Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The war comes back [Verhaallijn]

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

The war comes back [Verhaallijn] Empty
BerichtOnderwerp: The war comes back [Verhaallijn]   The war comes back [Verhaallijn] Icon_minitimedi maa 08, 2011 7:56 am

Oké, om Isis actief te krijgen wil ik een verhaallijn starten die hopelijk wat succes krijgt .. <3



Proloog:


"Psst!" Isis gaf haar zus een tik tegen haar achterhoofd. Die maakte een brommend geluid en keek haar verwijtend aan. "Weet je wel niet hoe laat het is? Ik heb nauwelijks geslapen gisteren. Door onze verrekte pa die me weer eens een oorveeg heeft gegeven." Het geklaag van haar zus deed een grijns op Isis gezicht verschijnen. "Maak onze broer wakker, we gaan." Isis stelde zich recht en zag nog net de grote ogen van haar zus. Ze was een jaartje jonger dan haar maar had het verstand van een die twee jaar ouder was. Isis maakte een vluchtig gebaar met haar handen dat geen tegenspraak duld. Isis gaf haar broer een duw, wenkte hem. Isis wist maar al te goed dat dit de beste oplossing was. Hier blijven wou ze allesbehalve, op straat zou het veel beter zijn. Zonder geklaag en kloppen van hun ouders. Het was dan ook even wennen om de achterdeur achter hen te sluiten, wetende dat ze nooit meer terug zouden keren.

Wat er gaande is:




"Hmm, dat restaurant mag wel wat meer spaghetti klaarmaken!" Glimlachte Isis haar zus. Isis grinnikte, ja het was lekker geweest. Met een vluchtige blik op haar horloge stond ze recht. "Ik moet gaan, ik heb weer een afspraak. Jullie weten het wel." Isis keek haar broer en zus even aan. "Weeral? Je gaat nu al een week gaan werken!" Isis knikte. "Anders kunnen we nooit meer zo lekker eten. Met het geld dat ik verdien kunnen we het betalen." Isis klopte het zand van haar short. Isis gaf haar zus een zoen en stapte blindelings naar die ene plek, die alles had veranderd. Isis voelde aan dat ze het niet lang meer zou kunnen verbergen, de leugen leek haar zus al door te hebben. Maar ze mochten gewoon niet weten dat ze een liefje had en het geld stal. Dat zouden ze haar nooit vergeven.

Het conflict:


Ik keek vol afgunst naar het kleffe gedoe van een koppeltje ergens verder. Het was mijn ex-vriendje samen met die bitch van de school! Ik heb er allang ruzie mee, en nu had ze opzettelijk mijn vriendje afgenomen! "Wil je eens stoppen met staren!" Mijn zus keek me serieus aan. Sinds ik haar had verteld dat ik een maand een vriendje had gehad was ze steeds viezer tegen me. Ook als ik vroeg om wat te gaan doen snauwde ze me gewoon af. En als het nog niet erg genoeg was was Ook mijn broer, die vroeger altijd vrolijk had meegespeeld in het water, nu koppig aan de kant blijven zitten. En ergens moest ik hen gelijk geven. Het was niet mooi geweest, ik had het veel te lang schuil gehouden. Maar nu blijf ik met een naar gevoel zitten. Ik wil die bitch wreken, dat verrekte kind! Ergens in mijn hoofd begonnen er ideeën bij elkaar te vormen. Ik wist wat ik kon doen, wat ik ga doen! En wees maar zeker, een oorlog zal het worden!

Wat er nog gaat gebeuren:


[center]Isis gaat zoveel mogelijk mensen bijeen halen. Samen worden ze een hechte groep. Maar voor vrienden doet ze het niet, die bitch moest eraan! Wat ze niet wist was dat ook de bitch een groepje ging vormen met een aantal mensen. Isis is vastberaden en trekt met de groep er naar toe. Ze maken het groepje uit en er worden zelf rake klappen uitgedeeld. Maar na de avond was er nog geen winnaar. Dus besluit Isis het anders aan te pakken. Maar als Isis ontdekt dat er een meisje in haar groep verliefd word op een jongen die een aanhanger van de bitch is, weet ze niet meer wat te doen. Isis bant het meisje uit haar groepje en ook de jongen uit het andere groepje word verbannen. Maar die twee willen dat de twee groepen weer samen komen. Wat die twee dan gaan doen mogen diegene zelf beslissen.

De rollen (namen mogen zelf gekozen worden):

-De broer van Isis: Dylan (Carolien)
-De zus van Isis
-De Bitch
-Het groepje van Isis (dat zullen er een paar zijn)
-Het groepje van de bitch
-Het meisje dat verliefd word door Sylvana
-De jongen die verliefd word

- Eventueel zelf gevonden rollen

Oké, dat was het. Er mogen natuurlijk ook nog ideeën worden voorgelegd zodat de verhaallijn nog leuker word. Het is de bedoeling dat het erg actief word en de accounts niet na een week zo goed als inactief zijn! Ook neem ik niet de eerste de beste aan!









Laatst aangepast door Isis op zo maa 13, 2011 1:20 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

The war comes back [Verhaallijn] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The war comes back [Verhaallijn]   The war comes back [Verhaallijn] Icon_minitimedi maa 08, 2011 8:13 am

Het klinkt wel mooi en aardig, maar lijkt dit niet erg op de groepen: 'Die Hard' en 'Too Damned'? Behalve dan het feit met dat liefdesgedoe tussen jongeren uit beide groepjes.


Laatst aangepast door Esther op di maa 08, 2011 8:14 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

The war comes back [Verhaallijn] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The war comes back [Verhaallijn]   The war comes back [Verhaallijn] Icon_minitimedi maa 08, 2011 8:14 am

Nee, er is een verschil tussen die twee. Het is meer een vriendenkring, ze trekken niet rond of zo. Isis haalt ze gewoon samen voor dat geval van die ene bitch. Nadien zullen die groepen waarschijnlijk wat afdwalen. Dat is zeker niet blijvend. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan

Dylan


Posts : 83
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Dylan Servaes
Partner: Music is my love, I don't need a woman x
Vereniging: x

The war comes back [Verhaallijn] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The war comes back [Verhaallijn]   The war comes back [Verhaallijn] Icon_minitimedi maa 08, 2011 8:21 am

*Blaast leven in dit acc*
Dylan speelt broertjelief. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

The war comes back [Verhaallijn] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The war comes back [Verhaallijn]   The war comes back [Verhaallijn] Icon_minitimedi maa 08, 2011 8:21 am

Okiii, ik zet je erbij Carolien ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

The war comes back [Verhaallijn] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The war comes back [Verhaallijn]   The war comes back [Verhaallijn] Icon_minitimedo maa 10, 2011 3:53 am

-Doen er nog mensen mee?-
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylvana

Sylvana


Posts : 29

Profiel
Naam: Sylvana Placia
Partner: ...
Vereniging: Swaaah...

The war comes back [Verhaallijn] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The war comes back [Verhaallijn]   The war comes back [Verhaallijn] Icon_minitimedo maa 10, 2011 4:17 am

Coowl Very Happy
Ik wil dat meisje wat verliefd wordt wel spelen, als dat mag Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

The war comes back [Verhaallijn] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The war comes back [Verhaallijn]   The war comes back [Verhaallijn] Icon_minitimevr maa 11, 2011 7:17 am

Leuk! Met welk account wilde je dat doen? xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylvana

Sylvana


Posts : 29

Profiel
Naam: Sylvana Placia
Partner: ...
Vereniging: Swaaah...

The war comes back [Verhaallijn] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The war comes back [Verhaallijn]   The war comes back [Verhaallijn] Icon_minitimeza maa 12, 2011 8:34 pm

Hmm... Goede vraag!
Pfoe... Uhm... Goed als ik daar een nieuw account voor maal? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

The war comes back [Verhaallijn] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The war comes back [Verhaallijn]   The war comes back [Verhaallijn] Icon_minitimezo maa 13, 2011 1:19 am

Is helemaal goed!

NOG MENSEN DIE MEE WILLEN DOEN?? xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylvana

Sylvana


Posts : 29

Profiel
Naam: Sylvana Placia
Partner: ...
Vereniging: Swaaah...

The war comes back [Verhaallijn] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The war comes back [Verhaallijn]   The war comes back [Verhaallijn] Icon_minitimezo maa 13, 2011 1:29 am

Goed, ik post hier met haar als ik die af heb Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The war comes back [Verhaallijn] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The war comes back [Verhaallijn]   The war comes back [Verhaallijn] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The war comes back [Verhaallijn]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn] Again and again
» [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét
» [verhaallijn] Versus. Nog 2 rollen beschikbaar!
» [gezocht] mensen voor verhaallijn.
» [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: