Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwe sporten!

Ga naar beneden 
+4
Damian
Brooklyn
Amanda
Alain
8 plaatsers
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 4:34 am

Ik vond het tijd worden om één of meerdere nieuwe sporten toe te voegen aan de school.

Mogelijkheden:
- Honkbal
- Atletiek
- Lacrosse
- Wedstrijdzwemmen

Welke sporten moeten er wel komen volgens jou en welke moeten er niet komen? Als je nog ideeën hebt voor nieuwe sporten mag je het ook melden!


Ikzelf stem voor de bovenste twee wel en de onderste twee niet. Honkbal is één van de populairste sporten van de Staten en ook onder studenten populair. Atletiek is een veelzijdige sport en een atletiekbaan lijkt me daarbij een prima toevoeging als gebied. Ik denk dat Lacrosse te weinig gespeeld gaat worden, hoewel ik het stiekem wel een gave sport vind. Wedstrijdzwemmen vind ik geen sport voor een High School.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gast
Gast




Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 4:36 am

Uhmm, ik vind Atletiek wel leuk ^^

Honkbal ook wel <3

Maar ik heb het dus niet zo voor die twee onderste, ik vind het niet zo'n coole sporten dan dat we die nu hebben ^^
Wat misschien nog wel leuk zou zijn: paardrijden? *kweetniet hoor* =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Amanda

Amanda


Posts : 110
Naam : Lianne :3

Profiel
Naam: Amanda Young
Partner: What will they think, of a person like me?
Vereniging:

Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 4:59 am

Bah Honkbal xD Bij mij op school dan >>

Ik vind het wel een leuk idee (: Wat dachten jullie van wandklimmen? Het is volgens mij ook een sport =) Of een vechtsport, Judo, Tai-kuando ... of zo :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooklyn

Brooklyn


Posts : 284
Naam : I will give a cookie if you guess right

Profiel
Naam: Brooklyn Webber
Partner: True love doesn't exist, get used to it
Vereniging:

Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 5:00 am

Ik ben echt 100% voor honkbal! dat hoort gewoon bij de VS. Atletiek vind ik ook wel leuk, mr eerst honkbal
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Posts : 498
Naam : Job

Profiel
Naam: Damian Johnson
Partner: Carter, love you!
Vereniging:

Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 5:17 am

Honkbal of Atletiek,
maar Honkbal hoort gewoon bij de VS, een erg populaire sport daar. Het verbaast me eigenlijk dat die er niet bij zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 5:24 am

Honkbal en Lacrosse.
Lacrosse hoort ook bij de VS volgens mij. Najah, die twee erbij lijkt me erg leuk! =D Goeie aanvulling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 7:43 am

Hmm, ik weet niet echt of ik Atletiek nou zo geweldig moet vinden.. Ik zou mijn karakter dat nooit laten doen, maar dat ligt denk ik gewoon aan mij. Lacrosse speelde m'n moeder vroeger in Engeland, maar als je kijkt naar Amerikaanse films zie je dat ook vaak voorbij komen. Westrijdzwemmen vind ik ook weer wat minder en m'n oom (die woont in de VS :'D) is helemaal gek van honkbal..
Tja, dan word het naar mijn keuze honkbal & lacrosse, maar atletiek daarbij vind ik ook niet zo erg. Wedstrijdzwemmen lijkt me gewoon niet leuk, dat spreekt me gewoon niet zo aan x'] Dat idee gewoon, ik weet ook niet waarom :l

Waarom hebben we eigenlijk geen ijs hockey? Daar zijn in de VS toch speciale zalen voor? Mijn neefjes (die van die ene oom) spelen allebei ijs hockey :O Dat is toch ook typisch Amerikaans?
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Posts : 281
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 7:46 am

We hebben al Ice Hockey, geloof ik Surprised !

Anywayz, ik stem net als Sawyer voor Honkbal en Lacrosse. Simpelweg doordat die anderen mij niets lijken :")
Al denk ik wel dat er weer zo'n uitleg-dinges moet komen wanneer deze sporten worden toegevoegd *kijkt met een schuine blik naar Ties*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 7:50 am

Grapje. Wist ik wel.. *kuch, Abi heeft gewoon nog geen karakter die ijshockey speelt, foei!* D:

Ben het helemaal eens met dat er een uitleg moet komen want volgens mij weet niet iedereen wat Lacrosse inhoud (al hebben de meeste hopelijk een vaag idee o3o). Tja maar er komt geloof ik voor alles wel een uitleg, en voor de meeste is al een uitleg :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Posts : 281
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 7:56 am

Jeanine heeft er lekker wel één Cool

Sja, of jij moet Ties overtuigen/dwingen om het zelf te maken.. maar ik denk niet dat het je lukt :"). -psstt. Hij is heel lui..-
Ik wist ongeveer wat Lacrosse was, het lijkt op dat spelletje waar je zo'n korf-achtig-iets hebt en een balletje moet overgooien met elkaar (het is geen sport, gewoon een grappig spelletje voor op de camping xD). Maar die termen en alles zouden misschien wel handig zijn om in een lijstje te zetten, net als met ijshockey Smile..
Wieh, heb niet echt veel meer te zeggen.. Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 8:04 am

Als ik de regels van Lacrosse kende en Lacrosse komt er, dan had ik de uitleg gemaakt. Honkbal kan ik ook niet, voor Atletiek en wedstrijdzwemmen kan ik zorgen, Football ken ik niet, Volleybal en IJshockey kan ik proberen te maken. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Matt

Matt


Posts : 281
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 8:09 am

Alain schreef:
Als ik de regels van Lacrosse kende en Lacrosse komt er, dan had ik de uitleg gemaakt. Honkbal kan ik ook niet, voor Atletiek en wedstrijdzwemmen kan ik zorgen, Football ken ik niet, Volleybal en IJshockey kan ik proberen te maken. Wink

Google Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 8:10 am

Ik wou net hetzelfde zeggen.. In zoiets kan je Wikipedia wel gebruiken, misschien niet de beste bron voor harde feiten maar een speluitleg kan nog wel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitimezo okt 03, 2010 9:51 am

Ik sluit me volledig aan bij Sawyer en Matt =D
Honkbal is eigenlijk nog wel een coole sport en echt énorm Amerikaans, dus ik vind dat die er sowieso bij moet ^^
Atletiek spreekt me daarentegen totaal niet aan, en zal ik mijn characters nooit zien spelen (of ze het überhaupt maar láten doen Laughing)
En wedstrijdzwemmen.. Mwah. Ik vind het al prima dat we een zwembad hebben hier op Monica x')

Lacrosse vind ik trouwens ook wel cool. Je ziet het vaak langskomen in films (waaaah WILDCHILD! <3 Ook al is dat een Engelse film xD) en eigenlijk vind ik het er wel leuk uitzien Very Happy Ik snap er waarschijnlijk helemaal niks van, maar ook hierbij stem ik in met Sawyer en Matt; uitlegje What a Face

Om het even overzichtelijk te maken, wat mijn sport is van favo naar niet;
Honkbal/Lacrosse, Wedstrijdzwemmen, Atletiek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe sporten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe sporten!   Nieuwe sporten! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe sporten!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe sporten!
» Een nieuwe meisje in een nieuwe school
» Nieuwe nacht, nieuw land, nieuwe school... Nieuw leven?
» Sporten
» Nieuwe locker

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: