Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A new friendship has born

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

A new friendship has born Empty
BerichtOnderwerp: A new friendship has born   A new friendship has born Icon_minitimema okt 03, 2011 2:44 am

Bradley


Het was al laat maar, iemand glipte nog uit zijn kamer. Waarom zou hij gaan slapen? Darren liep vanuit de slaapvertrekken naar de Game hall. Hij deed de klink van de deur naar beneden. Shit, hij was op slot. Darren viste naar een sleutel in zijn broek zak. Hij had de sleutel gejat van de Concierge. Hij zocht even naar de goede sleutel en deed hem in het slot. Het was echt prachtig gegaan. Hij had een excuus dat de toiletten waren verstopt en dat de Concierge wel moest komen. Feitelijk had hij de WC verstopt. In zijn haast had de Concierge zijn hok open gelaten. Zo kon Darren naar binnen glippen en de sleutel jatten. Niemand dacht aan hem voor het jatten van een sleutel. Daarom was hij gelijk op vrij voeten. Hij had een geweldige reputatie bij de leraren dus die verdachten hem nooit. Ze zouden hem niet tegen moeten komen na schooltijd. Of tijdens het uitgaan. Daar dronk hij illegaal alcohol en zou er niks meer over blijven van zijn reputatie. De eerste weken werden de gangen zwaar gepatrouilleerd. Maar nu al tijden niet meer. Hij kwam hier altijd na sluitingstijd. Zo kon hij namelijk naar het dak. Ook wel 'the roof' genoemd. Nu was er helemaal niemand en kon hij zo gitaar spelen. Na de sterren kijken, nadeken. Hij moest weer eens een nieuwe versier truc leren. Hij stond nu al weer een tijd 'droog' omdat, voor zijn perfecte reputatie moest hij even veel aan school doen. Daarom was hij even een tijdje uit het uitgaansleven gestapt. Maar nu was het wel weer tijd. Hij grijnsde bij de gedachten. Hij moest echt snel weer iemand hebben. Een scharrel of iemand die een crush op hem had. Maar wie? Hij had Iana uit het oog verloren, die was waarschijnlijk met aan ander. Daarna had hij zich gefocust op zijn schoolwerk. Darren liep door de game hall naar de trap achter. Hij liep omhoog en kwam zo uit bij het verlaten roof. Hij plofte in een zitzak en ging zijn gitaar stemmen. Gelijk haalde hij een flesje bier uit zijn tas en nam een slok. Onder tussen humde hij wat. Door zijn gitaar hoorde hij niet dat er iemand aan kwam. Darren was namelijk vergeten de deur achter zich op slot te doen. Darren nam nog een slok van zijn bier en keek op toen hij iemand zag verschijnen. 'Dude,' zei hij alleen. Hij schrok zich even kapot. Dadelijk was hij een leraar. Zat hij met bier en zonder toestemming op het dak. Hij grijnsde toen hij de jongen zag. Darren had hem wel zien lopen op school. Hij pakte nog een bier uit zijn tas en hield hem omhoog. Deze jongen was wel koel. Daarom bood Darren hem een biertje aan. Hij tikte zijn bier fles tegen de zijne als een soort van proost.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Bradley

Bradley


Posts : 50

Profiel
Naam: Bradley
Partner: No. Not. For. Me.
Vereniging: None

A new friendship has born Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new friendship has born   A new friendship has born Icon_minitimema okt 03, 2011 8:42 am

Nonchaland met zijn handen in zijn broekzakken stapte hij langs de jongen heen. Wat hij eigenlijk niet verwacht had was dat er hier nog iemand zou zijn. Normaal gezien moest je toch toestemming hebben om hier te zitten? Nou, natuurlijk had Bradley die niet maar dat deerde hem nu eigenlijk niets. Hij overtrad al zoveel regels dat hij soms vergat welke hij overtrad. Soms eens wat stelen, meisjes binnendraaien, ach zo ging het leven. Bradley schoof zijn zonnebril van zijn neus aangezien dat nogal een redelijk dwaas zicht was, de zon scheen niet eens. Nou, hij kon de jongen best wijs maken dat hij niet tegen de maan kon. Nee eigenlijk kon hij dat niet meer zeggen want hij had net zijn zonnebril afgezet. Argh, who cares? Bradley hoorde jongen wat zeggen, herkende zijn gezicht een heel klein beetje. "Oh jij bent die dude van op school. Ik heb je wel een paar keertjes zien passeren, the gurlz liken u wel precies? Ach, 't is kinderspel." Bradley zette een brede grijns op zijn gezicht, liet zich naast de jongen neervallen op zo'n zitzak. Wat hij niet gedacht had was dat de zitzak wat doorzakte en hij dus wat dieper zat dan normaal. Damnit, fail. Gelukkig kon hij zich snel herstellen en nam hij het biertje dankbaar van de jongen aan. "Thanks man." Dit zat wel snor, gratis drank. Waar hij eigenlijk een fractie van een seconden aan dacht was dat ze elk moment konden gesnapt worden. "Wait, be right back." Bradley plaatste zijn biertje naast zijn zitzak, sprong overeind en liep in haastelijke passen naar de deur. Met één grove handdraai had hij de deur op slot gedraaid en huppelde hij al grijnzend terug naar zijn plekje. "Ik wil het toch niet riskeren om een jaar geschorst te worden." Met zijn rechterhand nam hij het vertrouwde flesje weer in zijn handen, kapte wat drank achterover en liet daarna nonchaland een boer horen. Dudes onder elkaar, dan maakte het toch niet uit hoe je je gedroeg? Of die gast naast hem moest dan wel een héle nerd zijn. Maar zijn reputatie zei daar wat anders over, tot zoverre hem dat interesseerde eigenlijk. "Ik ben Bradley voor de duidelijkheid. Jouw naam was iets als Darren of zeuw..?" Bradley draaide zijn hoofd een kwartje, wist dat hij een goeie gok had geplaatst. Zijn gezicht kwam Bradley gewoon veel te bekend voor, de naam schoot hem eigenlijk vanzelf te binnen. Nou ja, een pintje drinken bij maanlicht was toch altijd gezellig? Of dat vond Brad toch.
Met zijn hand streek hij langs zijn haren die stijl stonden. Bradley had er vanmorgen nogal op zitten vloeken. Als hij sliep en dan wakker werd zag hij er eigenlijk altijd uit als iemand die net in een stopcontact had gezeten. Bradley liet een korte zucht horen, zijn pintje was natuurlijk al op. "Vanwaar het gedacht om zolaat even te gaan chillen op het dak, zonder toestemming nog wel?" Bradley grijnsde, keek de jongen recht aan. Het zag er best een chille gast uit, iemand die wel wist hoe je een meisje moest binnendraaien. Die gasten waren meestal wel cool. Natuurlijk had je altijd van die aparte gevallen die met hun looks meisjes aan hun voeten konden leggen. Bij bradley ging het hem meestal om zijn charmes, maar dat zal dan wel aan hemzelf liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

A new friendship has born Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new friendship has born   A new friendship has born Icon_minitimedi okt 04, 2011 3:15 am

Een jongen kwam binnen. Darren herkende hem vaag, het was Bradley.Hij deed zijn zonnebril af. Logisch want het was al donker. De jongen leek hem ook te herkennen. 'Dat klopt. Nah, eerst maar toen ging ik even uit het uitgaansleven. Tactiek weetje. Even nu goed mijn best doen voor de leraren. Beetje slijmen en ze mogen me de rest van het jaar,' sprak hij simpel. Hij nam nog een teug van zijn bier. 'Waarom denk je dat ze nog steeds niet de sleutel van The Game Hall hebben gevonden. Niemand verdenkt mij,'s prak hij op een sluw toontje. Hij keek Bradley even grijnzend aan. 'Was het niet zo dat jij een heel verhoor kreeg daarover?,' zei Darren met een lach op zijn gezicht. Bradley stond even op en deed de deur op slot. 'Slim,' zei Darren alleen. 'Nee inderdaad, Daar gaat mijn reputatie,' zei hij lachend. Hij dronk zijn bier op en gooide het flesje naar beneden. Hij hoorde het voor de ingang van dit gebouw kapot vallen. Hij grinnikte dronken in zichzelf. Als iemand kwam konden ze altijd nog snel de brandtrap nemen die langs het gebouw hing. Het gevaarlijke was wel, als je viel, viel je ook echt een paar tiende meter naar beneden. Dat die brandtrap ooit goed was gekeurd. Nouja, ze hadden in ieder geval nog een uitweg. Darren viste nog een flesje uit zijn tas en keek naar Bradley als teken dat hij er ook nog wel een mocht. Niet dat Darren dit zelf had betaald. Hij liep toevallig langs de supermarkt toen ze aan het lossen waren. Het was zo simpel. Er was niemand dus Darren had snel 2 kratten bier gepakt en weggelopen. Nu had hij wel even een voorraad. Darren grijnsde toen hij de boer hoorde en boerde daarna zelf ook. 'Weet ik, ik ken je van School,' sprak Darren. 'Jij bent zelf ook wel een ladies man zo te horen,' sprak Darren spontaan. 'Ik ben zo badass dat ik gewoon doe waar ik zin in heb,' zei Darren als antwoord. Hij grinnikte. Bradley was best awesome, echt een coole dude. Darren haalde zijn sleutelbos uit zijn broekzak en liet als bewijs de sleutel van de game Hall zien. Hij nam nog een slok. Hij had het zo gehad met school. En nu vertrouwde de leraren hem zo erg dat hij wel weer dingen kon maken. 'Gitaar stemmen. Nieuwe binnen haal technieken bedenken om een meisje op mijn kamer te krijgen. Snap je wel,' sprak hij bedenkelijk. Eerst nam hij meisjes mee uit op een date maar, nu pikte hij ze gewoon op uit de kroeg en nam ze gewoon dronken mee naar zijn kamer. Hij grijnsde bij die gedachten. Een meisje op zijn kamer. Dat was lang geleden. Nu moest hij alles zélf doen. Het werd echt tijd dat hij weer eens naar de kroeg ging...

Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Maxime

Maxime


Posts : 149
Naam : maxime

A new friendship has born Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new friendship has born   A new friendship has born Icon_minitimema nov 14, 2011 5:18 am

maxime liepde school rond.
ze was de weg kwijt.
Opeens zag ze een trap en beklom die.
toen kwam ze op et dak terecht.
ze zag ook mensen op het dak en besloot er ook maar bij te gaan zitten;
eum hoi zei ze een beejte verlegen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dailytalk.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





A new friendship has born Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new friendship has born   A new friendship has born Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new friendship has born
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Like I'm feeling born again

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Flat Roof-
Ga naar: