Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+51
lia
Nate
Scarlett
Eloisa
Vince
Chéla
Nick
Jazlyn
Romeo
Klydie
Alain
Joey
Sophia
Hyde
Ceveriche
Christian
Emilie
Regina
Serena
Iana
Mitchell
Maja
Jay
Gavin
Luna
Eline
Sarah
Brandi
Chacira
Ayanna
Stephanie
Iris
Malin
Mike
Esther
Darren
Ayse
Tyler
Alice
Zion
Charlene
Kenneth
Sawyer
Samanta
Esmee
Zoey
Isobel
Lyron
Tom
Brooklyn
Ian
55 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 9:31 am

Darren schreef:
Zin om te posten :3

Ik ga nu bij jou posten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 10:32 am

Iana schreef:
Darren schreef:
Zin om te posten :3

Ik ga nu bij jou posten Very Happy

Ik ga nu slapen, antwoord zo snel mogelijk >D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 10:39 am

Yayy iedereen post zo lekker snel terug Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 10:43 am

InspiBoost. GUILTY. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 10:48 am

Oké, Camee is even weg, ga ik nu snel posten. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 10:54 am

Wilt posten maar heeft geen topics open waar ik inspi in heb. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Eline

Eline


Posts : 36

Profiel
Naam: Samantha Eline Mc Welda
Partner: NO!
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 11:16 am

Welke foto vinden jullie het leukst als ava?
die ik nu heb, of die op mijn profiel foto?
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 11:57 am

Hmpf. Ik lig nu alweer twee uur in bed, op mobiel te kloten. Last van slapeloosheid, echt irritant. Komt omdat m'n kamer kaal is door verbouwing, en nu dus m'n oude vertrouwde kamertje dus niet meer is.
En stom dat ik net m'n mobiel heb opgeladen, maar hij nu alweer voor de helft leeg is! -.-'
Nouja ik doe dan ook best veel tegelijkertijd. Epica luisteren, hier posten, Hotmail daar posten, MSN'en, Facebook en Hyves.. ja, ik geef m'n mobiel gelijk. En damn, ik krijg last van mijn armen en handen van het typen op dit ding, hatelijk. Nouja.. voor iedereen die al slaapt of nog gaat slapen:

~Truste and sweet dreams! <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 12:13 pm

Ik wilde nog posten maar nu geen zin meer.. Maar vriendin had me ff nodig..

Trustee y'all <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 119

Profiel
Naam: Gavin DeGraw
Partner: /
Vereniging: /

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:59 pm

Gisteren the social network gekeken. Mijn pa en ik dachten dat het een film was die ging over de gevolgen van Facebook. Bleek het over de oprichting te gaan... Saai! En dan hebben we die film ook nog eens voor iets over de tien euro... Dat hebben wij weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 9:32 pm

Ik heb gister Don Juan DeMarco gekeken <3 Geweldige film, echt geweldig I love you
<S>Ondanks de kud kwaliteit die ik had, maar ach xD</S>
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 9:37 pm

Wááh. Ik zit net gewoon wat op een gewone site rond te kijken en opeens stond er zo'n advertentie:

"800.000 mannen in Nederlands hebben een erectie-stoornis. Verzin geen smoesjes meer, voor meer informatie www.huppeldepup.nl"

xD xD xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 10:00 pm

En toen gingen we morgen al naar huis o.0 Eerder dan gepland, naar me vader heeft geen zin meer en krijgt ook allemaal werk binnen dus we hebben weinig keus... Maar aan naar huis gaan zitten ook leuke dingen, natuurlijk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 10:07 pm

#@@*(#^( Wil ik net een account aanmaken met de naam Avery, is 'ie al in gebruik door iemand die 0 posts op het account heeft en een halfjaar niet online is gekomen. Snik. T_T

En nu moet ik dus een nieuwe naam bedenken wat ik niet leuk vind. Nogmaals T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceveriche

Ceveriche


Posts : 61

Profiel
Naam: ceveriche
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 10:11 pm

Hey Alice ik zocht net een plaatje en ik kwam die van jou ook tegen Razz

X3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 10:16 pm

Hmmn, ik ga maar eens met Hyde posten bij Kenneth en Charlene. Als dat me lukt.. Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimezo jul 24, 2011 11:38 pm

Darren schreef:
Iana schreef:
Darren schreef:
Zin om te posten :3

Ik ga nu bij jou posten Very Happy

Ik ga nu slapen, antwoord zo snel mogelijk >D

Ik had gisteren gepost ^^ Inspiratiebom .. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimema jul 25, 2011 12:18 am

Babbelbox - Pagina 22 1340147110_5_nLOb
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimema jul 25, 2011 12:27 am

Regina schreef:
#@@*(#^( Wil ik net een account aanmaken met de naam Avery, is 'ie al in gebruik door iemand die 0 posts op het account heeft en een halfjaar niet online is gekomen. Snik. T_T

En nu moet ik dus een nieuwe naam bedenken wat ik niet leuk vind. Nogmaals T_T

Is dat toevallig op Ws? *grijnst*
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimema jul 25, 2011 12:45 am

Serena schreef:
Regina schreef:
#@@*(#^( Wil ik net een account aanmaken met de naam Avery, is 'ie al in gebruik door iemand die 0 posts op het account heeft en een halfjaar niet online is gekomen. Snik. T_T

En nu moet ik dus een nieuwe naam bedenken wat ik niet leuk vind. Nogmaals T_T

Is dat toevallig op Ws? *grijnst*

ECHT? O.O
Noeesss ...
Jeanine: ja, op WS
Sammy: welke naam ga je nu nemen? Ik had zulke leuke plaatjes naar haar gestuurd ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimema jul 25, 2011 12:49 am

Hmm. That'll be me (aa')
Avery zou mijn tweede account worden, na Accalia xd.. Maar er was iets fout gegaan tijdens de registratie (kreeg nooit een bevestigingsmail Surprised) dus toen had ik Sable maar aangemaakt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimema jul 25, 2011 12:50 am

Serena schreef:
Hmm. That'll be me (aa')
Avery zou mijn tweede account worden, na Accalia xd.. Maar er was iets fout gegaan tijdens de registratie (kreeg nooit een bevestigingsmail Surprised) dus toen had ik Sable maar aangemaakt Very Happy

Ghahahaa XD
En kan Sammy dat account Avery nu niet houden? Of zou jij dat irritant vinden? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimema jul 25, 2011 1:01 am

Zou best kunnen, heb alleen geen idee hoe (:
Want hij is nooit geactiveerd, geloof ik. Ze kan aan Sharon vragen of ze Avery wilt verwijderen maar dat kan ook wel weer even duren, en ik zou het er -persoonlijk- niet voor over hebben Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimema jul 25, 2011 1:05 am

Serena schreef:
Zou best kunnen, heb alleen geen idee hoe (:
Want hij is nooit geactiveerd, geloof ik. Ze kan aan Sharon vragen of ze Avery wilt verwijderen maar dat kan ook wel weer even duren, en ik zou het er -persoonlijk- niet voor over hebben Surprised

Het geen is dat Avery wel degelijk geactiveerd is, want Sammy heeft haar karakterkaart kunnen invullen en pb's versturen .. ? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitimema jul 25, 2011 1:08 am

Oh, ik zie net dat ie al in gebruik is. Door Sammy (: Aha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 22 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 22 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: