Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babes all around me, they ador me. (Regina)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Babes all around me, they ador me. (Regina) Empty
BerichtOnderwerp: Babes all around me, they ador me. (Regina)   Babes all around me, they ador me. (Regina) Icon_minitimevr jun 24, 2011 3:43 am

Een koel briesje dat langzaam naar een warm briesje veranderde streek door zijn haren heen, een grijnsje was op zijn gezicht te zien toen hij zijn hand nog een keer uitstak en zei ‘Later babe.’ Het meisje werd vervolgens omringd door haar vriendinnen, maar veel hoorde hij niet van dat gesprek, hij was inmiddels al verder weg gelopen. In zijn hand was een fles drank te vinden, Bacardi, tenminste, als hij het goed had. Het was een vrijdagavond, waarschijnlijk voor veel mensen fijn om uit te gaan, aangezien er op het strand meerdere mensen te vinden waren, die grotendeels dronken waren. Tevreden nam hij nog een slok uit de fles Bacardi en keek hij links van zich, een meisje in bikini merkte hem op, en ook zijn sixpack. Het meisje was niet mis, dat zeker niet, maar zin om ernaar toe te lopen had hij niet, daar was hij nu even te lui voor. Hij floot eens en knipoogde naar haar, waarna hij al snel doorliep. Waar naartoe wist hij niet, maar ach, dat zou hij toch wel te weten komen. Doordat hij nog eens naar achteren keek merkte hij niet op dat een meisje zijn richting op liep, ze botste tegen het meisje op en kon haar gelukkig nog net tegenhouden van vallen door haar vast te pakken rond haar middel. ‘Sorry, nooit gedacht dat zulke hotte meisjes alleen rond zouden lopen.’ Zei hij. Zijn stem charmant, zelf had hij een zwembroek aan, en daarboven, niks, het was niet koud en de meisjes vielen er soms nog wel eens voor. Dus er was geen reden om een shirt aan te doen. ‘Maar wat doe je hier all allone.’ Zei hij. Zijn ogen keken haar een beetje verleidelijk aan, maar ja, zo was hij dus. Een player type, viel niks aan te doen, en zelf vond hij het helemaal niet zo erg.


-Flutje, en Regina-
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Babes all around me, they ador me. (Regina) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babes all around me, they ador me. (Regina)   Babes all around me, they ador me. (Regina) Icon_minitimezo jun 26, 2011 3:07 am

Het was echt ontzettend lekker weer en de zon stond hoog aan de hemel die je een goed bruin kleurtje kon bezorgen. Zelf was ze al aardig bruin, wat super stond in combinatie met haar blonde haar. Ze was even alleen naar het strand gegaan omdat ze gisteren al met Luna was geweest en die ging vandaag vast ook weer wat anders doen. En in iemand anders had ze geen zin. Haar lange goudgekleurde lokken werden meegesleept met de wind en met haar Chanel zonnebril op haar neus paradeerde ze over het strand. Ze had ongeveer drie uurtjes op het strand gelegen en was nu van plan om weer terug te gaan om iets anders te doen. Vanavond ging ze immers toch uit dus van plan om nog iets helemaal te gaan doen had ze niet.
Zonder dat ze het wist knalde ze opeens tegen iemand aan en net voordat ze dat persoon even wou laten merken dat hij of zij lekker uit moest kijken werd ze opgevangen en voelde ze een arm rond haar middel. Ze keek op en zag dat het een jongen was en al snel zei hij iets. ‘Sorry, nooit gedacht dat zulke hotte meisjes alleen rond zouden lopen.’ klonk zijn stem. Er verscheen een glimlach op haar gelipglossde lippen en haalde haar schouders op.
‘Maar wat doe je hier all allone.’ klonk zijn stem vragend en ze zag dat hij haar op een soort van verleidelijke manier aankeek. Zoho, hij liep hard van stapel, dat zag ze niet vaak. "Ach, ik had even geen zin om met iemand anders te gaan.. Dus, here I am." zei ze tegen hem, nog steeds met de verleidelijke glimlach rond haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Babes all around me, they ador me. (Regina) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babes all around me, they ador me. (Regina)   Babes all around me, they ador me. (Regina) Icon_minitimezo jun 26, 2011 4:25 am

Hij keek even goed naar haar, blond haar, een kleurtje, een zonnebril en nog wat dingen. Hmm, wel mooi. "Ach, ik had even geen zin om met iemand anders te gaan.. Dus, here I am." zei ze toen. 'Lucky me.' zei hij toen 'Or not?' voegde hij er toen aan toe, zijn toon een beetje vragend, maar het was niet echt erg als een vraag bedoeld. 'Dus,' sprak hij, haar nog steeds aankijkend met zijn blik waarna hij een glimlachje liet zien, ook een soort 'troef' van hem. Er werd vaak gezegd dat hij een leuke glimlach had, maar ach, werkte zowat altijd alleen maar in zijn voordeel. 'zin om met me mee te lopen?' vroeg hij toen maar. Waar hij naar toe zou gaan wist hij niet, hij wist alleen dat hij even zou wandelen, misschien nog iets drinken, als hij daar zin in had. Hij moest weer even denken aan gisteren, daar had hij ook even met een meisje genaamd Bibi zitten dansen, en zo. En vandaag was hij er dus achter gekomen dat het zijn roommate was. Ze was wel geinig, leuk om als kamergenoot te hebben vond hij. Hij richtte zijn aandacht weer op het meisje voor hem, hij wist haar naam eigenlijk nog niet, hmm, en zij de zijne ook niet. 'Jay.' zei hij. Nou, eigenlijk was het Rogee, maar de Gee op het einde spraken ze altijd uit als Jay, dus hier noemde hij zichzelf zo. 'En jij?' vroeg hij toen. Hierna stak hij zijn handen nonchalant in de zakken van zijn zwembroek en keek hij haar aan.

-Enorme flut met de hoofdletter F, sorry Embarassed -
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Babes all around me, they ador me. (Regina) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babes all around me, they ador me. (Regina)   Babes all around me, they ador me. (Regina) Icon_minitimezo jun 26, 2011 6:44 am

'Lucky me. Or not?' zei hij en ze grinnikte. "Nou, ik weet bijna zeker van wel." zei ze tegen hem terwijl ze haar haar even naar voren gooide. De zilveren armbanden die om haar arm zaten klakten tegen elkaar wat voor een rinkelend geluidje zorgde en ze schoof haar zonnebril in haar haar zodat haar katachtige, groengekleurde ogen zichtbaar waren. 'Dus,' begon hij en vervolgde het met: 'zin om met me mee te lopen?' Ze knikte. Ach, ze had toch niks anders te doen. Anders ging ze toch terug naar school en ging ze daar een beetje rondhangen, ze had verder toch geen plannen.
Hij stelde zich voor als Jay, een naam die opzich wel eens gebruikt werd maar ook niet onorgineel was. Hij vroeg ook hoe zij heette en ze besloot dan dus ook haar naam te zeggen. "Regina. Regina George." zei ze hem terwijl ze liep en haar haren achter het korte en zwarte jurkje die ze over haar bikini aan had getrokken deinsde. Het zand was warm en aangezien ze het zonde vond om met haar nieuwe en angstaanjagend dure hakken door het zand te lopen had ze die in haar tas gestopt die om haar arm bungelde. De nieuwste van Gucci natuurlijk, dat was wel iets wat zij in de pocket moest hebben. "Zit je al lang op Monica, of niet?" Waarschijnlijk niet, want bijna iedereen kende ze of had ze alleens eerder gezien. Maar hem, nee. Zelf zat ze ondertussen anderhalf jaar op Monica wat voor de meeste best wel lang was omdat veel die ze had ontmoet pas net nieuw waren.

[Hetzelfde hier xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Babes all around me, they ador me. (Regina) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babes all around me, they ador me. (Regina)   Babes all around me, they ador me. (Regina) Icon_minitimedi jun 28, 2011 3:01 am

‘Nice’ zei Rogee toen het meisje zei dat hij zeker wel geluk had. Samen met haar liep hij verder over het strand, toen hij haar eens beter in zich opnam keek hij nog eens kort naar haar. Ze had een kort zwart jurkje aan en een tas bij zich, waarschijnlijk wel zo’n hele dure ofzo. Ook had ze een zonnebril op, ook eentje die waarschijnlijk heel duur was, die ze in haar blonde haren schoof waardoor haar katachtige, groengekleurde ogen tevoorschijn kwamen. Ze had een kleurtje wat goed stond bij haar mooie blonde haren. Hij glimlachte even, ze was zeker wel de mooiste die hij hier had gezien vanavond. Zijn ogen gleden eens over het strand af en al snel merkte hij iets op dat een beetje op een bar leek, als je zelf gene drank had kon je op avonden als deze hier wat bestellen. ‘Heeft mevrouw graag wat te drinken.’ Zei hij met een glimlach. Hij pakte haar bij de hand en nam haar mee naar het bar-achtig ding. Daar liet hij haar hand weer los ‘Een Tequila en een Whisky.’ Zei hij. ‘Hopelijk heb je graag een Tequila.’ Zei hij met een verleidelijke glimlach. Daar kon hij dus niet mee ophouden, hij moest gewoon flirten wanneer het ook maar kon. Als het aan hem lag dan zou hij zelfs in de les de leuke meisjes volop op de mond pakken. Maar nee, dat kon weer even niet. Dan zag de leraar het meestal wel, en dat wouden we niet. Na eventjes wachten tonden de drankjes er, hij betaalde het en liep samen met Regina verder. Rogee was eigenlijk even van plan een iets rustiger plekje op te zoeken. Na een tijdje langs het gefeest en alles te lopen kwamen ze aan bij een rustiger plekje. Hij nam een slokje van zijn Whisky en zette zich neer in het zand. Hij keek even naar Regina, zijn ogen, waarmee trouwens de perfecte puppyblik te creëren was straalde vriendelijkheid, maar ook charmantheid uit. ‘Ow, natuurlijk. Als je niet wilt dat je jurkje onder het zand zit mag je wel bij mij op schoot komen zitten.’ Zei hij en hij keek haar een beetje vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babes all around me, they ador me. (Regina) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babes all around me, they ador me. (Regina)   Babes all around me, they ador me. (Regina) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babes all around me, they ador me. (Regina)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regina
» Regina aka Sammy ~
» Room of Regina & Abel ~
» Kamer van Regina en Mitchell
» HARRY POTTERNESS. Ookal haat Regina het. T-T

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Beach-
Ga naar: