Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+51
lia
Nate
Scarlett
Eloisa
Vince
Chéla
Nick
Jazlyn
Romeo
Klydie
Alain
Joey
Sophia
Hyde
Ceveriche
Christian
Emilie
Regina
Serena
Iana
Mitchell
Maja
Jay
Gavin
Luna
Eline
Sarah
Brandi
Chacira
Ayanna
Stephanie
Iris
Malin
Mike
Esther
Darren
Ayse
Tyler
Alice
Zion
Charlene
Kenneth
Sawyer
Samanta
Esmee
Zoey
Isobel
Lyron
Tom
Brooklyn
Ian
55 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 10, 2011 8:40 am

Samanta schreef:
Tom schreef:
Right, van mij komen er geen posts meer tot dat ik terug ben van vakantie. Op 18 Juli dus :'3
Waar ga je heen?

België (: De Haan :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Samanta

Samanta


Posts : 199

Profiel
Naam: Samanta McWoud.
Partner: Tom, you've stolen my heart ♥
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 10, 2011 9:09 am

Tom schreef:
Samanta schreef:
Tom schreef:
Right, van mij komen er geen posts meer tot dat ik terug ben van vakantie. Op 18 Juli dus :'3
Waar ga je heen?

België (: De Haan :'3
Oke veel plezier al vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 10, 2011 9:44 am

Ayse schreef:
Mijn opa en oma hebben echt geld teveel ofzo.. Ik krijg 50,- voor m'n rapport, 50,- voor de vakantie en 100,- voor mijn verjaardag. =O

Omg, echt he! Dat doet mijn oma ook continue! Wel leuk, maar dat doet ze serieus ook bij haar andere 4 kleinkinderen, en dan begin ik toch echt te twijfelen of ze stiekem geen miljardair is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 10, 2011 10:05 am

Hahah ik vind het wel leuk inderdaad. =D Ik krijg ook standaard 25,- ofzo per maand, maar van die rekening mag ik pas gebruik maken als ik 18 ben. xD

Waaaar is iedereen vandaag? =O
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 10, 2011 10:18 am

Buiten of druk met vrienden? (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 10, 2011 11:22 am

Hmm.. morgen weer vroeg op, geen zin in, voor Horizon College. Klote beroepentest, it sucks. Er kan wel van alles uitkomen, maar ik wil verdomme een baan in de Zorg, met verstandelijke beperkten. Naja, ik zie wel hoe het gaat, maar ze wimpelen me niet zomaar af!
Okay, nu goede dingen: Heb vandaag voor DH (Die Hard) photoshop dingetjes afgemaakt, morgen kijken hoe het gaat met die codes... En dan staat het er binnenkort, bij het gewone Die Hard topic (openbaar voor iedereen).
En ik ben nu slapen! (:

~Truste and sweet dreams! «33 ♥

PS. Woei, een nieuw persoontje voor Esther, Virginia, Jeremy en wss ook voor Alecia gevonden! Joepie! :la:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zion

Zion


Posts : 69

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 10, 2011 8:53 pm

En ton stond mijn vakantie volgepland met meetings o____o Ik heb een meeting Den Haag, meeting Rijswijk, meeting Rotterdam.. ;___; DJKFFHKKSF. Maar het wordt wel awesome denk ik. Misschien dat ik Naomi meeneem naar Den Haag, want dat is dichterbij. Maar kweenie, moet d'r PBen. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 1:39 am

Net thuis, maar ga over 20 minuten weg naar het strand, dus uhmm kan weer niet posten Sad .
Voel me topicverwaarlozer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 7:06 am

TUTU HEEFT KRITIEK OP MIJN MUZIEKKEUZE Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Posts : 439
Naam : Daphne

Profiel
Naam: Mike Prado
Partner: Iris, when I look at you I'm shore oure love is worth fighting for ღ
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 7:20 am

Jeeh, ik ga nog shoppen voor ik op vakantie ga Very Happy Ga woensdag met een vriendin naar Utrecht, en donderdag ga ik op vakantie XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 8:22 pm

Ik heb mijn propedeuse gehaald Very Happy ik ben blij, ik ben blij Very Happy *doet dansje*
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 9:37 pm

Zion schreef:
En ton stond mijn vakantie volgepland met meetings o____o Ik heb een meeting Den Haag, meeting Rijswijk, meeting Rotterdam.. ;___; DJKFFHKKSF. Maar het wordt wel awesome denk ik. Misschien dat ik Naomi meeneem naar Den Haag, want dat is dichterbij. Maar kweenie, moet d'r PBen. xD

haha, nou ja wie weet ;'D Maar volgens mij had je het ook nog over een andere meeting gehad ergens in.. oktober ofzo? God, ik weet het niet eens meer xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 10:01 pm

Iris schreef:
Zion schreef:
En ton stond mijn vakantie volgepland met meetings o____o Ik heb een meeting Den Haag, meeting Rijswijk, meeting Rotterdam.. ;___; DJKFFHKKSF. Maar het wordt wel awesome denk ik. Misschien dat ik Naomi meeneem naar Den Haag, want dat is dichterbij. Maar kweenie, moet d'r PBen. xD

haha, nou ja wie weet ;'D Maar volgens mij had je het ook nog over een andere meeting gehad ergens in.. oktober ofzo? God, ik weet het niet eens meer xD

Gosh ik weet het ook niet allemaal hoor XD 1 oktober denk ik, maar dat is die van Rotterdam. En ik denk dat Den Haag beter bereikbaar is voor je en zo. .3.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 10:04 pm

Sawyer schreef:
Iris schreef:
Zion schreef:
En ton stond mijn vakantie volgepland met meetings o____o Ik heb een meeting Den Haag, meeting Rijswijk, meeting Rotterdam.. ;___; DJKFFHKKSF. Maar het wordt wel awesome denk ik. Misschien dat ik Naomi meeneem naar Den Haag, want dat is dichterbij. Maar kweenie, moet d'r PBen. xD

haha, nou ja wie weet ;'D Maar volgens mij had je het ook nog over een andere meeting gehad ergens in.. oktober ofzo? God, ik weet het niet eens meer xD

Gosh ik weet het ook niet allemaal hoor XD 1 oktober denk ik, maar dat is die van Rotterdam. En ik denk dat Den Haag beter bereikbaar is voor je en zo. .3.

Yep, da's waar. Nou ja, ik zie wel dan :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 10:07 pm

Ty schreef:
Voel me topicverwaarlozer..

Welkom bij de club! =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 10:12 pm

Charlene schreef:
Ty schreef:
Voel me topicverwaarlozer..

Welkom bij de club! =3
Ik join ook! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 10:16 pm

Ik heb afgelopen zondag samen met mijn lief een haas gevild :3
Ik heb zijn kop er uit eindelijk af gehakt, omdat Rowan mis sloeg en zo zijn kop, oog en hersenen kapot sloeg xD
Dus ik heb zijn nek maar door gehakt Laughing En ik heb hem gecastreerd. Het bleek een mannetje te zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 11:41 pm

Ayse schreef:
Charlene schreef:
Ty schreef:
Voel me topicverwaarlozer..

Welkom bij de club! =3
Ik join ook! =D

Ik ga er ook bij! Pfoeh.. het begint al aardig vol te raken in ons clubhuis.. Hungry
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 11:46 pm

Gezellig. pirat

Grom. Ik haat mijn mentrix echt. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 11:56 pm

Nah, gezellig zeg al die andere verwaarlozers Razz


@Ess, wah, hoezo dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimema jul 11, 2011 11:59 pm

@Kameel: Nouuu ze belde me vanochtend om te vertellen dat ik over ben, maar het klonk echt alsof ze me met tegenzin belde ofzo. "Nou, Esmée, je bent over." En niet eens iets van goed van je ofzo dat je zo hard hebt gewerkt en bladiebla. Bluh. D=<

Okéee, ik ga maar eens een poging wagen tot posten bij Charlene/Stephanie. En vanmiddag eindelijk weer paardrijdeeeeen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimedi jul 12, 2011 12:13 am

@ Stephanie: ja toch! xD Nee maar ik ben echt heel erg.. Laughing

@ Ayse: Dat is inderdaad echt een matige reactie van dat mens o_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimedi jul 12, 2011 12:30 am

@Esmmmmm. ah das echt wel minder, maar beter dat je over was , anders had je zo'n triomfantelijk praatje gekregen waarschijnlijk ^^ . Gefelicteerd trouwens met overgaan Very Happy

@Lyron, jups ik ook, ik heb op al mijn accounts nog topics die gedaan moeten worden. Ik ga écht écht proberen ze vandaag te doen... O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimedi jul 12, 2011 12:48 am

@ Stephanie: Ik gelukkig niet allemaal Very Happy. Ik maar op.. 4 maar geloof ik. Maar dan heb ik ook nog Ws..

Weetje wat mij wel geinig lijkt xd..
Dat ik hoe Lyron is op zo'n 'fictief feestje' als een soort van wit doek laat xd.. Dat ik zeg dat hij het leuk vond maar dat hij zich niet meer goed herinnerd wat hij allemaal had gedaan, en dat jullie dan gaan 'schilderen'. Dat Stephanie naar hem toe komt met het nieuws dat hij met haar is geweest, dat Charlene naar hem toe komt met zijn shirt die hij naar haar had gegooid tijdens de striptease. En dat Ty naar hem toe komt met de vraag waarom hij in gódsnaam zijn ketting in zijn drinken had gegooid xd.. En dat ik dat Lyron allemaal recht moet zetten/dat ik er op moet reageren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitimedi jul 12, 2011 12:53 am

Stephanie schreef:
@Esmmmmm. ah das echt wel minder, maar beter dat je over was , anders had je zo'n triomfantelijk praatje gekregen waarschijnlijk ^^ . Gefelicteerd trouwens met overgaan Very Happy
Ghehe, ja, dat denk ik ook. :') Gelukkig was m'n andere mentrix wel blij, maar die dacht destijds ook dat ik gewoon over zou gaan. 8D Dankuuu! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 4 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: