Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I guess I found my new home.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 23, 2011 1:23 am

Ze sprak woorden die hij goed kon begrijpen ookal snapte hij niet echt waarom die jongen haar had uitgescholden maar ja. Zijn armen spande zich even op. 'Die jongen was je niet waard.' Fluisterde hij zachtjes tegen haar en streek zachtjes over haar rug. Toen hij was recht gekomen had ze haar beide benen aan weerszijde van zijn lichaam gelegd. Zacht liet hij een arm zakken tot op haar been en grijnsde even toen ze echter zei dat ze gewoon leuk was. Zachtjes werd hij naar beneden gedrukt en raakte zijn rug de handdoek weer. Meteen kreeg hij enkele kusjes op zijn lippen waar hij natuurlijk van genoot wat heel normaal was eigenlijk. Toen hij haar woorden hoorde dacht hij even na. Nog één kus plaatste ze op zijn lippen. 'I will be your guide, and i will help you.' Zachtjes legde hij zijn armen weer om haar heen en streek zachtjes over haar heup. Wyatt had iemand gevonden, iemand waarvoor hij hier kon blijven. Zachtjes duwde hij zich even op en drukte een kus op haar lippen. Met een grijns eindigde de kus en plots draaide hij zich om waardoor zij nu onder hem lag. Met zijn beide armen steunde hij op het zand zodat ze niet bedolven zou worden onder zijn gewicht. 'Ik help je, en dat zal ik altijd doen. Zolang jij dat wilt.' Zachtjes drukte hij een kus op haar lippen. Eigenlijk, ze wist niets van hem, maar buiten dat hij van Denemarken kwam viel er ook niets te weten over hem, zijn jeugdjaren had hij niet ergs meegemaakt buiten dan het feit dat hij misschien een paar keer in de 'gevangenis' had gezeten. Maar dat was omdat hij van die kleine dingetjes had gestolen of omdat hij in een gevecht raakte met andere, maar voor de rest had hij eigenlijk niet echt iets meegemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 23, 2011 3:28 am

Ze glimlachte even naar hem. "Dat is wel gebleken ja." antwoordde ze zachtjes. Vervolgens schudde ze even met haar hoofd, ze wilde het verleden nu achter zich laten. Wat gebeurd is, is gebeurd en daar kon Ayse niets aan veranderen. Ze ging hier een nieuwe periode in, hopelijk samen met Wyatt. Met een glimlach keek ze de jongen aan, hoe langer ze er over na gingen denken hoe zekerder ze werd. 'I will be your guide, and i will help you.' die woorden zorgden ervoor dat er een glimlach van oor tot oor op haar gezicht verscheen. Toen hij over haar heup streelde, trokken er een paar rillingen doorheen. Ayse had niet durven hopen dat ze het al zo snel, zo leuk zou krijgen in Santa Monica. Plots werden de rollen omgedraaid, nu hing Wyatt boven Ayse. Met een grijnsje keek ze hem aan, waarna ze een kus op zijn lippen drukte. 'Ik help je, en dat zal ik altijd doen. Zolang jij dat wilt.' sprak de jongen vervolgens tegen haar. Ze zuchtte even, hij was veel te lief voor haar. Ze kenden elkaar amper, maar toch voelde het zo normaal. "En dan te bedenken dat ik met zoveel tegenzin naar Santa Monica ben verhuisd." sprak ze met een bedenkelijk gezicht. Vervolgens plaatste ze haar lippen weer op de zijne en ging kort met haar tong langs zijn lippen. Daarna beëindigde ze zelf de kus weer en keek hem met een lief glimlachje aan. "Heb je al zin om iets te gaan eten?" vroeg ze tenslotte, na een korte stilte.

[Flutpost Sad]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 23, 2011 4:03 am

Kort grijnsde hij om haar woorden dat ze met tegenzin hierheen gekome was. Zachtjes streek hij over haar wang. 'Wees blij, jij kunt nog zo vaak naar huis gaan en hoeft niet in het vliegtuig te zitten daarvoor. Ik moet wel een tijdje in een vliegtuig zitten...' Zijn zin werd afgebroken door haar zachte lippen die zich weer op de zijne drukte en er zachtjes om heen krulde. Even ging haar tong over zijn lippen waardoor hij haar iets dichter tegen zich aan trok. Toen ze over eten begon dacht hij even na. Eigenlijk had hij wel best zin in wat eten, maar hij had geen geld bij en hij wou nu eigenlijk niet dat zij zou moeten betalen voor het eten. 'Ik heb best wel honger, maar ik heb geen geld bij me.' Droogejs haalde hij zijn schouders op en legde zijn hand even op haar wang en glimlachte lief naar haar. Dit was voor hen beide een nieuwe start, een start die ze samen hadden gemaakt, en hopelijk zouden ze ook samen de eindstreep halen. Kort streek hij door haar haren en grijnsde even, daardoor waren twee kuiltjes in zijn wangen zichtbaar geworden. 'Trouwens hoe komt het dat je naar hier verhuisd bent?' Daar was hij eigenlijk wel nieuwschierig naar om eelijk te zijn. Afwachtend keek hij haar aan en begon zo heel droogjes met een lok haar van haar te spelen. Wyatt had het warm, merendeels kwam dit door haar maar ook door de zon die op zijn rug viel. 'Trouwens je bent niet leuk, maar je bent superleuk.' Zachtjes drukte hij een kleine kus op haar onderlip en grijnsde even speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 23, 2011 5:12 am

Ze grinnikte even speels. "Ik wil helemaal niet meer naar huis nu ik jou heb." sprak ze vervolgens zacht, met een glimlach. "En al zou ik jou niet kennen, dan nog wil ik niet nog eens terug naar New York. Mijn reputatie daar is nou niet echt geweldig." ging ze grijnzend verder. Toen de jongen haar wat meer tegen zich aantrok, grinnikte ze even en drukte haar lippen in z'n nek. 'Ik heb best wel honger, maar ik heb geen geld bij me.' hoorde ze Wyatt zeggen, iets wat haar deed grijnzen. "En net vroeg je nog of ik wat met je wilde gaan eten. Hoe had je dat in gedachten dan? En ik heb ook wel trek, als je niet uitkijkt eet ik je op." antwoordde ze vervolgens plagend, waarna ze even haar tong uitstak. Vervolgens nam ze zijn onderlip tussen haar lippen en beet er zachtjes in, grijnzend keek ze hem aan. Ze verplaatste haar handen van zijn nek naar zijn rug, en streelde hem daar liefjes. 'Trouwens hoe komt het dat je naar hier verhuisd bent?' vroeg de jongen haar vervolgens, ze grinnikte even kort. "Nou ja ik ben min of meer van school getrapt, en omdat m'n ouders werden gezien als 'de ouders van Ayse' wilden ze verhuizen." antwoordde ze met een speelse grijns. Ergens voelde ze zich wel schuldig, maar nu ze hier eenmaal was vond ze het niet zo erg meer. 'Trouwens je bent niet leuk, maar je bent superleuk.' als ontkenning schudde ze met haar hoofd. "Nietes. En jij bent leuker." antwoordde ze uitdagend. Ayse legde haar hoofd terug op de handdoek en kon niets anders dan hem met een grote glimlach aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 23, 2011 6:33 am

'Wel toen duide ik eigenlijk op vanavond. Zodat ik nog eerst geld kon gaan halen in mijn kamer, en als je mij op eet dan kan ik je toch niet meer helpen van binnen uit. Ik functioneer niet als ik in iemands maag zit.' Grijnsde hij even naar haar en voelde vervolgens dat ze zijn onderlip tussen haar tanden nam en daar zacht in beet. Rillingen liepen over zijn lichaam heen iets wat vrij normaal was want zijn lippen waren heel stiekem zijn gevoeligste plek. Wyatt voelde hoe haar handen van zijn nek naar zijn rug gleden en meteen voelde hij het zachte gestreel. Even sloot hij genietend zijn ogen om zo even te luisteren naar haar woorden. Dus ze was van school getrapt? Bij hem was dit ook een keer voorgevallen, omdat hij in ruzie was geraakt met enkele kleine kindjes van zijn klas en die wouden dan eens gaan vechten met hem. Kalm kwam hij recht en zette zijn knieën aan weerszijde van haar lichaam om zo te gaan zitten. Zijn gewicht werd zo niet op haar geplaatst en daar had zij wel geluk mee. Zachtjes legde hij zijn hand op haar buik en streek daar heel zachtjes over. 'Nee hoor, jij bent de leukste.' Grijnsde hij eventjes. De jongen ademde even diep in. Dit was een nieuw begin, een nieuw begin dat ze samen tegemoet gingen en ook de eindstreep zouden ze over gaan steken, daar was hij zeker van. 'Jij bent de leuksteen ik ben de liefste. Deal?' Sprak hij vrolijk en wachtte rustig af wat ze zou gaan zeggen daarop.
[Flut]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 23, 2011 7:07 am

Ze grinnikte even, daar had de jongen een punt. "Hm, oké dan. Maar dan zal ik mijn honger moeten stillen met je lippen." antwoordde ze grijnzend, waarna ze hem nog een kusje gaf. De reactie die Wyatt gaf toen ze in zijn onderlip beet, stond haar wel aan. Plagend beet ze nog een keer, waarna ze hem met uitdagende ogen aankeek. Toen Wyatt zijn ogen sloot, glimlachte ze even. Ze kon nog steeds niet helemaal bevatten hoe het was gekomen dat ze zo snel al iemand leuk vond, iemand die haar ging helpen om weer te kunnen houden van. De jongen ging weer rechtop zitten, en om hem aan te kunnen blijven kijken kwam ze ook een stukje omhoog en steunde op haar ellebogen. Toen hij echter over haar buik streek, plofte ze weer terug op de handdoek. Haar buik was ontzettend gevoelig en dan met name haar onderbuik. Voor een kort moment sloot ze haar ogen, en beet ze op haar onderlip om de rillingen die door haar lichaam schoten te verwerken. Toen Wyatt weer wat zei, opende ze even verdwaasd haar ogen. "Doe dat nooit meer, please." mompelde ze met een glimlachje, waarna ze kort in zijn onderlip beet. Wat hij kon, kon zij tenslotte ook. 'Nee hoor, jij bent de leukste.' hoorde ze hem zeggen en niet veel later: 'Jij bent de leukste en ik ben de liefste. Deal?' Grijnzend schudde ze haar hoofd. "Nee, geen deal. Jij bent veel leuker en veel liever." antwoordde ze eigenwijs, waarna ze even grinnikte.

[Sorry Sad ]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 25, 2011 5:23 am

'Liefje toch, jij mag je honger altijd stillen met mijn lippen.' Weer een beet, weer een rilling die over zijn rug heen trok en hem gek maakte. Ze kwam iets naar boven maar door de streling van net viel ze weer terug op de handdoek. Zwakke plek gevonden, hij grijnsde eventjes voldaan. Zachtjes drukte hij een kus op haar lippen toen haar ogen gesloten waren en keek haar met een plezierige blik in zijn ogen aan. Zachtjes hoorde hij wat gemompel van haar maar hij hield zijn lippen nog boven de hare. 'Hm, why not sexy?' Mompelde hij speels waardoor hij kort in elkaar kromp door de tintelingen. Zachtjes streek hij over haar wang heen en drukte een zachte kus op haar voorhoofd. 'Niet, jij bent leuker hoor. Neem dat gewoon van me aan.' Kalm keek de jongen om zich heen, hij zag enkele mensen met een droezige grijns naar hen kijken maar hij trok er zich niets van aan. Daar had hij geen zin in op dit moment, plus hij was gewoon veel te vrolijk om zich er iets van aan te trekken. Kalmpjes legde hij zijn handen onder haar rug en duwde haar zo iets naar boven met haar bovenlichaam. Met een plagerig grijnsje drukte hij zijn lippen in haar nek en sloot zijn ogen voor enkele momenten lang. Kort voelde hij een briesje over zijn lichaam strijken waardoor hij even leek te rillen, al was dit maar schijn natuurlijk.
[Flut]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 27, 2011 6:07 am

[Oké en toen klikte ik per ongeluk op delete i.p.v. edit en drukte m'n broertje heel flauw op ja. Gelukkig dat er nog een deel in Word opgeslagen stond. :3]

Grijnzend keek ze Wyatt aan. "Hm, zo hou ik het nog wel even vol." antwoordde ze vervolgens, een onwillekeurige grijns speelde nog steeds rond haar lippen. Toen Wyatt leek te rillen, glimlachte ze even triomfantelijk. Oh shit, die voldane grijns die nu op het gezicht van de jongen lag, stond haar helemáál niet aan. Lang kon ze er niet over nadenken, de jongen drukte weer een zachte kus op haar lippen. 'Hm, why not sexy?' vroeg hij haar vervolgens en ze voelde het bloed naar haar wangen stijgen. "Misschien omdat ik daar heel erg slecht tegen kan." antwoordde ze daarop, haar wangen waren nog steeds lichtjes rood gekleurd. "Hm, zolang je het maar niet te vaak doet. Of ik me dan nog een beetje kan beheersen weet ik niet. En om je nou hier te bespringen staat niet zo netjes." sprak ze vervolgens met een speelse grijns, waarna ze een zachte kus in zijn nek drukte. Hoewel dat bespringen meer een grapje was, wist ze eigenlijk niet in hoeverre ze zich in zou kunnen houden als Wyatt vaker over haar buik zou strelen. Ze voelde zich nogal bekeken, en toen ze de blik van Wyatt volgde, merkte ze dat er inderdaad mensen zaten te kijken. "Zijn wij nou zo interessant of hebben die mensen nog nooit een zoenend stel gezien?" vroeg ze zich hardop af, waarna ze haar ogen weer op die lieve Wyatt richtte. Grijnzend keek ze hem aan. "Oké oke, ik geef het op. Maar ik ben het er nog steeds niet mee eens." grinnikte ze tegen hem. Toen Wyatt haar iets optilde en zijn lippen in haar nek drukte, sloot ze genietend haar ogen even. Hm, wat was dit fijn zeg. Ze had het onderhand al flink warm gekregen, waarschijnlijk kwam dat door Wyatt en niet door het weer, jammer dat ze niets had meer om uit te kunnen trekken. Alleen nog een bikini en het zou nogal.. ongepast zijn om die uit te trekken. En bovendien zou het niet veel helpen, zolang Wyatt boven haar hing bleef ze het nog wel even warm houden. "You are pretty hot." mompelde ze met een speelse blik in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 29, 2011 11:55 pm

'Me bespringen? Hm, misschien lijkt me dat nog wel extra leuk en doe ik het hierom juist vaker bij je.' Wyatt keek haar met een grimas aan. 'Mij maakt het nietuit of het netjes staat hoor.' De jongen keek haar speels aan en sloot kort zijn ogen toen hij een kus in zijn nek kreeg van haar. Nog steeds hong de jongen boven haar met zijn lichaam en toen ze wat zei glimlachte hij eventjes. 'Nah, there's someone else girl. I know a girl, she's fine, she's mine. She's freaking hot, and she just is that one person that I love till my heart stops beating.' Zachtjes drukte hij een kus op haar lippen en liet zijn hand over haar rug glijden, zijn hand hield halt bij het slotje van haar bikini, maar hij besloot zijn hand maar gewoon op haar onderrug te leggen. Meteen glimlachte. 'And guess what, i'm lokking at that girl right now.' Met een speelse blik keek hij haar aan en drukte vervolgens enkele kussen in haar nek en sloot haar beter in zijn armen. Vervolgens bracht hij een hand naar haar gezicht en streek een gitzwarte lok haar achter haar oor, dan drukte hij nog een kus op haar voorhoofd en glimlachte. Dit was het dus, het meisje dat hij had gezocht al die tijd. Degene waarvoor hij hier zou blijven als ze dat van hem verlangde. Dat had hij voor haar over, nu al. Het was dus toch nog mogelijk geworden om weer echt verliefd te worden op iemand, alhoewel was dit wel verliefd zijn of was dit gewoon iets wat hij geen naam kon geven.
[Flut]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 12:51 am

Met nog steeds een speelse grijns rond haar lippen, keek ze Wyatt aan. "Als je het maar laat." antwoordde ze lachend, hoewel het waarschijnlijk niet erg geloofwaardig over kwam. 'Nah, there's someone else girl. I know a girl, she's fine, she's mine. She's freaking hot, and she just is that one person that I love till my heart stops beating.' sprak Wyatt vervolgens tegen haar, iets wat haar hard liet blozen. Ze voelde zijn hand over haar rug glijden, stoppen bij het slotje van haar bikini en weer verder naar haar onderrug. 'And guess what, i'm lokking at that girl right now.' ging hij verder. Met een glimlachje keek ze hem aan. "I know sure you are hotter than that girl." sprak ze met een speelse grijns, waarna ze haar lippen weer op de zijne drukte. Ze voelde de armen van de jongen beter om haar lichaam en zijn lippen die kusjes in haar nek drukte. "I think I love you." mompelde ze met een voorzichtige glimlach. Ayse wist het zeker, Wyatt zou het lukken om haar ex te doen vergeten. Eigenlijk had ze deze middag al niet heel veel meer aan hem gedacht, alleen toen ze erover vertelde aan Wyatt. Vervolgens duwde ze Wyatt zachtjes om zodat de jongen weer met zijn rug opde handdoek lag. Zelf kroop ze weer op hem, plaatste haar knieën aan weerszijden van zijn lichaam en keek hem uitdagend aan. Doordat ze nu weer boven hem hing, en zijn handen vast had genomen, kon Wyatt geen kant meer op. Ze nam zijn onderlip weer vast met haar tanden, zoog er zachtjes op en liet weer los. Dit herhaalde ze een paar keer, zonder haar blik van de zijne af te wenden. Plagend ging ze even met haar vingers langs de rand van zijn zwemshort.

[Also flut.]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 06, 2011 4:53 am

Wyatt keek haar plagend aan. De blos op haar wangen deed hem even glimlachen ze was zo schattig als ze bloosde. 'Don't think so. That girl is way hotter than I could ever imagine.' Grijnsde hij eventjes en drukte een zachte kus in haar nek. Na dat hij een kus op zijn lippen had gekregen voelde de jongen zich warm worden, de woorden die ze sprak deden hem even zweven. 'Then I hope what you think is the truth. Cause I'm in love with that girl that I was talking about.' Grijnsde hij even en voelde plots dat de rollen werden omgedraaid en dat zij nu op hem lag in plaats van hij op haar. Wyatt's handen werden vastgenomen door haar en in het zand gedrukt. Hé, dit was oneerlijk. Met een pruillip keek hij Ayse aan en fronste eventjes. Tot hij plots haar tanden voelde op zijn onderlip. Kort kreunde hij toen ze dit een aantal keren herhaalde, ze wou het zo spelen dus. De jongen wiebelde even met zijn wenkbrauwen. Haar vinger gleed langs de rand van zijn zwembroek en dit deed de jongen even in elkaar krimpen. Met enige moeite wist hij haar hand tot bij zijn mond te brengen en drukte daar een zachte kus op, terwijl hij nog steeds recht in haar ogen keek. Wyatt wist zijn hand toch los te krijgen en streek nu met een onschuldige blik in zijn ogen over haar onderbuik en legde zijn hand daar vervolgens vlak op. 'Niemand gaat me geloven als ik over jou vertel thuis. Je bent geweldig Ayse.' Grijnsde hij zachtjes en liet de hand die op haar buik lag naar haar been glijden terwijl hij haar nog steeds aankeek. Eigenlijk vroeg hij zich af wat het meisje van hem verwachte. Zou ze willend at hij hier met haar in Amerika bleef of zou ze zelf meegaan naar Denemarken, hoewel hij niet zeker was of hij wel terug wou gaan. Misschien kon zijn vader hier ergens komen wonen ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 06, 2011 5:48 am

Een uitdagende glimlach speelde rond haar lippen. "And still I know sure you're hotter." sprak ze weer met een grijns. Toen Wyatt zijn lippen weer in haar nek drukte, sloot ze even zuchtend haar ogen. 'Then I hope what you think is the truth. Cause I'm in love with that girl that I was talking about.' hoorde ze Wyatt zeggen, en een beetje verdwaasd opende ze haar ogen weer. "Well, I'm sure I love you." haar ogen twinkelden ondeugend. Het pruillipje waarmee de jongen haar aankeek, deed haar grijnzen. Onder geen enkele voorwaarde wilde ze haar machtspositie loslaten, het beviel haar eigenlijk wel. Ze slaagde erin om zijn handen met één hand vast te houden, en een pluk haar achter haar oor te duwen, triomfantelijk keek ze de jongen even aan. Toen Wyatt eventjes kreunde, grijnsde ze: missie volbracht. Lachend keek ze hem aan toen hij ineen kromp, waarna ze haar lippen even op de zijne drukte. Doordat ze even van haar stuk was gebracht door de zachte kus op de rug van haar hand, was Wyatt er inmiddels in geslaagd zijn handen los te krijgen. Toen de jongen over haar onderbuik streek, beet ze even hard op haar lip om een opkomende kreun te smoren. Ayse deed geen moeite om zijn handen weer vast te nemen, ze kon hem alleen nog maar met een lieve glimlach aankijken. "Ik ben helemaal niet geweldig, dat ben jij al." mompelde ze met een grijns, waarna ze hem weer een kus gaf. Vervolgens keek ze hem even met een wat serieuzere blik aan. "Wat verwacht je nu eigenlijk van ons, van mij?" vroeg ze vervolgens zachtjes. Zijzelf wist het eigenlijk niet zo goed, alles was zo ontzettend snel gegaan dat ze nog niet echt de tijd had genomen om erover na te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 06, 2011 7:09 am

Koppig schudde de jongen zijn hoofd en keek haar heel serieus aan. Hun lippen raakten elkaar weer en vervolgens kwam hij naar boven zodat zij nu gewoon op zijn schoot zat. Wyatt legde zijn armen om haar heen en luisterde naar haar vraag. Kort dacht hij na. 'Op het vlak van deze relatie verwacht ik gewoon dat we bij elkaar blijven, maar op het vlak van het feit dat ik een buitenlander ben zou ik het niet weten. Ik ben graag hier bij jou, maar ik moet mijn vader toch ook weer gaan opzoeken. Misschien dat hij naar hier wilt komen maar in Denemarken ligt zijn leven. Dit is snel gegaan, misschien te snel. Maar ik verwacht niet van je dat je opeens alles hier achter wilt laten en mee met mij naar daar wil gaan. Ik verwacht gewoon dat ik bij je kan zijn op eender welke manier. Meer wil ik niet meer.' Fluisterde hij zachtjes tegen haar en trok haar iets dichter tegen zich aanen drukte zijn lippen vervolgens voor een korte moment op de hare. 'En jij dan, wat verwacht jij allemaal van mij?' Vroeg hij met een glimlach aan haar en streek even zachtjes over haar wang. 'Weet wel één ding, ik zal je niet tot iets dwingen wat je niet wilt.' Wyatt keek haar met een glimlachje aan en ademde eventjes diep in. Nee, hij verwachtte niet van haar dat ze gewoon zou meegaan, en hij zou haar er ook niet tot doe dwingen want dat lag niet in zijn aard om eerlijk te zijn. Afwachtend keek hij haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 06, 2011 7:34 am

Toen de jongen nee schudde, grinnikte ze even. "Toch wel." fluisterde ze in zijn oor, waarna ze haar lippen voor een kort moment in zijn nek drukte. Wyatt kwam weer omhoog, waarna zij haar benen iets verschoof en haar handen losjes op zijn onderrug liet rusten. 'Op het vlak van deze relatie verwacht ik gewoon dat we bij elkaar blijven, maar op het vlak van het feit dat ik een buitenlander ben zou ik het niet weten. Ik ben graag hier bij jou, maar ik moet mijn vader toch ook weer gaan opzoeken. Misschien dat hij naar hier wilt komen maar in Denemarken ligt zijn leven. Dit is snel gegaan, misschien te snel. Maar ik verwacht niet van je dat je opeens alles hier achter wilt laten en mee met mij naar daar wil gaan. Ik verwacht gewoon dat ik bij je kan zijn op eender welke manier. Meer wil ik niet meer.' Hm. Zou ze, over een tijdje dan, de stap durven te wagen om met hem mee te gaan naar Denemarken? Dan zou ze wel van het gezeik van ouders af zijn. Onmerkbaar schudde ze even haar hoofd, Wyatt verwachtte het niet direct van haar dus hoefde ze er ook nog niet perse over na te denken. "Om bij wijze van spreken nu mijn spullen te pakken en met je mee te gaan, die stap zou ik nog niet kunnen nemen. Maar ik zou gerust met je mee gaan, wil je je vader eens opzoeken." antwoordde ze vervolgens. Op zijn vraag wat Ayse van hem verwachtte, kon ze al vrij snel antwoord geven. "Het enige wat ik écht van je vraag, is dat je het respecteert dat ik nog een beetje moeite heb om me volledig te geven in een relatie. Het is absoluut niet dat ik het niet wil, maar het gewoonweg niet goed durf vanwege m'n ex enzo. Verder verwacht ik niet zoveel van je." gaf ze vlotjes antwoord, waarna ze even glimlachte. Toen ze kort om zich heen keek, viel het haar op dat het de lucht al iets donkerder werd en er nog maar weinig strandgangers over waren gebleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 06, 2011 7:59 am

Wyatt keek haar nog steeds wat afwachtend aan. Uiteindelik kreeg hij toch een antwoord en knikte hij begrijpelijk op haar woorden. 'Dankje.' Fluisterde de jongen slechts naar haar toe en streek even een pluk haar uit haar. Toen ze op het volgende antwoord gaf legde hij zijn armen weer om haar heen en drukte een kus op haar wang. 'Tuurlijk heb ik daar respect voor, het is nu niet dat ik nog vandaag met jou in een bed duik. Ik respecteer je ten zeerste daarom. Ik zal je niet minder liefhebben daarom en dat weetje.' Zachtjes trok hij haar tegen zich aan en streek even over haar rug. Vervolgens plaatste hij een kus in haar nek en legde zijn hoofd op haar schouder en ademde even diep in. 'Ik hou van je, en het maakt me niet uit hoe lang het duurt.' Vervolgens keek hij haar weer recht in de ogen aan en grijnsde even zachtjes. Een koele wind streek over zijn rug heen waardoor hij bijna automatisch leek te rillen. Even keek hij naar het zand dat inmiddels vreselijk begon te kietelen aan zijn benen maar dat kon hij opzich nog wel een tijdje gaan volhoude om eerlijk te zijn.
[Flut, sorry Sad]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 06, 2011 9:03 am

[Maakt niet uit =)]

Natuurlijk zou ze met hem meegaan, met alle liefde zelfs. Maar om echt uit Amerika te vertrekken, haar ouders zouden het waarschijnlijk niet eens toelaten en er hoe dan ook voor zorgen dat het niet door ging. Misschien, als ze haar school hier had afgerond, zou ze met hem mee gaan. Wat had ze immers dan nog in Santa Monica te zoeken? Momenteel was eigenlijk alleen Wyatt de reden dat ze het hier leuk vond. "Oh niet? Wat jammer nou." sprak ze plagend, waarna ze even grijnsde. Hoewel ze er wel een grapje om maakte, die woorden betekenden veel voor haar. "Je bent echt lief." sprak ze zacht, waarna ze even haar lippen op de zijne drukte. Toen de jongen zijn hoofd op haar schouder liet rusten, glimlachte ze even. Zachtjes streek ze met haar vingertoppen over zijn rug, terwijl ze haar ogen even sloot. Vervolgens keek ze hem weer met een glimlachje aan. "Ik hou ook van jou." sprak ze, en hem een kus gaf om dat te verduidelijken. Ayse keek even om zich heen en grinnikte. "Blijkbaar zijn we niet meer interessant om naar te kijken." mompelde ze met een grijns, doelend op het feit dat er behalve zij twee, niemand meer op het strand was. Het lege strand liet haar herinneren dat de dag steeds verder ten einde liep, tot haar spijt. Straks zou ze in haar eentje weer naar haar kamer gaan, ze had wel een kamergenoot maar die zag ze eigenlijk nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Gesponsorde inhoud





I guess I found my new home. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I found my new home.   I guess I found my new home. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I guess I found my new home.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» || Found my way ||
» Guess this is it
» It feels just like home
» Some time to think i guess
» Well, I guess I'm going to be your new roommate. [Jimmy]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Beach-
Ga naar: