Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Daphne en James (kamer nummer 919)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Daphne en James (kamer nummer 919) Empty
BerichtOnderwerp: Daphne en James (kamer nummer 919)   Daphne en James (kamer nummer 919) Icon_minitimeza okt 09, 2010 8:06 pm

Daphne keek naar de nummers op de deur. Uit eindelijk kwam ze bij haar kamer ze deed de deur open. Ze koos een bed uit en ging daarna haar kast inruimen. ze had gehoord dat iedereen een kamer genoot had. Daphne plofte op haar ben en graaide haar i phone uit haar zak. Ze tikte het nummer in van haar bff. ze stuurde haar een smsje : lieve katé ik mis je zo verschrikkelijk en het zwembad en samen winkelen naald hakken kopen etc. we spreken elkaar gouw -xxx-my. meer wist Daphne niet te schrijven. maar wie zou haar kamergenoot worden. Zou het een jonge of een meisje zijn. Ze had zoon zin om naar buiten te gaan en haar Credit Card helemaal leeg te shoppen maar de winkels waren vandaag dicht. Op dat moment hoorde ze de deur klink naar beneden gaan en daphne keek rustig naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Posts : 76
Naam : Bjorn

Profiel
Naam: James Adams
Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love
Vereniging:

Daphne en James (kamer nummer 919) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daphne en James (kamer nummer 919)   Daphne en James (kamer nummer 919) Icon_minitimezo okt 10, 2010 4:43 am

Hij Stapte u zijn Porsche Panamera.Een zwarte Porsche.Hij deed de koffer open en nam er zijn koffer uit.Hij liep rustig door de gang naar zijn kamer.kamer 919 dacht hij.Hij deed de sleutel in het gat en,Huh de deur is al open zei hij zacht.Hij deed de sleutel er weer uit en zag een mooi blond meisje op het bed zitten.Hoi zei Hij, ik ben James.En hij lachte naar haar.En hij dacht ze is echt knap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Daphne en James (kamer nummer 919) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daphne en James (kamer nummer 919)   Daphne en James (kamer nummer 919) Icon_minitimezo okt 10, 2010 5:01 am

Hoi zei Hij, ik ben James.En hij lachte naar daphne. 'hoi ik ben daphne' zei ze lief 'je hebt een leuke naam' zei daphne op dezelfde lieve toon. Daphne keek de jonge lief aan. 'wat is hij knap' dacht daphne. 'kom je ook op deze kamer?' vroeg daphne aan james.
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Posts : 76
Naam : Bjorn

Profiel
Naam: James Adams
Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love
Vereniging:

Daphne en James (kamer nummer 919) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daphne en James (kamer nummer 919)   Daphne en James (kamer nummer 919) Icon_minitimezo okt 10, 2010 5:03 am

Ja zei en hij zette zijn Ray Ban Zonnebril af.Hij zei wil je straks wat gaan drinken?Ik weet nog een cafeetje.en dan zal ik je de buurt laten zien.Hij zette de koffers aan de kant en ging langs het meisje zitten en gaf haar een zoen op haar wang
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Daphne en James (kamer nummer 919) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daphne en James (kamer nummer 919)   Daphne en James (kamer nummer 919) Icon_minitimezo okt 10, 2010 5:09 am

'ja' zei hij. 'gelukig' antwoorde daphne.wil je straks wat gaan drinken?Ik weet nog een cafeetje.en dan zal ik je de buurt laten zien. 'lijkt me leuk' antwoorde daphne. Hij zette zijn koffers aan de kant en ging naast daphne zitte. daphne kreeg een zoen op haar wang van james. Daphne draaide haar hoofd om. Daphne streelde met haar hand james gezicht en gaf hem een zoen op zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Daphne en James (kamer nummer 919) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daphne en James (kamer nummer 919)   Daphne en James (kamer nummer 919) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daphne en James (kamer nummer 919)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: