Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van David en Alain

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimevr jul 09, 2010 4:43 am

Alain kwam chagrijnig zijn kamer binnen lopen en smeet de deur achter zich dicht. Gelukkig was David er niet, want die had dat niet leuk gevonden. In dat geval had hij eigenlijk ook pech. Alain was standaard chagrijnig als hij alleen thuis kwam na een mislukte poging om een meisje te versieren. Kiara was te goed voor een volleybalmuts. De jongen smeet zijn shirt op zijn bed, pakte zijn gitaar van zijn standaard, zette zijn versterker aan en begon te spelen. Normaal gesproken ging hij altijd direct douchen wanneer hij terug kwam van het uitgaan, maar de gitaar was zijn laatste dagen het perfecte object om een meisje te vervangen en je frustratie weg te beuken.
Hij zette Canon Rock Final in, een nummer die hij van een Youtuber heeft overgenomen. Het was één van de mooiste solo's ooit gemaakt, Alain heeft er maanden over gedaan om hem foutloos te kunnen en zelfs nu gaat hij soms nog de fout in. Echter ging het vandaag goed, perfect zelfs. Op dit moment speelde hij op een Jackson USA PC 1 Phil Collen Chlorine, maar hij noemde deze gitaar over het algemeen Icy. Naast Icy had hij ook Cherry (Gibson Robby Krieger SG) en Blacky (Music Man John Petrucci 7-Str. RW Mystic Dream m.Fishman MuMan-Trem).


Laatst aangepast door Alain op vr jul 09, 2010 7:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimevr jul 09, 2010 7:00 am

Jazlyn sloot de deur van haar kamer achter zich en liep de gang door. Ze stuiterde verveeld met de voetbal die ze bijna altijd bij zich had en voelde haar haren aan haar lichaam plakken. Ze was een dagje naar het strand geweest met het voetbal team, best wel grappig ookal wilde ze allemaal dat ze topless ging. Ze had het bijna nog gedaan ook maar verder zaten twee verliefde opa's die ze het niet gunde. Haar zwemshort was nog een beetje nat en haar haren bleven maar water druppelen. Ze liep de gang door en luisterde naar de geluiden in de kamers. Ze wist zeker dat ze de weg kwijt zou raken, ze vergat alles gewoon heel snel. Ze dwaalde langs een paar deuren en schopte de voetbal uiteindelijk tegen de muur aan. Hij stuiterde de hoek om en ze moest er als een gek achter aan om hem tegen te houden. Ze ging bijna onderuit voor een deur waar gitaar muziek was te horen. Het was heerlijke muziek vond ze. Verbaasd bleef ze voor de deur staan en pakte de voetbal van de grond. Ze vroeg zich af of ze gewoon de kamer in kon gaan of dat ze eerst beleefd moest kloppen. Ze was niet zo beleefd opgevoed en ze kon altijd nog vragen of diegene de weg wist hier, het zou dom overkomen maar dat maakte even niets uit. Ze voelde aan de deur klink en merkte dat hij meegaf. Ze haalde diep adem en liep de kamer in. Ze keek naar de jongen met de gitaar die zat te spelen, daar had je talent voor nodig. Heel veel talent. 'Wauw, da's echt geweldig.' zei ze. Ze vroeg zich af of hij haar had verstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimevr jul 09, 2010 7:41 am

Alain was druk bezig met zijn gitaar, zo druk dat hij Jazlyn niet eens opmerkte. Hij speelde na Canon Rock ook direct Amadeus Rock erachteraan. Het duurde enkele akkoorden voor hij in zijn ooghoek iets zag wat er normaal niet stond. Al spelend keek hij op en zag hij een meisje staan waarvan hij opslag Kiara vergat. Meestal bleef hij wel een volledige dag aan een meisje kleven, maar als er iets beters loopt dan moet je daar toch voor gaan. Zo had god de evolutie immers bedacht.
Alain glimlachte naar haar, hij was even weg van het spel en sloeg daarom enkele malen vals. Gelukkig had hij het binnen een halve seconde door en pakte de draad weer op. Hoe kon een eerste indruk slechter zijn dan iemand die gitaar denkt te spelen en het helemaal niet kan? Alain wist dat hij het wel kon, maar het meisje in de deuropening niet.
Bij het laatste stukje haalde hij zijn gitaar omhoog en pakte de hals helemaal onderaan, het was het lastigste stukje, maar wel hel leukst om te spelen.
Wanneer het klaar was glimlachte Alain richting het meisje, wachtend op haar reactie. Hij had haar eerste reactie immers niet opgemerkt en dacht dat ze daar al een tijdje stil stond te zijn. Daar stond hij dan, met een ontbloot bovenlijf, zwetend als de ziekte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimevr jul 09, 2010 8:25 am

De jongen ging maar door met spelen en had in het begin niet eens door dat Jazlyn binnen was gekomen. Grappig als iemand helemaal opging in zijn muziek, ze sloeg haar armen over elkaar en zette haar voet op de voetbal. Ze hief haar wenkbrauwen bewonderend toen de jongen gewoon doorspeelde en glimlachte toen hij dat ook deed. Ze kon hier uren naar lusiteren, alles beter dan klassieke muziek. Ze had niet door dat de muziek wat valser werd toen hij haar in de gaten had gekregen en schudde bewonderend haar hoofd toen hij stopte met spelen. Hij had er een hele voorstelling van gemaakt, vooral het laatste stukje. Ze klapte langzaam in haar handen toen de jongen helemaal klaar was met spelen en glimlachte nog steeds. Het drong nu pas tot haar door dat hij geen shirt meer droeg en hij helemaal bezweet was. 'Ik was al bang dat ik je uit je concentratie zou halen als ik zomaar de kamer binnen kwam.' zei ze lachend. 'Je bent echt heel goed, ik zou haast denken dat je beroemd bent.' zei ze. Ze wist niet zeker of het een goeie opmerking was, misschien was hij wel beroemd. Ze rolde ongezien met haar ogen en liep wat meer de kamer in. 'Ik ben Jazlyn.' zei ze terwijl ze haar natte blonde haren naar achteren gooide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimevr jul 09, 2010 9:12 am

Alain zijn glimlach werd groter toen ze begon te klappen, dat hij hij dan maar mooi meegenomen. De jongen legde Icy, de gitaar weer in de standaard, naast Cherry en Blacky en liep richting de koelkast die hij samen met David in de kamer had geïnstalleerd. Normaal lag er ook -illegaal- bier in, maar die had hij gisteren samen met David opgezopen.
''Bang om mij uit je concentratie te halen? Ik heb de neiging om afgekauwd te reageren en ja te zeggen... Maar dat laat ik maar.'' grinnikte Alain en haalde twee blikjes cola uit het kleine koelkastje in de hoek van de kamer. ''Ik heb alleen cola...'' zei hij en gooide er één onderhands richting Jazlyn. Hij vervolgde ''Dat beroemd zijn, dat komt nog wel... Mijn naam is Alain.''
Zijn eigen blikje cola maakte hij open en ging zitten op een oude houten stoel. Met zijn voeten trapte hij zijn boek Engels van de stoel tegenover hem en knikte dat ze daar wel kon gaan zitten. Alain nam een slok van zijn cola en zuchtte tevreden. Hoe snel kon een klote dag veranderen in iets moois? Niet veel sneller dan dit...
''Voetbal je? Ik zit op basketbal, maar dat viel zeker wel op met de basketballen overal en nergens... En ik leer mezelf gitaar aan, heb geen zin om noten te leren, met akkoorden kan ik het zonder leerkracht ook wel.'' legde Alain kort uit en nam nog een slok van zijn cola. Op één of andere manier voelde hij zich niet fijn, hoewel hij zich niet kapot had gezweet tijdens het uitgaan was het min of meer een ritueeltje om te gaan douchen. Maar dat moest wachten voor Jazlyn, het was het waarschijnlijk waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimeza jul 10, 2010 4:40 am

Jazlyn schudde lachend haar hoofd en volgde de bewegingen van Alain. Hij had zijn gitaar weer in de standaard gezet en liep richting de koelkast. Wauw, de meeste kamers waren alleen voorzien van een bed en een kast dit hadden ze zeker zelf geïnstalleerd. Ze zette nog een stap naar voren en ving het blikje cola handig op. Ze had de voetbal los gelaten en hoorde hem zacht tegen de muur aan bonken. Ze liep naar de stoel tegenover die van Alain en zag een engels boek op de grond vallen. Ze was hier op school gekomen speciaal voor het goede voetbal team, school kon haar geen flikker schelen dat kwam later wel. Jazlyn nam plaats en ging als vanzelf gemakkelijk zitten en opende het blikje. ‘Thanks.’ zei ze vriendelijk. Ze nam een slok en bekeek de kamer, hier sliep hij met een kamergenoot waarschijnlijk ze wist zelf nog niet wie haar kamergenoot was, die sukkel was nog niet komen opdagen in de kamer. Ze hoopte dat diegene ook wegbleef, een single kamer was veel lekkerder. Ze werd uit haar gedachtes getrokken door de vraag en het korte verhaal van Alain. ‘Ja, ik voetbal als enigste meisje bij de jongens. Dat is best wel lekker dan kan je tenminste jezelf uitleven.’ zei ze lachend. ‘Ik heb je wel eens zien spelen volgens mij, ik ben vaak bij de wedstrijden van alle sporten op school dat geeft gewoon een kick.’ vertelde ze. ‘Nou, je speelt echt geweldig ik doe het je echt niet na!’ Aarzelend bekeek ze Alain, hij was gespierd en totaal niet lelijk. ‘Volgens mij stoor ik je .. was je op weg naar het strand of de douche ofzo?’ vroeg ze. Ze vond het niet erg als ze meteen op moest rotten van deze kamer ze zou hier wel vaker komen vooral als Alain weer zou spelen dat wilde ze voor geen goud missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimeza jul 10, 2010 6:29 am

Alain glimlachte en krapte aan zijn schouder, was dat mens helderziend ofzo? De jongen had nu inderdaad graag een douche onder zich, maar om daarvoor dit -en wie weet wat in de toekomst- te missen, hell no...
Als enige meisje bij het voetbalteam? Alain haatte voetbal, door voetbal is in heel Europa de NBA haast niet te zien. Hoewel de jongen ook weer vond dat Noord Amerika meer plezier verdiende, was dat niet de bedoeling! ''Altijd al een mooie sport gevonden, dat voetbal...'' wist Alain er met redelijke overtuiging in te gooien.
''Ik zit inderdaad bij het basketbalteam, speel center... Daarzo ligt David,'' Alain wees naar een bed met een groot aantal mannenbladen, ''hij speelt ook in het team als Shooting Guard.'' Hij wilde een opmerking maken over dat die mannenbladen van hem waren gejat, wat 50% ook zo was, maar dat liet hij maar. Het liet nooit zo'n goede indruk achter om op te scheppen over je vele abonnementen op die bladen.
''Vind je dat ik zo erg stink?'' vroeg Alain speels op de vraag of hij niet moest douchen. De jongen rook glimlachend aan zijn oksel, wat dat betreft viel het eigenlijk wel mee en kon hij merken dat hij niet hard aan het feesten is geweest.
''Ik heb je trouwens nog nooit gezien op school, ben ik de afgelopen jaren blind geweest of ben je nieuw?''
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimeza jul 10, 2010 7:55 am

Rustig nam Jazlyn nog een slok van haar cola en bestudeerde de kamer terwijl ze op een antwoord van Alain wachtte. Toen Alain over voetbal begon te praten merkte ze dat hij er niet helemaal overtuigd over kon spreken, wel redelijk dat was nog erg knap .. als je geen voetbal freak was. Ze glimlachte en gooide haar benen over de zijleuning van de stoel. ‘Ja dan heb ik je inderdaad al eens zien spelen, dat doe je ook al super goed.’ merkte ze lachend op. Haar ogen gleden naar de aangewezen plek en namen het bed en de tijdschriften in zich op. ‘Hmm ik zal voortaan meer opletten als ik op de tribune zit. Ik heb eigenlijk alleen maar jou gespot op het veld.’ merkte ze op. Ze haalde haar benen van de leuning af en liep naar het bed waar ze een tijdschrift van pakte. Ze plofte neer op het bed en sloeg het droogjes open. Ze keek weer op van het tijdschrift toen Alain wat zei en knikte, ‘Ja, tuurlijk vind ik dat ik kon je op de gang al ruiken.’ loog ze. Ze probeerde haar gezicht in een plooi te houden toen Alain aan zijn oksel rook en gooide het mannenblad weer op de stapel. ‘Dan ben je inderdaad heel blind geweest, ik ben redelijk bekend … bij de mensen die vaak naar voetbal kijken dan.’ zei ze terwijl ze weer naar de stoel tegenover Alain liep. ‘Nooit de opmerking “Jazzy laat je ballen eens zien” gehoord?’ vroeg ze lachend. Ze trok met een hand haar shirt weer recht en gooide haar haren weer naar achteren. ‘Heel lang ben ik hier eigenlijk ook niet, ik heb zelfs nog geen kamergenootje.’ vervolgde ze. Ze gooide haar benen weer over de leuning van de stoel en hield haar hoofd wat schuin. ‘En jij dan? Ik heb je hier ook nog niet zo vaak gezien, behalve tijdens wedstrijden dan.’ zei ze. ‘Ik kan me niet voorstellen dat ik je niet eerder heb gezien.’ zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimeza jul 10, 2010 11:33 am

Jazlyn gooide haar benen over de stoelleuning. Zo kwam ze in een fraaie positie die Alain wel aanstond. De jongen glimlachte droogjes terwijl zijn gedachte verder gingen. Ze complimenteerde Alain met zijn spel en complimentjes waren altijd leuk om te krijgen.
''Te veel eer...'' zei Alain bescheidden toen ze meldde dat ze slechts hem had opgemerkt. Echter was hij het wel met haar eens, je kon beter naar hem kijken dan richting David's rotkop. Helemaal als je Jazlyn heette...
Ze maakte een onverwachte zet door de boekjes van David in te kijken, de meiden in dat blad namen prachtige posities in, echter bleef haar gezicht neutraal. Was ze lesbisch? Alain had niets tegen lesbiennes, behalve dan dat ze nooit met hém mee gingen! Zo had hij al een keer een blauwtje gelopen en dat was niet heel leuk... Ze beweerde redelijk bekend te zijn. ''Ja, of ik ben gewoon geen Brit...'' siste Alain en trok één wenkbrauw op. Die vage eilandjes in Europa mochten het voetbal wel hebben, bij basketbal gebeurde er tenminste nog iets!
''Mij niet gezien? Dan ga jij ook nooit uit... Ik kom overal, van Zanzibar tot La Palapa... Maar ik moet toegeven dat ik buiten het uitgaan enkel hier of in de gym ben.''
Alain nam nog een slok van zijn cola, hij had door dat zij de vragen stelde, dat terwijl hij toch normaal de grootste bek had. De jongen probeerde iets te verzinnen, maar kwam niet verder dan afgekauwde vragen als hoe oud ze was en in welke klas ze zat. Dat liet hij dan ook maar, want dat klonk echt verlept.
''Speel jij een instrument?'' flapte Alain er dan uit, hij moest even nadenken over zijn eigen oordeel over de vraag maar bedacht zich snel dat dit wel een redelijke vraag was. Was het hem toch gelukt om nog iets te vragen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimezo jul 11, 2010 11:42 pm

Jazlyn glimlachte nog steeds naar Alain, had geen zin om haar humeur te laten zakken nu. ‘Tsja dat kan natuurlijk ook.’ antwoordde ze op toen hij wat siste. Ze keek weer naar de stapel mannenbladen en schudde lachend haar hoofd. ‘Je zou beter naar iemand van school kunnen kijken dan in zo’n blad. Dat maakt het meer real.’ zei ze droog. Ze was die bladen wel gewend, telkens als ze in de kleedkamers bij de jongens was lagen er wel een paar bladen open waar vrouwen fraaie posities aannamen. Ach, ze kon ermee leven dat kreeg je als je vaak onder de jongens was. ‘Ik ga inderdaad niet zoveel meer uit, ik heb al wat rampzalige dingen meegemaakt die ik liever niet meer wil.’ zei ze emotieloos. Ze wilde nu niet praten over de players die haar overal mee naartoe namen en haar vervolgens op die plek bedrogen met een ander leuker meisje, wie wilde er ook een blonde voetbal chick? Ze bewoog haar benen wat heen en weer over de leuning en voelde haar haren wat opdrogen. Fijn, allemaal zand in haar haren ze was ook grondig aan een douche toe. Misschien … Ze keek weer op toen Alain haar een vraag stelde en knikte. ‘Ja, ik speel wel eens op zo’n vage gitaar. Je kan er niet echt goeie muziek op spelen alleen maar vage country muziek daarom doe ik het ook niet zo vaak meer .. het is best wel voor schut.’ vertelde ze. Ze wist niet veel van gitaren af, behalve dat ze er een had die ze ooit van een vriend had gekregen.
Jazlyn ging weer normaal in de stoel zitten en veegde over haar zwemshort die nu ook zichtbaar zand bezat. ‘Vind je het erg als ik hier dan even een douche neem? Ik heb er namelijk ook best behoefte aan.’ zei ze vrolijk. Ze schaamde zich niet voor haar lichaam en ze ging wel vaker bij iemand anders onder de douche dus waarom nu niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimema jul 12, 2010 10:26 am

''Beter naar iemand van school kijken, helemaal mee eens... Loopt zo veel moois rond...'' zei Alain en betrapte zichzelf erop dat dit een nogal doortrapte reactie was. Misschien kon het de volgende keer toch iets natuurlijker overkomen.
Zacht en regelmatig getik tegen de ramen wekte Alain op uit zijn gedachte, het begon te regenen. Alain had niet zo veel met regen, tijdens het uitgaan was het dan altijd zo saai. Hij hield meer van de zon, dan kon je tenminste van het strand en haar inhoud genieten!
Van het strand kwam het onderwerp nu te liggen op rampzalige gebeurtenissen tijdens het uitgaan. Gelukkig voor Alain wilde ze het daar niet over hebben. Hij kon niet echt goed omgaan met gesprekken die over rampzalige dingen gingen, op één of andere manier kwam hij vaak nogal bot uit de hoek.
''Douchen?'' vroeg Alain en keek met een glimlach op. Kijk, dat was meer zijn gespreksonderwerp. ''Mag ik helpen?'' Te vroeg! Alain beet op de binnenkant van zijn wang, zo'n directe vraag nam risico mee, wist hij uit ervaring. Opgewonden trutjes konden gillend wegrennen... Aan de andere kant was Jazlyn toch geen opgewonden trutje? Integendeel, eerder een botte beer... Van binnen dan...
Alain liet de binnenkant van zijn wang los en schudde zijn hoofd. ''Grapje, ga je gang. De douche is daar..''
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimedi aug 10, 2010 8:49 am

Jazlyn bleef Alain met een brede glimlach aankijken. Ze bestudeerde zijn lichaam, gespierd én sexy. Haar glimlach veranderde in een grijns en ze hoorde de helft niet meer van wat hij zei. Voorzichtig kwam ze overeind uit de stoel en liep in de richting waar Alain wees voor de douche. Ze liep langs hem en bleef naast hem stil staan. 'Graag.' antwoordde ze. 'Maakt het alleen maar gezelliger toch?' ging ze verder. Ze probeerde hem uit zijn stoel te trekken en trok haar shirt uit terwijl ze richting de douche liep. 'Ik zou je toch wel roepen als ik eronder stond want ik ben niet zo technisch met een douche.' zei ze droogjes. Ze knipoogde en gooide haar shirt een eindje verderop, op de grond. Ze opende de deur naar de badkamer en hield hem uitnodigend open voor Alain. 'En je gaat me nu niet zeggen dat je niet meer wilt toch?' zei ze met een teleurgestelde blik in haar ogen. Ze hief één wenkbrauw en keek de jongen afwachtend aan. Ze vroeg zich af of ze niet te direct was? Het was beter om niet om dingen heen te draaien toch? Dat hadden mensen haar zelf wijsgemaakt. Ze ging met haar handen door haar haren en leunde met haar rug tegen de deur aan die best koud voelde tegen haar blote huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimedi aug 10, 2010 9:02 am

Alain trok zijn wenkbrauwen op, die reactie had hij niet van haar verwacht, maar het was een perfecte! Hij had het niet mooier kunnen bedenken. Zijn bovenlichaam was al ontbloot, maar had wel een jeans aan. Verwachte ze van hem dat die nu al uit ging of was dit gewoon een sexy douche waarbij je naar afloop spijt kreeg omdat je jeans doorweekt was? Kon hem het schelen, jeans zat in de kledingkast.
Alain stond op en liep Jazlyn achterna die er ineens nóg mooier uit zag. Hij was duidelijk niet aan het opletten, want ze had momenteel geen shirt aan. De jongen schudde zijn hoofd, even zijn gedachte op gang houden. ''Deze kleding staat je goed, wist je dat?'' vroeg hij met een glimlach terwijl hij richting Jazlyn strompelde. Ze stond nog tegen de gesloten deur aan toen Alain naar binnen wilde, echter stond deze situatie hem ook wel aan. Hij glimlachte en keek haar in haar groene ogen aan, ze waren mooi, echt mooi, anders zelfs. ''Je bent echt mooi...'' zei hij zachtjes maar meende ieder woord. Hij legde zijn handen op haar blote heupen en boog voorzichtig zijn hoofd naar die van haar, dit liet hem Kiara absoluut vergeten!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimedi aug 10, 2010 9:17 am

Er kwam leven in de brouwerij. Ze kreeg precies wat ze hebben wou, een douche en een leuke jongen die haar gezelschap hield ín die douche. Ze grijnsde en zag Alain op haar af komen lopen. Het enigste wat nu kon gebeuren was dat David de kamer binnen kwam en hen zo aantrof, al betwijfelde ze of het iets zou uitmaken. Ze glimlachte naar Alain en schudde haar hoofd langzaam. 'Ik zal jou maar geloven.' anwoordde ze op de opmerking over haar kleding. Zodra Alain dichtbij genoeg was liet ze haar hand over zijn borst glijden en voelde de hitte van zijn lichaam. Ze werd er zelf ook meteen warm van. Ze staarde terug in Alain's ogen en hield haar hoofd een beetje schuin. 'Jij bent mooier. Je bent lekker én sexy.' antwoordde ze. Ze voelde zijn handen op haar heupen en ging dichter tegen hem aanstaan. Ze boog haar hoofd ook naar die van Alain toe en drukte haar lippen vorozichtig op de zijne. Dat voorzichtige mocht van haar part wel weg, maar eerst even kijken wat Alain beter vond. Ze sloeg haar armen om zijn nek en ging wat op haar tenen staan. 'Ik wil je.' fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimedi aug 10, 2010 9:40 am

Alain nam de complimentjes met dank aan en boog zijn hoofd lager tot zijn lippen die van haar raakte, perfect. De jongen liet zijn armen om haar heen glijden en sloot zijn ogen. Hij trok zijn hoofd even omhoog, ze wilde hem? Een beter compliment kon je als een jongen niet krijgen. Alain zijn glimlach werd groter terwijl hij zachtjes over de rug van Jazlyn gleed. Hij wist niets te zeggen, maar dat kon je niet maken? Op dit moment hoorde je een compliment van minstens dat formaat terug te geven. Hij wist het niet, Alain kon er gewoon niet opkomen. Wat zat hem dwars? De jongen flikkerde de gedachte zijn kop uit en boog zijn hoofd langs Jazlyn om haar schouder te kussen, voorzichtig, zachtjes met weinig aanraking. De jongen was gelukkig, echt gelukkig op dit moment. Zijn gitaar kon nauwelijks aan Jazlyn tippen.
Alain kuste haar schouder, haar hals, haar kaak en ging zo weer richting haar lippen. Hij opende even zijn ogen om te stoppen, ''Perfectie, zo prachtig...'' fluisterde hij en boog zich weer richting het meisje in zijn armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimewo aug 11, 2010 4:35 am

Het tintelende gevoel van Alain’s warme huid tegen die van Jazlyn was prettig. Nadat ze het laatste woord had gehad was er geen woord meer vuilgemaakt aan dit moment. Ze vond dat het steeds warmer werd, zelfs de deur voelde niet meer koud tegen haar blote rug. Toen Alain haar schouder kuste glimlachte ze en deed ze haar hoofd wat naar achteren. Alalin nam een soort omweg naar haar lippen waar ze ongeduldig van werd op een goede manier. Ze keek Alain ook aan in zijn ogen en kuste hem harder toen hijzich weer over haar heen boog. Ze hield van zijn complimentjes. Ze stapte voorzichtig opzij zonder zijn lippen los te laten en opende de deur naar de douche. Ze trok Alain achter zich aan en leunde tegen de wastafel die ze als eerste zag. De badkamers van Monica High School waren best wel chique vond ze, tenminste die van haar. Ze had een kmer voor zich alleen met een grote badkamer. De koude wastafel voelde weer aan als de koude deur van net. Best vervelend dat alle voorwerpen waar ze tegen aan leunde koud waren. Ze liet haar gedachtes wegvagen en richtte zich weer op de heerlijke Alain voor zich. Hij was geweldig. Ze had ook niks anders verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimewo aug 11, 2010 9:30 am

Alain werd mee naar de badkamer getrokken. Jazlyn ging tegen de wastafel aan staan, Alain liet zijn hoofd leeglopen en luisterde niet meer naar zijn gedachtes. Hij liet zijn gevoel de baas spelen, legde zijn handen achter het hoofd van Jazlyn en kuste haar opnieuw. Alain voelde dat haar haren nog nat waren, evenals haar lippen. De jongen liet zijn handen naar beneden glijden tot hij opnieuw zijn armen weer om haar middel had. Dit was te vergelijken met kunst, vond Alain. Dit was perfect.
Alain liet Jazlyn los en opende de glazen deur van de douche, hij liet haar voor gaan zodat zij mooi de warmte van de douche kon bepalen. Alain douchte altijd ijskoud, dus als hij koos was het minder prettig voor Jazlyn. De jongen ging het meisje achterna de douchecabine in en liet haar opnieuw de leiding nemen, zoals het hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimedo aug 12, 2010 8:45 am

De onverwachtse ontmoeting die ze met Alain had gehad was op iets leuks uitgelopen. Jazlyn voelde de wasbak in haar rug porren terwijl ze Alain van zijn adem probeerde te beroven. Hoe opwindend? De lippen van Alain smaakte verdomd lekker en voelde zacht tegen die van haar aan. Ze voelde dat ze lichtelijk buiten adem raakte en ging met haar handen door Alain’s haar.’Come on baby.’ plaagde ze. Ze voelde haar huid tegen die van Alain schuren en kuste hem wat harder. Toen hij stopte en de deur van de douche open hield voor haar stapte ze er meteen in en trok Alain achter zich aan. Jazlyn draaide de kraan open zonder naar de temperatuur te kijken. Het ijskoude water voelde lauw op haar warme huid aan. Ze vroeg zich af hij altijd met deze temperaturen douchte of dat David voor het laatst van de douche gebruik had gemaakt. Opnieuw liet ze haar gedachtes los en keek naar de druppels die ook van het lichaam van Alain afdrupte. Ze wilde zich niet teveel opdringen, het kon dat Alain haar keihard zou afwijzen … al had hij nu gewoon vrolijk met haar mee gedaan. Ze duwde haar lichaam weer tegen die van Alain aan en glimlachte ondeugend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimedo aug 12, 2010 9:19 am

Alain zijn jeans doorweekte al snel door de ijskoude douche, hield ze ook van koud douchen of wist ze niet hoe ze met de temperatuur moest omgaan? Ze was studente op dezelfde school en volgens hem was iedere douche dezelfde. Het zal wel... Dacht de jongen en schudde het zijn kop uit, wat niet moeilijk was gezien Jazlyn zich al snel aan hem op drong. De jongen wreef een pluk haar uit haar gezicht zodat de jongen beide ogen kon bekijken. Groen, maar perfect. Zo helder had hij ze nog nooit gezien.
Alain boog zich weer naar het meisje toe en begon haar te zoenen, lang. Hoelang wist hij niet, maar sowieso een aantal minuten. Zijn handen strelend in haar gezicht en door haar kapsel. Hij kon op deze manier uren doorgaan, maar toch stopte hij om een fles met douchegel te pakken, om zijn handen te laten vol lopen om het vervolgens over haar huid te verspreiden. Voorzichtig wreef hij over haar schouders, haar armen, haar zij, haar rug, haar buik, haar benen. Op bepaalde plaatsen na wilde hij niets missen. Het was zo gaaf om dit te doen dat er bijna een gevoel van spanning in zijn lichaam ontstond. Dezelfde weg die hij begin met het inzepen ging hij met de douchekop om het af te spoelen. Toen hij klaar was gaf hij voorzichtig een kus net onder haar navel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimevr aug 13, 2010 4:02 am

Na een tijdje merkte Jazlyn dat Alain z’n jeans nog aanhad. Dom, had niet meer aan gedacht. Ze keek Alain in zijn ogen toen hij een pluk uit haar gezicht haalde en veegde wat druppels van zijn gezicht af. Ze bewoog mee met al Alain’s bewegingen en voelde zijn handen over haar lichaam bewegen. Een heerlijke douche. Toen hij stopte om de douchegel te pakken kuste ze hem in zijn nek en daalde af naar zijn borst. Hij verspreidde de gel over haar hele lichaam en leek geen plekje over te slaan, wat was hij toch weer lief bezig. Ze grijnsde breed toen hij na afloop een kus onder haar navel gaf, best een gevoelige plek bij een meisje .. bij haar wel althans. Jazlyn boog zich weer meer naar hem toe en maakte de rits van zijn jeans open. Ze wilde geen woorden vuil maken aan dit moment, waarom zou je ergens over praten als je iemand van zijn adem wilde beroven? Ze schoof zijn jeans naar beneden gevolgd door zijn boxer. Dit keer was het haar beurt om de douchegel te gebruiken. Ze ging heel zorgvuldig te werk, sloeg geen enkel plekje over. Haar huid werd steeds heter voelde ze, maar goed dat ze koude kraan open stond. Ze duwde Alain wat tegen de glazen deur van de douche aan en keek hem opnieuw in zijn ogen.

[Okeey .. k mag niet te ver gaan volgende keer I guess ..--"]
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimeza aug 14, 2010 10:57 am

---Hier is de grens wel zo'n beetje... Zal ik maar stukje verder spoelen xD---

Was zijn jeans alsnog voor niks nat geworden! Nouja, het was onnodig geweest. Maar Jazlyn kon je absoluut niet niks noemen! Ze had duidelijk ervaring!
Alain stapte ietwat buitenadem de douche uit en pakte twee handdoeken van een stang, een rode en een zwarte, de rode gebruikte David normaal maar hij begreep het vast wel. Alain gaf de rode handdoek dan ook aan Jazlyn en alsof het koppel al een jaar samen was begon de jongen zich af te drogen. Op de klok zag hij al dat het één uur was, dat werd morgen dus zombie-basketbal bij de training. Als je uit het raam keek zag je in de verte nog wat lampen aan bij het strand.
''Ik denk dat David ergens logeert, je kan blijven slapen als je wil...'' zei hij terwijl hij de handdoek rommelig naast de wasmand smeet, zoals alles in de kamers een totale bende leek. Alain liep naar de kast en pakte daar een zwarte boxer uit. ''Zo niet, ik heb morgen om half acht training dus wil eigenlijk wel graag mijn bed op zoeken.'' legde hij uit terwijl hij handig enkele delen van zijn lichaam in zijn boxer verstopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe kamergenoot voor Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimeza aug 28, 2010 3:11 am

Steve mocht weer naar school na zijn ziekte. Dus stond hij in zijn kamer alles intepakken. Hij besloot nog niet alles in te pakken tenslotte gebeurde het nog wel eens dat hij na een week uit een kamer werd gegooid. Gebeurde de vorige keer toen hij bij een 'nerd' zat. Hij stond hem gewoon totaal niet aan. En op één of andere manier voelde de 'nerd' zich bedreigd aangezien Steve zijn spullen gebruikte, mag toch? En hem misschien sloeg toen hij irritante geluiden maakte toen Steve wilde uitslapen. Maarja, misschien kreeg hij weer zo een kutgek in de slaapkamer. Dus vandaar moest Steve voorbereid zijn. Hij pakte wat kleren, iets voor onder te slapen. Een playboy, altijd handig! En dat was het wel. Hij pakte de tas en liep er mee het huis uit. Stapte in zijn auto. Relatief mooie auto voor een student. Het was een pick-up truck achtig iets. Hij reed ermee na de slaapvertrekken. Het was nu ongeveer 2 uur s'middags. Mooie tijd om uit bed te komen eigenlijk? De muziek draaide hard een hip hop nummer over een man die twintig meisjes had en elke dag een nieuwe porshe reed. Heerlijk toch?

Steve openende deur. "Hey ouder rukker, je nieuwe kamergenoot is er."Zei hij met een grijns terwijl hij dit luid riep. Terwijl hij binnen stapte. Hij kende Alain niet maar dit vond hij wel een leuk begin. Hij gooide zijn tas op een bed. De oude kamergenoot was kennelijk verhuisd met zo een tijdelijk uitwisselingsproject ofzo? Zoiets had hij telefonisch gehoord. Ach wat maakte het uit. Steve liep wat meer in de kamer. Hij liet zijn ogen op de spullen vallen. Paar playboy posters, basketballen en een gitaar merkte hij op. Hij ging op zijn bed zitten, aangezien daar niks meer op lag. "Ik ben Steve Stifler, en jij moet iets van Alien zijn?"Zei Steve daarna tegen Alain. Hij pakte wat uit zijn tas. Als eerste een playboy."Deze mag je wel lenen, als ik de jouwe mag lenen."Zei Steve kort terwijl hij het tijdschrift op de grond pleurde. "Zeg, heb je nog thuis regels?"Vroeg hij daarna aan Alain. "Basketball gek trouwens? Lakers zijn wel rlx al vind ik het zelf."Zei Steve terwijl hij een basketball wegrolde. Hij zocht een kast toen hij deze vond deed hij zijn boxers en kleren erin. "Rest ligt nog thuis, komt nog wel meer."Mompelde Steve meer tegen zichzelf dan tegen Alain maar het was duidelijk hoorbaar. Daarna liep hij naar zijn bed. Met een soepele beweging legde hij het dekbed erop en zijn kussen legde hij neer. Het was wel een beetje rommelig hoe het eruit zag ondanks dat het soepel ging. Steve ging erop liggen en keek naar Alain. Hij had voorlopig wel genoeg uitgepakt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimeza aug 28, 2010 4:01 am

Alain werd wakker van de deur die ruig open ging, de nieuwe student. De jongen haatte het dat David weg was, opscheppen over de meiden was er niet meer bij. De enige kerel waarmee hij serieus een gesprek kon voeren was naar New York gevlogen. De jongen hield zijn ogen gesloten tot Steve ging praten. Hij had zijn naam al opgevangen uit een mailtje. Ouwe rukker? Vuile redneck... Voor deze uitspraken was de doodstraf nog in leven in the States! Alain zijn ogen lonkten naar de basketbal op zijn nachtkastje, het voorwerp paste perfect op het hoofd van Steve.
Alien? Noemde ET-himself hem nu Alien. Alain greep naar de basketbal op zijn nachtkastje en smeet het met vaart richting Steve zijn kop. ''Ja, die zijn er. Hier hebben we het niet over ouwe rukkers en mijn naam is Alain voor jou. Playboys, Nuts en FHM's laten we op de grond slingeren zodat meiden werkelijk denken dat ze slechts concurrentie van de bladen hebben. En als het even klote gaat met oppikken en er is wel behoefte aan zo'n blad dan delen we de bladen. Verder moet je een fan van de Lakers blijven en met je tyfen van mijn gitaren afblijven als je het niet kan spelen. Één van deze regels overtreden en ik vraag verhuizing aan...'' snauwde hij en stond op uit zijn bed, die nieuwe liet hem vast niet verder slapen en besloot zich in een jeans te hijsen. Uit de koelkast haalde hij een blikje cola, in de ondersta la van de koelkast lagen ook blikjes bier verstopt.
''Oja, koelkast mag je ook gebruiken, wie het laatste blikje eruit haalt zorgt dezelfde dag nog voor nieuw vloeistof, zeker de onderste la mag nooit leeg zijn!''
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimezo aug 29, 2010 4:25 am

Alain was kennelijk niet zo blij met Steve. Dat merkte Steve op aangezien hij een basketball naar zijn hoofd kreeg, hij ontweek deze soepel, alsof hij een kop grotere rugby speler ontweek. De Basketball stuiterde hard tegen de muur aan en stuiterde weer terug. "Aha, het was Alain. Ik vond Aliën al zo een kut naam."Zei ging Steve verder terwijl hij opstond en eens de kamer inspecteerde. Over de bladen had hij even gegaan. Hij zag de gitaar staan. "Ach, ik zou ook bang zijn met die gitaar dat als iemand hem eens goed vastnam dat hij uit elkaar viel."Zei hij terwijl hij weer verder door de kamer liep. "Ik had vroeger alleen zo een drum stel. Tijdje gedrumt tot ik erachter kwam dat ik er teveel tijd instak en dat ik het liever in American Football stop. Je weet wel de meeste vette sport. Maargoed, jij zult het hopelijk ook wel kijken."Zei Steve verder in zijn monoloog. "En ben maar niet bang, Lakers fan zal ik wel blijven. Eerste basketball wedstrijd gezien van Lakers dus dat blijft wel bij."Ging hij maar verder. "Onderste la? Ik mag toch wel hopen dat daar bier in zit. Voordat je verwacht dat ik je fanta collectie ga aanvullen..."Zei Steve daarna tegen Alain terwijl hij zich weer op het bed liet vallen. "Rook je trouwens?"Vroeg Steve daarna aan Alain. Tenslotte stak Steve er wel eens op. Eerlijk was eerlijk hoewel Steve vooral een partysmoker was tenslotte wist hij dat als hij teveel rookte zijn conditie naar beneden ging en snel ook. Dus zorgde hij ervoor dat hij het niet te veel deed buiten feestjes enzo. Maar soms kon hij ook zo wel een sigaret gebruiken. Hij legde zijn handen onder zijn hoofd en staarde naar het plafond. Hij probeerde een beetje op oneffenheden enzo te zoeken. "Trouwens, pas gedumpt ofzo omdat je zo chagrijnig bent..."Zei Steve daarna. Hij vroeg het namelijk niet echt het was meer een soort van conclusie die hijzelf had opgesteld in de vorm van een vraag. Eigenlijk ookwel om Alain te kutten. Want zo was Steve wel een beetje tenslotte vroeg Alain er even om. Hij was een beetje kortaf, leek hem niet te mogen met zijn basketball. Heerlijke idioot was hij toch. Steve vroeg zich af hoe lang Alain het met hem vol zou houden. En ookwel of hij Alain beter leerde kennen of hij altijd zo chagrijnig was. Waarschijnlijk nu wel nu Steve in zijn kamer woonde. Bij die gedachte verscheen er een korte grijns op Steve zijn gezicht...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitimezo aug 29, 2010 5:12 am

Bier, peuken? Alain begon die redneck wel te mogen. ''Ik bespaar conditie-verneuking liever voor alcohol.'' zei de basketballer als excuus waarom hij niet rookte en nam een slok van zijn cola. Alain grinnikte, die stumpert kende duidelijk LA niet. Football de beste sport? ''Als het de beste sport ter wereld was, dan had de mooiste stad ter wereld er ook de mooiste club ter wereld zitten. ''Of kom jij uit mislukt Plymouth?'' mompelde Alain die een slok van zijn cola nam. Met de Plymouth bedoelde de jongen San Diego die Cali's eer in Football hoog moest houden. De meeste Football-fans in LA waren San Diego Chargers fans.
Alain greep een witte blouse uit zijn kast en knoopte die aan.
''Gedumpt word ik wekelijks, als je veel pogingen waagt zullen er ook bij zijn waarbij je faalt. Mijn humeur is een stuk anders als ik uit ga zonder opbrengst, als je me nu niet mag dan wil je een mes in mijn nek steken op dat moment.'' zei Alain gapend. Onderhands mikte hij het lege blikje in de prullenbak.
''Maar een Football-redneck zal vast meer ervaring hebben in alleen thuis komen na een leuke avond, dus ik begrijp dat je mijn teleurstelling dan minder goed begrijpt.'' vervolgde Alain die de koelkast opnieuw opende om nogmaals zijn lippen te zetten aan een blikje cola.
''Wil je de hele dag op je kamer doorbrengen of moet ik je de game hall laten zien? Als je niets te doen hebt op de school is dat het punt waar je heen kan om mensen te ontmoeten die ook niets te doen hebben. Kan je daar samen niets doen...''
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gesponsorde inhoud





Kamer van David en Alain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van David en Alain   Kamer van David en Alain Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van David en Alain
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203
» Slaapvertrek 182 (Alain & Matthew)
» Alain's gediggies
» Kenny & Alain
» Slaapvertrek, Alain

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: