Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 with.my.spiderBiTE!!★

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimewo feb 29, 2012 9:57 am

Een grinnik ontsnapte zijn mond terwijl hij zich weer bij Leslie voegde. "Zo dichtbij." Hij werd even aangekeken en er volgde gelach en hij kreeg een elleboog tegen zijn arm. "Je zat er mijlenver vanaf. Wees geen domme kut." Craig grijnsde breed en schudde zijn hoofd. Zijn hand ging in een open beweging naar voren, zodat Leslie begreep dat hij aan de beurt was. "Ik zie jou graag beter doen." Leslie trok een challenge-accepted face en pakte een gele bowlingbal. Craig leunde enkel achterover terwijl Simon hem aankeek met een paar grote, licht blauwe ogen. Die gozer was echt een freak op sommige momenten. Het had ook even geduurd voordat hij de jongen zijn naam had onthouden. Hij was immers altijd zo stil.. Viel niet op te merken. En natuurlijk gooide Leslie een spare. "Er is een groot verschil tussen jou en mij. Ik ben een winnaar en jij een verliezer." Craig lachte schamper en krabde aan de bovenkant van zijn oor. "Oh ja? Wie wil er nou weer goed zijn in dit klote spel? Kijk om je heen. Alleen dikke, eenzame maagden die dit veel te serieus nemen."

Het duurde niet lang voordat hij er genoeg van had gehad en naar huis ging. Dat hield in dat hij door South Central moest. Geen probleem, hij kende er een paar mensen. Of dat allemaal goed of slecht was.. Meuh, dat viel nog te bekijken. Hij had zijn handen in de zakken van zijn jeans gestoken en zijn rug zakte wat naar voren uit luiheid.

&Alicia
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Posts : 34
Naam : Dâh Joke.

Profiel
Naam: Alicia Sherlyn
Partner: I dont think so baby ~
Vereniging: None

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimewo feb 29, 2012 10:09 am

Een zwarte pet rustte op haar hoofd terwijl ze zichzelf in de spiegel bekeek en lacherig de voorkant van haar pet schever zette. "Vele beter." Mompelde ze eerder tegen zichzelf dan tegen iemand anders. Vlug trok ze haar gescheurde jeans, losse topje en zwarte vest aan die ze losjes over haar schouders liet vallen. Het was zo'n elf uur 's avonds en Alicia had zin nog eens uit te gaan. Voor haar was dat dan recht richting het South Central, gevaarlijk maar amusant als je zulke weirde dudes tegenkwam. Een speelse grijns krulde rond haar mondhoeken terwijl ze haar hoge stiletto's aantrok en haar make-up nog wat bijwerkte. Sommigen zeiden dat ze zo'n barbiepopje kon zijn, puur omdat ze haart gezicht goed verzorgde en al zeker haar ogen. Goedkeurend -na een lange inspectie in de spiegel en ze haar haren nog eens extra plat gelegd had- liep ze naar de deur en sloot die breed glimlachend achter zich dicht. Het was een best goed weertje en dat verbeterde haar opperbeste humeur tot een gezicht dat stond te schitteren. Alicia had nooit iets tekort gehad, had rijke ouders die elke maand geld opstuurden en een leuke kamergenoot die toch altijd zo leuk kon snurken. Grom. Oké, dat laatste was dan niet zo interessant maar Alicia kon er nog best mee leven.
De wolken verschoven langzaam mee met de wind en de zon deed zijn tocht richting de horizon. Lichtelijk verveeld slofte ze richting een klein paadje dat op een grote tunnel uitliep. Lichtelijk op haar hoede keek ze rond en rook die bekende geur van drugs in haar neusgaten. Vlug schoof ze de kraag van haar vest voor haar mond zodat ze die geur niet moest inhaleren en versnelde haar passen zodat ze even later uit de tunnel kwam en op een grote brug stootte. Grijnzend sprong ze op de reling van de brug en liet zich op de zijkant van de reling zakken. Met haar benen bungelend over de ballustrade bleef ze zitten terwijl ze een bacardi uit haar tas nam en die meteen opendeed om direct daarna hem tegen haar lippen te zetten. Héérlijk. Het drankje gleed gemakkelijk naar benen en voor ze het wist hing ze al meer over de reling dan eigenlijk mogelijk was. Onder haar was een groot grasveld met toch een vervaarlijk baantje dat met kiezelstenen was bezaaid. Damn, dit kwam niet goed. Een vage stem op de achtergrond hield haar bij de realiteit, versuft draaide ze haar gezicht en keek recht in een mensengezicht. "Whow, haay!" Lichtelijk dronken deed ze een bijna misse beweging naar voren maar hield zich net overeind. Eén keer draaien en ze lag eraf, dat was iets wat duidelijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimewo feb 29, 2012 10:26 am

Craig slofte verder maar stond op een gegeven moment stil. Hij zocht in drie verschillende zakken tot hij een pakje sigaretten vond. Damn, er zaten er nog maar drie in. Hij had er niet eens meer liggen thuis of zo. Hij zou echt weer nieuwe moeten kopen, al had hij bijna geen geld. Hij pakte zijn aansteker uit zijn broekzak en stak zijn sigaret op. Hoppa. Hij inhaleerde de rook terwijl hij verder liep.
Het bekende deuntje van "spider8ite!!!!!!!!" ging af en hij haakte het ding uit zijn jaszak. Hij klikte zijn mobiel aan en nam op. "Hoe kan ik u van dienst zijn, mein kleinen Dickmeister?" vroeg hij in de telefoon, waarna er een lage grom klonk. Geweldig. "Craig, heb jij m'n mobiel gezien? Ik kan dat pokke ding nergens vinden." Zijn mobiel? Hoe moest hij dat weten? "Ahn, fuck. Heb je al gekeken bij die bowlingbaan of niet?" vroeg hij. Hij begon weer verder te lopen en nam nog een hijs van zijn sigaret. "Nee.. nou.. jawel." Jezus, wat was het nou? "Het een of het ander, Lesbie." Er klonk nog een korte grom in de telefoon. "We gingen erheen maar 't is dicht." Oke dan. "Dan kan ik je ook niet helpen." Hij klikte de jongen weg en slofte verder met zijn sigaret. Het duurde niet lang voordat hij weer werd lastig gevallen.
"Whow, haay!" klonk er vrolijk en pas na enkele seconden keek hij opzij. Een niet onknap - zeg maar gerust hot - meisje stond daar en hij trok een wenkbrauw op. Het eerste wat in hem op kwam was hoe het zou zijn om haar te neuken. Zo werkte zijn hersenen automatisch. Maar hij kon niet zeggen dat dat betekende dat hij veel interesse in haar had. "Ken ik jou?" vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw. Hij nam nog een hijs van zijn sigaret, maar was kind of klaar om elk moment door te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Posts : 34
Naam : Dâh Joke.

Profiel
Naam: Alicia Sherlyn
Partner: I dont think so baby ~
Vereniging: None

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimevr maa 02, 2012 2:01 am

Zijn woorden drongen maar half tot haar door maar verward draaide ze haar hoofd en kneep haar ogen tot spleetjes om de jongen wat beter te bekijken. "Humn, nu je het zegt. Nee, ik denk je nog nooit eerder gezien te hebben." Haar hoofd deed knallende zeer en op een gegeven moment dacht ze dat haar voorhoofd eruit sprong door de druk die erop zat. Wankelend op haar benen hakkelde ze op de jongen af, bleef een meter voor hem staan en stak haar hand lacherig uit. Alsof ze van oordeel was dat die dude haar de hand moest schudden. Na een goeie tien seconden liet ze die hand maar naast haar lichaam vallen, lichtelijk teleurgesteld dat die niet was vastgepakt. Misschien was ze gewoon niet echt goed meer bij haar hoofd en kon ze best maar naar huis gaan. Toch hield iets haar tegen, de nonchalante manier van die jongen sprak haar op een of andere manier aan en zin om weg te gaan had ze niet. "Ik ben Alicia. Wat brengt een shawty als jij hier?" Een korte wenkbrauwwiebel en een stralende glimlach maakten duidelijk dat Alicia hem wel zag zitten en ze er ook geen gras liet over groeien. Tot haar verbazing kon ze zichzelf nog best goed overeind houden maar dat lag waarschijnlijk ook aan de balustrade waar haar hand stevig omheen geklemd zat. Haar blauwe ogen bleven hem even aankijken maar lang duurde het niet of ze vloog vooruit, struikelde en greep de vest van die dude vast om zich aan overeind te trekken. "Wh-ow." Lichtelijk gechoqueerd liet ze de jongen los en legde haar haren weer plat over haar schouders. Van een fail gesproken. "Het spijt me.. Ik denk dat die bacardi misschien iets meer alcohol bezat dan ik dacht." Helemaal licht in haar hoofd liet ze zich tegen de muur zakken en trok haar benen op om daar haar armen losjes overheen te gooien. Alicia was bijna honderd procent zeker dat de jongen zou vertrekken en haar zou laten voor wat ze was. Zou natuurlijk nogal logisch zijn aangezien ze zo goed als op hem was gevallen en ze zijn vest misschien had uitgetrokken. Ze streek met haar rechterhand haar voor lok van voor haar gezicht en glimlachte scheefjes naar de jongen. "Wat een avond heah. Straks gaat het regenen volgens mij." Haar blik ging naar de lucht waar de grijze wolken steeds verder meegingen met de stevige, koude wind die Alicia kouwelijk over haar armen deed strijken. "Frisjes." Het was eerder een subtiele hint maar Alicia verwachtte geen vest of zo van de jongen, daar zag hij er te ongeïnteresseerd voor uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimevr maa 02, 2012 2:14 am

"Humn, nu je het zegt. Nee, ik denk je nog nooit eerder gezien te hebben." Nee, dat dacht hij ook al. Hij trok zijn hoofd wat opzij met de gedachte 'en nu?'. Het meisje hakkelde naar hem toe en stak haar hand uit met een wat lacherig humeur. Dronken meisjes deden het altijd goed. Toch pakte hij haar hand niet vast, staarde er alleen naar. Ze liet die weer naast haar lichaam vallen en hij keek weer op.
"Ik ben Alicia. Wat brengt een shawty als jij hier?" Shawty? Craig kon alleen maar lachen. Blijkbaar tastte de alcohol ook haar taalgebruik aan, of ze wist gewoon eerlijk niet wat het betekende. "'K wil niet te veel verklappen, maar ik ben een gozer." Raar meisje. Maar zoals hij al eerder had gezegd, dronken meisjes deden het altijd goed. Die waren ook niet helemaal helder meer. "Craig is de naam. Ben die fucking bowlingbaan van een paar straten terug uitgeschopt." Het meisje struikelde vooruit en hield haar handen rond zijn donkere jas. Hij had zijn armen om haar heen geklemd en trok haar overeind. Goed, dronken meisjes waren niet de beste neukers, maar het was toch beter dan niks? Gewoon de kaarten goed spelen. "Wh-ow." klonk er, waarna ze hem los liet en hij haar ook los liet. "Het spijt me.. Ik denk dat die bacardi misschien iets meer alcohol bezat dan ik dacht." Een bacardi nog wel. Nou, ze mocht trots zijn dat ze daar zo van werd. Dat spul was net limonade. Tenminste, hij gokte dat ze het over breezertjes had. "Bacardi?" lachte hij. "Daar kan m'n oma niet eens dronken van worden." Het meisje ging tegen de muur aan zitten en had haar armen om haar benen, die ze had opgetrokken. Zielige vertoning, maar goed.
"Wat een avond heah. Straks gaat het regenen volgens mij." Het weer werkte ook nog eens mee. "Frisjes." ging ze verder en hij keek haar even aan. Hmn. Eens denken. Hij trok zijn jas uit en gaf deze aan het meisje. "Moet ik je naar huis lopen?" vroeg hij vervolgens. Als alles volgens zijn plan ging, kon hij ervoor zorgen dat hij naar binnen werd uitgenodigd en vanaf daar moest het makkelijk genoeg zijn. Moest ze wel meewerken, natuurlijk. "Kan je hier ook niet laten zitten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Posts : 34
Naam : Dâh Joke.

Profiel
Naam: Alicia Sherlyn
Partner: I dont think so baby ~
Vereniging: None

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimevr maa 02, 2012 2:36 am

Alicia trok een wenkbrauw op bij de dude zijn reactie. "Wow, een gozer, hoe cool." Het sarcasme droop ervan af terwijl ze zich weer recht stelde en haar armen over elkaar kruiste om hem dan niet begrijpend aan te kijken. Zijn naam was dus Craig en hij was.. Nou, wat had hij gedaan? Alicia had zijn naam verstaan maar de rest van zijn onzin had ze niet gevolgd. Het moment dat ze was gevallen had ze niet verwacht dat hij haar zou opvangen, des te beter natuurlijk maar Alicia was blij dat ze die dude toch uit z'n schulp had geschopt. Op een of andere manier dan toch.. Toch? Alicia schudde haar lange haren naar achteren terwijl ze zich opdrukte op de reling van de brug en haar benen er weer liet overhangen. Het was nu niet de meest veilige manier om te gaan zitten maar Alicia dacht er zelfs niet eens over na. Zijn opmerking over z'n oma deed haar lichtelijk fronsen, alsof dat Chinees was voor haar was en ze maar luchtig haar schouders optrok. "Coole oma heb je dan. Mijn oma drinkt zelf geen alcohol, ze vind het maar vies." Dat was zo typisch voor dronken mensen die alles begonnen uit te kramen wat bestempeld kon worden als onzin. Een jas werd haar aangeboden en lacherig nam ze hem aan, knikte bedankend en liet hem losjes over haar schouders vallen. "Thanks." Maar het enige waar ze niet op had gelet was dat bij een volgende windvlaag de jas van haar schouders viel en recht de brug afvloog, in zo'n zweverige manier richting het groene gras. Schaterlachend keek ze naar de jas die vredig een tiental meter van hen verwijderd was en steeds verder vloog dan hij al was. "Oeps. Sorry, kon ik niets aan doen." Alicia was al helemaal niet zo bij haar bewustzijn dat ze er zelfs niet over nadacht dat die jas van Craig was en ze hem die ook niet kon teruggeven. Even voelde ze weer die bonkende hoofdpijn en werd ze terug naar de realiteit gesleurd. Een luide gil weerklonk en haar handen klemde ze voor haar mond. "Het spijt me zó!" Ze gaf nog een blik op de vest die beneden lach en schudde meewarig het hoofd, die konden ze niet meer terughalen. Haar wangen kleurden schamend rood en knikkend op zijn voorstel liep ze op hem af, stak haar handen in haar broekzakken en hoopte dat die dude haar niet ging haten. Tenslotte had ze mooi zijn vest kwijtgespeeld.
Toen ze aankwamen aan de slaapkamers hield ze halt aan de voordeur, keek de jongen aan en merkte dat ze hem wel wat verschuldigd was. "Kom maar mee." Alicia hield de deur voor hem open en nam hem mee naar kamer 178 waar haar naam opgedrukt stond. Uitnodigend deed ze de deur voor hem open en liet zichzelf op haar bed zakken, ietwat schuldig naar Craig kijkend. "En wat nu?" Ze wist niet meteen wat te zeggen en zat er nog steeds mee dat ze zijn jas had laten wegvliegen, stomme kut dat ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimevr maa 02, 2012 2:53 am

"Coole oma heb je dan. Mijn oma drinkt zelf geen alcohol, ze vind het maar vies." Hij scofte en schudde zijn hoofd, maar liet haar opmerking maar glijden. Ze bedankte hem toch voor zijn jas en hij kon alleen hopen dat er geen kots of zo op kwam. 'T was een duur ding. En natuurlijk liet het meisje zijn jas weg vliegen en hij nam een grote stap naar de rand van de brug. Zijn jas was in het gras beland en waaide verder, waardoor hij zich verslagen wat liet hangen. "Oeps. Sorry, kon ik niets aan doen." Ugh. Hij draaide zich om.
"Volgende keer als iemand je hun jas geeft, doe je je armen door de mouwen zodat het niet weg flikkert. Goed?" Zijn blik focuste op het meisje, die het allemaal grappig vond. Ach.. Het-- er klonk een luide gil. "Het spijt me zó!" Alsof ze zwanger was, joh. Die stemmingswisselingen toch. Maar ze speelde in op zijn voorstel en liep naar hem toe met haar handen in haar zakken. "Ach, een nieuwe jas kopen is niet het einde van de wereld, voorlopig." Ze liepen verder langs de straten en hielden kort en onbenullige gesprekken, waarbij veel gescheld kwam van Craig's kant. Hij had iets met schelden.
"Kom maar mee." zei ze toen ze de kamers door liepen. Ze zat dus nog gewoon op High School. Hij was zelf al begonnen aan de universiteit, tegen zijn zin in. Maar goed. Jong bloed. Dom bloed. Allemaal hetzelfde. Kamer 178 kwam in zicht en het meisje stopte voor de deur, zodat ze die open kon doen. Hij liep met haar mee naar binnen en keek hoe het meisje op bed zakte. Oke, kaarten goed spelen, niet te snel gaan en het kon nog wel eens een leuke avond worden. Hopelijk. Hij zakte bij haar neer op bed, ietsjes van haar af. "En wat nu?" Hij keek schuin opzij met een jongensachtige grijns. Oh fuck. Lekker handig. "Hoe heette je ook alweer?" Jup. Typisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Posts : 34
Naam : Dâh Joke.

Profiel
Naam: Alicia Sherlyn
Partner: I dont think so baby ~
Vereniging: None

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimevr maa 02, 2012 9:51 am

Terwijl ze zo op het bed zat stond ze bij zichzelf na te denken over hoe ze het zou kunnen goedmaken met die jongen. Tenslotte had ze zijn vest laten wegwapperen en wist ze van zichzelf dat als dat met haar zou gebeuren ze die ene bij zijn nek zou pakken. Toen ze Craig hoorde praten fronste ze haar wenkbrauwen en gooide haar armen in de lucht. "Ben ik nu zo dronken of had ik mijn naam al verteld?" Lichtelijk geïrriteerd ging ze wat vandaan de jongen zitten en trok haar knieën -als tegen de brug- op om dan haar blik op Craig te horen. "Alicia." Mompelde ze geërgerd waarna ze wat lucht vantussen haar lippen liet varen. Lang duurde het niet of ze sprong weer overeind om naar de spiegel te lopen en daar wat water in haar gezicht te gooien. Damn, het leek net of ze aan het zweven was en de grond onder haar aan het bewegen was. Wankel op haar benen probeerde ze zich wakker te houden door steeds een hoop water in haar gezicht te gooien. Waar ze wel niet aan dacht was dat al dat water meestal naast haar gegooid werd en op de grond belandde, spetsend naar alle kanten. Toen dat haar begon op te vallen vloekte ze binnensmonds, liep op Craig af en voelde hoe de grond weer onder haar wegzakte en ze voor een tweede keer naar voren viel. Ditkeer viel ze niet géwoon op hem, nu viel ze recht op zijn borstkas en had ze hem als het ware tegen het bed geduwd met zijn rug tegen het beddenlaken. "Oehw." Haar blauwe ogen bleven voor een goeie tien seconden op hem gericht en voor ze het wist had ze haar lippen op de zijne gedrukt. Dronken of lichte kriebels? Vast dat eerste, ze was zo zat als een patat en wist dat als ze morgen bij bewustzijn zou zijn ze zichzelf zou vervloeken. Maar goed, back to the point, Alicia zat deze gast even wat af te lebberen. Vlug haalde ze haar lippen van de zijne en trok haar hoofd wat naar achteren waarbij ze haar reactie probeerde te peilen. "Sorry." Het was het enige wat ze eruit kreeg aangezien ze zich eigenlijk helemaal niet wilde excuseren voor dit 'vluggertje'. Tenslotte was deze dude over knap en had Alicia er geen problemen mee om met hem de nacht door te brengen. Natuurlijk was dat het stemmetje van de 'dronken' Alicia en zou morgen de 'nuchtere' Alicia zichzelf vermoorden voor wat ze die vorige nacht had geflikt. Dus zat ze nogal voor een dilemma, shít. Ze streek haar haren van voor haar gezicht en besloot uiteindelijk om van Craig af te stappen en zich naast hem neer te zetten. Zou hij het erg gevonden hebben? Alicia zuchtte, legde haar handen onzeker op haar schoot en hoopte eigenlijk dat Craig zou vertrekken, al was het maar om dit onzekere moment weg te doezelen in een lange slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimevr maa 02, 2012 10:07 am

"Ben ik nu zo dronken of had ik mijn naam al verteld?" Het meisje trok weg, maar Craig kon alleen maar een schaapachtige grinnik laten horen. "Ben nooit goed geweest met namen." verklaarde hij. Je had van die mensen die er wel goed in waren, en die die dat niet waren. En al helemaal niet als diegene zich in een dronken fit tegen je aan gooide en je jas kwijt liet maken. Dan herinnerde hij zich enkel het gezicht, die naam was al lang uit het raam gevlogen. "Alicia." Toen het meisje overeind kwam was het eerste waar zijn blik op viel haar achterste, die hij in alle rust bekeek. Hmmn. Niks mis mee. Helemaal niks mis mee. Toen ze terug wankelde staarde hij naar het plafond, alsof er niks was gebeurd. Nee, natuurlijk niet. Er viel toch niks te zien? Nah.. Voor hij het wist was ze tegen hem aan gevallen, maar dit maal had hij er niet op gelet en flikkerde hij vol naar achteren. Ze belandde op zijn borstkas en dit was alleen maar goed voor Craig. Hij grijnsde breeduit bij het geluid dat Alicia maakte.
"Wel wel, jij bent ook recht door zee." Er klonk een jongensachtige lach, voordat zijn mond werd gesnoerd door het meisje haar lippen. Hij zoende haar terug, al lang blij dat alles zo snel ging. Hoe sneller hij de klus klaar had, hoe sneller hij weg kon gaan. Klonk stom, maar hij wist dat het meisje de volgende dag niet zo blij zou zijn. Hij wist dat haar gedrag voortkwam uit de drank (ook al had ze niet veel op, maar sommige mensen waren gewoon snel dronken, kon hij ook niks aan doen), maar dat maakte hem weinig uit. Ze ging naar achteren en hij liet d'r ook maar los. "Sorry." Damn. So close. Ze kwam van hem af en haar rug zat naar hem toe. Hij kwam wat naar boven en zijn hand aaide over haar schouderbladen.
"Maakt toch niet uit?" Kom op. Hij kon dit. Hij was echt het type dat niet vies was om misbruik te maken van zulke situaties. "Vond 't wel gezellig zo." Een grinnik ontsnapte uit zijn mond en hij liet zijn hand van haar af zakken. Zijn handen zette zich achter zijn hoofd terwijl hij naar het plafond staarde en even zuchtte. Heehum. "Je kunt goed zoenen. Had niet anders verwacht, maar toch."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Posts : 34
Naam : Dâh Joke.

Profiel
Naam: Alicia Sherlyn
Partner: I dont think so baby ~
Vereniging: None

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimevr maa 02, 2012 10:23 am

De jongensachtige lach deed haar mee lachen. Natuurlijk was het logisch dat die dude het helemaal niet erg vond om te zoenen, dudes bleven dudes. Haar blauwe ogen schitterden vervaarlijk toen hij een hand op haar schouder liet zakken en ze haar lichaam weer draaide. Dus hij vond het niet erg? Oeh, misschien moest ze daar maar gebruik van maken. Net toen ze haar hand op zijn wang wilde leggen liet hij zich naar achteren zakken met z'n handen achter zijn hoofd. Damn, so close. Zijn gemompel deed haar lachen, ze gooide haar handen in de lucht en liet ze uiteindelijk weer naast zich vallen. "Komaan, dude, had dat dan eerder gezegd joh! Zit ik hier te piekeren of je het erg vond." Nog geen vijf seconden later had ze zich op Craig gegooid en had ze haar lippen hartstochtig op de zijne gedrukt. Haar onderbuik schuurde tegen zijn tingelingeling en een speelse grijns verscheen op haar gezicht. 'Alicia, kut wijf dat je bent, waar ben je mee bezig?' The-good-girl-voice deed haar even twijfelen en ze haalde haar lippen van de zijne om haar bewegingen even een rust te geven. Maar het onschuldige gezicht van Craig deed haar weer hervallen in haar dronken fase en weer plakte haar mond als een magneet op de zijne. Haar handen gleden naar zijn shirt die ze half lacherig over zijn hoofd trok. Pas toen ze zijn blote huid tegen haar lichaam voelde sprong ze recht, keek opeens verwilderd voor zich uit en probeerde haar blik onder controle te houden. "Shít, waar ben ik mee bezig?" Het was misschien iets luider gezegd dan bedoeld maar Alicia wist van zichzelf dat ze zo van die rare momentjes had waarin ze van de fantasie wereld weer naar de realiteit belandde. Het enige was dat Craig geen fantasie was en hij hier echt was, hij hier echt op haar bed lag en Alicia de drang bijna niet kon weerstaan. Even legde ze haar handen in haar heupen, keek Craig recht aan en probeerde zijn reactie te peilen. "Is dit fout?" Half mompelend bleef ze hem aanstaren, alsof hij een of ander raar wezen was. "Ik bedoel, ga ik hier geen spijt van krijgen morgen?" Het leek wel of Alicia helemaal doordraaide en Craig als een soort van mental coach zag. Over dronken gesproken, kuch. Een tweetal minuten had ze daar gestaan, twijfelend wat ze zou doen en liet zich uiteindelijk maar weer op Craig zakken, ditkeer gewoon op zijn buik. "Je bent schattig als je zo kijkt." Oké, Alicia, fail number .. Uhm, hoeveel had ze er wel al niet gemaakt? Ze had nog stemmingswisselingen en volgens haar irriteerde Craig dat wel. Wie zou er zich nu niet aan ergeren? Een grote glimlach -wow, we gaan van weird naar nog weirder- sierde haar gezicht en haar vingers streelde zijn kaaklijn. Het leek net een oorlog in haar hoofd tussen de goede en de kwade Alicia. Misschien verklaarde dat wel haar bonkende hoofdpijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimevr maa 02, 2012 10:34 am

"Komaan, dude, had dat dan eerder gezegd joh! Zit ik hier te piekeren of je het erg vond." Craig lachte enkel en schudde zijn hoofd, terwijl hij zich op zijn zij draaide om haar aan te kijken. "Ik ben een gozer, over het algemeen zijn we niet zo kieskeurig." een flauwe grijns verscheen rond zijn mond. "Al heb ik geluk gehad om op iemand zo mooi als jij te stuimelen." En dat was blijkbaar genoeg om haar lippen weer op de zijne te werken. Zijn mond werkte die van Alicia open zodat hij zijn tong naar binnen kon laten glijden, hebberig als wat. Een hand werkte onder zijn T-shirt en koude vingers raakte zijn warme buik, maar schoten net zo snel weer weg en Alicia trok zelf ook weg. Hij kwam weer wat overeind. "Shit, waar ben ik mee bezig?" SNEL CRAIG, VOER HAAR MEER ALCOHOL. MEEEEER. "Is dit fout?" vroeg ze en hij fronste. "Hoe bedoel je, "fout"?" vroeg hij vervolgens. "Ik bedoel, ga ik hier geen spijt van krijgen morgen?" Een lichte glimlach speelde rond zijn mond en hij kwam weer wat overeind, nu helemaal.
"Ik beloof van niet." zei hij zachtjes en keek haar met puppyogen aan. Komaan. Hij viel toch niet te weerstaan? Jawel. Stiekem was de enige manier waarop hij ooit een meisje had gekregen was wanneer hij haar dronken voerde. Nu had iemand anders het weten te doen. Het meisje kroop weer op hem en hij liet zich achterover vallen. Ze zat op zijn buik, maar ze was best wel licht. "Je bent schattig als je zo kijkt." Een paar handen streelde langs zijn kaaklijn en zijn handen gleden onder haar T-shirt, langs haar heupen. "Ik ben ook wel heel charmant. Je hebt nog niks gezien. Maar ik beloof dat je dat nog wel krijgt te zien." Het was net of hij van plan was na hun avontuurtje nog bij haar rond te hangen. Mooi niet dus. Na dit exotische momentje zou hij weer weg zijn. Al krijg hij na zulke activiteiten altijd slaap en dat viel niet tegen te gaan, maar hij moest gewoon zorgen dat hij bij het communautaire centrum kwam en daar kon hij dan in slaap vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Posts : 34
Naam : Dâh Joke.

Profiel
Naam: Alicia Sherlyn
Partner: I dont think so baby ~
Vereniging: None

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimevr maa 02, 2012 10:48 am

De charmerende woorden van Craig deden haar lichtjes blozen. "Dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd." Als een klein kindje schoof ze onzeker heen en weer met haar voeten en zag dat ook Craig overeind kwam. Zijn woorden overtuigden haar op een of andere manier, al bleef ze toch nog even koppig staan. Pas toen hij zo'n blik opzette en zijn ogen haar haast smekend aankeken kon ze er niet meer aan weerstaan. Haar handen gleden langs zijn nek en telkens drukte ze een zoen waar haar vingers zijn tere huid raakten. Het voelde raar maar toch zo goed, voor Alicia dan toch. Haar hersens schreeuwden om te stoppen maar ditkeer had ze dat gedeelte verbannen en zette ze al haar gedachten op nul. Klik. Klak. Klaar. Zijn belofte deed haar schaterlachen, oke, dat klonk écht wel heel erg schraal. "Wil ik dat spellement van je eigenlijk wel zien?" Om hem te pesten kwam ze weer overeind -bleef wel op hem zitten- en legde haar handen op zijn borstkas. Haar blik kruiste de zijne en lacherig schudde ze haar hoofd. "Ik hoop voor jou dat ie meevalt want anders kan ik je de deur wijzen hoor." Alsof ze zo'n streng mens was zette ze haar 'kritische' masker op maar liet dat na een goeie twee minuten maar weer wegzakken. Tenslotte was Alicia al zo'n makkelijke beïnvloedbaar meisje, kon je ook merken eigenlijk, en dacht ze nooit echt na over wat ze deed. Zeker nu de alcohol heel haar lichaam had gedomineerd en ze niet meer helder kon nadeken. Craig's handen deden haar naar lucht happen en vluchtig drukte ze haar lippen op de zijne en beet kort op zijn onderlip -zacht weliswaar-. Alsof ze nooit anders gewend was duwde ze haar naar beneden en drukte steeds een zoen van zijn nek tot aan zijn navel terwijl haar vingers aan zijn broekrits frutselden. Een geniepige grijns kwam op haar gezicht en lacherig drukte ze zijn broek omlaag. "Is dit wat je wilde Craig?" Een speelse twinkeling verraadde dat ze dit alles wel zag zitten. Alicia zat hier nog met al haar kleren en eigenlijk vond ze dat nog het grappigste van allemaal. Nog voor Craig iets zou doen ging ze rechtop staan en bleef voor het bed staan, kijkend naar de halfnaakte Craig. "Oegh, smexy." Een speelse blik bleef op haar gezicht staan terwijl ze opeens de badkamer inliep en net bij de deur bleef staan. "Catch me if you can.." Haar stem was zo zacht dat het amper te horen was. Maar als je goed luisterde hoorde je het wel. Zo snel ze kon liep ze haar inloopdouche binnen, gooide haar kleren uit en zette de kraan uit. Dit was zó fout maar voor Alicia zó goed..
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimevr maa 02, 2012 11:07 am

"Dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd." Wen er maar niet aan. Hij liet een glimlach zien en hield zijn gedachten voor zich. Ze lachte en Craig grijnsde enkel, geen idee wat er zo grappig was. Lmao. "Wil ik dat spellement van je eigenlijk wel zien?" klonk er en ze kwam overeind, lippen ver weg. Noes! Zomaar! Durfde ze wel. Haar handen lagen op zijn borstkas en hij knikte. "Jawel hoor." Toen hun blikken kruisten, lachte ze weer en schudde haar hoofd. "Ik hoop voor jou dat ie meevalt want anders kan ik je de deur wijzen hoor." Craig kon het niet laten. Ze vroeg er wel om met zo'n vraag. "Bedoel je m'n lul-maat? Ik verzeker je, daar is niks mis mee." Uiteindelijk raakte hun lippen weer en een zachte beet op zijn onderlip deed hem wat omhoog komen zodat hij zijn lichaam tegen het hare kon drukken. Zijn handen slangde zich een weg om haar lichaam en zijn vingers raakte de huid onder haar T-shirt, steeds verder omhoog klimmend.
Zijn broek werd uitgewerkt en hij liet een beledigd geluidje horen, maar meer als grap dan wat anders. "Is dit wat je wilde Craig?" klonk er en haar uitdagende blik was een uitdaging die hij zeker aannam. Zijn handen pakte de stof van haar T-shirt, maar voor hij ook echt wat kan doen was ze weg.
"Oegh, smexy." Hij wist het. Hij was een god. Goddelijk lichaam en de beste persoonlijkheid. Hij was best wel geweldig, dat gaf hij toe. Bij haar lichaam die steeds verder uit zijn grip ontsnapte, waren haar fluisteringen alles wat hij nodig had om hem op te laten schieten en naar de badkamer te laten rennen, achter haar aan. Hij trok zijn resterende kleren uit en schoot bij haar de douche in. "Ja, nu kun je niet meer wegrennen." fluisterde hij met een grijns rond zijn mond, terwijl het water op zijn rug viel. Zachtjes drukte hij haar tegen de muur en steunde hij met een hand op de tegels van de muur, terwijl hij over haar heen leunde om haar te zoenen. Nu was er geen weg terug meer. Hij had haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Posts : 34
Naam : Dâh Joke.

Profiel
Naam: Alicia Sherlyn
Partner: I dont think so baby ~
Vereniging: None

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimeza maa 03, 2012 1:05 am

Alicia bleef lange tijd in de douche staan aangezien ze het water zou heerlijk vond dat over haar schouders sijpelde. Pas toen ze de snelle bewegingen hoorde van Craig die de badkamer binnenliep hield ze haar adem voor een lange tijd in. Alsof ze weer zo'n twijfelmoment kreeg en niet meteen wist wat te doen. Toch bleef ze staan, lachte om de wel heel aangename verschijning van Craig en liet alles uiteindelijk maar over zich heen vallen. Het had geen zin om je te verzetten tegen iets wat je eigenlijk totaal niet erg vond. Zijn fluisterende stem deed haar zachtjes lachen, alsof hij zo'n pedofiel was die tegen een klein meisje zei dat ze niet hoefde te gillen aangezien niemand haar zou horen. "Ik heb altijd een uitweg dude." Haar opeens vastberaden stem zou waarschijnlijk niet veel invloed op Craig hebben. Die was haar al helemaal aan het aflebberen en voor ze het wist had ze zichzelf dichter naar hem toegewerkt. Haar lippen raakten elk bloot plekje in zijn nek en haar vingers krioelden als mieren over zijn rug. Het viel haar op dat haar ademhaling sneller en luider werd, iets wat ze de laatste tijd niet meer had gehad. Het water werd opeens uitgezet door haar rug die tegen de kraan drukte. "Howla, secondje!" Alicia werkte zich uit Craig's greep en zette de kraan weer op, dit keer ijskoud water dat haar deed krijsen. "Jezusmina! Koud!" Zo snel als ze kon werkte ze zich -onder Craig's stevige armen- de douche uit en klemde een handdoek om haar lichaam heen. Ja, iedereen die dit een tweetal keren zal lezen zal wel beseffen dat Alicia erom gedaan had, expres het water kouder gezet had en nu expres mét een handdoek naar haar bed was gelopen. "Sorry liefje." Alsof ze het super erg vond trok ze een pruillipje. Of ze nog zouden doorgaan wist ze niet, misschien was het de nuchtere Alicia die de actie van daarnet op rolletjes had laten lopen. Het was vreemd, maar daarnet had ze een gevoel gehad van gevangen te zijn. Was die Craig dan niet de persoon die ze dacht dat hij was?

-Haha, Alicia is een spelbreker >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Posts : 158
Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitimeza maa 03, 2012 11:22 am

"Ik heb altijd een uitweg dude." Craig lachte zachtjes en drukte zijn lippen zachtjes op Alicia's mond. Vluchtig en snel, voordat hij los liet. "Dat geloof ik best." Zijn lippen drukte zich weer op de zijne voordat ze weg trok en haar lippen in zijn nek liet en haar vingers op zijn rug. Zijn handen gleden over haar heupen en verder, tot de douche uit ging. Hij keek op en zag dat het niet alleen aan hem lag. "Howla, secondje!" Het meisje om zijn grip heen te werken en de douche weer aan te zetten. Toen het ijskoude water op hem kwam shriekte hij zelf ook en stribbelde hij naar achteren. "Holy taintfucking shit cock damn!" Alicia was alweer de douche uit, wat wel begrijpbaar was. Hij kwam zelf ook de douche uit en draaide een handdoek om zijn middel. Hij slofte haar kamer binnen, waar ze bij het bed stond. "Sorry, liefje." Ja ja. Sorry, m'n reet. Hoe had ze dat eigenlijk geflikt? Was ze zo'n imbeciel? Waarschijnlijk wel. Was de alcohol tot haar hoofd gestegen? Was ze nu daadwerkelijk zo vreselijk dronken geworden van een simpele Bacardi? Natuurlijk had Craig geen idee dat zij dat met opzet had lopen doen.
"Is niet erg." zei hij met een korte lach erachteraan, terwijl hij tegen de muur leunde. Zijn handdoek kwam wat los te zitten dus moest hij er een hand op houden zodat dat ding niet van hem af flikkerde. Natuurlijk had Alicia alles inmiddels al gezien, maar het ging even om het principe. Niet dat hij enige schaamte kende, maar even doen alsof was nooit slecht. "Hee, als je niet wilt, niemand verplicht je er toe hoor." Ke ke ke. Natuurlijk zou hij dan zelf ook oprotten uit haar kamer. Hij was niet van plan om in dat geval een seconde langer te blijven. Ja, hij was er ook maar alleen om in haar broek te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





with.my.spiderBiTE!!★ Empty
BerichtOnderwerp: Re: with.my.spiderBiTE!!★   with.my.spiderBiTE!!★ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
with.my.spiderBiTE!!★
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten Santa Monica :: South Central-
Ga naar: