Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Brooklyn

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Noud

Noud


Posts : 146
Naam : noud

Profiel
Naam: noud jackson
Partner: i love Fear
Vereniging:

Brooklyn Empty
BerichtOnderwerp: Brooklyn   Brooklyn Icon_minitimedi okt 12, 2010 8:51 am

Noud was net bij zijn zusje daphne weg. Hij moest van daphne aan brooklyn een paar hakken geven. 'meisjes en hakken pff' zei hij in zich zelf. Hij kende die brooklyn niet eens hij had haar nog nooit gezien. Hier moet het zijn bedacht hij toen hij naar het kamer nummer keek. Hij klopte drie keer op de deur
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooklyn

Brooklyn


Posts : 284
Naam : I will give a cookie if you guess right

Profiel
Naam: Brooklyn Webber
Partner: True love doesn't exist, get used to it
Vereniging:

Brooklyn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brooklyn   Brooklyn Icon_minitimedi okt 12, 2010 9:51 am

Brooklyn was net half in slaap gevallen over haar nederlandsboek, toen er opeens op de deur werd geklopt. Vermoeid richte ze haar hoofd op en veegde even door een oog. Hoe lang had ze zo gelegen? 2 minuten op z'n minst. Met enige tegenzin stond ze op. Eigenlijk had ze zin om te doen alsof ze er niet was, maar misschien was het belangrijk. Even keek ze naar zichzelf in de spiegel. Haar haar pluisde verschillende kanten uit, met name de foute. 'Ik kom' riep ze, terwijl ze haar ontplofte kapsel een beetje in model probeerde te krijgen. Helaas was dit een onbegonnen werk zonder kam of steiltang. Even gleed haar blik naar het bed van Kevan. Hij was er schijnbaar niet, aangezien zijn bed nog opgemaakt was. Kat had ondertussen een kooi, iets wat ze zeer op prijs stelde. Opeens bedacht ze zich dat er iemand voor de deur op haar stond te wachten. Snel trok ze haar truitje recht, terwijl ze naar de deur liep. Even zuchte ze en deed toen de deur open. De deur deed ze maar half open, aangezien ze het gesprek niet al te lang wilde maken. Voor de deur stond een jongen, weer een die ze niet echt herkende. Toch was er iets met hem dat haar bekend voor kwam, alleen wist ze niet helemaal wat. 'Ehm, Hey. Kan ik iets voor je doen?' vroeg ze zo vriendelijk mogelijk. Toch was dit best nog wel lastig, aangezien ze zich op het moment graag zou willen omdraaien en terugploffen op haar bed. Haar blik viel op de schoenen in zijn hand. Die leken nog verdacht veel op die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 146
Naam : noud

Profiel
Naam: noud jackson
Partner: i love Fear
Vereniging:

Brooklyn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brooklyn   Brooklyn Icon_minitimedi okt 12, 2010 7:16 pm

'Ehm, Hey. Kan ik iets voor je doen?' vroeg Brooklyn. 'ja ik ben gestuurd door daphne' antwoorden Noud. Noud bekeek het meisje. Hij kon zien dat ze net uit bed kwam maar toch kon hij haar alleen maar als leuke coole en knapen meid omschrijven. 'ehum ik ben de broer van Daphne Noud' ging Noud veder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Brooklyn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brooklyn   Brooklyn Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Brooklyn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Brooklyn??
» Brooklyn Webber

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: