Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+66
Devon
Skylar
Volpe
Kate
Mac
Jimmy
Crosby
Paige
Gavin
Jacky
Bradley
Christian
Lyron
Fiore
Caleb
Linda
Esther
Erin
Samanta
Niels
Stephanie
Tom
Joël
Ian
Clive
Yenna
Lailah
Tyler
Valeria
Aaron
Iris
Iana
Nick
Esmee
Liaena
Sarah
Mitchell
Dewin
Virginia
Ayse
Wyatt
Luna
Regina
Scarlett
Bibi
Chéla
Eloisa
Vince
Mike
Alice
Hyde
Emilie
Serena
Alecia
Bryte
Kenneth
Ayanna
Charlene
Isobel
Ruby
Darren
Sawyer
lia
Emmett
Danyal
Alain
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr aug 19, 2011 1:43 am

Is het ook.. Iedereen praat erover en elke keer als ik het nieuws luister krijg ik tranen in mn ogen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr aug 19, 2011 3:23 am

germ, ik heb het gehoord. Vind het echt klote, sorry dat ik het zeg maar ben ik blij dat ik niet aan kaartjes ben gekomen. Hoewel ik anders alleen waarschijnlijk vandaag zou gaan voor eminem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr aug 19, 2011 5:06 am

Ja, Eminem wilde ik dolgraag zien maar nu.. Ik zou die weide niet één keer meer willen zien. Ik heb mensen zien liggen, veel bloed enz, ik kan die plaats echt niet meer gaan bezoeken zonder dat ik daaraan denk. Anderszijds vind ik dat ik niet echt een reden heb om zo geschokt te zijn; er zijn mensen die slecht nieuws hebben gekregen, heel slecht nieuws. Dus ik prijs mezelf gelukkig dat ik niet eens een schrammetje heb; maar die beelden zal ik nooit, never vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimevr aug 19, 2011 5:35 am

Ik heb er persoonlijk niks over gehoord *kijkt geen nieuws of wat dan ook* maar van wat ik wel heb gehoord *niet veel, alleen dit eigenlijk, en Facebook berichten van "ben ik even blij dat ik niet op Pukkelpop ben"* klinkt het echt vreselijk..

... Ik heb huisarrest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimeza aug 20, 2011 12:50 am

Ik. Verveel. Me. Dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimeza aug 20, 2011 5:32 am

Pfoeh ik hoop dat dit een dipje is waar MH wel uit komt :O .
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimeza aug 20, 2011 6:18 am

i hope zo to. miss een vakantie dip ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alecia

Alecia


Posts : 109
Naam : 'Guess

Profiel
Naam: Alecia Morgana le Fay
Partner: BECUZ YOUR LOVE, YOUR LOVE, YOUR LOVE IS MY DRUGGG!! x
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimeza aug 20, 2011 10:07 am

Jeuh, morgen meeting! Heb er zin in! Ik moet er wel fucking lang voor in de trein zitten, en omdat er werkzaamheden langs sommige sporen zijn, moeten we met de snelbus.. O_O! Naja goed, hoop dat 't goed komt.. want stiekem reis ik nooit met de trein, en nu moeten we op de heenweg 2 uur en 40 minuten in de trein zitten [ben met de Admin van het forum aka m'n beste vriendin daarheen] en op de terugweg heel vaag 3 uur en 20 minuten.. x.x
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimeza aug 20, 2011 12:16 pm

Pfoeee wat een dag vandaag. Ö Eerst werd ik vannacht uit m'n slaap gehouden door een grote hond die naast m'n tent stond te blaffen en te grommen, waardoor ik pas rond half 5 in slaap viel. Toen kregen we door het kleinzoontje van de buurman twee SUPER schattige kittens in de handen gedrukt. That awkward moment you can't speak Spanish very well :') We kregen die twee dus niet in de zin van "hier, houd maar even vast" oid, maar zo van "hier, alsjeblieft, cadeautje". Dus we zitten nu met twee +/- 3 weken oude, kittens die geen mama hebben. Maar wij willen helemaal geen kittens en het kan ook niet, want na deze twee weken zijn we weg en dan is er niemand en twee door mensen opgevoede kittens zijn compleet kansloos hier, met al die zwerfhonden. Maarja, ze zijn zo MEGA schattig, die kun je gewoon niet negeren. Ik bedoel, wie kan het nou over z'n hart verkrijgen om twee kittens aan hun lot over te laten, met de kennis dat ze vannacht verscheurd worden door een hond. =O En ze hadden zoooo'n honger. =( Dus ze hebben toch water en wat vis gekregen. En toen was het plan dat ik ze mee zou nemen in de tent waar ik in slaap, zodat ze niet gegrepen kunnen worden door honden. Maaaaarrr, daar was mijn grote hondenvriend weer. =D xD Hij stond me op te wachten bij de tent. Razz Sta je daar met twee miauwende kittens, voor een wilde en vooral hongerige hond die staat te grommen. :') Het was dus een enórme hond, formaatje Deense dog. xD Dus toen maar weer rechtsomkeert gemaakt naar het huis, een plekje gemaakt voor de kittens in de schuur en een bed voor mij. :') Eeennnnn nou ben ik moe. :')

MH moet echt weer actief wordennnn. Ö Maarja, iedereen roept het maar niemand gaat daadwerkelijk meer posten ofzo xd. Ik heb heel slim een post getypt op m'n iPhone gister, maar was even vergeten dat ik met m'n iPhone niet op internet kan, en ik heb geen zin om het op m'n iPod over te typen en te posten xD. Dusss, sorry Caro, ik post 'm pas 2 september. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimeza aug 20, 2011 11:49 pm

Ik help even de rpg site van mijn vriendinnetje te promoten <3

http://www.monicahigh.com/t1686-fiducia#40832
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 12:51 am

Mwaha, Esme is niets heuwr. En ik ga straks maar eens beginnen aan mijn post voor Daphne eindelijk. (a)
En, mag je die kittens houden van je ouders? Of moet ze je achterlaten als je weer vertrekt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 12:53 am

Ik hoop ook voor je dat je de kittens mag houden ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 1:43 am

Ik verveel me dood
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 1:55 am

Agutttt. Daar lig je dan, in de schaduw, met een kitten op je buik en een in je nek te slapen. I love you Ze zijn zooooo onwijs schattig, zwart wit en we denken dat het poesjes zijn. En ze zijn echt super speels, te lief. <3 En ze houden van slippers en tenen, dat zijn de enige twee dingen waar ze aan knagen. :')

@Caro: Jammer genoeg niet. Sad We zijn met 't vliegtuig en om ze te vervoeren moeten ze wat ouder zijn, hebben ze inentingen nodig en een paspoort. En dat vind ik echt heel jammer, want er is een hele grote kans dat ze alsnog doodgaan als wij weer weg zijn. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 2:30 am

Aww, das best wel rot. Kan je ze niet terugbengen naar de persoon die ze je gaf of gaat dat niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 2:36 am

Zou kunnen, maar hij heeft ook al een stuk of 10/11 katten. Razz
Pfff, ik ben naar binnen gevlucht, het is nou 39 graden in de schaduw en er staat ook nog eens geen wind. Ik ga even een siësta houden. =D

@Darren: Wanneer ga je bij Ayanna posten? =D (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 2:54 am

Phoeee dunno beetje in MH dip.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 3:53 am

ah wat kunnen mensen iritant zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 4:04 am

Sorry dat ik er zo vaak niet ben guys maar ben irl nogal druk, ook ha ik nog op vakantie van vrijdag tot 2 september, daarna begint het normale leven weer voor mij en ook voor veel à der leden ook weer. Ik zal dan weer beter mijn best doen de site op te fleuren, leden te trekken en te vernieuwen, ik heb toch nog maar 3 dagen werk in het begin , dus tijd zat Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 9:00 am

Ughe. Dinsdag weer school.. 3H2. Ben al de hele dag in de weer moet schoolspullen en boeken en boeken kaften. JKFDHK
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 9:19 am

Ik ga nu naar 3MBO *voelt zich oud*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 10:33 am

Ik ga naar 4Havo. =D Maar ik moet pas 7 september weer naar school. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 10:51 am

Ayanna schreef:
Ik ga naar 4Havo. =D Maar ik moet pas 7 september weer naar school. ^^

ikke ook willen. Ik moet de 29 al weer yeay (niet dus) al mag ik niet klagen morgen moet me broertje al voor het eerst naar ze nieuwe school
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 8:12 pm

Ik ga naar 1 mbo Zucht, ik niet willen. Ik naar legerschool willen (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitimezo aug 21, 2011 11:05 pm

Vince schreef:
Ik ga naar 1 mbo Zucht, ik niet willen. Ik naar legerschool willen (a)

Die mensen van beveiliging (Bij ons vooropleiding leger) zijn zo lollig het is dat ze nu op een andere locatie zitten maar eerst. Stonden ze midde op het schoolplein hun oefenigen te doen. standen ze in de gang strak en wel in pak ja sergant te roepen en wij lopen er heel vrolijk door van oke is goed (voornaam van leeraar)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 13 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 13 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: