Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+42
Adina
Alice
Shane
Maja
Esther
Lauren
Rammstein
Chase
Emilie
Emmett
Mike
Winnie
Ayse
Serena
Yasmine
Savannah
Iris
Kate
Andala
Regina
Sophia
Tylor
Matt
Isa
Nick
Naïla
Haley
Celine
Abel
Michiel
Sarah
Ian
Lyron
Niels
Damian
Sawyer
Malin
Carter
Wyatt
Alain
Iana
Virginia
46 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 9:23 am

Ik kots van Katy Perry of hoe dat mens ook heet. Geen zoetsappig gelul.
Geeft mij maar meatal of stay tonicht. Dat soort muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 9:34 am

Hmm, luister naar Tarja Turunen o.o

Hier <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 9:39 am

Ian schreef:
Ik kots van Katy Perry of hoe dat mens ook heet. Geen zoetsappig gelul.
Geeft mij maar meatal of stay tonicht. Dat soort muziek.

https://www.youtube.com/watch?v=niQRlwHtqoM
Ik denk dat je deze wel leuk zal vinden, maar dat weet ik niet zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 9:58 am

When love takes over ♪

Waah, ik ben verslaafd aan Otalia! o.o Ik ga 't elke dag kijken, elke keer als ik vrije tijd heb <3 <3 <3 Ik heb het pas net gevonden via YT is ook met Crystal Chappell en Jessica Leccia die ook in de 'Venice the Series' een lesbisch koppel zijn, en ik ga zo alweer naar bed, DUS IK GA 'T NIET KIJKEN!. Anders kan ik weer niet slapen, van hyperheid. Dus ik sluit het zometeen af, wil ik niet, JA GA IK DOEN!!!
Dus dus dus morgen kijken int tussenuur dat ik heb op school o.o Pech gehad aan al die vage kinderen die dan in het 'Traject klas' zitten xD Tis anders dan 'Venice the Series', waar ik voor moet betalen om 't te kijken en downloaden kan nergens.. tis een web soap, dusja x.x En je moet er €3 per aflevering voor betalen, je kan 't aanschaffen op DVD maar dat mag natuurlijk niet van m'n ouders. Achja, scheit. Ik schaf 't later wel aan, als ik ouder ben. Puh!

Btw Otalia is een mix van twee namen, Olivia ♥️.♥️ en Nathalia. Dusja o.o 't komt van de serie 'Guiding the light' ofzo Razz Maar er is een YT kanaal met alleen maar Otalia afleveringen, dus.. dan hoef ik niet telkens die halve stukjes te skippen enzo en al dat gedoe. Dus.. ik ga 't nu écht wegklikken, NEE IK WIL VERDER KIJKEN! Godsamme xD Okay, ik kijk alleen deze aflevering nog af :$

~ Haha omg, ik flip helemaal uit hier! ♪

EDIT: Woehoe! Seizoen 1 al is 39 afleveringen O.O of misschien wel meer, misschien heb ik wel te weinig geteld Ô.Ô WOOSH!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:19 am

Bwaah ik ben echt moe xd
En er heigte vandaag een kind van 1,5 jaar in mijn gezicht. Echt de hele tijd, er liep nog net geen kwijl uit zijn mond D=
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:21 am

Wauw die clip van Tarja Turunen met 'Falling Awake' is anders dan die clip die op haar site staat o.o Ohho! Snel deze ook kijken <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:23 am

Virginia schreef:
When love takes over ♪

Waah, ik ben verslaafd aan Otalia! o.o Ik ga 't elke dag kijken, elke keer als ik vrije tijd heb <3 <3 <3 Ik heb het pas net gevonden via YT is ook met Crystal Chappell en Jessica Leccia die ook in de 'Venice the Series' een lesbisch koppel zijn, en ik ga zo alweer naar bed, DUS IK GA 'T NIET KIJKEN!. Anders kan ik weer niet slapen, van hyperheid. Dus ik sluit het zometeen af, wil ik niet, JA GA IK DOEN!!!
Dus dus dus morgen kijken int tussenuur dat ik heb op school o.o Pech gehad aan al die vage kinderen die dan in het 'Traject klas' zitten xD Tis anders dan 'Venice the Series', waar ik voor moet betalen om 't te kijken en downloaden kan nergens.. tis een web soap, dusja x.x En je moet er €3 per aflevering voor betalen, je kan 't aanschaffen op DVD maar dat mag natuurlijk niet van m'n ouders. Achja, scheit. Ik schaf 't later wel aan, als ik ouder ben. Puh!

Btw Otalia is een mix van twee namen, Olivia ♥️.♥️ en Nathalia. Dusja o.o 't komt van de serie 'Guiding the light' ofzo Razz Maar er is een YT kanaal met alleen maar Otalia afleveringen, dus.. dan hoef ik niet telkens die halve stukjes te skippen enzo en al dat gedoe. Dus.. ik ga 't nu écht wegklikken, NEE IK WIL VERDER KIJKEN! Godsamme xD Okay, ik kijk alleen deze aflevering nog af :$

~ Haha omg, ik flip helemaal uit hier! ♪

EDIT: Woehoe! Seizoen 1 al is 39 afleveringen O.O of misschien wel meer, misschien heb ik wel te weinig geteld Ô.Ô WOOSH!

Dit is zo hyperactief geschreven dat ik hem in een enorme versnelling gelezen heb Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:23 am

Wat voor muziek luister jij allemaal xD? Dat Tanja turner gval ken ik niet Surprised!
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:31 am

Tss, m'n vriendinnen noemen haar de hele tijd Tanja Turnen. Zo irritant, maar da's slechts om me te plagen xD Ik luister vooral naar haar, heb ik miljoenen posters van haar in m'n kamer hangen (slechts 1, moet nog wat uitprinten op school heb toch best veel geld erop staan). En euwh, ja.. top 40 soms wel. En soms wat muziek van Nightwish waar Tarja dan in zingt xD

@Sophia, waah is het zo hyperactief geschreven dan? :$ *schaam schaam*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:35 am

@Virginia, Oh, nee, hoor het viel euh.. best mee..
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:36 am

@Sophia, waah het was dus wel hyperactief geschreven T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:39 am

Jup =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:40 am

Oooh sorry dan :$ Ik ga nu écht naar bed. Nouja nog even serie afkijken, nog paar minuten. Ik hoef geen eens wat te doen, hij gaat vanzelf door. Ik bedoel tis een afspeellijst dusja, dus dan hoef ik niet eens het volgende clipje aan te klikken dus daarom is het zo verleidelijk. Waah x3

Kijk, ik begin weer x.x


Laatst aangepast door Virginia op ma jan 03, 2011 10:40 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:40 am

Ben nog steeds met huiswerk bezig xD

Nu maar doen alsof ik naar bed ga en dan nog wat huiswerk maken. En anders morgen voor de les en in de trein het maar afmaken. Heb ik al vaker gedaan en iedere keer is het me gelukt x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:59 am

Hmm, ik ga nu maar écht eens naar bed. Nu vallen m'n ogen wel bijna dicht, logisch omdat ik gisteravond maar hooguit twee uurtjes heb geslapen x.x En moet morgen weer vroeg op, nouja vroeg op.. gewoon half 8 ongeveer o.o En ik heb braaf de series weggeklikt, na het einde van het 2e part van de 2e serie I love youAngelI love you

Dus truste and sweet dreams iedereen <3<3 Woow
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 11:07 am

Het leuke aan het brein van een kind is dat ze een kleine theepot gebruiken als stethoscoop, een mini kopje gebruiken om je oren te controleren en denken dat je door een hartjessticker op je hand te plakken weer helemaal de oude word. Zo heerlijk simpel xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 11:32 am

Das wel mooi ja ;D

~Okay, okay ik ga nu echt slapen. Ben gewoon veel te verslaafd aan Monica RPG geworden x3 Ik zit niet stiekum op mn mobiel in bed op internet! *fluit*

Nu sluit ik echt af xD
~Baaibaai <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 12:33 pm

Wat slaapt iedereen vroeg, zeg Surprised!
Nouja, dan ga ik ook maar slapen >=D
De tekening lukt toch niet xd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:21 pm

X.x Iedereen is natuurlijk weer om 12 uur uit en ik weer kwart over 2. Naja beter dan half 4 @ pauze op school o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 11:21 pm

Goedemorgen mensen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 11:26 pm

Goeiemiddag^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 11:29 pm

Oohwjaah, goeiemiddag XD

Best wel grappig, nu zijn de Belgen het meest online ^^ Moehahahahah xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 11:34 pm

=D
Inderdaad. Oke, ik heb niets meer te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 11:34 pm

Haha, ik verveel me weer.. (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 11:42 pm

Like wise.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 7 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: