Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tortelduiven-topic :3

Ga naar beneden 
+16
Ayse
Chase
Yen Ting
Lauren
Avalana
Kenneth
Ian
Zélie
Sterre
Lyron
Milan
Kevan
Sawyer
Alain
Malin
Jay
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Lauren

Lauren


Posts : 250

Profiel
Naam: Lauren Williams
Partner: x.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 5:56 am

Huhuhu ik voel me ongeliefd Sad..
Het is al lang geleden dat ik met een jongen heb gezoend en er ook echt wat bij voelde =/. What in the world is happening to me D=?
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalana

Avalana


Posts : 97

Profiel
Naam: Avalana Daunté
Partner: /
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 6:25 am

Oké, nu vind je me waarschijnlijk een of andere domme psychopaat, maar ik ga het toch zeggen!

Je hebt misschien nog niet de juiste voor jou ontmoet. Je moet gewoon afwachten tot je zeker weet dat je ook verder wilt met die persoon. Zoenen is leuk, maar het is nog leuker als je er ook wat bij voelt. En wees gerust: jouw 'ware' gaat echt wel is komen! Je gaat wel is een toffe kerel ontmoeten met wie je graag wilt zoenen en met wie jij je happy voelt. Luister dus niet naar je vriendinnen die al over zoenen en sex en zo bezig zijn, want het betekent nog niet dat als zij het al doen, dat jij dat ook direct moet doen. Op een dag kom je iemand tegen en ik weet zeker dat je er dan anders over denkt Wink

Sorry Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 7:50 am

Lauren schreef:
Huhuhu ik voel me ongeliefd Sad..
Het is al lang geleden dat ik met een jongen heb gezoend en er ook echt wat bij voelde =/. What in the world is happening to me D=?

Hoe lang is lang geleden?
Ik ben zelf 3 jaar singel geweest voordat ik Rowan ontmoette.

En ja, de ware laat zichzelf echt wel een keer zien =) Ik weet niet of Rowan de ware is voor mij, maar tot nu toe ben ik heel blij met hem. En hij is heel blij met mij (eindelijk eens een meisje dat wel te vertrouwen is en die verstandig is xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 10:01 am

De laatste keer dat ik gezoend had was iets van vier weken geleden, de laatste keer dat ik ook echt gevoelens was was in t midden van de zomervakantie xD. Maar de klootzak was vreemdgegaan en daar was ik best wel kapot (en vooral erg boos!) om, dus wie weet lukt het gewoon niet meer Surprised? Het leuk vinden van iemand?
Hehe, sorry dat ik jullie droom misschien moet verpesten maar, ik geloof niet in de ware xd. Ik heb nu al vijf relaties gehad en iedere jongen die me eerst heel leuk leek (ik nam niet meteen een relatie met ze na een paar dagen, er zaten meestal iets van 5 weken tussen) maar na een tijdje vies tegen begon te vallen. Maar ik ben ook niet speciaal opzoek naar een vaste relatie, ik ben pas zestien en nog erg jong xd, maar een scharrel zou wel leuk zijn xD. En die scharrel mis ik, ook al heb ik al wel een prooi in mijn vizier >=)
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 10:16 am

Sommige geloven niet in de ware, dat heb je ook in psychologie Smile Er zijn theorieën over. Mensen die echt serieus in die ene ware geloven hebben wel meerdere eisen of dingen in hun hoofd die misschien helemaal niet waar zijn.
Dus hoezo een droom verpesten?

Ik ben zelf niet zo van de scharrels. Ik heb liever de vaste relatie, ook al hebben die van mij nooit lang geduurd. Mijn bindingsangst (veroorzaakt door een stel kudtwijven van de middelbare school) heeft dat altijd tegen gehouden. Voor het eerst heb ik langer dan een maand met een jongen Rolling Eyes

Elke relatie heeft ook zo zijn diepte punten. En momenten dat het niet lekker gaat Razz

En dat je denkt dat het iemand leuk vinden niet meer mogelijk is ... Ja, ik kan daar alleen op zeggen dat ik dat ook voelde, maar weet je.
Liefde zit in onverwachtse hoeken. Het komt meestal op momenten dat je het niet verwacht. Wie er te hard naar zoekt zal niet vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 10:22 am

Klopt! En dat laatste heb ik al zeker een paar keer tegen vriendinnen gezegd xd. Ik moet het gewoon allemaal vanzelf laten gaan, liefde en verliefdheid kan je niet manipuleren dus dat moet dan maar zo xd. Als mijn hart wilt dat ik een paar jaar zonder bijzondere boy leef, het zij zo xd
Maar, weet je zeker dat je bindingsanst hebt? En hoe zit dat dan met de meisjes van de middelbare xd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 10:33 am

Citaat :
Kort samengevat is bindingsangst dat je bang bent om je te binden. Je bent bang om een relatie te hebben met iemand. Mensen met bindingsangst houden heel veel van hun eigen vrijheid en zijn bang dat ze hun vrijheid kwijt raken door een relatie. Sommige mensen weten van zichzelf dat ze bindingsangst hebben, maar anderen komen er tijdens hun relatie achter. Ze krijgen het benauwd bij het idee om altijd samen met iemand te moeten zijn en denken aan alle dingen die ze dan zullen missen.

Of

Citaat :
Er zijn een paar duidelijke kenmerken van bindingsangst. Hieronder een overzicht.
• Je houdt veel van je vrijheid
• Je hebt nog nooit een echt lange of serieuze relatie gehad
• Je bent liever bij je vrienden dan bij je partner.
• Je blijft twijfelen tussen je partner of je vrijgezellen leven
• Je wilt je partner niet te vaak zien
• Je vindt het moeilijk om intiem te worden.
Je wilt liever niet teveel aan de toekomst denken.
• Je krijgt het benauwd bij het idee dat je ooit moet gaan samenwonen en trouwen en dergelijke.
Je mist al snel de spanning in je relatie.
Deze spanning blijf je opzoeken, desnoods bij een ander of door bijvoorbeeld ruzie te maken met je partner.
Op 3 punten na geldt alles voor mij. De schuine zinnen gelden niet voor mij.

Ik ben bang mijn vrijheid kwijt te raken. Ik krijg dan een verstikkend gevoel in mijn keel als ik eraan moet denken met te binden en te geven aan iemand.
En dan kom ik nu op die rotwijven:

Citaat :
Er zijn verschillende oorzaken waardoor iemand bindingsangst krijgt. Bij de meeste mensen die bindingsangst hebben komt dit door het verleden. Mensen met bindingsangst hebben meestal zelf geeneens door dat hun verleden een grote rol speelt in hun huidige relaties.
Pesten of afwijzing. Mensen die in hun jeugd zijn gepest, kunnen daardoor erg onzeker zijn geworden. Ze vertrouwen mensen niet en denken dat anderen hen pijn willen doen. Wanneer iemand die gepest is een relatie krijgt, kunnen die angstige gevoelens weer bovenkomen. Ze durven geen echte relatie aan te gaan uit angst dat het toch niks zal worden.
• Verbroken relatie. Er zijn ook mensen die wel een gewone relatie hebben gehad zonder bindingsangst. Maar wanneer deze relatie heel rot is uitgegaan, kan er bindingsangst ontstaan. Iemand heeft zoveel pijn gehad, dat je door bindingsangst daar onbewust voor wordt beschermd.
• Genetisch. In sommige gevallen is de bindingsangst genetisch bepaald. Het is dan moeilijk om op te lossen.

Die meiden hebben mij 5 jaar lang de grond in getrapt en belachelijk gemaakt. Mij vertelt dat ik nooit een jongen zou krijgen. Me staan uitlachen wanneer ik verliefd was. Ik was nooit knap of mooi. Ik was nooit goed genoeg voor iemand. Als dat 5 jaar lang op je ingepraat wordt gaat dat in je zitten.

En mijn psycholoog zei dat ik het misschien had. Dus ik ging meer info opzoeken en als ik zo kijk dan kan ik concluderen dat ik het heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 9:35 pm

Ik heb veel gemist.

Ik heb gisteren gedroomd dat ik op zijn Facebook keek en er een filmpje was over een meisje dat hij leuk vond, en ze was veel mooier dan ik. En toen ik wakker werd wou ik iemand slaan.. D:<
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 19, 2010 10:09 am

Sawyer schreef:
Ik heb veel gemist.

Ik heb gisteren gedroomd dat ik op zijn Facebook keek en er een filmpje was over een meisje dat hij leuk vond, en ze was veel mooier dan ik. En toen ik wakker werd wou ik iemand slaan.. D:<

Begrijpelijk ...

Ik heb voor het eerst over mijn lover gedroomd ._. ... Ik droomde nooit over de jongens die ik leuk vond xD Hij is de eerste!
En nu heb ik hem al een week niet gezien Sad
Maar ... nu zit ik 1e kerstdag daar met zijn gehele familie! (I'm going to die D: )
En 2e kerstdag zit hij bij mij Very Happy

En met oud en nieuw gaan we naar een vriendin <3
Ik heb een leuk vooruitzicht deze vakantie <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 05, 2011 10:54 am

Yay ... foto's van oud en nieuw xD
Spoiler:

Foto van mij en mijn lover .. Nja vooral van mij want je ziet zijn gezicht niet goed XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 05, 2011 7:29 pm

FHSDKJHF Hij maakt me gek. u___u
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 06, 2011 1:16 am

Sawyer schreef:
FHSDKJHF Hij maakt me gek. u___u

Wie maakt je gek?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 06, 2011 3:28 am

Malin schreef:
Sawyer schreef:
FHSDKJHF Hij maakt me gek. u___u

Wie maakt je gek?

Hij ;___;
Terug naar boven Ga naar beneden
Yen Ting

Yen Ting


Posts : 15

Profiel
Naam: Yen Ting Wong
Partner: I'll take a pass on that
Vereniging: Too Damned

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 25, 2011 9:12 am

Sawyer schreef:
Malin schreef:
Sawyer schreef:
FHSDKJHF Hij maakt me gek. u___u

Wie maakt je gek?

Hij ;___;
Why?
Well mijn liefdesleven kan niet beter Razz

Al negen maanden houdt hij het al vol met mij, hoe doet ie het toch O_O
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Posts : 124

Profiel
Naam: Chase Bradley
Partner: You can't give me what I want.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 25, 2011 9:15 am

Mijn liefdesleven is in een woord: Terrible.
Mja, dat komt wel goed ooit :p
Voor nu geniet ik nog lekker van het vrijgezellig zijn :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 25, 2011 9:19 am

Haha, here the same. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Romelu

Romelu


Posts : 38

Profiel
Naam: Romelu Lukaku Quella
Partner: don't even try, you'll never own my heart
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 25, 2011 9:43 am

Mijn vriendje is voor de eerste keer mee geweest naar de manege zonder te zeggen dat hij die beesten maar niet vertrouwd xd een hele opgave voor hem. Hij heeft zelfs geholpen met ze te brostelen ^^

ach, t'is best wel een schatje buiten zijn gigantische mond en zijn agressie tegenover anderen soms
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 25, 2011 10:00 am

Romelu schreef:
Mijn vriendje is voor de eerste keer mee geweest naar de manege zonder te zeggen dat hij die beesten maar niet vertrouwd xd een hele opgave voor hem. Hij heeft zelfs geholpen met ze te brostelen ^^

ach, t'is best wel een schatje buiten zijn gigantische mond en zijn agressie tegenover anderen soms

De mijne vermijdt agressie en knokpartijen enzo :')

3 febr. hebben we 3 maanden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 25, 2011 10:20 am

Ik ben vriendloos, al veel te lang als je het mij vraagt.. o.o
Maarja, ik ben gewoon niet leuk genoeg ofzo, stomme Almeerse jongens >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 25, 2011 10:27 am

Ayse schreef:
Ik ben vriendloos, al veel te lang als je het mij vraagt.. o.o
Maarja, ik ben gewoon niet leuk genoeg ofzo, stomme Almeerse Leidschendamse jongens >.<

Dit.
Al komt mijn curhs niet uit Leidschendam. ^__^
Heb net met hem gepraat, hij is zo lief.. Soms. xD
--

Ik word trouwens doodziek van een koppeltje.. Ik had 2 weken van tevoren afgesproken dat ze zaterdag op zondag zou komen logeren omdat ik op zaterdag ochtend met me moeder iets had afgesproken. Wat gaat haar vriendje doen "ja schat, kan je anders zaterdag op zondag, want ik heb zaterdag vrij."... Toen opeens wou ze vrijdag/zaterdag maar dat kwam voor mij niet uit, dus nu komt ze zaterdag het dagje (rond 12:00 tot 17:00 of zo).. Ik vind haar even echt een trut, zoiets doe je niet.. Als ik met m'n beste vriendin afspreek om iets te doen aangezien ik haar in 2 maanden NIET heb gezien dan zou ik me toch aan me woord houden, al zou er iets leukers zijn.
Weet je, ik heb eigenlijk al geen zin meer in zaterdag.. Ik zeg wel dat het niet meer hoeft en dat ze het weekendje met hem moet doorbrengen, ze zoekt het maar uit. Maar als het tussen hun over is, dan ben ik er echt niet om haar op te vangen. "OOH JE BENT DE WARE VOOR MIJ (L) (L) [naam]" Ja dat zien we dan nog wel.

Ik gun haar echt wel blijdschap, maar waarom ten kostte van mij :\
Terug naar boven Ga naar beneden
Romelu

Romelu


Posts : 38

Profiel
Naam: Romelu Lukaku Quella
Partner: don't even try, you'll never own my heart
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 25, 2011 10:38 am

@malin: Ik had liever dat hij dat ook deed Smile maar achn meestal blijft hij wel redelijk gespaard buiten zijn hand s:. Hij had de het glas van ene bushokje aan diggelen geslagen dus kon hij een tijd niets doen met die hand s: . Ik ben bijna een half jaar samen met hem ^^ echt zalig.

@sawyer: Is echt kut van je vriendin, vind het eigenlijk best wel een vuile streek van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 25, 2011 10:54 am

Ik kan Almere ook geen leuke stad of whatever noemen :') Maar de boys hier zijn ook drie keer niks hoor. Ik heb ook buiten mijn woonplaats gezocht xD Resultaat: uur op de fiets om bij hem te komen (nja hij bij mij want hij laat me dat stuk niet fietsen. Ik moet met de auto komen :')).

Ja en dat is balen Abi =/ ... En volgens mij ken ik haar ._. Of niet?

Ik had laatst verjaardag van een vriend (afgelopen zaterdag). Rowan kon niet omdat hij die zondag onverwachts moest werken. Dus hij besloot niet te gaan. Gelukkig wilde mijn moeder me weg brengen daar naartoe (ik had medicijnen genomen waardoor ik geen auto meer mocht rijden). Mja .. dan ga ik wel Rolling Eyes ..

En ik begon zondag te twijfelen over mijn relatie met hem XD .. omdat ik tongen nou niet echt lekkerder vind dat gewoon zoenen ._.
Mja toen ging ik even met mijn gay-friend praten en toen ging het weer iets beter :') Maar momenteel twijfel ik aan van alles. Vriendje, school en aan mezelf .. Handig he? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 25, 2011 11:16 am

Zeer handig xD

En ja je kent haar wel, dat weet ik wel zeker. Maar ik ben die "ja je komt op de eerste plaats en geen jongen kan daar wat aan veranderen" leugens van haar een beetje zat aan het worden. Ik weet gewoon niet wat ik moet vinden .__.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 25, 2011 4:34 pm

Dat is echt klote Sawyer.. Kan ikzelf ook heel slecht tegen. Toen mijn beste vriendin een vriend had, waren ze echr bijna élke dag samen. En om daar nou naast te zitten en naar hun kleffe gedoe te kijken.. Hm nou nee bedankt xD.

@Malin: Oh ik vind Almere wel een leuke stad om te wonen, alleen zo jammer van de jongens. Razz Nja, liever Almere dan Leeuwarden, waar ik vandaan kom. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 26, 2011 11:39 am

LMaar hoe lullig het ook klinkt het komt heel veel voor. Ik had dat ook met mijn beste vriendin toen ik nog vriendloos was. Gelukkig kan Rowan ook goed met hen opschieten dus we gaan geregeld samen uit enzo. Maar ik merk oom dat ik mijn vrienden achter stelde.
Vriendjes enz zijn ook heel slecht voor vriendschappen eigenlijk. Ze stellen je vriendschap op de proef. Het is lastig een balans te vinden tussen die 2 dingen. Psychologisch bewezen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tortelduiven-topic :3
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het hoe-kom-je-op Monica topic?
» Afwezigheids Topic
» Algemene games topic
» Grappige plaatjes en filmpjes topic!
» Het grote eredivisie topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: