Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Regina

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
James

James


Posts : 76
Naam : Bjorn

Profiel
Naam: James Adams
Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love
Vereniging:

Regina Empty
BerichtOnderwerp: Regina   Regina Icon_minitimevr dec 31, 2010 3:31 am

James was weer eens uit de klas gegooid dit keer uit de les ICT.Tss dacht hij in zijn eigen wat kan ik eraan doen dat hij niks over Apple weet.hij liep door de groen behangen gangen van het 3de verdiep.Hij nam de lift naar boven.James probeerde uit zijn Broekzak zijn Iphone te nemen.'Oeps Dat is mijn Ipod Touch,Andere kant misschien'.zei hij zachtjes.Hij nam zijn Iphone uit zijn broekzak en begon te typen naar Regina.'Kom naar het dak Luve You xxx'.Hij verstuurde zijn sms.En juist opdat ging de lift open.Hij zag hoe er een stoel stond er ging er in zitten en zetten zijn Ray Ban Pilotten bril op.Hij had een mooi uitzicht.hij stak zijn oortjes in op zijn Iphone deed die in zijn oren en zetten Martin Solveig Ft Dragonette Hello op.


[Alleen Regina =)]
[Flut Post D=]
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Regina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regina   Regina Icon_minitimevr dec 31, 2010 3:58 am

Regina's mobiel piepte, een nieuw smsje! Ze haalde haar iPhone uit haar tas, en zag dat het berichtje van James was. Ze had hem een paar keer ontmoet, en ze mocht hem opzich wel. Hij hoorde wel bij hun groepje, maar de andere jongens leken hem niet geweldig te vinden. 'Kom naar het dak Luve You xxx' luidde het smsje van hem en ze grinnikte even in zichzelf. Oke, nah, dan ging ze maar gewoon. 'I'm coming, xoxo RG ~ antwoorde ze terug en nadat hij verzonden was stopte ze haar mobiel weer terug in haar tas. Was er wat belangrijks gebeurt ofzo, of iets anders wat ze moest weten? Of was het gewoon voor de gezelligheid ofzeu? Naja, het kon allemaal dus ze zou het zo wel zien. De trappen die zoals altijd eindeloos waren kwamen haar alweer tegemoet en tot het feit dat ze het zag, zag ze dat er een lift naast stond. Die had ze hier nog niet gezien, hoe dom kon iemand zijn? Nou, eigenlijk, ze was helemáál niet dom maar ze had het gewoon toevallig niet gezien. Kon iedereen gebeuren toch? Ze drukte op het knopje en binnen no-time stond de zilveren lift stil bij haar. Dit was veel makkelijker en zo bespaarde ze veel mee tijd. Ze drukte op het knopje, drie hoog waar de flat roof was en waar ze heen zo komen. Ze zag al hoe James daar stond met oordopjes in haar oor en met een verleidelijke glimlach die ze soms had liep ze richting hem. "Hi James." zei ze tegen hem en ze gooide haar haar naar achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Posts : 76
Naam : Bjorn

Profiel
Naam: James Adams
Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love
Vereniging:

Regina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regina   Regina Icon_minitimevr dec 31, 2010 4:18 am

Hij luisterde nu naar Swedish House Mafia met One.*Biep* een sms dacht hij.Van... Regina "'I'm coming, xoxo RG".Oke dus ze kwam onder tussen was het al 12.30 uur.Hij zetten nu een ander nummer van Usher ft Will.I.Am.-OMG.Hij hoorde de lift maar bleef rustig zitten.Hij hoorde hoe Regina iets tegen hem zei.''Heyy" zei hij.Hij gaf haar een knuffel.En zei:''Ik moet iets zeggen''.Hij keek in haar mooie groene ogen.En zag haar wat lachen maar dat op een liefdevoller manier in plaats van bitchy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Regina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regina   Regina Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regina
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regina aka Sammy ~
» Room of Regina & Abel ~
» Babes all around me, they ador me. (Regina)
» Kamer van Regina en Mitchell
» HARRY POTTERNESS. Ookal haat Regina het. T-T

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Flat Roof-
Ga naar: