaardigd dat hij zei dat er wel meer cuties op de wereld stonden. "Tuurlijk lieverd, je bent de knapste." Stel hij haar gerust. Dat was toch wat ze wilde horen? Met zijn ene hand gleed hij door zijn haren waarna Bryce een diepe zucht van zijn lippen liet schuiven. De make-up die ze ophad trok hem wel degelijk aan, net als de actie met haar 'shirtje-lager-trekken'. Ach, die truckjes, ook Regina kende wel de puntjes van het vak. Maar wat zou je nou verwachten bij zo'n wijf? "Dus je gaat niet vreemd, vogelt wel uit hoe ver je er juist mee kan gaan? Nice." Zei hij waarna hij met zijn wenkbrauwen speels wiebelde en haar verleidelijk aankeek. "Dus met andere woorden, je test me op dit moment?" Bryce keek haar recht aan in haar groene ogen, knipperde met zijn helder blauwe ogen en leunde daarna weer naar achteren tegen zijn stoel. Hij vond het best leuk zo, Regina .. ze was speciaal, anders. Met zijn ogen blijvende op haar gericht liet hij nog een grote slok alcohol door zijn keel glijden. Hij streek met zijn vinger door zijn voorste lok haar zodat die netjes op zijn plaats terecht kwam zoals hij die vanmorgen had gekamd. Niet dat hij daar uren achter de spiegel stond maar ijdel was hij wel. Toen ze een paar opsommingen begon te doen over hoe geweldig ze wel niet was. "Ach shawy, you're perfect.." Fluisterde hij charmant waarna hij haar aankeek en grijnsde. "..Niet dat ik dat niet ben." Zei hij uit den hoge waarna hij even naar een meisje keek die hem al de hele tijd aan het aanstaren was. Hij imiteerde haar houding en schoot bijna in de slappe lach toen die wakker leek te komen uit haar droom-pose en haar rood gezicht draaide. "Ach, sommige meisjes hebben ook echt geen leven. Zou jij ook zo'n hele dag zitten slijmen naar een hotterd? Oh nee wacht, er is maar één hot boy in here." Concludeerde hij droogjes. Eigenlijk pasten ze echt perfect bij elkaar. Natuurlijk wou hij niet liever dan haar maar toch moest hij nog wat wachten. Aangezien ze allebei een serieus air hadden en ze zeker niet moesten klagen over hun uiterlijk leken ze wel hét perfecte stel. Maar die gedachte schoof hij maar van zich af. Hij mocht maar niet zo gaan denken. Dit wijf zou niemand trouw blijven, of vergiste hij zich zo in haar? Alleszins, aan haar karakter en uiterlijk viel niet aan te twijfelen. Elke jongen viel gewoon op zulke meisjes! Toen ze immers zei dat ze haar shirtje ging uitdoen omdat het te warm was grinnikte hij. "Nou, heb ik direct een leuk uitzicht voor me." Met zijn typisch jongensachtige grijns bleef hij haar aankijken. Doordat haar shirtje nogal doorschijnend was kon hij gemakkelijk haar Bh-sluiting zien. "Shawty." Zei hij zwijmelend waarna hij grinnikte en Regina aankeek. "Ik zal maar vast mijn shirt niet gaan uittrekken, dat zouden die meisjes vast niet leuk vinden." Zei hij doelend op een paar meisjes die de hele tijd naar hem keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimevr apr 15, 2011 4:43 am

Regina knikte tevreden toen hij zei dat zij de knapste was. Ze keek hem met een speelse grijns rond haar lippen aan terwijl ze voor de zoveelste keer naar haar glas reikte om weer wat alcohol naar binnen te laten glijden. Met haar lange en gemanicuurde nagels tikte ze tegen het glas terwijl haar groene ogen het beeld van Bryce naast haar terugvonden. "Dus je gaat niet vreemd, vogelt wel uit hoe ver je er juist mee kan gaan? Nice." "Nice hè?" Grijnsde ze. "Dus met andere woorden, je test me op dit moment?" "Hmm.. Dat is natuurlijk mijn little secret." Zei ze op een geheimzinnig en ietwat plagerig toontje. Ze liet haar blik even snel opzij gaan naar haar tassenverzameling om te checken of alles nog compleet was. Je wist maar nooit of er een of andere jaloerse gek was die aanspurten maakte om haar special Chanel edition tas te stelen. Who knows.. Ze glimlachtte toen hij zij dat ze perfect was, waar eigenlijk nog een groot deel van waarheid in zat ook. Ze grinnikte even toen hij meldde dat hij dat natuurlijk ook was. "Maar natúúrlijk ben jij ook perfect. Alleen zo sexy als mij, dat kan natuurlijk niet. Zou jij dit bijvoorbeeld doen?" Zei ze hem op zijn punt zettend - als grapje of course - terwijl ze zichzelf van haar stoel af plentte en zichzelf op zijn schoot neerzette. Ze keek hem verleidelijk aan terwijl ze haar decolleté tegen hem aandrukte en hem vol op zijn mond paktte. Na een zoen van rond de halve minuut sprong ze met een grijnsje van zijn schoot af en plofte neer op de stoel. "Nou? Zó sexy is moeilijk te overtreffen darling." Zei ze hem met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Posts : 28

Profiel
Naam: Bryce
Partner: Uh-um.
Vereniging: Nobody.

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimevr apr 15, 2011 5:06 am

Bryce keek Regina aan, die meid zat echt vol geheimen. En blijkbaar leek ze ermee overeen te stemmen dat het wel 'nice' was. "Jij gek mens." Plaagde hij haar lichtelijk. Zijn bruine haren zaten mooi op hun plaats waardoor hij zich daar toch al geen zorgen over moest maken. Zijn haar was dus echt zijn alles, dat zag je al meteen gewoon aan hem. Toen ze zei dat dat haar little secret was grinnikte hij. "Nu is dat geen geheim meer hé lieverd, ik weet het al." Zei hij met een droge serieuze blik. Maar zijn gezicht plooide zich al vrijwel meteen tot een overgrote grijns die hij vandaag blijkbaar niet van zijn gezicht kon zetten. Het stond hem gewoon als de beste. Maar wat stond er nu niet bij hem? Bryce haalde nietwetend zijn schouders op. Hij wist het ook niet. Grinnikend zag hij dat ze weer eens triomfeerde met haar sexyheid. En al meteen stond ze recht, plak voor hem. Dit ging echt nog eens leuk worden. Toen hij op zijn bek werd gepakt kon hij natuurlijk niet anders dan terug zoenen en reageerde vrijwel meteen. Zijn ogen gingen open toen ze de kus beëindigde en met een face van dit-overtref-je-in-geen-honderd-jaar-man blik. "Oh nee?" Hij stelde zich recht, liep op haar af. Meteen kreeg hij vele kijkers op hem gericht maar dat deerde hem niet. Hij nam Regina in zijn armen, in een goed gekende babyhouding. Hij kuste haar zo goed als in het openbaar lang op haar mond. Hij keek haar even aan, duwde daarna zijn lippen voor een tweede keer tegen de hare, nam haar onderlip even vast en grijnsde daarna. "Lig je goed me schatje?" Zei hij, haar kalm neerzettend. Bryce besloot dat ze maar eens ergens anders naar toe moesten gaan. Het werd hier voor jonge kijkers misschien wel to hot! Met een simpele vijf euro gooiend op het tafeltje van hen nam hij Regina's hand vast en trok haar zachtjes mee het trapje af van het terras. "We gaan ergens anders heen, waar niemand ons kan zien." Informeerde hij haar lachend. Toen ze een park binnenstapten liep hij met haar naar een groot grasveld waar het gras overhoog stond en zeker tot aan zijn middel reikte. "Nog steeds zo'n twijfels over mij liefie?" Zei hij. Bryce nam Regina rondom haar middel vast en trok grijnzend zijn shirt uit. Hij had immers geen BH of topje aan (wat overigens ook nogal logisch is voor een jongen) zodat hij in zijn bloot bovenlijf tegenover haar stond. Hij had een goeie six-pack wat duidelijk te zien was aan de blokjes dat op zijn buik begraven waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimevr jun 24, 2011 2:05 am

"Nu is dat geen geheim meer hé lieverd, ik weet het al." Klonk hij uiterst serieus en belachelijk droog. Ze grinnikte even en streek een goudkleurige pluk haar achter haar oor. Na haar geweldige mij-kan-je-niet-inmaken actie hoorde ze hem "Oh nee?" zeggen en voor ze het wist werd ze opgetild en zoende hij haar op haar mond. "Lig je goed me schatje?" zei hij toen hij klaar was met zijn kusgedoe en er verscheen een grijns op haar gezicht. "Ik lig super." zei ze hem en gaf hem een speelse knipoog. Al snel zette hij haar weer neer op de grond en merkte ze op dat enkele mensen waren gestopt om te kijken wat er aan de hand was. Ze zag hoe Bryce vijf euro op het tafeltje gooide en zei dat ze ergens anders heen gingen. "Oh, wil ik dat wel?" vroeg ze hem plagerig maar aangezien het een grapje was liep ze met hem mee.
Na enkele minuten kwamen ze aan in een park en stapten ze naar een veldje waar het gras heel hoog kwam.
"Nog steeds zo'n twijfels over mij liefie?" vroeg hij haar en ze schudde van nee met een glimlach rond haar glanzende lippen door de lipgloss. Ze werd om haar middel gepakt en hij deed zijn shirt uit waardoor er een sixpack tevoorschijn kwam. "Zozo, nu heb ik helemaal geen twijfels over je." zei ze hem en grinnikte. De wind zorgde ervoor dat haar blonde haren af en toe meevlogen maar elke keer als het windje ging liggen kwamen haar haren weer op de juiste plek terecht. Met haar hand streek ze over zijn sixpack van boven naar beneden terwijl ze hem met een ondeugende blik in haar ogen aankeek.

[Kort, maar ik moet weer even inkomen :'D]
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Posts : 28

Profiel
Naam: Bryce
Partner: Uh-um.
Vereniging: Nobody.

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimevr jun 24, 2011 2:22 am

Bryce moest lachen bij haar reactie. "Ach zo. Dus je bent overtuigd?" Een speelse grijns verscheen op zijn gezicht terwijl hij in de mooie ogen van Regina keek. Even staarde hij naar de hemel waar er een prachtige zon hing. Eentje die je wel vaker hier in Monica tegenkwam. Even haalde hij zijn schouders op, een zon.. Tja, het was een normaal iets geworden. Vlug schudde hij zijn hoofd, hij moest zich maar weer op het meisje voor zich concentreren. Niet dat hij zo gefocust moest blijven, alsof dat van belang was? De goudkleurige haren van Regina vlogen mee met de wind wat haar iets leuks gaf. Iets ondeugends.. Bryce beet op zijn onderlip, deze meid was onvoorstelbaar knap. Nice.. Zijn tienerhormonen sloegen opeens weer omhoog, nogal normaal als je zo'n geil wijf tegenover je had staan. Bryce streek met zijn hand door zijn haren. Hij moest maar denken aan zijn imago, staan flirten met een over hot meisje zou daar best aan te pas kunnen komen. Bryce voelde de vingers van Regina over zijn buik glijden, glimlachte onbewust. "Zo aangetrokken?" Vroeg hij, wetende dat hij hiermee weer een punt had gemaakt. Maar Bryce kon het wel niet laten even genietend zijn ogen te sluiten en zijn lippen nog eens op de hare te drukken. Met een speelse fonkeling in zijn ogen maakte hij duidelijk dat dit nog niet alles. Hier ergens verder was er een grote plek waar er vaak kleine kinderen heen gingen. Nou ja, zij waren toch ook kleine kinderen? Bryce grinnikte, nam Regina bij de hand en trok haar lichtelijk mee. "Kom mee, dan laat ik je wat zien." Meer woorden maakte hij er niet aan vuil. "Of wacht, zo hoffelijk was dat ook niet." Merkte Bryce droogjes op. Hij nam de benen van Regina vast, genoot wel even van de aanraking en nam haar dan op in zijn armen. Met haar weer in die baby houding liep hij zo snel als hij kon naar een groot open veld. "Oké, my lady. Hier ziet u een grote speeltuin samen met een groot rieten veld. U mag kiezen." Bryce drukte zijn lippen in haar nek. Hij vond dit versier-toertje best wel leuk worden. Wat wilde je ook met zo'n meid? Bryce verkoos uiteindelijk toch naar de speeltuin te lopen, zonder Regina aan de hand deze keer. Hij vond dat ze zelf mocht kiezen. Bryce jaagde een aantal kleine kinderen aan de schommel weg, enkel met zo'n handgebaar dat vertelde: 'hoepel lekker op'. Tevreden knikte Bryce toen de jongens dat teken herkenden en maakten dat ze weg waren. Bryce zette zich op een schommel, schaterde het uit toen hij Regina daar nog zag staan. "Durf je je pas nieuwe schoenen niet in het zand steken?" Bryce keek haar uitdagend aan. Was ze zo'n tuttebel of vergiste hij zich?
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimevr jun 24, 2011 2:46 am

"Ach zo. Dus je bent overtuigd?" Regina keek hem aan met een glimlach en knikte. "Jahoor" zei ze tegen hem terwijl ze hem een speels tikje op zijn neus gaf. "Zo aangetrokken?" vroeg hij haar en ze grinnikte. Ze kreeg weer een kus op haar lippen gedrukt en beantwoordde die. Ze haalde net als hem haar hand even door haar haar en schoof haar Chanel zonnebril opnieuw in haar haar. "Kom mee, dan laat ik je wat zien." zei hij waarna hij zei dat dit niet zo hoffelijk was en ze werd opgetild. Kort giechelde ze even en liet zich meetillen door Bryce die richting een speeltuintje liep. Wat die gozer toch allemaal van plan was...
"Oké, my lady. Hier ziet u een grote speeltuin samen met een groot rieten veld. U mag kiezen." Er verscheen een grijns op haar gezicht terwijl hij ondertussen een jongen verjaagde van een schommel en er op ging zitten. "Durf je je pas nieuwe schoenen niet in het zand steken?" “Ik durf alles.” merkte ze op en keek hem met een zogenaamde bitchie kop aan, die ze ook altijd op stak naar andere meiden en andere nerdjes die nodig aangepakt moesten worden. Ze deed haar hakken uit, pakte ze in haar hand en stapte in het zand terwijl ze zich naar de schommel werkte en op zijn schoot sprong. Met een ondeugende grijns op haar gezicht keek ze om en stak haar tong plagerig naar hem uit.
Ze gooide haar lokken over haar schouders zodat ze niet in Bryce gezicht zouden waaien en gooide haar schoenen - uiterst voorzichtig - op het gras naast het zand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Posts : 28

Profiel
Naam: Bryce
Partner: Uh-um.
Vereniging: Nobody.

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimevr jun 24, 2011 2:59 am

Bryce trok een scheve kop toen Regina hem tegensprak, haar schoenen uitdeed en op hem af rende. Hij had zich wel degelijk vergist in haar. Bryce grinnikte, keek Regina in haar ogen aan en zag dan die tong die naar hem werd uitgestoken. Nog voor ze die kon wegtrekken stak hij zijn tong uit, raakte die van haar aan en lachte. 1-1, dacht hij bij zichzelf. Zijn zonnebril, die altijd aan zijn shirt hing, zette hij grijnzend op haar neus. "Hmm, staat je best schat." Bryce liet de zonnebril op haar neus, nam haar 'chanel' zonnebril van haar haren en zette die op zijn neus. "Wat een geluk dat ik zo geen dik hoofd heb, anders was je Chanel zonnebril, die vast dúízende euro's zou hebben gekost, eraan zijn!" Triomfantelijk keek hij Regina aan. Toen Regina daarnet op zijn schoot was gesprongen had hij een korte 'oef' laten horen. "Dik mens dat je toch bent, straks vermorzel je me nog met jouw dikke kont!" Zei hij droogjes, haar even serieus aankijkend om dan weer te veranderen in een grote grijns. Hij had dat natuurlijk om te lachen gezegd, juist een klein grapje. Of Regina dat ook zou vinden wist hij niet. Maar ergens begon hij zich zwaar te irriteren aan haar blonde haren die bij elke windstoot in zijn gezicht sloegen als kleine zweepslagen. "Jouw haren manipuleren mijn perfecte gezicht nog!" Zei hij, lichtelijk lachend en spreidde opeens zijn benen zodat zij er door zou vallen. Net voor ze met haar kont tegen de grond zou vallen nam Bryce haar middel vast en trok haar weer recht, draaide haar gezicht naar hem om en krulde zijn lippen om de hare. "Ben ik niet onweerstaanbaar sexy?" Deelde hij mee, lachte en nam haar daarna weer mee naar een grote heuvel ergens verder. Hier zou hij nog voor boeten, maar daar had hij het wel voor over. Zonder Regina te waarschuwen gaf hij haar een stoot tegen haar benen, zacht weliswaar, en zorgde ervoor dat ze zo neerlag en hij haar een duwtje kon geven. "Have a nice rol-over." Zei hij, schaterlachend toen hij Regina van de berg zag afrollen. Toen Bryce zag dat ze beneden neerlag kwam hij haar hollend achterna. "Ohn, liefje. Je haren liggen in het mos!" Zei hij quasi meelevend. Hij nam een blonde krul van haar vast, rook er even aan en lachte daarna toen hij zijn neus optrok. "Ruikt niet echt fris." Bryce lachte, vroeg zich lichtelijk af wat ze hem zou aandoen. Bryce vond het ergens wel grappig, zou was hij ook gewoon..meisjesplager.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimevr jun 24, 2011 3:10 am

Terwijl ze haar tong uitstak stak hij ook zijn tong uit waardoor ze elkaar raakten. Ze keek hem met een quasi-boos hoofd aan en plofte nogmaals neer op zijn schoot als 'straf'. "Hmm, staat je best schat." zei hij nadat hij zijn zonnebril op haar neus had gezet. Ze grinnikte en voelde hoe die van haar uit haar haar werd getrokken en ook bij hem op werd gezet. "Wow, séxy." zei ze lachend en al snel daarna zei hij ook weer wat. "Wat een geluk dat ik zo geen dik hoofd heb, anders was je Chanel zonnebril, die vast dúízende euro's zou hebben gekost, eraan zijn!" merkte hij op. "Én dan zou jij er ook aan zijn." voegde ze toe met een grijns.
"Dik mens dat je toch bent, straks vermorzel je me nog met jouw dikke kont." Regina keek hem boos aan en gaf hem een duwtje tegen zijn schouders, zodat hij het wel zou voelen maar niet achterover zou kukelen. Anders lag zij er ook af. Plotseling viel ze tussen zijn benen naar beneden en net voor dat ze de grond raakte werd ze opgevangen en zaten haar lippen opeens op die van haar gedrukt. Ze maakte een grommend geluidje toen hij zei dat hij onweerstaanbaar sexy was. Binnen no time werd ze weer naar een andere plaats gesleurd en plotseling, héél plotseling, werd ze zachtjes weliswaar getackeld en kreeg ze een duw. Waardoor ze naar beneden rolde van de heuvel. Ze gilde en toen ze neer kwam op de grond stond opeens de pestkop boven d'r. Dit keer gromde ze nog een keertje, dan kwader en stond snel op. Snel en behendig gaf ze hem een duwtje en klemde haar been om die van hem zodat ze hem op de grond kreeg en ging op hem zitten. "Nog een laatste woord, pestkop?" vroeg ze hem en keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Posts : 28

Profiel
Naam: Bryce
Partner: Uh-um.
Vereniging: Nobody.

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimevr jun 24, 2011 3:29 am

Bryce knikte bevestigend op haar woorden. "Tuurlijk ben ik sexy." Hij keek Regina plagend aan en gaf haar een vette knipoog. Het gezelschap van Regina had zijn dag weer helemaal in orde gemaakt. Ze was eigenlijk hét perfecte meisje om wat mee te dollen, een echt fuifbeest en ten slotte een geweldig knap mens. Toen hij bruusk uit zijn gedachten werd geslaan door Regina die hem een duw gaf tegen zijn schouders trok hij een boze blik. "Grrrrr. Dont try that again sweedy, anders lag jij mooi mét mij op de grond." Zei hij, het eerst deel serieus en het andere half lachend. Misschien was dat nog niet zo'n slecht idee geweest. De gedachte, zij op hém.. Hij kreeg kleine kriebels in zijn buik, trok een raar gezicht. Dat hoorde hij niet te hebben! Vlug duwde hij die kriebels van zich af, richtte zich weer op Regina. Ze voegde er nog wat aan toe over dat zonnebril-gedoe. "Nu ben ik bang liefje.." Bryce grinnikte, legde zijn hoofd op haar schouder en gaf een mini kusje in haar nek. Het zat best lekker zo.

Opeens werd Bryce tegen de grond getackeld. Met een verontwaardigd gezicht staarde hij recht in de bruine ogen van het meisje dat bovenop hem zat. "Mijn perfecte gebrushte haar! Reginaaa!" Probeerde hij om genade te smeken. Al was dat natuurlijk wel zijn verdienste loon, iets wat hij best van Regina had verwacht. "Nu lopen we hier straks allebei als een bosmens, vol met mos en aarde!" Zei hij, zijn armen losjes naast hem houdend. Het was het beste dat hij nu wachtte op wat Regina zou doen. Maar wat zou ze ook doen? Bryce kende Regina dan wel al een paar uurtjes, écht weten waar haar grenzen lagen kon hij niet weten. "En wat ben je met me van plan liefje? Zou ik wel willen weten hoor. Want stiekem heb ik geen zin om een paar uur in dit stinkende mos te liggen." Zei hij, Regina aankijkend met zijn schattigste blik die hij in huis had. Bryce was altijd al een meester geweest in het 'schattig' kijken naar mensen. Die blik zette hij vaak op als hij iets nodig had. Dat werkte meestal wel. Maar of dat zou werken bij het meisje dat bovenop haar zat? Bryce had geen idee, we shall see..

-Ik heb het in twee delen gezet, het eerste van op die schommel, het tweede van aan die heuvel =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimevr jun 24, 2011 3:38 am

"Mijn perfecte gebrushte haar! Reginaaa!" Ze trok zo'n face van "Eigen schuld dikke bult!" en had geen genade met hem. Neee, hij had het zelf immers verpest. Er verscheen een evil lach op haar gezicht terwijl ze zijn volgende woorden hoorde. "Nu lopen we hier straks allebei als een bosmens, vol met mos en aarde!" zei hij. "Pff.. Jij bedoel je." zei ze hem want zonder op te staan klopte ze haar jurkje uit en haalde haar hand door haar haar waardoor al het groene eruit was. Tada, en klaar was kees.
"En wat ben je met me van plan liefje? Zou ik wel willen weten hoor. Want stiekem heb ik geen zin om een paar uur in dit stinkende mos te liggen." Regina grinnikte even evil en keek zogenaamd bedenkelijk. Hij zette een hele zielige en schattige blik op maar ze negeerde dit en besloot geen genade met hem te nemen.
"Eigen schuld! Nu ga je eraan." zei ze hem met nog steeds een evil blik in haar ogen en knikte instemmend met haar woorden. Ze klemde haar onderbenen langs zijn zij heen en had zo haar handen vrij. Ze begon hem te kietelen, hij zou ondergaan aan deze ware kieteldood. Ghehe. Hij kon er vast niet tegen, want wie kon dit wel? Er verscheen een grijns op haar gezicht terwijl ze iets meer naar achteren ging zitten, op zijn euhj jeweetwel, zodat zijn buik vrij was en ze wat meer 'kietelruimte' had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Posts : 28

Profiel
Naam: Bryce
Partner: Uh-um.
Vereniging: Nobody.

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimevr jun 24, 2011 3:56 am

Bryce begon lichtelijk geïrriteerd te worden, hij had écht geen zin om nog lang neer te liggen. Maar dan zag hij die 'evil' grijns op Regina's gezicht rustten. Wat was ze nu weer van plan? Hij fronste zijn wenkbrauwen om daarna elke beweging van Regina te volgen. Die leek er helemaal geen problemen mee te hebben dat ze vol onder het mos zat. Logisch ook, ze moest gewoon het mos uit haar haren kammen. En ja, dat had ze natuurlijk in no time gefikst. Met een beteuterd gezicht bekeek hij zijn eigen kleren. Die zaten zelf nog onder de modder ook. Hij blies wat lucht uit, keek Regina vragend aan toen die op zijn 'ding' ging gaan zitten. "Uhu?" Vroeg hij, haar even aankijkend. Wat ging ze nou weer doen? Toen ze haar handen op zijn buik voelde en die hem kietelden slaakte hij een luide kreet. Hij begon te tegen te stribbelen door haar handen te nemen. Dat was ze waarschijnlijk vergeten, dat hij zijn handen nog vrij had. Bryce kon dan wel geklemd tussen haar benen zitten, met zijn armen bewegen was geen probleem. "Dat was je over het hoofd gezien hé schat." Bryce zwaaide een keertje met zijn handen. Hij lachte en kon het niet laten zijn tong naar haar uit te steken. Toen hij besefte dat hij zich best wel kon bewegen maakte hij een bruuske draai naar rechts, zodat hij zich kon omdraaien én zij ook moest meedraaien. Nu waren de rollen omgedraaid. "Nog een laatste wens liefje?" Zei hij, op zijn beur een 'evil' grijns opzettend. Hij lachte, liet haar uiteindelijk los en nam haar hand om haar recht te trekken. "We staan quitte." Zei hij, gaf haar een charmante glimlach en maakte zich daarna zorgen om zijn kleren. Bryce zette allereerst zijn zonnebril weer recht op zijn neus, klopte het mos van zijn kleren en schudde zijn haren wild heen en weer. Maakte er weer dé perfecte coup van en richtte zijn blauwe ogen dan weer op Regina. "Ziezo, hier staan we dan." Zei hij, kijkend om zich heen. Er was een groot maïsveld voor hun en achter lag er de speeltuin..
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimezo jun 26, 2011 7:50 am

"Dat was je over het hoofd gezien hé schat." klonk opeens zijn stem en voordat ze het wist lag zij onder hem nadat hij hun had omgewisseld van positie. Ze kreunde eventjes van "Oh no" en keek hem quasi boos aan. "Nog een laatste wens liefje?" Net voordat ze iets terug wou zeggen om hem weer in te pakken werd ze overeind getrokken door hem met de woorden dat ze quitte stonden. Hmm, dat was eigenlijk wel waar. Ze was blij dat ze zonet niet weer van een of andere berg werd afgeduwd en ze wéér onder het vieze en natte gras zat. Ze zag hoe hij zijn haar weer goed in model bracht met zijn handen en ook de rest van zijn lichaam afklopte zodat ook hij weer 'schoon' te noemen was. Om de laatste beetjes gras nog weg te halen klopte ze even haar kleding af en haalde voor de laatste keer haar hand even door haar goudblonde lokken. "Ziezo, hier staan we dan." zei hij terwijl hij om zich heen keek. Voor hun lag een groot veld en achter hun de speeltuin waar ze zojuist voor een kort moment hadden 'gespeeld'. Deze keer was zij degene die actie ondernam. Met haar ene arm pakte ze hem bij zijn knieholtes en met de andere arm bij zijn armen en tilde hem net zoals hij bij haar had gedaan in de babyhouding. Normaal gesproken was hij niet zwaar, maar voor een meid zoals haar was het natuurlijk ook niet het allerligste. Snel, voordat ze hem niet meer kon houden, liep ze met hem naar het grote maïsveld om hem vervolgens weer neer te zetten toen ze in het midden waren belandt waar een soort klein open plekje was en de koren niet zo heel hoog stonden. "Zo, en nu staan we hier. Wat wil je doen?" vroeg ze hem met een ondeugende twinkeling in haar ogen en keek hem afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Posts : 28

Profiel
Naam: Bryce
Partner: Uh-um.
Vereniging: Nobody.

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimezo jun 26, 2011 8:28 am

Bryce moest even lachen toen ze hem met een blik van oh-nee-dat-ben-ik-vergeten aankeek. Tja, moest ze maar wat meer opletten hé! Met een blik op de omgeving rondom hen liet hij zijn hand naar zijn broek gaan, viste zijn mobieltje uit zijn zak en keek naar zijn display. Daar stond er '4 nieuwe berichten' op. Bryce grijnsde onwillekeurig, populariteit hé? Ongelofelijk! Bryce grinnikte, bekeek de namen; 'Sofie', 'Charlotte', 'Sarah' en niet te vergeten 'Chelsey'. Bryce liet zijn mobiel weer in zijn zak glijden. Hoe schoon die meisjes ook waren, ze konden niet op tegen de schoonheid van Regina. En dat wilde hij haar ook duidelijk maken, al wist Bryce niet precies hoe. Plots werd hij bij zijn knieën gepakt, iets waar hij op het eerste moment van schrok. Gelukkig had hij zich nog net kunnen beheersen om geen gilletje te slaken. Dat zou verschrikkelijk 'gay' geklonken hebben. Verbaasd merkte Bryce dat het Regina was die hem in haar armen had. "Nou liefje, ligt best goed weet je." Maar algauw was dat moment verprutst door de plotselinge val in het maïsveld. Onbenullig keek hij Regina aan die er, opgewekt als altijd, hem aankeek en wat tegen hem zei. De ondeugende twinkeling in haar ogen ontging hem natuurlijk helemaal niet. "Hmm, wat dacht je van.." Nog voor hij zijn zin afwerkte sprong hij, zacht weliswaar, tegen haar op en duwde haar tegen de grond. "Iets zoals dit?" Zei Bryce ondeugend, vooraleer hij haar op haar bek nam en haar een lange tongzoen gaf. De zon -die onlangs zijn weg naar de horizon aan het afleggen was- had mooie kleuren over de hemel verspreid. Rode, fel gele en oranje kleuren sierden de nog donkere hemel. De zon die nu het hoogtepunt van de dag was geworden liet ook zijn effect achter Bryce. "Kijk liefje." Prevelde hij zachtjes, zich achter Regina zettend zodat zij met haar rug tegen zijn buik kon steunen. Ze zaten eigenlijk in zo'n houding dat je vaak zag bij 'geliefden'. En Bryce kon het niet laten haar een zoen in haar nek te geven en zijn hoofd te laten rusten op haar schouder. "Ik zit best lekker nu, wat jij?" Vroeg hij, met ditmaal een zachte stem. Dit was een hele andere Bryce dan daarnet, iemand die opeens zonder ironie in zijn stem praatte. Bryce glimlachte zachtjes, het was gewoon elke avond bij zonsondergang. Dan ging al dat gebluf weg, was hij de écht Bryce.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimezo jun 26, 2011 9:23 pm

"Nou liefje, ligt best goed weet je." zei hij en ze grinnikte voor een kort moment. Ze woelde even plagerig door zijn haar totdat ze belandt waren bij het veldje. Met een plof kwam hij neer maar ze deed het zo voorzichtig mogelijk zodat hij niet meteen op de grond zou vallen maar gewoon voorzichtig neer zou moeten komen op zijn voeten. "Hmm, wat dacht je van.." Plotseling werd ze - zachtjes welliswaar - op de grond gelegd door hem en "Iets zoals dit?" zei. Hij zoende haar en of course beantwoorde ze die door hem terug te zoenen. Toen hij stopte verscheen er een grijns rond haar lippen terwijl ze na zijn "Kijk liefje." gedwongen was ook even om hoog te kijken en een zonsondergang zag. Hij ging achter haar zitten zodat ze met haar rug tegen hem aan kon leunen en deed dit dan ook. Ze voelde hoe hij een kusje in haar nek drukte waardoor er een glimlach op haar gezicht verscheen ook al kon hij dat onmogelijk zien omdat hij achter haar zat. "Ik zit best lekker nu, wat jij?" Ze knikte even. "Hmhm." zei ze nog even terwijl ze haar hoofd ook even tegen hem aan steunde en haar ogen voor kort sloot. De zon was warm en scheen op haar en daardoor natuurlijk ook op Bryce wat ervoor zorgden dat het allesbehalve koud was. Met haar handen streelde ze zachtjes langs zijn benen ook al had hij een broek aan waarna ze haar ogen weer op deed. Eigenlijk kende ze hem pas net.. Ehm.. Een paar uur, maar toch was het wel al gezellig en leek het net alsof ze hem wel al langer kende. Gelukkig was de grond hier niet bedekt met nat gras enzo maar gewoon, droog gras dat niet zou afgeven op haar jurkje.
Ook niet bij hem dus. Ze waren ondertussen al helemaal gras -en moddervrij na hun incidentje van daarnet en aangezien ze allebei quitte stonden had ze - en Bryce blijkbaar ook - besloten om niks meer bij elkaar wat plagerig zou zijn. Elkaar niet meer van een berg afduwen dus, bedacht ze in zichzelf en grinnikte eventjes in zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Posts : 28

Profiel
Naam: Bryce
Partner: Uh-um.
Vereniging: Nobody.

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimezo jun 26, 2011 9:45 pm

Bryce hoorde aan het instemmend gemompel van Regina dat die ook best goed zat. "Weet je, soms zou je denken dat populariteit en roem het belangrijkste is in het leven. Maar, ik zit veel liever hier bij jou, zo, naar de zonsondergang te kijken dan voor een heel publiek kusjes uit te delen." Zei hij, aan niemand in het bijzonder. Het was eerder een gedachte die over zijn tong rolde en dan toch de woorden uitsprak zodat ze verstaanbaar zouden zijn. Met zijn vingers streek hij zachtjes over haar wang, bleef met zijn hoofd op haar schouder liggen en glimlachte onwillekeurig. Met zijn nog vrije hand nam hij Regina's andere hand vast, dat weliswaar het dicht bij hem lag en gaf er een klein zacht kneepje in. "Ik vind je echt leuk Regina, écht." Mompelde hij liefdevol, waarna Bryce haar nog een kusje gaf in haar nek. Nu pas drong het tot hem door wat hij daarnet had gezegd, oh my god! Dat klonk echt zo .. IEUW! Bryce liet zich vrolijk naar achteren vallen, waardoor Regina ook moest meevallen. Gelukkig was het droog het veld en was zijn shirt ook niet naar de zak. Maar natuurlijk zat hij nu in zijn bloot bovenlijf, zijn shirt had hij ergens anders gegooid. Bryce lachte en keek Regina, voor zover hij dat kon aangezien ze op hem lag en wriemelde met zijn hand in haar haren. "Nu lig ik pas goed! Wat een leven.." Zei hij, een tikkeltje ondeugend. Terwijl hij wat met Regina's haar speelde draaide hij zijn lichaam om, zorgde ervoor dat híj nu op Regina lag. Natuurlijk steunde hij op zijn ellebogen zodat zij niet heel zijn gewicht moest dragen. Met een grote glimlach op zijn gezicht drukte Bryce een lange kus op haar lippen. Terwijl hij haar zo zoende streelde hij haar zachtjes langs haar kaaklijn. Regina was dit vast wel gewend, een jongen die helemaal dol werd. Bryce grijnsde onwillekeurig toen hij zijn lippen weer van de hare afhaalde. Met een gelukzalige zucht liet hij zich naar rechts vallen, keek Regina schuin aan met een blik van -you're turn my dear-.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimezo jun 26, 2011 9:56 pm

"Weet je, soms zou je denken dat populariteit en roem het belangrijkste is in het leven. Maar, ik zit veel liever hier bij jou, zo, naar de zonsondergang te kijken dan voor een heel publiek kusjes uit te delen." Hoorde ze hem zeggen en ze grinnikte even zachtjes. Ze voelde hoe hij met zijn vingers langs haar wang streelde en voor een kort moment sloot ze genietend even haar ogen. Hij pakte haar hand en gaf d'r een kneepje in waarna hij wat zei. "Ik vind je echt leuk Regina, écht." klonk het en er verscheen een glimlach op haar gezicht. "Echt? Dat heeft serieus nog nooit iemand echt serieus tegen me gezegt." zei ze terwijl hij opeens naar achteren plofte waardoor ook zij naar achteren 'viel' op hem. Ze lachtte eventjes en al snel zei hij weer wat. "Nu lig ik pas goed! Wat een leven.." zei hij waardoor ze nog een keer even grinnikte door de ondeugendheid in zijn stem. Hun lichamen werden omgedraaid zodat hij nu boven haar lag, maar ze hoefde zijn gewicht niet te dragen aangezien hij steunde op zijn ellebogen. Hij drukte een zoen op haar mond en weer beantwoordde ze die door hem terug te zoenen. Zijn vinger ging langs haar kaaklijn waardoor ze even een genietende tinteling in haar lichaam voelde. Bryce liet zich naar rechts vallen en ook zij zuchtte eventjes. Hij keek haar aan met zo'n uitdagende blik van 'your turn'. Ze keek hem aan met een grijns en nam deze aandaging aan. Ze draaide zich om zodat ze boven op hem lag maar steunde net als hij had gedaan zich ook haar ellebogen. Ze drukte een paar kusjes in zijn nek en ging langzaam omhoog totdat ze hem een lange zoen op zijn mond gaf. Ook zoals hij had gedaan streelde ze ondertussen langs zijn kaaklijn en toen ze stopte keek ze hem met een glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Posts : 28

Profiel
Naam: Bryce
Partner: Uh-um.
Vereniging: Nobody.

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimezo jun 26, 2011 10:04 pm

Bryce grinnikte terwijl hij daar lag, met zijn benen en armen open, net een knuffelbeer die elk moment zou opgepakt worden door één of andere kleuter. Maar dat was dan wel een grappige illusie aangezien geen enkele kleuter hém zou kunnen oppakken. Met een grijnsje rond zijn scheve smoel keek hij Regina uitdagend aan, die leek het allemaal best wel grappig te vinden en nam de uitdaging aan. 'Dit word nog leuk..' Dacht hij bij zichzelf. En zijn gedachten werden meteen bevestigd doordat hij op zijn mond werd gepakt en kleine kusjes in zijn nek kon ontvangen. "Je zoent geweldig schat." Prevelde hij liefjes, pure eerlijkheid maar toch zat er een tikkeltje humor in verborgen. Terwijl ze zo op hem zat streelde hij met zijn twee handen over haar rug, kleine cirkeltjes die steeds verder naar boven kwamen tot in haar nek. "Wist je dat ik een geweldige masseur ben?" Bryce keek haar bloedserieus aan, kon het wel niet laten zijn gezicht in de plooi te leggen en te beginnen lachen. Zijn bruine haren blonken door de zon die haar laatste zonnestralen vrij liet en dan verdween onder de horizon. "Ohnn, nu gaat het donker worden. Ik zou beginnen rennen Regina liefje, straks word ik een boeman!" Bryce schaterde het uit, hij plaagde haar ook maar wat. Of Regina er nu in zou trappen, volgens hem niet. Ze was ook niet dom! Bryce gaf haar nog een kusje, ditmaal net boven haar decolleté. Hij kon het niet laten een grijns op zijn gezicht te toveren. "I'm the bad boy baby." Fluisterde hij uitdagend, bleef haar recht aankijken. Zij was bloedmooi, zo in het maanlicht. Het was ondertussen al middernacht, een perfect uur om met je meisje in een veld rond te hangen. Al was het zíjn meisje natuurlijk niet. 'Bijna..' Vulde hij goedkeurend aan in zijn gedachten . Bryce blies wat adem naar haar gezicht, lachte als een meisje van 4jaar. "I'm sorry, als het donker word word ik raar." Zuchtte hij, alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitimezo jun 26, 2011 10:23 pm

Ze lachte eventjes omdat hij er eigenlijk best wel geinig bij lag, zo op de grond. "Je zoent geweldig schat" meldde hij terwijl zijn stem serieus klonk maar ook wel vermengd werd met iets geinigs erin. "Weet ik." zei ze hem terug met een smile. "Wist je dat ik een geweldige masseur ben?" vroeg hij haar met een bloedserieus gezicht maar na enkele seconden wist hij zich niet meer serieus te houden en lachte hij. Ook zij grijnsde even naar hem en gaf hem een plagerig tikje op zijn neus. "Gemenerik." zei ze hem met nog steeds een grijns die rond haar lippen speelde. Ze volgde zijn blik naar de horizon en zag net hoe de laatste paar zonnenstraaltjes verdwenen zodat het goed donker was. De maan stond ondertussen alweer aan de hemel waardoor er wel witachtig lucht scheen waardoor ze wel goed kon zien ondanks de rest dat donker uitstraalde. "Ohnn, nu gaat het donker worden. Ik zou beginnen rennen Regina liefje, straks word ik een boeman!" zei hij plagerig. "Oh, dan moet ik maar uit gaan kijken!" zei ze lacherig. Ze voelde een kusje van hem net boven haar decolleté waardoor ze even grinnikte en zijn woorden hoorde. "I'm the bad boy baby." fluisterde hij zachtjes. "Ohja? Laat maar eens zien dan" zei ze hem terwijl ze glimlachtte richting hem. Hij blaatste opeens in haar gezicht waardoor ze weer even in de lach schoot. "I'm sorry, als het donker word word ik raar." zei hij doodnormaal met een serieus gezicht en zuchtte even. "Je bent gewoon een gekkerd." zei ze hem waarna ze zich naar links liet vallen en dit maal zíj met een "It's your turn" blik naar hem keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





And who are yóu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who are yóu?   And who are yóu? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
And who are yóu?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Stadscentrum-
Ga naar: