Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hope the boys here know how to party!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jackeline

Jackeline


Posts : 20

Profiel
Naam: Jackeline Hill
Partner: Who's worth it
Vereniging: -

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimeza maa 12, 2011 2:21 am

Jackeline zat in de taxi en keek in haar spiegeltje, ze probeerde nog wat mascara aan te brengen voordat ze bij haar bestemming was maar dat lukte niet echt want de taxi was zo hobbelig aan het rijden. 'Kan je even zorgen dat die auto niet zo hobbelt.' zei ze lichtelijk geïrriteerd tegen de man. de man trok een wenkbrauw op en schudde even zijn hoofd alsof Jackeline gestoord was. 'Tuurlijk joh, doe maar lekker voort, ik ben alleen degene die je moet betalen' zei Jackeline en ze keek een beetje kwaad naar de man die nu wel probeerde de auto naar een iets minder hobbelig stukje weg te rijden. Jackeline ging weer verder en nu lukte het wel. ze keek nog eens in haar spiegeltje en stopte het toen weer weg. de Taxi stopte en Jackeline gaf de man wat geld, 'hou de rest maar.' zei ze terwijl ze richting de zanzibar liep. Ze werd makkelijk binnengelaten omdat de man waarschijnlijk al had gezien dat ze niet zo'n schooier was. meteen liep ze richting de bar en ze zag een paar jongens naar haar kijken, waarschijnlijk omdat haar outfit nogal sexy was. ze keek om en knipoogde eens. Ze hield wel van de aandacht ook al keken de jongen alleen maar naar haar kont. Ze kwam bij de bar en wou een drankje bestellen toen ze zag dat een jongen naar haar keek, als ze zelf niet hoefde te betalen was het des te beter. Ze lachte eens lief, knipoogde naar de jongen en blies toen een handkusje. De jongen kwam op haar afgelopen en vroeg of ze mischien iets wou drinken, 'Niks is zo lekker als jij maar doe maar een cocktail, hopelijk komt dat al in de buurt.' de jongen leek blij te zijn met haar woorden en bestelde een cocktail voor haar. Ze nam een slokje en keek de jongen nog eens lief aan. toen ze haar drankje ophad wou de jongen dansen, ze vond het wel goed hij was knap en ze was hier toch gekomen om te feesten en niet om op haar luie gat te zitten. Ze stond op en gooide haar blonde krullen even naar achter. Even later stond ze volop te genieten, en de jongen ook. Ze had bij het eerste liedje, wat een slow song was, haar lichaam dicht tegen het zijne aan gedrukt en nu veranderde het liedje in een iets heel anders. Ze schudde eens met haar kont en ging op een sexy manier omlaag. Daarna kwam ze weer recht waarna ze met haar kont tegen zijn voorkant aan schuurde. Ze voelde de begeleiding van zijn handen op haar heupen en toen kwamen zijn lippen in haar nek. Ze draaide zich om en ging ergens naar een iets rustiger plekje op een bank zitten. Zijn lippen drukte zich tegen de hare en zoende hem volop terug. Na een tijdje deed ze alsof ze een smsje kreeg want ze had wel weer genoeg van deze jongen. 'Sorry, ik vind je veel te lekker om te weerstaan maar ik moet nu even gaan.' zei ze. de kongen knikte even maar die leek haar wel tevreden, zelf was ze ook wel tevreden maar er waren zeker veel meer leuke jongens dus ze hield nog niet op. Ze gunde hem nog een handkusje en liep daarna weg. Haar heupen bewogen sexy bij elke stap die ze zette en daarna ging ze weer op een barkrukje zitten. 'Krijg ik nog een cocktail.' zei ze en de jongen kwam na een tijdje aan zetten met een cocktail. 'Deze is van mij, kan ik er nog iets bijdoen.' zij de jongen. Jackeline wist goed genoeg wat de barjongen bedoelde. Ze leunde wat naar voren en zei 'je bent onweerstaanbaar.' ze giechelde eens schattig en zoende hem dan, ze voelde zijn lippen in haar nek en zei toen 'love you'.
Na een tijdje moest de barjongen er weer vandoor. Jackeline vond het niet erg en bleef nu eventjes op haar barkrukje zitten terwijl ze af en toe handkusjes naar een paar jongens blies en naar een ander groepje jongens teken deed dat ze haar maar eens moesten bellen. Ze liep naar het groepje jongens toe en stopte hun een briefje toe, 'voor als je je verveelt.' zei ze en ze ging weer terug aan de bar zitten. Het was haar nummer nog niet eens, het was het nummer van een oude lerares van haar. Ze had het brifje van toen gevonden toen ze aan het inpakken was en moest weer denken aan toen. Haar moeder moest contact opnemen met haar lerares omdat die vond dat ze teveel met jongens aan het flirten was en het bleek dus ook dat je van die lerares niet mocht tongen op school. Maar wat kon zij eraan doen, ze zat net op zo'n leeftijd dat je al met jongens begint maar dat de leraren het maar niks vonden als je ging tongen met iemand. Maar ja, die vrouw was dan ook erg oud geweest, waarschijnlijk zou die nu in het bejaardentehuis zitten. Ze keek nog eens rond en gooide weer sexy haar blonde krullen naar achteren waardoor de barjongen haar nog een cocktail voorschotelde. 'Thanxs hottie.' zei ze en ze knipoogde even naarde jongen die er alweer vandoor moest omdat het nogal druk was vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimeza maa 12, 2011 4:30 am

Amestigon verveelde zich nogal. Het was vandaag een absolute uitgaansdag maar niemand kon met hem mee. Dat irriteerde hem nogal erg. Hij was gewend alles te krijgen wat hij wilde maar je kon geen mensen dwingen mee uit te gaan zei zijn vader altijd. Wat wist hij er nou van? Hij ging vroeger nooit uit omdat hij altijd aan het werk was. Zo was hij ook zo rijk geworden en natuurlijk van de erfenis van zijn ex vrouw. Hij vond het eigenlijk best wel grappig dat zij na een maand dat ze getrouwd was al op mistrieuse wijze overleed. Hij wist zeker dat een van die leuke handlangers van zijn vader erachter zat. Die deden echt alles voor hem want ze waren bang. Zo wilde hij ook ooit worden. Hij schrok wakker uit zijn gedachte toen zijn mobiel ging. Het was een vriend van hem.. De jongen zei dat hij toch wel uitging. Gelukkig maar dan kon hij zich weer helemaal lam zuipen. Ze spraken af in zanzibar. Hij belde een taxi die al na een paar minuten arriveerde. Wat een service. De man reed vlot door. Het leek wel alsof hij opgejaagd werd. Toen hij voor de kroeg stond stapte hij uit. Hij gaf de man wat geld en liep naar de deur toe. De bewaker keek hem arrogant aan. Hij bekeek hem heel goed alsof hij dacht dat hij en mongool was. Amestigon wilde naar binnen lopen maar de man hield hem tegen. ''Waar denk jij heen te gaan, Dit is alleen voor mensen met veel geld en dat heb jij waarschijnlijk niet'' zei de mans met een valse grijns. Amestigon keek zwaar geïriteerd. ''Als jij mij er niet in laat, laat ik je kop er af hakken door mijn vader, langzaam en pijnlijk..'' zei hij dreigend. De man keek hem raar aan en liet hem toch maar binnen. Wat een debiel dacht hij. Hij keek even rond. Het viel hem op dat het vandaag redelijk druk was. Al snel zag hij een paar bekende mensen. Hij liep naar ze toe en liet zich in de stoel vallen. ''Allow'' zei hij droog. De jongens begonnen uitgebreid te praten over een meisje dat daar zat. Ze had blijkbaar al aardig wat jongens versier. Hij hield zelf niet echt van dat soort types al was hij zelf een enorme player. Hij bekeek het meisje. Ze was knap. Dat was het enigste wat hem opviel want veel intresse had hij vandaag niet. Hij was zo ie zo al aaridg chagerijnig. Mischien met een drankej op zou he over gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackeline

Jackeline


Posts : 20

Profiel
Naam: Jackeline Hill
Partner: Who's worth it
Vereniging: -

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimeza maa 12, 2011 6:10 am

Jackeline zat op een barkruk terwijl de barjongen er alles aan deed om met haar te praten, dat ging niet makkelijk want het was best wel druk. Na een tijdje had hij wel tijd, veel mensen hadden hun drankje al gekregen en sommige waren de dansvloer al op gegaan. De jongen leunde met zijn armen op de kant van de bar en zei ‘wil je nog iets?’ Jackeline wist dat hij eigenlijk wou vragen of hij nog een zoen kreeg maar ze zei gewoon ‘Doe maar een cocktail.’ De jongen keek een beetje geïrriteerd en Jackeline zei snel zodat de jongen nog interesse in haar zou hebben ‘En dit.’ Ze drukte haar lippen nog eens tegen de zijne en zag toen de jongen weer meteen van blik veranderen, al snel kreeg ze haar cocktail. Want ja, ook al had je geld genoeg gratis was toch altijd goed. Ze had nu al een paar cocktails op maar als ze echt dronken wou worden moest ze toch wel iets anders hebben. Ze keek even rond en zag dat een jongen problemen had met binnenkomen, ze nam de jongen eens goed in zich op. Hmm, best wel knap, ze besloot om de jongen maar eens te gaan helpen. Maar dat was niet nodig want toen de jongen iets zei, waarschijnlijk iets dreigends liet de man hem binnen. Hmm, wacht niet af, daar hield ze wel van. Ze nam nog een cocktail van de jongen aan, zoende hem nog een keer en zei toen ‘doeidoei schatje’. Daarna liep ze weg, ze bekeek het groepje jongens aan wie ze het nummer had gegeven even en zag hun verstomd kijken. Ze hadden dus al gebeld, die jongens waren van het minder knappe soort, daar haalde ze alleen maar grapjes mee uit maar dat andere groepje jongen daarentegen. Ze liep erop af en merkte dat er iemand bijgekomen, het was de jongen die toen net niet binnengelaten werd. Ze besloot niet meteen op hem af te gaan, ze liet haar blik eens goed over het groepje gaan en liep toen op een jongen af. De jongen zag er duidelijk blij uit en Jackeline zei ‘Pff, ik begin het hier wel heet te krijgen, of ben jij dat.’ Het was een van de normaalste zinnetjes maar jongens werden er blij van. De jongen wist even niet wat te zeggen maar dat maakte niks uit, al snel werd ze richting de dansvloer getrokken. Er was een goed liedje op om sexy te dansen en daar maakte Jackeline dan ook gebruik van. Ze stond voor de jongen en bewoog haar heupen sexy terwijl ze naar beneden en terug naar boven ging. Daarna draaide ze zich om en begon ze tegen hem aan te schuren, een paar jongens keken weer naar haar en ze begon nog sexyer te dansen. Na een tijdje draaide ze zich weer om en gooide ze haar blonde krullen weer eens sexy naar achteren. Hier had het wat langer geduurd maar de jongen zoende haar nu, ze voelde zijn handen haar dichterbij trekken en liet dat toe. Ze tongde even met hem en toen gingen ze even naar de bar, de jongen betaalde een drankje voor haar en daarna gingen ze samen weer terug naar het groepje jongens.

-er woont volgens mij een pedo in onze straat
Shocked -
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver




Posts : 21

Profiel
Naam: Silver de Wolf
Partner:
Vereniging:

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimeza maa 12, 2011 11:30 am

Silver had snel een Jurk uit haar koffers getrokken. Veel maakte het haar eigenlijk niet uit wat ze aantrok. De jongens keken toch naar anderen dingen. Dan haar kleding dus wat maakte het uit. Ze had een taxi genomen en haar bij een wat luxer bar laten afzetten. Daar had je tenminste niet zoon grote viespeuken rondlopen. Ze stond in de rij voor de bar achter de jongen die de bodyguard in eerste instantie niet binnen wilde laten. Ze hoorde hem nog zeggen ''Als jij mij er niet in laat, laat ik je kop er af hakken door mijn vader, langzaam en pijnlijk..'. Pfu het was dus zoon jongen die zijn vader nodig had om alles op te lossen. Zou ze hem er mee concentreren. Dan had ze wel iets om contact met iemand te maken. Al moest ze oppassen dat hij het niet als belediging op nam anders had ze misschien grote problemen. Al lukte het haar meestal wel met een lief gezichtje er uit te komen. Maar om ruzie te krijgen op je eerst dag was nou ook niet wat je wilde.

Zachtjes liep ze om hem af hij was ondertussen bij een groep gaan zitten. Ze keek wat rond. Veel jongens staarde haar aan of het blonde meisje wat zich als een slet langs de jongens aftrok. ze vond het altijd zoon wanhopige typetjes. Dat je het deed om een drankje ja dat was de normaalste zaak van de wereld. Maar gewoon om de aandacht. Nee dat waren maar zielige gevalletjes. Maar dat was haar eigenste probleem. Ze had nu toch even geen zin in jongens.
Ze kwam bij de groepje jongens aan. De jongens staarde naar haar maar ook naar het zelfde blonde meisje al van net die ondertussen iets achter haar liep. Ze kwam aan bij de jongen waar ze achter had gestaan bij de bodyguard. Ze ging achter hem staan terwijl ze de anderen jongens een voor een af keek. Veel soeps was het nou ook niet. Maar misschien was ze gewoon te veel gewent. "Laatje papa altijd alle klusjes op lossen" fluisterde ze in het oor van de jongen. Maar wel zo dat de rest het ook hoorde. Ze liet een zachte glimlach over haar gezicht glijden en haar ogen schitteren
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimezo maa 13, 2011 4:34 am

Amestigon keek verbaasd op toen het blonde meisje hun kant op liep. Ooo... daar ging ze weer. Ze liet zich echt gebruiken vond hij. Ze nam een vriend van hem mee de dansvloer op met een zwakke openingszin. Om hem te krijgen had je wel even wat beters nodig. Hij zocht alleen een meisje uit en niet andersom. Maar gelukkig koos daarom iemand anders uit om te gebruiken en niet hem. Toen een ander meisje achter hem stond keek hij even snel om. Zij was ook niet lelijk zoals het blonde meisje. Zou zij ook zo'n slet zijn. Dat waren namelijk de types waar hij niet mee thuis kon komen. Dan zouden zijn ouders hem vermoorden. Maar het bleek van niet toen ze over zijn v ader begon. ''Oke.. waar heb je het over..'' zei hij nogal arrogant. Zij durfde wel zeg! ''Mijn vader steunt mij alleen met klusjes die ik zelf niet de moeite waard vind'' zei hij met zijn arrogante blik. Hij was niet gewent dat iemand zo tegen hem praten. Niemand durfde namelijk. Hij stond namelijk bekend als een terrorist diie alles kreeg wat hij wilde.. Echt alles. Hij stond op. ''En wie mag jij dan wel zijn? Zeker een boertje?'' zei hij lachend. Een paar vrienden lachtte met hem mee. Hij gaf haar een knipoog. Zij had teminste wel karakter. Daar hield hij wel van. Hij had zelf ook in een dorp gewoont voor een paar jaar en toen is hij naa miamie verhuisd. Daar waren de beste tijden van zijn leven. En daar ontwikkelde hij ook een grote arrogantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver




Posts : 21

Profiel
Naam: Silver de Wolf
Partner:
Vereniging:

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimezo maa 13, 2011 5:15 am

''Oke.. waar heb je het over... Mijn vader steunt mij alleen met klusjes die ik zelf niet de
moeite waard vind. En wie mag jij dan wel zijn? Zeker een boertje?'' Antwoorden hij arogant. Zijn vrienden lachte met hem mee. Het was dus zoon jongen die met zijn vrienden en familie alles was maar alleen nog niet eens een muis durfde te doden. Als afsluiting gaf hij ook nog Been knipoog. Wat moest hij daar mee. Hij was zeker niet het type waar zij opviel. Ze had liever een jongen die alles zelf oplosten. Niet iemand die zijn vader er bij moest halen. "Jaja dat geloof ik maar al te graag, niet dus. En wat is er mis met boeren. Die kunnen alles zelf oplossen jij niet. Jouw pappie moet nog komen om je een bar in te krijgen" Er verscheen een grote lichaam op haar gezicht. Ze wist wel wat ze met zoon personen aan moest. Tot ruzie zou het zeker niet uitlopen. Zo wel gooide ze haar charmes wel in de strijd. Ze liet haar blik ondertussen weer op het blonde meisje vallen. Bleef ze zo nu heel de avond door gaan. Met welke jonge zou zin in bed eindigen. Zou ze het meisje er tussen uittrekken. Nee ze wilde niet als een moeder overkomen. Ze keek even heel de groep jongens na. Waarom had het blonde meisje in godsnaam die jongen er uit gekozen. Er stonden beteren tussen. Al helemaal voor een simpele flirt of maakte het haar gewoon niks uit. HELLO van martin solveig & dragonette. Galmde net door de speakers. Ze begon het zachtjes meet te zingen.
I could stick around and get along with you, hello.
It doesn't really mean that I'm into you, hello.
You're alright but I'm here, darling, to enjoy the party.
Don't get too excited 'cause that's all you get from me, hey.
Yeah, I think you're cute, but I really think that you should know.
I just came to say hello, hello, hello, hello.





Laatst aangepast door Silver op zo maa 13, 2011 5:34 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackeline

Jackeline


Posts : 20

Profiel
Naam: Jackeline Hill
Partner: Who's worth it
Vereniging: -

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimezo maa 13, 2011 5:34 am

Jackeline kwam terug aanlopen bij het groepje waar ondertussen een ander meisje bij was gekomen. Ze had een drankje in haar hand en keek nog eens naar het groepje. Er kwam een jongen op haar aflopen die vroeg of ze wou dansen, 'Misschien later.' zei ze want ze had er nu wel genoeg van. De jongen gaf echter niet op ze werd bij haar pols gepakt en er werd in haar oor gefluisterd 'Kom op, ik ben echt veel beter dan al die andere jongens hoor.' zei de jongen. Jackeline kon er niet tegen als jongens zeurden en zei met een lichtelijk geërgerde 'Ik zei misschien later.' Waarschijnlijk wou de jongen echt wel graag want ze werd steviger vastgepakt 'Ik laat je niet los totdat je ja zegt.' zei de jongen. Wat dacht hij wel niet, Ze rukte een hand los en zei 'Kun je wel horen stomme debiel, ik zeg misschien later maar nu is het al zeker nee.' Met haar vlakke hand sloeg ze hem in het gezicht waardoor de jongen eventjes schrok en haar helemaal losliet. Ze zag dat de beveiliging het al door had en zei 'Nog één keer en je bent hier nooit meer welkom.' dat was het laatste wat ze tegen de jongen zei. Ze draaide zich om en liep op het meisje af met een glimlach, 'Hoi, ik ben Jackeline.' vrienden maken was nooit slecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimezo maa 13, 2011 7:00 am

Amestigon keek haar weer arrogant aan. ''Oke wat jij wilt joh. Je moest is weten'' zei hij geërgerd. Dat laatste zei hij wat zachter. Hij kon er niks aan doen dat hij alles voor elkaar kreeg vond hij zelf. Hij zuchtte even en ging weer zitten. Hij had zin om dat meisje een klap voor dr bek te geven. Maar dan zouden zijn vrienden hem zwak vinden en dat wilde hij niet.
Hij staarde nog steeds met een geïriteerde manier voor zich uit. Hij was nog altijd chagerijnig. Daarom reageerde hij zo apart. Hij kreeg een drankje in zijn haden geduwd. Hij wist niet van wie dat kwam. De man die het gaf zei dat het van een meisje kwam aan de bar. Hij bekeek de mensen goed die er zaten. En al snel had hij door van wie het was. Dat was van dat rare kind dat altijd hoge cijfers haalde. Hij keek snel weg. Hier had hij totaal geen zin in. Toen zag hij dat het meisje werd lastig gevallen door een vage jongen. Hij kende hem niet dus schonk hij er geen aandacht aan. Ze bleek zich wel goed te kunnen verdedigen. Dat vond hij wel oke. Hij keek haar even snel aan en keek toen weer weg. Hij nam een slok van het drankje dat hij net had gehad. Hij had nog steeds geen idee wat het was. Maarjah dat maakte hem niks uit. Hij wilde vandaag gewoon even los gaan. Hij keek weer naar het blonde meisje en glimlachde even naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver




Posts : 21

Profiel
Naam: Silver de Wolf
Partner:
Vereniging:

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimezo maa 13, 2011 8:30 am

''Oke wat jij wilt joh. Je moest is weten'' zij de jongen weer even geirgert als er voor. Al sprak hij het laatste zacht. waarom was dat in hemelsnaam. Het leek er alleen maar op te wijzen dat hij het loog. Maar zo makkelijk liet ze hem er niet van afkomen. "Moest ik eens weten" zij ze 2 keer zo hard als hij had uitgesproken. "Nou bewijs dat maar eens" zij ze ditmaal op weer een normaal volume. Ze had alleen totaal geen idee hoe. Alcol, nee de bar leek zich niet echt te houden aan de Amerikaanse wet. Aan alcol komen was geen probleem. Maar wat dan wel. Ze dacht na lang kon het niet duren of hij zou er wat tussen gooien en dan kon ze niet controleren of hij eerlijk speelde. Ze wist iets. Hij moest haar en het blonde meisje in het hoekje van de bar krijgen. Daar moest hij al zijn charmes in de strijd gooien om hun zo vermogelijk te krijgen. Maar dat moest hij geblind doek doen. "Je kunt het simpel bewijzen. Je drijft mij en het blonde meisje de hoek in. Daar word je geblindoekt en moet je er al je charmes in de strijd gooien om ons zo ver mogelijk te krijgen. Je wint als anderen meiden je jalours wegtrekken. Je mag zolang we dit doen niet dreigen met dat je vader ons iets aan doet. En je vrienden mogen geen contact hebben met meisjes" Ze keek het blonde meisje aan dat ze zich net voorgesteld had als jackeline of ze er wel mee eens was
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackeline

Jackeline


Posts : 20

Profiel
Naam: Jackeline Hill
Partner: Who's worth it
Vereniging: -

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimema maa 14, 2011 7:59 am

Jackeline had de jongen een klap tegen zijn gezicht gegeven en keek even rond, gelukkig stond ze hier ergens waar ze niet zo goed zichtbaar waren want ze wou niet agressief overkomen. Ze zette weer een glimlach op en liep op het meisje en de jongen af die met een soort van discussie bezig waren. Ze stelde zich even voor en keek nog eens rond. "Je kunt het simpel bewijzen. Je drijft mij en het blonde meisje de hoek in. Daar word je geblindoekt en moet je er al je charmes in de strijd gooien om ons zo ver mogelijk te krijgen. Je wint als anderen meiden je jalours wegtrekken. Je mag zolang we dit doen niet dreigen met dat je vader ons iets aan doet. En je vrienden mogen geen contact hebben met meisjes" zei het meisje terwijl ze naar Jackeline keek om te vragen of het goed was. 'Ik vind het goed hoor, ik wil wel eens zien wat dit kleine jongetje allemaal kan.' ze grijsde even naar de jongen en zei 'dus wat vind je, ben je te bang of durf je wel wat?' ze keek de jongen vragend aan en grijnsde nog eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimema maa 14, 2011 8:12 am

Amestigon keek het bruin harige meisje arrogant aan. ''Uh nee, ik doe niet mee aan jou domme spel, als je me niet geloofd moet je dat zelf weten'' zei hij geïriteerd en keek naar het blonde meisje. Hij stond op en liep naar haar toe. ''Hou jij ook soms van die kinderachtige spelletjes? Ik hoef me niet te bewijzen, Vind jij soms ook dat ik niets zelf kan oplossen, schatje'' zei hij glimlachend en kwam dicht bij haar staan. Hij streelde even met zijn handen door haar haar en liep daarna naar de bar toe. Hij bestelde een sterk drankje waarvan hij de naam niet van wist. Hij dronk het in een keer op. Hij had dit vandaag zeker nodig. Mischien heilden zijn chagerijnige buien op. Hij keek even om naar het blonde meisje en maakte een gebaar dat ze naar hem toe moest komen. Hij had zin om met haar te dansen. Ze was knap dus hij vond dat ze bij hem pasten. Hij zag Avalana nooit..Echt nooit. Waar zou ze zijn? Mischien kwam ze nooit meer terug. Hoe dan ook hij kon nu lekker zijn gang gaan en zich dus gewoon helemaal uit leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackeline

Jackeline


Posts : 20

Profiel
Naam: Jackeline Hill
Partner: Who's worth it
Vereniging: -

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimema maa 14, 2011 9:26 am

Jackeline keek even grijnzend naar de jongen, ze twijfelde er niet echt aan dat de jongen zijn zaakjes zelf kon oploßen maar wou vooral zien wat hij kon. De jongen stemde er niet mee in en zei iets tegen haat, 'ik wou vooral zien wat je kon, je lijkt me niet echt zoals die andere jongens, en dat bedoel ik positief.' ze ze toen. Het was waar, de andere jongens kwamen zo snel op haar af en begonnen wel saai teworden. Ze voelde zijn hand door haar haar strelen en glimlachte even. Toen de jongen haar riep zei ze 'Ik moet gaan, bye bye.' ze lachte nog even en liep toen op de jongen af die al een drankje aan het drinken was. Ze zag de barjongen al op haar afkomen en zei 'doe deze keer maar iets sterkers.' ze was nog best wel nuchter en wou daar verandering in brengen, ze vond er namelijk niks aan om te feesten als je nog nuchter was.. Al snel kwam de man weer op haar aflopen, ze bedankte hem en wou dat hij hun alleen liet. 'mischien moet je de andere mensen gaan helpen,.' zei ze, ze nam een slokje en glimlachte ff.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimedi maa 15, 2011 10:34 am

Hij begon te lachen toen ze een sterk drankje bestelde. ''Zo we gaan vandaag dus helemaal los'' zei hij en streelde weer met zijn hadn door haar haar. Hij bestelde daarna ook een drankje. De barman keek hem met een dodelijke blik aan en ging toen weer verder met andere mensen helpen. ''Oke...'' zei hij droog. Hij nam een slok en begon meteen te hoesten. ''Zo he, sterk spul!'' zei nog steeds hoesten. Toen het over was dronk hij het glas leeg. Hij trok het meisje met hem mee. Hij wist nog niet eens haar naam. ''Zo lady, hoe heet je eigenlijk'' zei hij lief. Hij wist zeker dat de helft van de jongens waarmee ze daten niet eens haar naam wisten. Ze wilde maar een ding, een chick regelen. En als dat gelukt was mee naar huis nemen. En zo niet, dan maar een andere uitzoeken. Dat deed hij vroeger namelijk ook...Nu eigenlijk nog steeds. Hij had nog steeds een vriendin...Maar voor hoe lang. Het boeide hem niet als ze nou zou langs komen. Hij zou haar niet eens achterna gaan. Hij was haar nu totaal vergeten. Het klonk hard maar het was waar. ''Zo, Wat komt zo'n meisje als jij hier eigenlijk doen? Je bent veelste mooi om hier tussen dat tuig te zitten'' zei hij glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackeline

Jackeline


Posts : 20

Profiel
Naam: Jackeline Hill
Partner: Who's worth it
Vereniging: -

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimedo maa 17, 2011 8:23 am

'Dat is wel de bedoeling.' zei Jackeline op een live, ietwat sexy manier. Ze lachte even naar de jongen toen die door haar haar streelde en zag in haar ooghoeken de dodelijke blik van de barman naar de jongen en rolde even met haar ogen. Hij was duidelijk jaloers, maar ja dat waren ze zowat allemaal. Ze nam een slokje van haar drankje en voelde het door haar keel in haar maag gliden, heerlijk was ddat toch. Toen de jongen een slokje nam begon die te hoesten, ze maakte zich geen zorgen want dat had ze vroeger zelf zo vaak gehad. Ze gooide haar haar nog eens naar achter en werd toen meegetrokke door de jongen, hij vroeg haar wat haar naam was. 'Jackeline, en jij?' ze knipoogde nog eens naar hem en toen hij nog wat zei, zei ze 'voor de jongens, en om grapjes uit te halen met de minder knappe soort. Ze had haarr blik op hem gericht en keek een beetje sexy naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimevr maa 18, 2011 9:56 am

Hij keek haar verleidelijk aan. ''Zozo jij houdt dus wel van een beetje plagen''. Hij keek haar in haar ogen en drukte haar stevig tegen zich aan. Ze had een sexy blik die geen jongen kon weerstaan tenzij die homo was dan. Ze kwam zeker makkelijk aan jongens want nu zag hij pas hoe mooi ze was. Hij liet zijn handen over haar hoofd gaan. Hij boog met zijn hoofd naar haar toe. ''Je bent echt heel mooi, dat heb je al vast van heel veel verschillende jongens gehoord maar nu hoor je het van een proffesional'' zei hij glimlachend. Hij keek haar nog eens diep in haar ogen aan en hield haar stevig vast en zuchtte even. Hij merkte nu pas dat het al best laat was geworden. Maar de tijd vloog hier ook zo snel voorbij vooral als hij op versiertocht was. Hij keek haar nog even aan en begon haar te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackeline

Jackeline


Posts : 20

Profiel
Naam: Jackeline Hill
Partner: Who's worth it
Vereniging: -

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimevr maa 18, 2011 10:08 am

''Zozo jij houdt dus wel van een beetje plagen' Zei de jongen met een vcerleidelijke blik op zijn gezicht. 'Ja, maar zoiets zou ik nooit doen met knapperds zoals jou.' zei ze met een schattig maar nog altijd sexy glimlachje op haar gezicht. hDe jongen drukte haar stevig tegen hem aan en ze limlachte eens ''Je bent echt heel mooi, dat heb je al vast van heel veel verschillende jongens gehoord maar nu hoor je het van een proffesional'' zei de jongen die zich met zijn hoofd naar haar toe boog. 'Daar heb je gelijk in, een echte professional.' Ze werd diep in haar ogen gekeken en daarna gezoend. Ze zoende hem terug en drukte zich nog iets meer tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimeza maa 19, 2011 4:09 am

Zij kon geweldig zoenen. Beter dan al die anderen. Hij keek haar even aan en stopte met zoenen. '''Zullen we zo even een rustig plekje gaan opzoeken, het is hier zo druk en de bar gaat zo sluiten'' zei hij weer glimlachend en liet haar los. Hij keek even naar zijn vrienden. Twee waren al naar huis en de rest stond wat te kloten met een paar meisjes. Hij zag hoe een meisje een jongen een enorme klap in zijn gezicht gaf. De jongen werd echt woest. Zo kende hij hem helemaal niet. De jongen greep het meisje bij haar haren en schold haar uit. Hij wist zeker dat je een meisje zo niet moest behandelen. En al snel werd hij door de bewaking eruit gegooid. ''Uhh ik ga even naar me vrienden, goed? Loop je mee?'' zei hij en liep snel richting een paar vrienden die stonden te vloeken tegen de bewaking. ''Wat is er?'' vroeg hij. Hij kreeg te horen dat het meisje de dochter van de eigenaar hier was. En dat de jongen haar gebruikt had om binnen te komen. Zo kinderachtig dacht hij. Helaas hadden ze bijna allemaal een toegangsverbod gekregen voor een paar weken. Hij schrok. Want iedereen die met hem omging moest onmiddelijk vertrekken. Ook hij dus. Zouden ze erigenlijk weten dat hij met hen omging. Blijkbaar wel want als snel kwam de bewaker om te vragen of hij hier weg wilde gaan samen met zijn vrienden. Hij keek naar Jackeline. ''Ik moet hier weg, ik begrijp best als je hier wil blijven, maar je kan ook met mij mee gaan maar dat moet jezelf beslissen oke?'' zei hij haastig en werd het gebouw uit gestuurd. Daar stonden ze dan op straat. Ze zouden de man nog wel terugpakken en het meisje ook. Hij hoopte eigenlijk dat Jackeline mee zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackeline

Jackeline


Posts : 20

Profiel
Naam: Jackeline Hill
Partner: Who's worth it
Vereniging: -

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimeza maa 19, 2011 6:21 am

Hij kon goed zoenen, echt goed. 'Zullen we zo even een rustig plekje gaan opzoeken, het is hier zo druk en de bar gaat zo sluiten'' vroeg hij. Ze knikte en zag hem toen kijken naar het groepje jongens, hij zag hoe een meisje een jongen een klap in zijn gezicht gaf. Zelf deed ze dat ook wel eens maar ze had altijd het geluk gehad dat de jongens te verstomd waren om iets te doen. Echter deed de jongen wel iets terug bij dit meisje, hij greep haar bij de haren en schold haar uit. Dat kon je beter niet doen als je slim was, deels omdat je een meisje zo gewoon niet moest behandelen en deels omdat de bewaking sneller iets deed als er iets met een meisje gebeurde. Dat ist ze wel want in al die tijd had ze ook wel eens dingen meegemaakt en had ze gemerkt dat die jongens er eerder uitgezet werden. ''Uhh ik ga even naar me vrienden, goed? Loop je mee?'' vroeg de jongen, ze knikte en liep met hem mee,''Wat is er?'' vroeg hij, ze kregen te horen dat het meisje de dochter van de eigenaar was, ja dan had je nog een extra veel pech. Iedereen die met hem omging moest blijkbaar naar buiten, ook de jongen waarmee ze toen net had staan zoenen. Best jammer eigenlijk, ze wou misschien nog de bewaker ompraten maar die negeerde haar volkomen. ''Ik moet hier weg, ik begrijp best als je hier wil blijven, maar je kan ook met mij mee gaan maar dat moet jezelf beslissen oke?'' zei de jongen, 'Ik ga mee, veel is er toch niet meer te doen.' dat was waar, ze had de meeste jongens al gehad en ze had geen zin in die barjongen daar die waarshijnlijk zijn handen niet van haar af zou kunnen houden. Even later stonden ze daar op straat 'en wat nu?' zei ze terwijl ze even naar hgem keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimezo maa 20, 2011 8:23 am

Hij keek haar even aan. ''Ja wat nu?'' vroeg hij nogal geïriteerd aan de jongen die een klap had gehad. Hij zag er erg gestressd uit. Zo kende hij hem niet. Wat had hij toch. Mischien wist hij het al... Het was zeker de drugs die hij meegenomen had van het plein. Dat was een soort naam die ze verzonnen hadden voor het gebouw naast de mobiel shop. Waar hij ooit aangevallen was door een gestoorde man. Dat ware de coole tijden. Hij begon te glimlachen. Hij hoopte dat Jackeline niks door had. Mischien vond ze hem dan raar. Hij gebruikte het gelukkig maar een paar keer per maand. Alleen om even los te komen. Niemand had dit ooit ondekt, alleen zijn vrienden dan. ''Zullen we naar het plein gaan?'' vroeg een andere jongen. Hij schrok even en keek naar Jakceline. Dat was mischien niet zo een goed idee. Maar het was ook wel gezellig en hij had er ook wel zin in. ''Ja ik ga mee, en Jackeline... Wil je mee?'' vroeg hij vriendelijk. Hij had nog wel wat soft spul ergends liggen. Dit was gewoon puur om even te ontstressen. Veel van zijn vrienden waren mishandeld door hun ouders. Hij was de enigste die een beetje goed verleden had gehad. Hij had altijd wel een beetje medelijden met hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackeline

Jackeline


Posts : 20

Profiel
Naam: Jackeline Hill
Partner: Who's worth it
Vereniging: -

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimema maa 21, 2011 7:35 am

''Ja wat nu?'' vroeg de jongen aan de andere jongen die een klap had gekregen. De jongen zag er gestrest uit, zo'n grote ramp was het toch niet, er waren genoeg manieren om toch binnen te komen. Natuurlijk was het voor een meisje wel makkelijker, meestal stonden daar van die kleerkasten zonder verstand, een beetje flirten en ze lieten je binnen. Ze zag hem glimlachen en dacht dat hij misschien een idee had wat ze konden gaan doen. ''Zullen we naar het plein gaan?'' vroeg een jongen, ze had geen idee waar dat zou kunnen zijn. ''Ja ik ga mee, en Jackeline... Wil je mee?'' vroeg de jongen toen. Natuurlijk wou ze mee, ze had anders toch niks te doen en zou zich toch gaan vervelen. 'Ja graag, maar eerst wil ik je naam wel eens weten.' zei ze terwijl ze een hand door haar haar haalde. Ze had haar naam gezegd en wou nu zijn naam wel weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitimedi maa 22, 2011 8:21 am

Hij keek een beetje twijfelend maar wilde niks laten merken. Toen besefde hij dat hij niet eens zijn naam had gezegd. ''Ik ben trouwends Amestigon'' zei hij en keek haar lief aan. ''Ik moet je wel waarschuwen, het plein is anders dan je denkt'' zei hij een beetje mistrieus. Zo leek het teminste een beetje interesant. Hij herinderde zich de 1e keer nog dat hij er was. Hij dacht dat het echt om een plein ginge met een hang plek enzo. Maar toen hij binnenkwam zag hij een verotte oude schuur met een paar stoelen en baken. Dat viel aardig tegen. Maar met het geld dat ze verdiend haden zag het er nu geweldig uit. Echt iets voor de rijkere mensen. Al snel vetrokken ze richting het plein. Het was hier niet ver vandaan. Amestigon pakte Jackelines hand en nam haar mee. De politie had laatst een inval gedaan dus er zullen wel wat scherven op de grond liggen enz. Hopelijk keek ze daar niet van op anders zou het niks voor haar zijn. Binnen een paar minuten waren ze. Ze liepen achterom want voorom konden ze niet meer gaan want de buurt hield het pand scherp in de gaten. Ze mochten niet al te veel geluid maken. Toen ze binnenkwamen zaten er al een paar mensen. Enthousiast werden ze begroet. Een paar mensen hadden een paar flessen alcohol mee genomen en later op de avond zou het waarschijnlijk wel drukker worden en zal het 'beter' spul komen. ''Dit is het'' zei hij trots en liet zich op een moderne intrieur bank vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hope the boys here know how to party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hope the boys here know how to party!   Hope the boys here know how to party! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hope the boys here know how to party!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I'm back boys!
» No boys allowed
» Party rock
» Sunshine, skateboards and hot boys
» rapping in a emtey class, i hope nobody heard it..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Zanzibar-
Ga naar: