Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+66
Devon
Skylar
Volpe
Kate
Mac
Jimmy
Crosby
Paige
Gavin
Jacky
Bradley
Christian
Lyron
Fiore
Caleb
Linda
Esther
Erin
Samanta
Niels
Stephanie
Tom
Joël
Ian
Clive
Yenna
Lailah
Tyler
Valeria
Aaron
Iris
Iana
Nick
Esmee
Liaena
Sarah
Mitchell
Dewin
Virginia
Ayse
Wyatt
Luna
Regina
Scarlett
Bibi
Chéla
Eloisa
Vince
Mike
Alice
Hyde
Emilie
Serena
Alecia
Bryte
Kenneth
Ayanna
Charlene
Isobel
Ruby
Darren
Sawyer
lia
Emmett
Danyal
Alain
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimedo sep 08, 2011 7:42 pm

Echt hoor, ik las het op een forum en dan krijg je allemaal van die reacties dat het heel eng was geweest en heel hard. :') Hij was 4,6 ofzo, dat valt echt heul erg mee xD.
Jaa, familie weekenden ken ik. :') Gelukkig kunnen wij tegenwoordg steeds net niet. ;p Maar dat is dan een familie weekend van moeders kant en dan versta ik alleen m'n opa en oma n m'n tante en oom, de rest is allemaal Drents en die praten zo plat dat ik er vrijwel niks van versta. :')

Woehoeee, vandaag geen school. =D Ga meedoen aan Dance4life ofzo. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimedo sep 08, 2011 8:37 pm

Alain schreef:
Ayse schreef:
Hahahah, heel Nederland in rep en roer over een aardbeving. :')

Geen baksteen gesneuveld xD

Als je deze in Japan had werd er een nationale feestdag georganiseerd en staan ze allemaal te springen en zingen ''We zingen en springen en we zijn zo blij, want er is geen enkele schade bij!'' xD

Ya, wij zijn aanstellers xD


EDIT:

Kom je in de hemel... Moet je naar al je familie -.-' Ooit een weekend met familie gehad? Is klote... Maar goed, je geeft iedereen wel netjes een hand... ''Hey opa, hey oma, hey oom die aan jonge kindjes zat.. Hoe kom jij nu in de hemel? ... Oja, klopt, je werkte voor de kerk!''

Nationale feestdag? xD
Tease, hoe verzin je het nu weer? We zingen en we springen en we zijn zo blij want er is geen enkele schade bij … Remix ^^

Over die hemel, dat denk ik ook :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 12:04 am

Hoi jongens.

Weten jullie nog wie ik ben 8DDD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 1:42 am

Ehhm.. ehhm.. ik dacht aan ehhm.. Jeanine? pirat
______

Aargh, vandaag had ik een nogal.. hoe noem je dat.. 50% dagje, was er aan de ene kant wel, aan de andere kant ook weer niet helemaal bij op school. Voel me nog steeds ziek enzo, dusja.. x.x

EN IK WIL POOOOOOSTT VAN DAPHNE BIJ X-MEEEENN! En jullie moeten ook gaan posten! o,O
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 1:50 am

Nope Marjolein x')

Geloof ook niet dat ik met jou een topic heeft gehad *denkt*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Liaena

Liaena


Posts : 38

Profiel
Naam: Liaena
Partner: ~
Vereniging: ~

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 3:00 am

Weet iemand de beste afmeting voor een onderschrift?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 5:34 am

Aw, damn ik was al aardig ver met me bericht voor X-Men maar ik had me laptop uit gezet omdat ik het niet trok zo lang te zitten en toen ben ik vergeten me bericht op te slaan Sad Nu moet ik over nieuw beginnen o.0 Nou ja eerst maar een kort topicje, moet zo toch eten xD
Sorry dat het zo lang duurt Didi (aa) Je gaat hem dit weekend sowieso krijgen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 6:29 am

Virginia schreef:
Ehhm.. ehhm.. ik dacht aan ehhm.. Jeanine? pirat
______

Aargh, vandaag had ik een nogal.. hoe noem je dat.. 50% dagje, was er aan de ene kant wel, aan de andere kant ook weer niet helemaal bij op school. Voel me nog steeds ziek enzo, dusja.. x.x

EN IK WIL POOOOOOSTT VAN DAPHNE BIJ X-MEEEENN! En jullie moeten ook gaan posten! o,O
Goed uitzieken!!! Ik heb ook zo'n periode gehad, en omdat ik iedere keer toch doorging met alles was ik daarna van de herfstvakantie tot de kerstvakantie ziek. Geloof me, das echt niet fijn. Daardoor ging ik ook bijna niet over, omdat ik hartstikke ziek mijn toetsen gemaakt heb en daardoor allemaal slechte cijfers had..
Haha en ik wil post van Camee, want ik heb met die aap bijna al mijn topics en omdat zij niet meer post heb ik niks te posten. :')

OMG OMG OMG OMG OMG IK HEB VANDAAG JAN KOOIJMAN GEZIEN <3 *kwijl* En ik ging tegen hem praten. 8D "Mogen we met je op de foto?" "Nee sorry, ik moet nu weer verder, straks misschien!" "Ah jammer, echt niet even snel?" "*zucht* Nee, echt niet." "Een knuffel dan? *bigsmile*" "*grinnik* straks misschien*" WAT HEB IK DAAR NOU AAN. Nouja, en daarna gingen we met iedereen van de organisatie van dance4life op de foto en daarna vragen of we met Jan op de foto mochten. =D OMG bijna al die jongens van die organisatie waren super leuk O.O En ik heb het nummer van de dj (die overigens ook súper schattig was), want ik vroeg zijn nummer en toen kreeg ik z'n kaartje. Cool OMG en toen hadden we een workshop en toen zei zo'n jongen van school zo tegen mij en een vriendin; kijk eens achter jullie, Jan Kooijman. Dus wij echt zo; haha grapjas, tuurlijk niet. En wij draaien ons om.. STOND IE ER WEL. OP NOG GEEN 2 METER AFSTAND Surprised En toen gingen wij gillen en waren we afgeleid en ging hij lachen en wij smelten en oef. <3 Haha ik heb echt al die mensen gestalkt daar om met Jan op de foto te kunnen. 8D Het is jammergenoeg niet gelukt, omdat zo'n bitch ons niet zijn kleedkamer in wilde smokkelen. Sad

EDIT: Oh en heb ook The Partysquad gezien (was niet gepland, last minute geregeld) en Barry Paf. 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 6:54 am

Hmpf, ik was vandaag naar school gegaan, maar het heeft m'n ziekheid er niet echt beter op gemaakt ofzo. Lig nu inmiddels alweer drie uur in bed, HP and the orde of the Phoenix uitgelezen. Best vreemd -heb eerst alle films gezien- dat het boek vaak anders is -en uitgebreider of course- dan de film. Vooral dat vage stuk dat er een gouden heksenbeeld van de fontein, van het Ministerie van Toverkunst, tot leven komt en ineens bovenop mìjn Bella ligt! O,o

En eigenlijk vind ik het helemaal niet erg om nu all day in bed te liggen, sterker nog; dat wil ik juist, omdat ik me verrot voel. Terwijl ik vroeger -toen ik nepziek thuis bleef, toen ik nog op de OSB zat- maar hooguit twee uurtjes in bed bleef liggen, omdat ik niet in slaap kon komen en niets te doen had.

Ooh en omgggg!! @Esmèe, ik heb nare herinneringen -wou bijna ervaringen typen- aan Barry Paf! #radio538 He, Maaike! X.X

IN IEDER GEVAL: HOOP IK DAT IK MAANDAG WEER BETER BEN, VOOR... YOUKNOWWHO! -Okay, dat klinkt best verkeerd als je net HP heb liggen lezen! O,o- xD!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 7:18 am

Phaha, mijn kat flipt xD Ze heeft soms van die aanvallen dat ze als gek rondjes gaat rennen en overal opspringt en in gaat bijten Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 7:20 am

Haha ik ging net mijn kat vlees geven en toen ging ik hem plagen en heel lang rondjes laten lopen, zegmaar alsof hij achter z'n staart aan gaat, maar dan met een bakje vlees. Heb echt helemaal dubbel gelegen. :Z Maf beest. I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Fiore

Fiore


Posts : 37
Naam : Renske AKA Rex. Jaja.

Profiel
Naam: Fiore Nysell
Partner: Lolwut?
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 7:48 am

Eloisa schreef:
Phaha, mijn kat flipt xD Ze heeft soms van die aanvallen dat ze als gek rondjes gaat rennen en overal opspringt en in gaat bijten Laughing

Ik heb zo'n hond die dat doet. Die rent dan vijf minuten als een gek door het huis. Rennen, springen... alleen weegt in 45 kilo, dus dan hebben we dat niet zo heel graag. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 7:51 am

Hmpf, nog handiger dat mn pa net eerst poeslief deed en vroeg of ie nog wat voor me kon doen, dus ik vragen oftie Halfblood Prince voor me wil pakken. Dus ik zeggen tegen hem -nadat ie dat eindelijk wou doen na een minuut treuzelen- waar die boeken liggen, en ging ie dus een verdieping lager, waar ze dus niet meer lagen. Dus mn pa kwam al twee keer zo geïrriteerd naar boven gestampt en zag toen dat de collectie HP-boeken gewoon in een boekenkast op mijn overloop stonden. Maarja, weet ik veel dat ma die boeken verplaatst had. Dus moest mn pa weer naar beneden om dat boek weer op te halen, je kent het wel. En nu voel ik me nòg kutter, dus..

En elke keer als ik praat, klink ik als The Nanny, dat wijf uit die serie.. of het heet nu Live with Fran ofzoiets? Naja goed, irriteer me er dood aan. Ik haaaaaaaat ziekzijn! X.x
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 10:10 am

Woeehoeh ik ga morgen naar Appelpop =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiore

Fiore


Posts : 37
Naam : Renske AKA Rex. Jaja.

Profiel
Naam: Fiore Nysell
Partner: Lolwut?
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 10:14 am

Woeehoeh dat wou ik ook doen =D maar dat gaat niet door want ik heb al afgesproken met iemand om bij de 80 rond te hangen D=

(dat is iets van 80 kilometer lopen bij ons in de buurt in de nacht, en dan mét drank. Ik loop niet de 80, overigens, maar ik ga bij een vuurkorf zitten om de rest voorbij te zien lopen en zelf vrolijk te doen. Ook superleuk, natuurlijk 8D)
Ach, ik wens je héél veel plezier bij Appelpop. En zing hard mee voor me, dan ben ik blij. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 10:24 am

Hahaha ga ik zeker doen! Very Happy Er komen een boel best wel awesome bands, jammer genoeg mis ik the Golden Earring (die vanavond waren) maar ik hoop dat morgen het goed maakt Very Happy
... en ik hoop dat het weer een beetje goed blijft xD Het schijnt te gaan regenen en onweren tegen het einde van de avond..? Ö

Maar haha, 80 kilometer lopen is overdreven hoop ik? xD Wel gezellig, gewoon chillen met vrienden enzo Very Happy Vuurkorfen geven altijd nét dat beetje sfeer ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiore

Fiore


Posts : 37
Naam : Renske AKA Rex. Jaja.

Profiel
Naam: Fiore Nysell
Partner: Lolwut?
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 11:17 am

Nope, 80 is niet overdreven. Ze lopen het echt. Ze, want die 80 is precies de reden waarom ik niet meeloop. De meeste mensen lopen ook niet écht 80, maar haken halverwege in, lopen een beetje en stoppen halverwege. Zoiets. Het is iets wat nou eenmaal gehouden wordt, maar er zijn maar weinige mensen die er écht aan meedoen. Alleen de fanatiekelingen. Maar dat zijn ook de enige die niet bij ons zullen komen beurten bij onze vuurkorf. De rest zal waarschijnlijk zo vrolijk en feestend zijn dat ze bij ons komen babbelen. ;p Dan zetten wij wat muziek op, en dan houden wij ondertussen een feestje op de stoep. Zoals elk jaar. 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 9:27 pm

Eeerrmmm.. hoeveel 'Pop's bestaan er wel niet? O_O! Ik kende alleen P!nkpop en tegenwoordig bestaat er nu ineens van alles, Pukkelpop -waar ik overigens nog nooit van gehoord had- en Appelpop -hetzelfde-. Bestaat er ook Plantenpop ofzo? Peerpop? o,O

En omg, met trillende handen typen is ook niet echt een optie.. x.x Zit nu voor het eerst sinds.. dagen ofzo weer achter de computer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimevr sep 09, 2011 10:51 pm

De eerste editie van Pukkelpop was in 1985, dus die is er niet 'ineens' xD Het kwam dit jaar alleen veel in het nieuws vanwege die storm. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimeza sep 10, 2011 12:55 am

En de eerste editie van Appelpop was in 1992, dus die is er ook al even xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimeza sep 10, 2011 1:07 am

Je hebt ook nog puddingpop Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimeza sep 10, 2011 1:54 am

Ik had net een raketijsje <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimeza sep 10, 2011 2:01 am

Ik begon net te huilen bij When you're gone van Avril Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimeza sep 10, 2011 2:03 am

Dadelijk tot 2 uur vanacht werken
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitimeza sep 10, 2011 2:18 am

Christian schreef:
Ik begon net te huilen bij When you're gone van Avril Surprised
Dat klinkt als een echte Chris op dit moment! Surprised
Vince schreef:
Dadelijk tot 2 uur vanacht werken
Dat klinkt als een echte Vince van de.. zomervakantie? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 26 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 26 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: