Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een dagje strand

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Charo

Charo


Posts : 23

Profiel
Naam: Charo
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimema dec 20, 2010 5:19 am

Het was lekker weer dus het was tijd om is naar het strand te gaan. Haar ouders hadden haar net afgezet bij de school. Ze vonden het beter om in de vakantie vrienden te maken dan dat ze als een onbekende op school rondzwerfde. Nu kreeg ze ook de kans om deze taal beter te leren. Het was ook best moeilijk omdat ze vroeger altijd Spaans had gesproken. Maar gelukkig had ze meer talent dan haar ouders. Die konden alleen Spaans spreken. Ze glimlachte even als ze aan haar ouders dacht. Het was altijd een drama in de vakanties om de talen te spreken. Dat was altijd enorm grappig. De laatste keer was ze met vriendinnen op vakantie geweest en dat verliep wel normaal terwijl haar ouders de grootste moeite hadden om een drankje in Frankrijk te bestellen. Ze mistte ze nu al en dit was pas de eerste dag. Het was vervelend om zich zo onzeker te voelen. Haar spullen lagen gelukkig al ergends in de school. De administratie zou er voor zorgen zodat zij straks rustig een kamer kon uitzoeken als de school weer begon. Ze liep het strand op en ging op een bankje zitten. Rustig keek ze om zich heen om van het uitzicht te genieten. Hopelijk kwam er iemand naar haar toe om met haar te praten. Het zag er niet zo uit want iedereen was bezig vakantie te houden met hun vrienden en gezellige spelletjes te spelen. Ze was jaloers als ze zag hoed de mensen zo'n lol hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimema dec 20, 2010 5:32 am

Eenzaam liep Andala een beetje te suffen op het strand. Plezier makende mensen gingen langs haar heen. Haar aandacht trok zich naar de zee, die zijn golven rustig liet dobberen, maar die gehinderd werden door mensen die in de zee sprongen. Andala zuchtte even. Ze keek richting de zon. Het was erg warm en het was lentevakantie. Bijna had Andala voorgesteld aan Liahm om iets leuks te gaan doen samen, maar ze had zich ingehouden. Hij leek al iets van plan te zijn geweest en Andala wou hem niet storen. Ze wou niet dat ze ruzie kreeg met haar kamergenoot. Een eenzaam lopend meisje trok haar aandacht. Ze had mooie haren die meegingen met de wind, net zoals die van Andala. Ze leek afkomstig van Monica High te zijn. Andala liep op het meisje af en glimlachte even. 'Hallo!' zei ze meteen vrolijk. Ze stak haar hand uit en keek het meisje glimlachend aan. 'Ik zit op Monica High en ben 17 jaar, mijn naam is Andala,' sprak Andala, om meteen enkele vragen uit de wereld te helpen. Zo hoefde het meisje haar ook niet meteen 'meisje' te noemen als ze tegen haar wou spreken. Ze glimlachte en zette zich zijdelings bij het meisje, terwijl ze verder liep en naar de plezier makende mensen keek, die haar ondertussen wel een beetje gestolen konden worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charo

Charo


Posts : 23

Profiel
Naam: Charo
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimema dec 20, 2010 5:46 am

Charo keek als snel op van het meisje dat naar haar toe kwam. Ze was nog nooit zo blij geweest dat er iemand tegen haar praten. ''Halllo'' zei ze vriendelijk. ''Aangenaam kennis te maken, ik ben Charo, ik ben ook 17 en ik zit ook op Monica High'' zei ze glimlachend. ''Je bent de eerste die ik ontmoet heb, ik ben hier namelijk nieuw en moet deze taal ook nog een beetje leren want ik kom uit Spanje, Waar kom jij vandaan? Ik weet alleen dat ik in klas 11 A zit. O sorry ik praat zeker weer te veel. zei ze en ze werd een beetje rood. Ze praate altijd veel omdat ze gewoon bijna altijd vrolijk was. Soms was dat best wel irritant vond ze zelf. Ze keek weer naar het strand. Ze hield echt van het strand omdat het er altijd gezellig was. Ze zat daarom ook op volleybal. Dat was echt haar lievelingssport naast paardrijden over het strand dan. Helaas kon ze ook een tijd haar paard niet zien omdat die nog in Spanje was bij haar ouders. En hier was vast geen manege in de buurt. Maar er was wel een natuurpark had ze gehoort. Daar wilde ze ook eens naar toe als ze wist waar het was teminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimema dec 20, 2010 7:54 am

Andala schoot in de lach toen het meisje, die dus blijkbaar Charo heette, opeens een hele stroom woorden uit haar mond liet komen. Toen het meisje dat door had, glimlachte ze. Ze keek het meisje lachend aan. 'Maakt me helemaal niet uit hoor! Ik ben juist blij dat jij ook zo blij bent,' zei ze en ze sloeg haar arm lachend om Charo's schouder heen. 'Zin in een beetje volleyballen?' vroeg ze, terwijl ze floot naar enkele jongens. Ze deed een gek dansje en de jongens lachten. Ze lieten de bal voor wat het was en liepen toen richting de zee, stoer doend voor Andala en Charo. 'Kijk, zo regel je dat!' lachte Andala. Ze pakte de volleybal op. 'Klaar?' vroeg ze. Toen ze een sein had gekregen, of wat daar toch een beetje op leek, gooide ze de bal omhoog en sloeg de bal toen richting Charo. Ze glimlachte. Ze vond het fijn dat ze al meteen een vriendin had gemaakt. Eigenlijk noemde Andala meteen iemand een vriend of een vriendin als het klikte tussen hun. Charo had mooie, lange donkerbruine haren. Ze glimlachte naar Charo.

- Heeft Charo echt donkerbruin haar of is het zwart? Embarassed -
Terug naar boven Ga naar beneden
Charo

Charo


Posts : 23

Profiel
Naam: Charo
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimema dec 20, 2010 9:16 am

Ze lachte even toen de jongens wegliepen. Het was grappig om te zien. ''een potje volleybal sla ik nooit af'' zei ze lachend en ging klaar staan. Toen de volleybal dichterbij kwam sloeg ze hem met een knal weg. Leuk zo'n potje volleybal met een nieuwe vriendin. Ze was erg goed geworden in volleybal omdat ze het elke dag deed. Het was ook het enige wat je bijna kon doen met zo'n enorm hoge tempratuur in de zomer. Het zwemmen was soms gewoon bijna onmogelijk. Ze zwom wel is met haar vriendje maar helaas had ze dat moeten uitmaken voordat ze naar deze school heen ging. Het was ook onmogelijk om een vriendje te hebben op zo'n afstand. ''Doe jij ook aan volleybal?'' vroeg ze toen ze merktte dat ze het wel goed kon. Ze mocht haar al meteen wat best bijzonder was omdat vrienden maken best wel moeilijk ging. Ze vertrouwde niet veel mensen omdat je nooit zeker wist hoe ze echt waren. Gelukkig kon ze hier een beetje een nieuwe start maken. Ze kon eigenlijk niet wachten todat de school begon. Dan kon ze nieuwe vrienden maken. En hoge cijfer halen om haar ouders trots te maken. Zij waren immers ook heel hoog opgeleid. Haar neven nichten en de rest van de famillie trouwends ook. Mischien kon ze ook een studiemaatje vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimedi dec 21, 2010 5:39 am

Andala keek naar Charo. Die had flinke uithalen zeg! Met een enorme slag zag ze de bal terugkomen. Maar Andala kon er ook wel wat van. Ze sprong en sloeg de bal schuin richting Charo's kant. Toen hoorde ze de vraag. Ze hijgde even en wachtte toen even met antwoorden. 'Ik zit niet op een club of zo, maar ik doe wel vaak een potje als ik hier ben. Dan vooral met de jongens die daar zijn of zo,' antwoordde Andala toen op Charo's vraag. Ze glimlachte even. 'De meiden die hier meestal meedoen zijn maar bitchy en hebberig,' sprak Andala hijgend, terwijl ze haar voorhoofd even van het zweet afhielp, om vervolgens weer verder te spelen. Ze keek naar Charo. Ze had eigenlijk geen vragen, wat maar goed was ook. Ze wou haar nieuwe vriendin niet afschikken door opeens ontzettend veel vragen te gaan stellen. Dat zou voor niemand leuk zijn en voor Charo alleen maar vervelend. Charo leek niet echt een bitch. Ze straalde het niet uit en als je haar kende, deed ze dat ook niet. Want je had op Monica High soms behoorlijke bitches. En van die macho's. Die hoefde Andala niet te zien. Ze had een hekel aan grote macho's. Charo ook, misschien. 'Heb jij ook zo'n hekel aan van die macho's?' vroeg ze toen lachend en hijgend tegelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charo

Charo


Posts : 23

Profiel
Naam: Charo
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimedi dec 21, 2010 5:59 am

Toen de bal weer haar kant op kwam gaf ze hem weer een klap. Hier werd je wel moe van zeg! ''Ik snap wat je bedoeld met bitchy.... Ik ging alleen maar met dat soort mensen om.. Maar gelukkig had ik ook een paar goede vrienden'' zei ze glimlachend. Bijna haar hele vorige school was zo. Dat vond ze niet heel erg want ze wist er
goed mee om te gaan. Haar hele vrienden groep bestond eruit. Maar je had ook niet heel veel keus. Soms moest ze er wel is even onderuit want dan werd ze het geroddel zat en ging ze even in de bieb zitten. Er kwamen vanzelf wel mensen naar haar toe. Maar aan arrogante jongens had ze echt een hekel. Die konden alleen maar over zich zelf praten. Altijd maar stoer doen om erbij te horen. Gelukkig kon zij ook een bitch zijn anders had ze die school nooit overleefd. ''Aan macho's heb ik echt zo'n hekel, Soms denk je echt, hoe komen ze erbij dat ze stoer zijn'' zei ze nogal geërgerd. Ze haatte ze echt heel erg. Mischien omdat ze vaak ruzie had met van die jongens. Dan kwam haar vrienden gorep haar wel altijd helpen. Hopelijk kwam ze nu niet van dat soort jongens tegen want nu had ze bijna niemand. ''Zijn hier een beetje leuke jongens'' vroeg ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimedi dec 21, 2010 7:06 am

Andala glimlachte toen Charo vertelde en speelde ondertussen verder. Ze sprong, landde op haar buik en sloeg de bal toen weer terug naar boven toe, om vervolgens snel op te staan en de bal weer terug richting Charo te slaan. Ze glimlachte. Bij de vraag dacht ze direct aan Liahm. Die was aardig. 'Ja hoor. Hier zijn naar mijn weten niet echt macho's;. Soms beoordeel je mensen gewoon verkeerd om hun uiterlijk. Ik ken bijvoorbeeld een heel erg aardige jongen, Liahm,' zei Andala, terwijl ze glimlachte en weer verder speelde. Ze keek glimlachend richting Charo. Andala keek even rustig richting de jongens, die stoer zaten te doen in de zee. Ook van die macho's, blijkbaar. Met een minachtende blik keek ze richting de jongens. 'Ik denk dat ik net enkele macho's heb weggestuurd van hun bal. Kijk hoe dom ze doen,' zei Andala met een minachtende blik op de jongens. Ondertussen probeerde ze de bal, die Charo waarschijnlijk al terug geslagen had, nog net de redden. Ze keek weer richting de jongens. Wat een macho's!
Terug naar boven Ga naar beneden
Charo

Charo


Posts : 23

Profiel
Naam: Charo
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimedi dec 21, 2010 7:38 am

Toen de bal weer kwam gaf ze hem weer een klap. Ze moest lachen toen ze over die Liahm begon. ''Oke dat is mooi.. Die Liahm he, vind je hem leuk.. Nee wacht ik weet dat je hem leuk vind, ik zie het aan je gezicht'' zei ze lachend. Ook zij keek naar de jongens. Ze hadden duidelijk intresse. ''Doe maar geen moeite boys!'' riep ze naar de jongens en begon te lachen. ''Dat denk ik ook'' zei ze lachend en toen ze de bal kreeg sloeg ze hem hard naar de jongens toe. ''daar hebben we geen last van, kom je mee dan gaan we iets anders doen'' zei ze glimlachend. Ze voelde zich helemaal op haar gemak. Lachend liep ze richting een tentje. Ze verkochten waarschijnlijk ijsjes. ''Wil je ook een ijsje'' vroeg ze. Maar voordat ze iets zei had ze er al een besteld. Daarna liep ze naar een tafeltje toe en ging zitten. ''Kom je dan gaan we hier even zitten, weg van die rare jongens'' zei ze weer lachend terwijl ze aan haar ijsje likte. Ze keek rustig het strand over. Het was nu al wat later geworden en je zag al een lichte schemering. Maar de zon was nog altijd even heet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimedi dec 21, 2010 7:44 am

Andala schoot in de lach en bloosde licht toen Charo haar aansprak over Liahm. Ze moest ontzettend hard lachen toen Charo de bal richting de jongens sloeg en ging op haar dooie gemak mee met Charo, terwijl de jongens woedend riepen richting hun. Blijkbaar hadden ze de bal niet al te hartelijk ontvangen. Net goed! Toen Charo vroeg of ze een ijsje wou, knikte ze, maar de daad was al gebeurd en even later zat Andala samen te eten met Charo. Ze grinnikte toen de schemering kwam en Charo haar woorden sprak. Met een minachtende blik keek ze richting de jongens. Die keken richting hun alsof ze gestoord waren. Aan de andere kant... Sommigen leken na Charo's actie te kijken naar hun of ze Godinnen waren. Andala draaide met haar ogen en keek richting Charo. 'Nee hoor, Liahm en ik zijn gewoon goede vrienden,' zei ze toen, terwijl ze in de lach schoot en even naar de grond keek. Daarna at ze haar ijsje op. 'Let op,' zei ze tegen Charo. Ze nam een hap, deed haar mond open en keek richting de jongens, die een vies gezicht trokken. Andala spuugde het nog net niet uit van het lachen en slikte het moeizaam door. Daarna keek ze Charo aan en moest keihard lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charo

Charo


Posts : 23

Profiel
Naam: Charo
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimedi dec 21, 2010 7:52 am

''Jaja tuurlijk... Dat zeggen ze allemaal voordat ze samen wonen en gaan trouwen en vier kinderen krijgen die uiteindelijk naar de crash gaan en je enorm gek word van dat rot gekrijs en uiteindelijk in een gekke huis beland en je vriend je dumpt omdat hij het allemaal niet meer aankan en je kinderen dan moeilijk opvoedbaar opgroeien'' zei ze droog. Ze was nogal goed in verhalen verzinnen. Ze deed het altijd op school als ze weer is te laat was gekomen. Ze keek haar even met een vies gezicht aan toen ze de jongens aan het gek maken was maar moest daarna ook lachen. Wat een losers waren sommige jongens toch ook. ''Maar iniedergeval moet je hem wel eerst aan me voorstellen voordat je gaat trouwen'' zei ze lachend. Andala voelde als een echte vriendin die net zo maf kon zijn als haar. Ze hoopten dat ze ook een keer een leuke jongen tegen kwam waarmee ze uit kon gaan ofzo. ''Ik heb een idee, laten we een keer uitgaan met ze drieën, dan kan ik hem ook ontmoeten en goedkeuren'' zei ze lachend alsof ze haar al jaren kenden. Het voelde in iedergeval wel zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimedi dec 21, 2010 7:58 am

Andala keek met een opgetrokken wenkbrauw richting Charo. 'Wooow! Take it easy girl,' zei ze toen, terwijl ze in de lach schoot. Daarna keek ze naar haar ijsje en at hem gauw op. Haar tanden voelden ontzettend koud aan. Lachend keek ze Charo aan. Die was al net zo maf als zij soms kon zijn. Ze matchten in elk geval goed bij elkaar. 'Ja, is goed. Maar dan niet zeggen tegen hem wat ik over zijn grootste geheimen vertel, hoor!' zei ze met een zwabberend handje en met een hele lichte stem, net zo'n trutje. Ze schoot in de lach en stak haar middelvinger vervolgens op naar de jongens. Eentje leek op hun af te gaan. Andala zette zich al schap. 'Ik heb op karate gezeten!' riep ze de jongen toe, terwijl ze zichzelf in een soort verdedigende positie zette. De jongen leek te twijfelen. Ze keek naar Charo en haalde haar schouders toen op. 'Misschien gaat hij dan weg,' zei hij. 'Ik kan trouwens echt karate. Ik heb het vroeger op straat geleerd,' sprak Andala.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charo

Charo


Posts : 23

Profiel
Naam: Charo
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimedi dec 21, 2010 8:16 am

''Ja is goed, ik zal hem niet vertellen dat ik weet dat hij met teddyberen slaapt'' zei ze nogal hard en begon te lachen. Ze had wel zin in een avondje uit dan kon ze even helemaal los gaan. ''Dat is dan een deal, dan spreken we vanavond af ofzo'' zei ze glimlachend en keek naar de jongen die langzaam dichterbij kwam. ''Ik ken helemaal geen vechtsport behalve kickboksen wat ik heel soms doe dan'' zei ze twijfelend en vond de jongen toch wel groot en eng. ''Ik hoop dat iemand ons red anders duw ik dit ijsje vollop in zijn gezicht'' zei ze moeizaam en de jongen stond al voor hen. Hij zag er agressief uit. Ze keek naar haar half gesmolten ijsje en smeet hem naar hem toe. Voor de rest kon ze toch niets beginnen tegen zo'n botte koe. Dat soort mensen hadden geen respect voor meisjes en waren ook niet bang om hen gewoon een klap te geven. Enorm laf was dat. Hopelijk kende Andala meer mensen hier dan zij. Want mischien kwam iemand hen helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimedi dec 21, 2010 8:25 am

Andala keek Charo glimlachend aan en schoot in de lach toen ze het ijsje volop in de jongen zijn gezicht duwde. Haar grijns verdween toen de jongen opeens een poging deed om Charo te slaan. Ze sprong vooruit en duwde de jongen tegen de grond. Ze ging op zijn buik zitten en gaf hem een slag in zijn gezicht. Daarna stond ze op en wierp de jongen geen blik waardig meer. 'Ik zal Liahm de volgende keer vragen of hij een bodyguard kan inhuren,' zei Andala toen lachend naar Charo. Ze keek de jongens verderop aan. Die keken vuil naar hun. 'Ik ga me echt niet door dat stelletje snotapen laten wegjagen,' sprak Andala, terwijl ze even vuil terug keek richting de jongens. De laatste keer dat ze problemen had gezocht met iemand was alweer een jaar geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charo

Charo


Posts : 23

Profiel
Naam: Charo
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimedi dec 21, 2010 8:38 am

Ze keek vol bewondering naar Andala. Kon zij dat maar. Ze zag hoe ze hem flink te grazen nam. Dat verdiende echt respect. '' Wouw, ik heb echt respect voor jou.. Ik wou dat ik dat kon zeg.. Van wie heb je dat geleert'' zei ze entoisiast. Ze lachtte toen de jongens zo raar keken. ''We laten ons ook niet wegjagen, ze moeten respect hebben voor de hogere en betere soorten'' zei ze lachend en liep het strand weer op. ''Het is al laat, zullen we zo maar is richten de clubs gaan, daar heb ik echt zin in, lekker dansen en drinken'' zei ze en trok Andala mee. Ze liep al richting de clubs. ''Bel je vriendje dan kunnen we mischien gaan partyen, en mischien vind ik nog wel een leuke jongen.. Jaa een dubbel date... Wat dacht je daarvan hea?'' zei ze een beetje overhaast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimedi dec 21, 2010 7:11 pm

Ze schoot in de lach. 'Ach ja... Soms weet ik wel hoe ik mezelf moet verdedigen,' zei ze. 'Hé, maar die actie met die bal was ook niet mis, hoor!' zei Andala, terwijl ze samen met Charo over het strand liep. Ze schoot in de lach. 'Nee, samen uit, samen thuis. We gaan dit met ons tweeën vieren,' lachte ze, terwijl ze Charo nu zelf aan haar arm richting de clubs meetrok. Ze schoot in de lach. 'Ik heb het gevoel dat wij er niet levend onderuit gaan komen daar. Daar zijn heel veel van die jongens, echt van die jongens die drugs dealen, denk ik,' zei Andala, terwijl ze naar een bar wees. Maar ja, als je hier niet ging, dan was je ook nergens veilig. Overal hadden ze die jongens wel en Andala ging zich er echt niet door laten wegjagen. 'Kom je?' vroeg ze uitnodigend aan Charo, terwijl zijzelf al aan een krukje ging zitten en iets bestelde. Het was een simpele Fanta. Ze begon dadelijk wel met iets anders. Lag eraan wat Charo wou pakken. Ze keek Charo aan en dronk ondertussen van haar Fanta. Ze keek rond en zag een groepje jongens opvallend naar hun kijken. Niet weer! 'Oké, we doen het zo: als een van ons in de problemen zit, roepen we keihard KA! Dan sla je met een fles op z'n hoofd,' zei Andala, terwijl ze in de lach schoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charo

Charo


Posts : 23

Profiel
Naam: Charo
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimedo dec 23, 2010 3:54 am

Ze lachte even en keek naar de jongens. Eentje zag er best leuk uit. Maar ze besteede er geen aandacht aan want ze wilde niet wanhopig lijken ofzo. Ze keek snel weer naar andala. Mizchien moest ze morgen maar is kennis gaan maken met wat mensen. Zou Andala wat leuke mensen weten. Ze bestelde een cola en begon te drinken. Ze was helemaal in gedachten toen ze opschrok. een van de jongens kwam weer naar hen toe. Hield het dan nooit op? ''Ik weet niet wat je wil, maar wij zijn alle twee al beset'' zei ze terwijl ze hem geen blik waardig gunde. De jongen liep al weer snel weg. Hij schaamde zich waarschijnlijk. ''Ik moet zo maar even gaan denk ik, Ik moet nog even naar de adminitratie om mijn spullen op te halen en te kijken in welke kamer ik ingedeeld ben'' zei ze zuchtend. Ze had niet echt zin om weg te gaan. Maarjah verder kon ze er ook niks aan doen. Daarna zou ze even langs wat winkels gaan om nieuwe spullen te kopen. Ze stond op. ''Ik spreek je van de week nog wel om wat af te spreken, hier is mijn nummer'' zei ze glimlachend. ''doei..'' zei ze nogal vermoeid en liep weg. Ze was blij dat ze zo'n leuk persoon had leren kennen
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitimedo dec 23, 2010 4:52 am

Andala keek naar Charo, die de jongen afblafte en klapte lachend in haar handen. 'Die was goed!' riep ze expres luid, zodat de jongen zich richting haar draaide en haar woedend aankeek. Ze keek hem grijnzend aan en keek Charo toen aan. Toen ze Charo's woorden hoorden en een papiertje met haar nummer ontving, glimlachte ze en knikte ze. 'Dag Char!' zei ze. Ze keek naar het papiertje, stopte het weg en liep vervolgens ook weg, na haar Fanta te hebben gedronken. De barman hield haar echter tegen en keek naar de twee lege glazen. Andala knikte, sprak een excuus uit en betaalde toen. De barman glimlachte, gaf haar een knipoog, riep iets wat zij niet verstond en ontfermde zich toen over iets anders. Andala knikte en liep toen weg. Ze liep langs het strand af. Ze ging nu richting de school. Zo laat was het niet. Ze zou eigenlijk wel nog even kunnen shoppen, maar daar had ze op dit moment geen behoefte aan. Bij de bank pinde ze nog wat geld. Daarna liep ze weg en ging richting de slaapvertrekken. Daar liet ze zich vermoeid op haar bed vallen. Snel trok ze een nachtjapon aan, kroop onder de dekens en viel in slaap.

Topic done
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een dagje strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje strand   Een dagje strand Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een dagje strand
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Surfen op het strand..
» Dagje zoo
» dagje uit

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Beach-
Ga naar: