Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het grote eredivisie topic

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

Het grote eredivisie topic Empty
BerichtOnderwerp: Het grote eredivisie topic   Het grote eredivisie topic Icon_minitimema aug 23, 2010 5:26 am

Voetbal, je hoort het goed. Sommige haten het, en sommige houden ervan Very Happy

Dus hier kun je alles kwijt over de eredivisie(hoogste voetbalcompetitie van Nederland)...
Welke clubs je toejuicht, praten over de uitslagen, spelers en natuurlijk de stand...


Mijn favorieten club is...... PSV. Ik hoop dat ze ook kampioen worden en denk het ook. Aangezien we een brede selectie hebben, en we een paar top zweden hebben ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Het grote eredivisie topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote eredivisie topic   Het grote eredivisie topic Icon_minitimema aug 23, 2010 5:48 am



Trots! Daw veur Twente bint... Maakt ons nich uut wat 'ie ervan vind...
Lach ons maar, nee, dat doet ons nich wat...
Enschede is onze stad... Jah! =D
Enschede is onze stad... =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Damian

Damian


Posts : 498
Naam : Job

Profiel
Naam: Damian Johnson
Partner: Carter, love you!
Vereniging:

Het grote eredivisie topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote eredivisie topic   Het grote eredivisie topic Icon_minitimedi aug 24, 2010 7:12 am

Ajax staat bij mij altijd op een maar als Achterhoeker heb ik ook wel een beetje een Graafschap-hart ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Het grote eredivisie topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote eredivisie topic   Het grote eredivisie topic Icon_minitimedi aug 24, 2010 7:29 am

Was mooi toen we thuis tegen Feyernoord moesten, de eerste goal was nog niet gevallen of het hele uitvak begon, ''Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Amsterdam!'' En even later het hele stadion, geweldig! Daarna had de harde kern van Twente nog lopen feesten met het uitvak xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Primrose

Primrose


Posts : 48
Naam : Caroline

Profiel
Naam: Primrose Everdeen
Partner: Don't even think about it.
Vereniging:

Het grote eredivisie topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote eredivisie topic   Het grote eredivisie topic Icon_minitimedi aug 24, 2010 9:04 am

Haha, VVV the best Very Happy Ik vind het zelf niet zo leuk om naar te kijken maar mijn broertje en vader zijn er helemaal fan van. Dus op vrijdag avond onder het eten ben ik z'n beetje verplicht om mee te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

Het grote eredivisie topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote eredivisie topic   Het grote eredivisie topic Icon_minitimewo aug 25, 2010 2:13 am

Damian schreef:
Ajax staat bij mij altijd op een maar als Achterhoeker heb ik ook wel een beetje een Graafschap-hart ^^
En wat denk je dat Ajax gaat doen dit jaar? En tegen dinamo?


Dinamo, hoop ik stiekem toch dat ze verliezen Embarassed


@Primrose, altijd leuk om verplicht te worden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Het grote eredivisie topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote eredivisie topic   Het grote eredivisie topic Icon_minitimewo aug 25, 2010 2:19 am

Steve schreef:
Dinamo, hoop ik stiekem toch dat ze verliezen Embarassed

Zodat wij die 4m missen zeker.. o.0
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Damian

Damian


Posts : 498
Naam : Job

Profiel
Naam: Damian Johnson
Partner: Carter, love you!
Vereniging:

Het grote eredivisie topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote eredivisie topic   Het grote eredivisie topic Icon_minitimewo aug 25, 2010 3:40 am

Ajax heeft wel een redelijk grote kans om te winnen, ze moeten in elk geval de nul houden. Als ze spelen zoals vorig jaar is dat goed te doen, zo lang ze maar niet die achterlijke Oleguer achterin zetten... o.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

Het grote eredivisie topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote eredivisie topic   Het grote eredivisie topic Icon_minitimewo aug 25, 2010 6:58 am

Alain schreef:
Steve schreef:
Dinamo, hoop ik stiekem toch dat ze verliezen Embarassed

Zodat wij die 4m missen zeker.. o.0
Oeps verkeerd gezegd, ik hoop dat ajax verliest (A)

Niet dat ik die 4m aan twente gun, maarja beter dan aan ajax Embarassed

@Damian, tja... Jullie hebben Oojier nog :') Maar zal wel die belg, hopelijk voor jullie, worden. Alderwield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Posts : 498
Naam : Job

Profiel
Naam: Damian Johnson
Partner: Carter, love you!
Vereniging:

Het grote eredivisie topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote eredivisie topic   Het grote eredivisie topic Icon_minitimewo aug 25, 2010 7:13 am

Alderweiereld Razz Toby en Jan zijn wel een goed duo achterin. Jammer dat Anita gewoon geen linksback is (laat hem maar wisselen met Urby van positie) en Gregory denkt nog veel te veel aanvallen en is weinig achterin te vinden. En Andre is gewoon een flutaankoop, hij doet het toevallig een wedstrijd goed op het WK en dan mag hij zijn oude dag slijten bij Ajax.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

Het grote eredivisie topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote eredivisie topic   Het grote eredivisie topic Icon_minitimewo aug 25, 2010 7:19 am

Damian schreef:
Alderweiereld Razz Toby en Jan zijn wel een goed duo achterin. Jammer dat Anita gewoon geen linksback is (laat hem maar wisselen met Urby van positie) en Gregory denkt nog veel te veel aanvallen en is weinig achterin te vinden. En Andre is gewoon een flutaankoop, hij doet het toevallig een wedstrijd goed op het WK en dan mag hij zijn oude dag slijten bij Ajax.
Opzich kunnen Alderweiereld(blij dat ik dat verkeerd schreef, anders was me reputatie fout schrijven naar de maan gegaan) en Verthongen wel idd. Hoewel ook maar eredivisie. Ben benieuwd in Premier league enzo. Hebben jullie die weileart niet ook nog xD? Zeer slordig aankoop beleid van Ajax. Voor ons natuurlijk niet zo erg.

Gregory is opzich wel aardig. En idd die Anita is best matig :') . Maargoed, goede linksbacks zijn zowiezo al heel zeldzaam.

Andre is trouwens echt een verader, maargoed fijn dat hij Ajax nog wat armer maar toch het principie...


Btw, Mido is trouwens ook echt onbegrijpelijke aankoop O.o
El hamdoui is wel nice aankoop...


Mijn conclusie is, laat het bestuur/scouting/technische staf van Ajax er maar lekker lang zitten Very Happy .(In psv bril dan hè Razz )

Aangezien meeste(!) aankopen redelijk duur en onbegrijpelijk zijn. En zowat iedere 'voetballer'/'idioot'(mido) word gehaald. Wil niet zeggen dat jullie geen relatief behoorlijke selectie hebben en geen kans hebben op succes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Posts : 498
Naam : Job

Profiel
Naam: Damian Johnson
Partner: Carter, love you!
Vereniging:

Het grote eredivisie topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote eredivisie topic   Het grote eredivisie topic Icon_minitimevr aug 27, 2010 7:27 am

Ze hebben dit seizoen alleen nog voor El Hamdoui betaald, ook nog een van de weinige aankopen. Maar bijna alle 'slechte' aankopen van Ajax zijn gehaald door trainers. Martin Jol bleef alleen bij Ajax als hij de transfers mocht kiezen, terwijl er helemaal geen geld is bij Ajax. En daar konden ze alleen maar Mounir veroorloven als ze de CL zouden halen, en dat hebben ze gedaan ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het grote eredivisie topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote eredivisie topic   Het grote eredivisie topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het grote eredivisie topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het grote-kamergenoten topic
» MIJN GROTE DEJAVU TOPIC XD
» Het hoe-kom-je-op Monica topic?
» Afwezigheids Topic
» Tortelduiven-topic :3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: