Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Iets doen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Iets doen Empty
BerichtOnderwerp: Iets doen   Iets doen Icon_minitimeza aug 14, 2010 8:09 am

Kenneth stond met zijn skateboard bij de buiteningang van de school. Een groot spandoek hong, daar stond een heel gezwets op over het gala. Kort rolde hij met zijn ogen en sprong op zijn board en ging recht op de fontein af. Recht voor de stenen sprong hij op en begon hij te grinden. Die grind beindigde hij door simpel weg een backflip te doen met zijn board. Rustig kwam hij neer en even keek hij omzich heen maar zag geen bekend gezicht. Rustig stapte hij van het ding af en trapte het op zijn achterkant waardoor het omhoog ging en hij het simpel kon vastnemen. De onderkant van zijn board was gitzwart met recht in het midden het woord obsessed op in het knal rood. Kalmpjes wandelde hij naar een muur toe en legde zijn board dan weer neer op de grond en zette zich daarop neer. Wie zou hij meevragen naar het gala? Als hij er dan allesins de moed voor had. Gewoon op een random meisje afstapen zag hij niet echt zitten. Hij kende diegene waarmee hij uitging liever.


[Madison en Kenneth]
Terug naar boven Ga naar beneden
Madison

Madison


Posts : 124

Profiel
Naam: Madison Evans
Partner:
Vereniging:

Iets doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets doen   Iets doen Icon_minitimema aug 16, 2010 1:25 am

Madison keek net zoals alle anderen om haar heen naar het spandoek. Vandaag was de laatste dag om iemand mee te vragen en ze had nog steeds niemand. Misschien was het beter als Madison deed alsof ze ziek was. Het zou schaamte zijn om helemaal alleen, zonder date, naar het gala te gaan. Ze had ook al geen jurk, dit kon gewoon niet goed komen. Zuchtend liep ze weg van het spandoek. Haar blik gleed naar een jongen die met zijn skateboard zat te klooien. Het leek erop dat hij er veel verstand van had. Waarschijnlijk zou hij niet eens door hebben dat ze naar hem keek, hij leek zo geconcentreerd te skateboarden.
Ze liet haar schooltas op de grond vallen en leunde tegen het muurtje tegenover hem aan.. Vanavond zou het feest beginnen, zonder haar.


[Ik zag niet dat je al een topic had gemaakt&ik heb 't beetje te druk om lang te posten]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Iets doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets doen   Iets doen Icon_minitimema aug 16, 2010 1:53 am

Kenneth staarde een lange tijd voor zich uit en ademde diep in. Vanavond was het zover. Het gala. En hij zou verschijnen met een paar jongens van het team. Zowiezo. Aangezien hij toch de lef niet had om iemand mee te vragen. Eigenlijk wou hij ook niet echt met iemand gaan want dan had je meteen weer van die mensen die dachten dat je een koppel was. Daar had hij geen behoefte aan. Maar toch was het sneu om daar alleen te staan. Rustig keek hij voorzich uit en even kruiste zijn blik met die van een meisje met zwart haar. Kort knikte hij naar haar en legde zijn hoofd tegen de muur aan. Enkele jongens liepen voorbij, en blijkbaar liepen ze allemaal achter een en het zelfde meisje aan. 'Zielepoten.' Zuchte hij geirriteerd. Het was gewoon laag hoe diep sommige gasten konden vallen. Hallo, je kreeg het meisje er echt niet mee hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madison

Madison


Posts : 124

Profiel
Naam: Madison Evans
Partner:
Vereniging:

Iets doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets doen   Iets doen Icon_minitimema aug 16, 2010 4:31 am

Grijnzend keek ze naar de jongen die naar haar knikte. Ze had niet verwacht dat hij haar zo snel zou opmerken. Eigenlijk wilde ze weg hier, maar ze wilde de jongen geen indruk geven dat ze alleen naar hem keek door zijn tatoo's. Ergens vond ze het cool dat hij die had.
"Heey.." Mompelde Madison en liep richting de jongen. "Gaaf skateboard, doe je het al lang?" Vroeg ze vriendelijk. Haar blik ging naar het skateboard, het woordje obsessed was dan ook niet te missen, maar het zag er gaaf uit. Onbewust had ze respect voor hem gekregen, ze had altijd al een zwak gehad voor skateboarders. "Sorry.." Mompelde Madison weer. "Je kent me natuurlijk niet, maar ik zag je net skateboarden." Legde ze rustig uit. "Nja, ik ben dus Madison." Ze schudde zijn hand en keek hem daarna glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Iets doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets doen   Iets doen Icon_minitimema aug 16, 2010 5:13 am

Kenneth keek haar met een glimlachje aan. 'Al sinds ik kan lopen.' Zei hij lachend tegen haar. Kort bekeek hij haar wel even. Ze was best knap. Misschien een mogelijke date voor het Gala. 'Ach maakt niet uit hoor. Ik ben Kenneth.' Zei hij glimlachend tegen haar en schudde haar hand. Kenneth streek kort door zijn haar. Ach hij kon het nu niet meteen gaan vragen. Maar het gala was vanavond. Dus veel tijd had hij misschien niet meer voor een date te zoeken. 'Euhm, dit gaat nog vreemder klinken Madison. Maar heb je al een date voor het gala?' Vroeg hij een beetje twijfelend. Oke, dit klonk echt wreed dom als je het van zijn kant bekeek. Eigenlijk voelde hij zich nog dom ook. Kort keek hij naar de grond en streek even over zijn arm en wachte kalm af op een reactie. Hij verwachte een mep in zijn gezicht dat zou wel normaal zijn, hij was een wildvreemde die aan haar vroeg of ze al een date had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madison

Madison


Posts : 124

Profiel
Naam: Madison Evans
Partner:
Vereniging:

Iets doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets doen   Iets doen Icon_minitimedi aug 17, 2010 3:04 am

"Eigenlijk niet.." Zei Madison grijnzend toen hij een beetje onzeker keek. "Jij ook niet? Anders kunnen we samen gaan." Zei ze enthousiast, maar keek snel weer normaal, "Ik bedoel.. Als je wilt.." Hij leek best lief, ondanks zijn stoere uiterlijk. Misschien kon het wel gezellig met hem worden als hij niemand voor het Gala had. Haar blik ging weer naar het skateboard, wat moest ze zeggen? Misschien vond hij haar wel helemaal niets en stond ze nu een beetje voor schut. In feite had zíj hem uitgevraagd. Hoorde het niet andersom te zijn? Hoorden de jongens niet de meisjes uit te vragen in plaats van andersom? Achja, wat maakt het allemaal nog uit?
Voorzichtig liet ze zich vallen op het bankje naast hem. "Ik begrijp het wel als je niet kan hoor." Mompelde Madison om de stilte te verbreken. Ze hield niet van stilte, het liefst was ze de hele tijd druk en blij.

[Mijn inspiratie verdwijnt ondertussen.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Iets doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets doen   Iets doen Icon_minitimedi aug 17, 2010 4:17 am

Kenneth schudde zijn hoofd even en haalde zijn schouders op. 'Ik zou graag met je mee gaan hoor. Misschien word het nog wel leuk je weet nooit.' Zei hij met een grijnsje tegen haar en keek even naar de grond. Zo nu had hij ook een date. En ze was niet lelijk dus het zou wel allemaal goed gaan lopen. Uiteindelijk zette ze zich neer op de bank naast hem. 'Weetje eigenlijk moest ik jou vragen wat ook mijn bedoeling was geweest. Maar ja, boeien. Kenneth keek haar met een grijnsje aan en streek even door zijn zwarte haren. Uiteindelijk bewoog hij zijn board zodat hij voor haar zat. 'Wel dan zie ik je vanavond denk ik.' Zei hij met een glimlach.

[Jouwe niet alleen]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Iets doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets doen   Iets doen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Iets doen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Iets anders doen
» Wat zou je doen?
» Wat zou je doen als ik…???
» Niks beters te doen
» Welke Schat wil er iets voor me bewerken :3 ?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Outside-
Ga naar: