Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Willow&Andreas

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Kamer van Willow&Andreas Empty
BerichtOnderwerp: Kamer van Willow&Andreas   Kamer van Willow&Andreas Icon_minitimewo sep 15, 2010 2:51 am

Willow liep arm in arm met Andreas naar hun slaapvertrek. Ze had eigenlijk wel eens zin in een tijdje met hun tweetjes alleen. Zo gewoon eens bij elkaar in de zetel liggen en naar een romantische film kijken. Of gewoon van elkaars aandacht genieten. Een grote glimlach sierde haar gezicht terwijl ze de nummers van de kamers aftelde. "Nummer 149", zei ze uiteindelijk en drukte de sleutel in het sleutelgat en deed de deur open. De nacht was ondertussen allang gevallen dus het maanlicht scheen prachtig door het raam. "Mooie kamer", zei ze zacht en keek om zich heen. Ze wist eigenlijk allang dat deze kamer voor hen was. Ze had hem op voorhand al aangevraagd en had haar kleren al opgeborgen in de kasten. "Zie je het zitten met mij een heel jaar opgescheept zitten?", vroeg ze en lachte waarna ze zich op het bed zette en daarna weer recht stond. "Ik ga me eerst wat opfrissen, dat zout zit nogal in m'n haar", zei ze en glimlachte waarna ze een kushandje naar hem gaf en daarna in de badkamer verdween. Ze deed haar kleren uit en stapte de douche binnen. Ze liet het warme water over zich heen glijden en stapte, nadat ze haar haren had gewassen, de douche uit om zich daarna af te drogen. Met een handdoek om haar liep ze naar de woonkamer en nam snel haar rood kleedje en vluchtte weer naar de badkamer. Met een soepele beweging wist ze haar lichaam in het kleedje te krijgen. "Ik ben klaar", zei ze en stapte naar Andreas toe om hem daarna lang op de mond te kussen. Ooh wat hield ze zo van hem..

-alleen Andreas en Willow
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Willow&Andreas
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203
» Kamer van Amy
» Max' Kamer
» Kamer van Amanda
» Lyron's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: