Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+42
Adina
Alice
Shane
Maja
Esther
Lauren
Rammstein
Chase
Emilie
Emmett
Mike
Winnie
Ayse
Serena
Yasmine
Savannah
Iris
Kate
Andala
Regina
Sophia
Tylor
Matt
Isa
Nick
Naïla
Haley
Celine
Abel
Michiel
Sarah
Ian
Lyron
Niels
Damian
Sawyer
Malin
Carter
Wyatt
Alain
Iana
Virginia
46 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 3:57 am

MATH, I've got my own problems. So I can't solve yours.

[Camisha? Chell?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 5:34 am

O,o nou dankje voor de info dat het een vaag hoofd was, ik zie dr zelf niks verkeerds aan maarja xD
(Ik ben natuurlijk gewoon vaag Razz)
Rachel, Stefani, Daphne, Monique?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 7:50 am

Ik voel me zwaar klote.
Er is een vriend overleden van mijn moeder. Ik kende hem best wel goed. Hij had dezelfde leeftijd als mijn moeder. Hij is overleden aan een hersentumor. Woow
En op 1E kerstdag was het ook al raak. Iemand uit onze familie had zelfmoord gepleegd. Nou, fijne vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tylor

Tylor


Posts : 122

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 8:08 am

Gecondoleerd Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 8:11 am

That sucks! I feel sorry for you «3 Gecondoleerd! :[
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 8:15 am

Bedankt.
Zaterdag is de begrafenis van de vriend van mijn moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah

Savannah


Posts : 186
Naam : Sinterklaas xD

Profiel
Naam: Savannah
Partner: Never mind... I'm single, and I'm happy!
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 8:17 am

Gecondoleerd!
Bij ons is een halfuur voor nieuwjaar een goede vriend van mijn beste vriend overleden aan een zelfmoordpoging Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 8:18 am

Ian schreef:
Ik voel me zwaar klote.
Er is een vriend overleden van mijn moeder. Ik kende hem best wel goed. Hij had dezelfde leeftijd als mijn moeder. Hij is overleden aan een hersentumor. Woow
En op 1E kerstdag was het ook al raak. Iemand uit onze familie had zelfmoord gepleegd. Nou, fijne vakantie.

Gecondoleerd ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 8:18 am

Omg, ook gecondoleerd «3 Nog even en ik ga zelf ook janken :[ Waarom moet het nieuwe jaar zo treurig beginnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Yasmine

Yasmine


Posts : 201
Naam : Naomii<3

Profiel
Naam: Yasmine Fey
Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me?
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 8:28 am

Ja, logisch dat je je nu zo voelt. Sterkte en gecondoleerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 8:36 am

Het ergste is ook nog van die jongen van 1E kerstdag dat hij nog maar net 19 was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Celine

Celine


Posts : 140

Profiel
Naam: Celine Ciren
Partner: x
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 9:51 am

Nogmaals gecondoleerd Ian «3 Sad

Ik ga naar bed ofzo, m'n horror boek lezen o.o Niet dat ie eng is, dat valt wel mee Razz Tis slechts met vampiers, love it ;D Hopen dat ik weer wat rustiger word en snel in slaap val, tegenwoordig slaap ik slecht. En m'n ouders hebben me zojuist dik verklaard, dus ik ben woedend op ze en heb de deur fokking hard dicht gesmeten. En dat terwijl ik een gewone, gemiddeld gewicht heb. Ach mensen, dan word ik toch een anorexia kind. Als zij dat willen, dan word ik dat Cool Niet dat ik daarmee spot ofzo, of dat ik alles ga uitkotsen nadat ik net een paar happen avond eten naar binnen heb gewerkt. Maar in elk geval niet meer snoepen en gewoon altijd water drinken. Doe ik tegenwoordig altijd al, maarja x.x

Naja, truste ~ «33

Ps. Hmm sorry, moest 't ff kwijt. Tis slechts woede wat eruit komt en moet 't toch ergens kwijt. Niet dat ik 't op jullie wil gooien, maar ik denk dat dit beter is dan dat ik m'n kamer muren ga in slaan. Tot morgen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.disturbia.actieforum.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 10:46 am

Celine schreef:
Nogmaals gecondoleerd Ian «3 Sad

Ik ga naar bed ofzo, m'n horror boek lezen o.o Niet dat ie eng is, dat valt wel mee Razz Tis slechts met vampiers, love it ;D Hopen dat ik weer wat rustiger word en snel in slaap val, tegenwoordig slaap ik slecht. En m'n ouders hebben me zojuist dik verklaard, dus ik ben woedend op ze en heb de deur fokking hard dicht gesmeten. En dat terwijl ik een gewone, gemiddeld gewicht heb. Ach mensen, dan word ik toch een anorexia kind. Als zij dat willen, dan word ik dat Cool Niet dat ik daarmee spot ofzo, of dat ik alles ga uitkotsen nadat ik net een paar happen avond eten naar binnen heb gewerkt. Maar in elk geval niet meer snoepen en gewoon altijd water drinken. Doe ik tegenwoordig altijd al, maarja x.x

Naja, truste ~ «33

Ps. Hmm sorry, moest 't ff kwijt. Tis slechts woede wat eruit komt en moet 't toch ergens kwijt. Niet dat ik 't op jullie wil gooien, maar ik denk dat dit beter is dan dat ik m'n kamer muren ga in slaan. Tot morgen Wink

Stel je toch eens niet zo aan.. Je ouders hebben je dik genoemd, nou en? Ik weet uit ervaring dat het kwetsend is maar het laatste wat je moet doen is overwegen jezelf in anorexia te dwingen. 'Als zij willen, dan word ik dat' ja, daaruit blijkt echt dat je niet met anorexia spot. Juist.
En de reden dat ik hier zo heftig op reageer is dat ik een vriendin van mij elke dag steeds meer in een skelet zie veranderen, het ligt me dus nogal gevoelig, jouw reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimedo jan 06, 2011 9:31 pm

Het ene moment wordt ik dik genoemd door mijn pa en het andere moment ben ik een het type meisje dat volgens hem zo een anorexia patient zou kunnen zijn.
Soms moet je dingen het ene oor in laten gaan en meteen het andere oor weer uit laten gaan. Hoe kwetsend het soms ook is. Toen mijn pa me dik noemde trok ik me dat ook erg aan. Dacht ik ook dat het zo was maar dat was gewoon niet zo.
In vergelijking met 5 jaar geleden ja ben ik voller geworden. Ik doe niet meer aan judo en toen was ik zo slank dat ik complimenten op straat kreeg van vreemde mensen.
Dat is nu ook niet meer en iedereen die mij dik noemt is gewoon een blinde trol.

Zo denk ik dan wanneer ze zo tegen me beginnen. Maar dat over dat je dan maar gewoon anorexia moet hebben. Slechte zaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah

Savannah


Posts : 186
Naam : Sinterklaas xD

Profiel
Naam: Savannah
Partner: Never mind... I'm single, and I'm happy!
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimevr jan 07, 2011 12:11 am

Zoiets hoort je vader normaal ook helemaal niet te zeggen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Posts : 498
Naam : Job

Profiel
Naam: Damian Johnson
Partner: Carter, love you!
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimevr jan 07, 2011 12:43 am

Het zou kunnen dat omdat ik een jongen ben er anders tegenaan kijk, maar het boeit mij dus echt helemaal niks als mensen met te dun of te dik vinden. Ik was 2 jaar geleden een paar kilo te licht en toen ging ik op fitness met een speciaal 'snel aankomen programma' (gewoon krachttraining -.-) en nu ben op mijn normale gewicht en zelfs daar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimevr jan 07, 2011 2:51 am

Hmm, mn ouders doen ook ineens poeslief tegen me nu ze gisteravond 'Help, mijn kind is te dik' hebben gezien. Raarheid heerst!

@Lyron, sorry. Het was niet mijn bedoeling.

Ik heb voor mn Nask toets (natuur/scheikunde) een 6,2 gehaald. Geweldig, ik ben sinds een lange tijd niet meer zo ongelofelijk trots geweest voor een toets. Ik heb erg moeite met dat vak o.o En slechts 3 mensen van de klas hebben een voldoende, waarvan het hoogste cijfer een 6,8 Maar dat maakt niet uit. Het voelt goed om nu wél een voldoende te hebben en de andere 20 leerlingen van de klas niet >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimevr jan 07, 2011 3:25 am

Virgin schreef:
Hmm, mn ouders doen ook ineens poeslief tegen me nu ze gisteravond 'Help, mijn kind is te dik' hebben gezien. Raarheid heerst!

@Lyron, sorry. Het was niet mijn bedoeling.

Misschien hebben ze kinderen gezien met Obesitas en heeft dat ze doen beseffen dat jij helemaal niet dik bent :")? En het geeft niet hoor, het lag me gewoon gevoelig en daarom reageerde ik zo =)..

Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimevr jan 07, 2011 3:27 am

Ik wil wat doen. =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimevr jan 07, 2011 3:27 am

Jaah Caro, laten we gaan posten =D
Ik heb toch zeeën van tijd xd..
En heb je Bredon al terug? Ik gok van niet =)..
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimevr jan 07, 2011 3:29 am

Neeje nog niet Sanne heeft het nog niet gevraagd.
Jaa en waar gaan we posten? xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimevr jan 07, 2011 3:33 am

Geen idee! En met wie xd?
Sanne is een beetje.. ze zegt volgensmij alleen dat ze het gaat vragen om van het gezijk af te zijn. Althans, dat denk ik xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimevr jan 07, 2011 3:35 am

Ik ga het haar vanavond vragen. En als ik em morgen niet heb dan vraag ik het lekker zelf.
En daar heb ik dan weer geen idee van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimevr jan 07, 2011 3:37 am

Laten we eerst maar bepalen met welk account we gaan Very Happy.. Dat lijkt me wel verstandig xd
Ik heb Serena, Ruby, Lyron en Miyako in de aanbieding Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitimevr jan 07, 2011 3:41 am

Wel, ik Wyatt, Kenneth, Niels en Maja in de aanbieding. So make your pick than I make mine =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 11 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: