Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Camilla en James

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
James

James


Posts : 76
Naam : Bjorn

Profiel
Naam: James Adams
Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love
Vereniging:

Kamer van Camilla en James Empty
BerichtOnderwerp: Kamer van Camilla en James   Kamer van Camilla en James Icon_minitimezo aug 29, 2010 2:35 am

James kwam aan bij zijn kamer hij had geen idee wie zijn kamergenoot zou worden.Hij had gekozen voor een kamer te delen omdat hij het fijn vond en zo konden ze ook praten over wat er gebeurt was op school.Natuurlijk hoopte hij op een meisje.Hij draaide de sleutel om en opende de deur.Hij zou niet direct beginnen met uitpakken.Hij kwam de kamer binnen zetten de koffers op zijn bed en ging heel even naar het toilet.omdat de reis wel 10 uur duurden.Hij kwam terug de kamer binnen en zag er een blond meisje staan.en zei 'Heey ik ben James'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camilla

Camilla


Posts : 113
Naam : Caroline

Profiel
Naam: Camilla Roseveld
Partner: Think you can handle me?
Vereniging:

Kamer van Camilla en James Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Camilla en James   Kamer van Camilla en James Icon_minitimezo aug 29, 2010 3:18 am

Camilla liep door de gangen, haar tas met spullen met zich mee slepend. Haar humeur was duidelijk van haar gezicht af te lezen. Ze was neidig, en niet z'n beetje ook. Door een ruzie met haar kamergenoot moest ze weg, terwijl dat mens zelf was begonnen. Nu moest zij naar de andere kant van het gebouw, weg van haar lekkere 2 tweepersoonsbed en het prachtige uitzicht. Een van haar vriendinnen had al eens in het blok met slaapkamers gezeten waar zij nu heen moest. Het was daar vreselijk. Harde muziek en allemaal junks. Er stond een deur open en daaruit kwam een walm van sigaretten. Ze hoesten en liep snel verder. Dit werd een hel, dat wist ze nu al.
Toen ze uiteindelijk voor de goede deur stond zocht ze de sleutel in haar handtas. Ze had er z'n hekel aan om die dingen in haar handtas of broekzak te moeten doen. Normaal had ze de sleutel om haar nek hangen, maar in deze zat aan de bovenkant nog geen gaatje. Wel had ze hem al blauw geverfd met nagellak. Die dingen waren ook zo lelijk. Toen ze de sleutel uiteindelijk had gevonden maakte ze de deur open en stapte naar binnen. Het was vrijwel precies als ze gedacht had. Het was stoffig en er stonden 2 bedden, 1 persoons natuurlijk. Het irriteerde haar meteen, dit helemaal omdat ze al in een slechte bui was. Net op dat moment kwam er een jongen de kamer uitlopen vanuit hoogstwaarschijnlijk de badkamer. Hij stelde zich voor als James. Haar ogen werden even groot. Moest ze met een jongen haar kamer delen, of was dit gewoon maar de vriend van haar nieuwe kamergenoot. 'Ehm... Camilla, leuk kennis met je te maken' zei ze een beetje nerveus. 'Ben jij soms mijn nieuwe kamergenoot?'. Ze hoopte op een nee, alhoewel het haar ook wel weer leuk leek om samen met een jongen op een kamer te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Posts : 76
Naam : Bjorn

Profiel
Naam: James Adams
Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love
Vereniging:

Kamer van Camilla en James Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Camilla en James   Kamer van Camilla en James Icon_minitimezo aug 29, 2010 3:23 am

Ja,Ik ben hier nieuw mijn ouders wouden dat ik naar hier kwam ik woon eigenlijk in Groot-Brittanie in London.Ik kwam net binnen en even een pitstop maken(xd).Het is hier erg stoffig vind je niet?Moet ik anders je even helpen met uitpakken?Hij keek naar haar ketting en zag dat er een sleutel aanhing blijkbaar heeft ze met nagelak het ding een kleurtje gegeven.Het was immers een lelijk ding.Hij zag ook dat ze een beetje humeurig is.

[Sorry inspiloos]
Terug naar boven Ga naar beneden
Camilla

Camilla


Posts : 113
Naam : Caroline

Profiel
Naam: Camilla Roseveld
Partner: Think you can handle me?
Vereniging:

Kamer van Camilla en James Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Camilla en James   Kamer van Camilla en James Icon_minitimezo aug 29, 2010 4:25 am

Ze luisterde maar half naar wat de jongen zei, hij praten haar net iets te veel. Als ze in een slecht humeur was had het gewoon weinig zin om verhalen tegen haar te vertellen, waarschijnlijk pikte ze toch maar minder dan de helft op. Ze hoorde dat hij uit Londen kwam en iets van een pitstop kwam ook binnen. Ze grinnikte een beetje, omdat ze wist dat dit als grapje was bedoelt. Ondertussen liep ze naar het bed en ging er op zitten. Het was hard en zat voor geen meter. 'Ik moet snel mijn eigen bed terug hebben' mompelde ze. Het is hier erg stoffig vind je niet? hoorde ze hem zeggen en ze knikte kort. 'Ja, nogal. Staat hier niet ergens een stofzuiger?' vroeg ze een beetje afwezig. Haar blauwe ogen gleden langs de muur, opzoek naar een raam. Die vond ze, vlak bij het bed van de jongen. Ze stond op en liep daarheen. Het uitzicht was beter dan ze had verwacht, maar nogsteeds niet zo mooi als in haar vorige kamer. Ze opende het raam en frisse lucht waaide naar binnen. Het nam meteen een beetje van haar slechte humeur weg op een of andere manier. Misschien was dit toch niet zo slecht als het leek. James onderbrak haar gedachte door te vragen of hij haar moest helpen met spullen uitpakken. 'Hmm, als je wilt.' zei ze iets vriendelijker dan voorheen. 'Maar misschien kun je beter eerst je eigen spullen uitpakken.'. Ze keek naar de koffers op zijn bed, die waren duidelijk nog niet aangeraakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Posts : 76
Naam : Bjorn

Profiel
Naam: James Adams
Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love
Vereniging:

Kamer van Camilla en James Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Camilla en James   Kamer van Camilla en James Icon_minitimezo aug 29, 2010 4:33 am

Een stofzuiger nee niet gezien.Hij pakten rustig zijn spullen uit en zag hoe het meisje in gedachten verzonken was.zonder het weten liet hij zijn autosleutels vallen.Ik ga even de badkamer binnen om mijn tandenborstel enz. neer te zetten he.Hij zag dat er iets mis was met het meisje.hij ging langs haar staan en zei;Wat is er je kan het gerust zeggen hoor!.hij keek achter zich en zag hoe een paar mensen door de gangen wandelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camilla

Camilla


Posts : 113
Naam : Caroline

Profiel
Naam: Camilla Roseveld
Partner: Think you can handle me?
Vereniging:

Kamer van Camilla en James Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Camilla en James   Kamer van Camilla en James Icon_minitimezo aug 29, 2010 9:16 pm

James zei dat hij de stofzuiger niet had gezien en ze zuchte. 'Ik had een eigen gekocht, maar mijn ex kamergenoot heeft hem geclaimd.' mompelde ze geïriteerd. Weer gleed haar blik naar buiten. Ze hoorde hem de badkamer inlopen maar reageerde er niet op. Opeens stond hij langs haar en ze keek verbaasd opzij. 'Wat is er je kan het gerust zeggen hoor!' zei hij tegen haar. Even trok ze haar wenkbrauw op, er was niks aan de hand afgezien van het feit dat ze net uit haar kamer was gekickt. Ze draaide haar hoofd naar hem en keek hem met een licht grijnsje aan. 'Niks waar jij je hoofdje over hoeft te breken' zei ze, terwijl ze even zacht op haar wang tikte met haar vingertoppen. Daarna liep ze naar haar tas en ritste deze open. Ze haalde er kleren uit en liep naar de kast. Ook deze was zeer stoffig. Voorzichtig legde ze haar kleren erin. Dit deed ze 3 keer, elke keer met een stapel kleren. Ze had er nu emaal veel kleren, en in haar andere koffer die ze had meegenomen zaten nog een aantal setjes. Uit haar tas haalde ze haar toilettas, deze was ongeveer zo groot als een middelgrote handtas alleen was het dan duidelijk te zijn dat deze niet was om mee rond te lopen maar om toilet spullen in te doen. Hiermee liep ze naar de badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Posts : 76
Naam : Bjorn

Profiel
Naam: James Adams
Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love
Vereniging:

Kamer van Camilla en James Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Camilla en James   Kamer van Camilla en James Icon_minitimezo aug 29, 2010 10:03 pm

James keek naar buiten waar net een groepje 'hangjongeren' ruzie begonnen te maken.Hij hoorden dat Camilla haar stofzuiger was ingepikt door haar ex-kamergenoot.Hij zei:'ik ben heel even weg hé.Waar liggen mijn auto's sleutels vroeg hij zich af.'O daar ligt ie'.Camilla blijf hier ik ben zo terug met iets.Hij pakte ook nog zijn kamersleutel en begaf zich naar buiten.Deed de kamerdeur achter zich terug en liep naar buiten.Hij zag dat zijn drigend gewassen moest worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Camilla en James Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Camilla en James   Kamer van Camilla en James Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Camilla en James
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Camilla en Nick.
» Kamer van James
» Daphne en James (kamer nummer 919)
» Kamer van Amy
» Max' Kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: