Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dinner in style

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Dinner in style - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dinner in style   Dinner in style - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 13, 2011 6:33 am

'Hoe ga je mij straffen?' Mompelde hij zachtjes naar haaren voelde haar handen zacht over zijn borst gaan naar zijn schouders en voelde opeens haar lippen nog veel intenser op de zijne drukken. Al gauw kwam ze naar zijn kant toe en knikte heel kort op de woorden. Haar warme handen waren vrij warm toen ze zijn nek hadden bereikt. Hun lippen raakte elkaar weer waarna hij zijn ene hand op haar heupen legde en de andere echter op haar been om de kus zote beantwoorden voor dat ene korte moment. Want daarna leunde hij beter tegen de zetel aan en voelde haar lippen langs zijn kaaklijn gaan, daardoor beet hij op zijn onderlip om gewoon alles wat hij voelde herleide naar die ene beet in zijn eigen lip. Zachtjes maakte hij kringen over haar benen terwijl hij haar lippen in zijn nek voelde. Toen de kraag van zijn shirt naar beneden werd getrokken fronste hij even maar liet haar doen. De zachte kus op die plek voelde als miljoenen rillingen die door zijn lichaam trokken. 'Hm.' Kreunde hij zachtjes waarna hij zijn lippen in haar nek drukte voor een moment. Dan ging hij zachtjes met het puntje van zijn neus langs haar nek en zo over haar kaak. Niels vond dit plezierig maar hij mocht zich niet te ver laten gaan gewiin omdat ze inderdaad nog naar de dancing gingen. Passievol drukte hij zijn lippen op de hare en trok haar iets meer naar zich toe en bracht de hand die op haar been lag naar haar nek en sloot vervolgens zijn ogen. Zijn hart bonsde snel in zijn borstkast, en hij wist bijna zeker dat het hoorbaar of bijna voelbaar was voor haar. Dit alles kwam door haar, maar ook door zijn eigen gevoelens die hij steeds minder goed onder bedwang kon houden.
[Flut]
[En als het hier is afgelopen wie maakt dan een topic in de Copa?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Dinner in style - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dinner in style   Dinner in style - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 13, 2011 7:08 am

"Ik straf je door je wagen morgen lekker in de prak te rijden", grijnsde ze en streelde over zijn wang met haar linkerhand. Ze voelde zijn warme hand op haar been en kreeg hierdoor nog meer zin om de jongen te kussen en om haar handen over zijn huid te laten glijden. Ze had even geglimlacht toen ze hem had zien fronsen wanneer ze de kraag van zijn shirt naar beneden deed, en haar glimlach werd breder toen ze zijn zachte gekreun hoorde toen ze haar lippen op zijn sleutelbeen had gedrukt. Duizenden rillingen, miljarden rillingen gingen door haar heen toen ze zijn neus een weg voelde zoeken naar haar kaak, en ze drukte haar lippen op hetzelfde moment als hij dat bij haar deed, liefdevol op de zijne, terwijl ze zachtjes, om de tintelingen te verdringen, sneller begon te ademen. Een kort lachje ontsnapte haar toen ze zijn hart voelde bonzen, maar toen ze haar eigen hart in haar keel voelde bonzen, begon ze nog harder te lachen. "Oh, het spijt me", mompelde ze tussen het lachen door en legde haar hand even op zijn borst. "Jouw hart, mijn hart.. net elkaars klonen, alleen dan dat mijn hart vol met jou zit.", grijnsde ze en ze liet haar wijsvinger speels over zijn hals gaan, waarna ze hem een kusje in zijn hals drukte en van hem afkroop. "Liefje, laten we gaan ", grijnsde ze even en ze drukte nog een laatste kusje op zijn wang. Ze kroop langzaam en wel met tegenzin van de jongen af en zuchtte zachtjes. "Waar is het ergens?", mompelde gedesoriënteerd en ze keek even glimlachend om zichzelf heen. Haar wangen kleurden lichtjes rood toen ze de blikken van enkele mensen niet echt toevallig hun kant zag op gaan en ze schraapte zachtjes haar keel. "Hm, we hadden wel bekijks.", mompelde ze even licht geïrriteerd door de mensen en keek daarna glimlachend naar Niels.

[Ik zal straks een topic maken anders, ze moeten er toch nog heen wandelen, dan zal ik dat door zetten =) ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Dinner in style - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dinner in style   Dinner in style - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 13, 2011 7:22 am

Niels streek zacht met zijn vinger over haar hals toen ze voort kuste, maar al snel werd de kus afgebroken en keek hij haar even aan. De versnelde ademhaling van haar was hem zo net nog niet ontgaan, en hij had het wel grappig gevonden eigenlijk. Opeens begon ze te lachen, iets wat hem eigenlijk zelf ook deed lachen op de een of andere reden. Zijn hart sloeg nog steeds zo hard, en dat van haar blijkbaar ook. 'En mijn hart zit vol met jou, en er staat een stempel op weetje.' Niels keek haar even aan om haar reactie te pijlen. 'Gereserveerd voor Sophia, de Spaanse schone.' Zachtjes streek ze met haar vinger over zijn nek en drukte daar nog een kus in. Zachtjes streek hij over haar arm en trok een pruillip toen ze van hem afkroop en alle warmte met zich mee nam. Maar uiteindelijk knikte hij wel en schoof zijn stoel weer naar voren zodat hij weer echt naast haar zat. 'Wel, het is hier zo meteen van de parking af, vervolgens moeten we oversteken en de eerste links daar is het als ik het goed heb.' Grijnsde hij droog. Al gauw hoorde hij wat ze zei over dat ze bekijks hadden hier, meteen keek hij om zich heen en zag al gauw de paar mensen naar hun kijken. 'Wel, dan konden ze nog wat leren van ons.' Grijnsde hij droog naar haar en boog nog even naar haar toe en drukte een super zachte kus op haar lippen en glimlachte even liefjes. Vervolgens stapte hij uit de auto en keek even met een grimas naar de mensen. Kalm wachtte hij tot Sophia was uitgestapt en zich bij hem zou komen voegen zodat ze konden vertrekken naar de Copa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dinner in style - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dinner in style   Dinner in style - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dinner in style
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lounging in style

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Stadscentrum-
Ga naar: