Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Brooklyn??

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Brooklyn?? Empty
BerichtOnderwerp: Brooklyn??   Brooklyn?? Icon_minitimezo okt 10, 2010 7:58 am

Daphne liep door de school opzoek naar brooklyn. Waar zou ze kunnen zitten. Daphne liep naar haar kluisje daar pakte ze haar tas en gooide boeken en dat soord dingen in alles wat mee moest dus. Se dacht steeds aan james. Opeens wist ze het de bieb! Daphne ging op weg naar de bieb onderweg werd ze aangesproken door leerlingen over haar feest. Maar snel liep ze door naar de bieb. 'Brooklyn?!' riep ze 'sssssttttt' hoorde ze de bieb juf sissen. 'Brooklyn?' fluisterde ze en ging veder met zoeken
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooklyn

Brooklyn


Posts : 284
Naam : I will give a cookie if you guess right

Profiel
Naam: Brooklyn Webber
Partner: True love doesn't exist, get used to it
Vereniging:

Brooklyn?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brooklyn??   Brooklyn?? Icon_minitimema okt 11, 2010 4:56 am

Brooklyn had al een aantal nerds weggestuurd die haar gevraagd hadden of ze hulp nodig had. Als het meisjes waren geweest, oké. Maar het waren allemaal jongens en dan ook nog z'n beetje de meest ergste nerds van de hele school. Eindelijk kon ze weer gewoon verder met haar schoolwerk toen ze opeens haar naam hoorde roepen. Meteen daar achteraan hoorde ze de biebjuf en wat verstoord gemompel. Een beetje verbaasd keek ze op. Wie kwam haar hier nu weer zoeken? Ze keek op en zag Daphne staan. Het veraste haar een beetje, aangezien zij wel de laatste was geweest die ze verwacht had. Daphne leek haar nu niet bepaald het type dat je kwam zoeken, zeker niet in de bieb. Even twijfelde, maar stond toen op. Haar boeken liet ze liggen, aangezien ze die toch in het zicht had. Met een glimlach op haar gezicht liep ze in Daphne´s richting. ´Heey, wat doe jij hier?' vroeg ze zo opgewekt mogelijk. Ze was nog steeds een beetje vermoeid van het focussen op al het huiswerk en leerstof. Dit hield ze nu al 1 week vol en ze kreeg er echt hoofdpijn. Als ze zoals haar vader wilde niet zou gaan feesten op zaterdag zou ze instorten, zeker weten. 'Wat doe je hier? Ik had niet verwacht dat je naar deze onheilsplek zou komen voor mij.' zei ze, terwijl ze even naar de biebjuf keek. Deze keek haar een beetje neidig aan. 'Wat is er aan de hand?' Enige nieuwschierigheid klonk door haar stem, ze wilde wel weten wat er aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Brooklyn?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brooklyn??   Brooklyn?? Icon_minitimema okt 11, 2010 5:21 am

´Heey, wat doe jij hier?' vroeg Brooklyn. 'o hey daar ben je 'antwoorden daphne. 'Wat doe je hier? Ik had niet verwacht dat je naar deze onheilsplek zou komen voor mij.' zei brooklyn, terwijl ze even naar de biebjuf keek. daphne keek ook even naar de bieb juf. 'ehum nou ik ben een beetje onzeker ik dacht jij kan me vast wel helpen' antwoorden daphne. 'Wat is er aan de hand?' vroeg brooklyne nieuwschierig. 'wat vind je van mij en james' vroeg daphne. 'moet ik hem vragen voor het valentijn s feest of moet ik wachten tot hij mij vraagt.' ging daphne onzeker veder
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Brooklyn?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brooklyn??   Brooklyn?? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Brooklyn??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Brooklyn
» Brooklyn Webber

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Bibliotheek-
Ga naar: