Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sporten

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Sporten   Sporten Icon_minitimeza maa 10, 2012 3:14 am

Ik vind het jammer dat er zo weinig met de sporten gedaan wordt.
Daarom leek het me leuk om een soort competitie te organiseren tussen verschillende scholen. Zou dit zoiets mogelijk zijn?
Eduard
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimeza maa 10, 2012 4:03 am

Ik moet zeggen dat je gelijk hebt, dat er vrij weinig met de sporten gebeurt.. Wink Maar dit is in de meeste gevallen omdat mensen het misschien niet leuk vinden om een sport te RPG'en: daarom wordt er vaak meer terloops over een sport gesproken dan dat ze echt iets 'doen'.

Wel is het in de vorm van een evenement misschien wel leuk..! Smile Maar ik vraag me af hoe je dat dan voor je ziet?
Een tijdje geleden hebben we een feest gehad ter ere van het feit dat Monica High kampioen was (basketbal geloof ik..) maar dat was dan ook alles :p

Leuk dat je initiatief toont trouwens..! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimeza maa 10, 2012 5:30 am

Gewoon een kampioenschap tussen Monica High, Pacific en nog twee/zes/veertien andere scholen. De winnaars van de eerste ronde gaan gaan tegen elkaar in de tweede ronde en de winnaars daarvan... Zo een beetje als bij de laatste rondes van de Champions league bij voetbal.

En natuurlijk horen bij een wedstrijd ook publiek, chearleaders, peptalks, overwinningsfeestjes,... dus het is zeker niet alleen maar over het sporten rpg-en
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimezo maa 11, 2012 3:53 am

Ik vind het een leuk voorstel, er gebeurd weinig met het sporten terwijl het op High Schools best belangrijk is, en een kampioenschap is altijd leuk met het alles wat daarbij hoort ^^

Misschien is het een idee ook de lijsten van de sterren-teams eens te vernieuwen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sid

Sid


Posts : 124

Profiel
Naam: Sidney Luez
Partner: You make me feel special Darren ♥
Vereniging:

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimezo maa 11, 2012 7:36 am

Dat idee lijkt me super gaaf!
Ik wil best helpen =)

Sid is niet echt een sport-type, maar ze kan vast wel ergens aan deelnemen C;
Terug naar boven Ga naar beneden
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimema maa 12, 2012 9:27 am

Leuk dat het zo positieve onthaald wordt!
@Nick, wat zijn die sterrenteams? Zijn dat gewoon de ploegen in die lijst of...?
@Sid, aan de hand van je avatar zou ik denken dat je zingt toch? In amerika is het de gewoonte(dacht ik) (toch zeker bij de heel grote wedstrijden) dat iemand het volkslied zingt... Misschien een idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimema maa 12, 2012 8:48 pm

Dit zijn de sterrenteam's. Dit zijn als het ware de beste sport teams van Monica High, elke sport heeft een jongens en een meiden sterren team -behalve cheerleaden ;P-. Je kon/kunt er in komen als je actief bent in RPG ect.

Ik zou ook best willen helpen (:
Ik heb wel eens gevraagd of Nick coach mocht worden van het basketbal omdat hem eigenlijk afgestudeerd wou hebben en niet op de universiteit, maar daar heb ik nooit een reactie op gekregen (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimedi maa 13, 2012 4:59 am

Ga direct solliciteren!
(Al betwijfel ik wel of ik actief genoeg ben Wink)

PS Bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimedi maa 13, 2012 5:27 am

Ik denk dat het sporten zelf redelijk lastig te realiseren valt (je moet een groep bereid vinden die ieder dezelfde sport uit oefent en daarbij ook nog actief wilt of kan posten) maar de rest klinkt heel erg leuk! Wink En gezien de positieve reacties denk ik dat de andere leden er ook zo over denken (:
Je kan het beste een topic openen bij 'Verhaallijnen', en zodra het evenement er is zal ik zorgen dat er een tekstje in het Schoolkrant gedeelte komt en bovenaan de site, zodat iedereen ziet dat er weer wat te beleven valt pirat

Wat die sterrenteams betreft trouwens: bij het omgooien van de lay-out van MH hebben Jeanine en ik het er nog over gehad om de sterrenteams een update te geven, maar op het moment zagen we er niet veel nut in omdat niet veel leden in de RPG actief waren. Misschien dat dit evenement het sporten een boost geeft en we kunnen kijken of er nog interesse is in de sterrenteams, en dan zal er zeker weer wat mee gedaan worden.

& Nick: ik heb het idee dat ik hier niks vanaf weet, of ik ben het vergeten..? xd Post je aanvraag anders maar gewoon bij het sterrenteam-topic, dan kijken we ff of dat geregeld kan worden. Sowieso hebben we nog niet zoveel studenten op MU zitten, dus een rol als coach is dan wel een goede oplossing Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimedi maa 13, 2012 5:39 am

Ik zal het doen...
Maar ik heb nog een opmerking. Je zegt dat er waarschijnlijk niet genoeg sporters zijn, misschien is het dan een idee om niet een jongens- en een meisjesteam te maken, maar gewoon een gemengd team?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimedi maa 13, 2012 6:09 am

Haha nouja kijk.. gemengde teams brengen nogal wat complicaties met zich mee, om het zo maar te noemen: ik denk dat we het beter gescheiden kunnen houden, hoewel het inderdaad wel een stuk zou schelen wat betreft opvulling van de teams. En in feite lukt het ook prima zo met fictieve namen, maar persoonlijk vind ik dat wat minder leuk, en zou het veel leuker zijn als je ook echt topics kon openen voor de sterrenteams met trainingen en wedstrijden Very Happy En dat is zonde als er maar 1 of 2 mensen in zitten :p

Vandaar dat ik me ook afvraag of het nuttig is voor MU sterrenteams te maken, of om hen aan te bieden coach te zijn, zoals Nick's idee is Smile
Maar ik denk dat ik het hier het beste even met Jeanine over kan hebben voor ik conclusies trek en plannen maak :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimewo maa 14, 2012 6:16 am

Ik had het aangevraagd, bij dat topic voor mensen die een baan wouden in plaats van een vervolg opleiding op MU. Maar ik zal dan wel even een aan vraagje bij het sterren team plaatsen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Steven

Steven


Posts : 155

Profiel
Naam: Steven R Mcqueen
Partner: They come... They go
Vereniging:

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimewo maa 14, 2012 6:57 am

leuk voorstel zou best met ijshockey me willen doen. weet alleen neit als ik actief genoeg ben.. denk van niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimewo maa 14, 2012 11:02 pm

@ Nick: Oh daár..! Tot voor kort had Ties de taak op zich genomen de MU studenten bij te houden, maar dat is allemaal een beetje.. verwaterd xd Sowieso heb je bij deze mijn toestemming om coach te worden; een dezer dagen ga ik de sterrenteams bijwerken en dan kijk ik hoe we ermee verder kunnen. Voor nu zijn de eisen voor die teams nogal streng, dus waarschijnlijk ga ik die een beetje aanpassen; dan zouden meer leerlingen kunnen toetreden tot de sterrenteams, en komt er ook wat meer activiteit in (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimedo maa 15, 2012 7:09 am

Oké, dank je. Dan zal ik dat veranderen en dan zal ik kijken of ik binnenkort ook voor wat activiteit in het basketbalteam kan zorgen ^^
Ik ben benieuwd, hoop dat er weer wat activiteit in de sterrenteam's komt vond het echt een leuk idee namelijk (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitimevr maa 16, 2012 11:39 am

Je hebt helemaal gelijk hoor! En Eduard ook, trouwens; het is zonde dat er niet zoveel gebeurt met de sterrenteams. Dus ik hoop dat veel mensen interesse hebben in deze activiteit, zodat we er weer wat leven in kunnen blazen.. ;D

De sterrenteams heb ik trouwens bijgewerkt! Eduard zit er nu ook in & Nick is coach: dus dat klopt in iedergeval voor de verhaallijn Laughing En voor de rest zijn er wat mensen gekickt en bij gekomen. Ik hoop ze in het vervolg wat beter bij te kunnen houden, dan blijft het ook leuker om mee te RPG'en.. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sporten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sporten   Sporten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sporten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe sporten!
» Nieuwe sporten!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: