Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Chester en Luna

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Luna

Luna


Posts : 57
Naam : lalalalalallala;')

Profiel
Naam: Lunette George
Partner: My pain and all the trouble caused, No matter how long. I believe that there's hope♪
Vereniging: -

Kamer van Chester en Luna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chester en Luna   Kamer van Chester en Luna - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 06, 2011 8:54 am

[Shocked]

"Toen jij eten aan het halen was besloten we een spelletje - voor de lol uiteraard - te gaan spelen en Chester had doen durven of de waarheid in zijn mobiel staan. Toen gingen we dat maar doen en hadden we eerst gewoon allemaal vragen enzo en toen kreeg hij opeens van 'zoen met één van je medespelers' en eerst wou hij dat niet doen maar toen zei ik dat ik gewonnen had en hij een loser was en toen kon hij niet tegen zijn verlies begreep ik en.. Tsja.. Vandaar." Luna hoorde het verhaal van Regina aan en het enige wat ze kon doen was fronzen. Wat moest ze nu nog geloven? Wat viel te geloven? Een zucht schoof van haar lippen, terwijl ze met twee vingers een bruine lok haar vastpakte en hem in een luchtige beweging naar achter gooide. "Maar wilde jij het wel dan?" begon ze, waarnaar ze een nep grinnik liet horen. "Vind het best grappig dat dit nu net gebeurd nadat ik jou zonet wat in vertrouwen heb verteld. En eerlijk gezegd denk ik dat dit ook wel het laatste is dat ik in vertrouwen tegen jou zeg." vervolgde ze en haar blik was enkel gevuld met woede, al wist ze dat ze dat niet lang vol zou houden. Niet alleen om Regina haar nicht was en dus familie, maar ook omdat het één van haar beste vriendinnen was.
Nogmaals zuchtte ze en pakte een pakje sigaretten van het kastje en een aansteker, waarnaar ze naar een hoek van de kamer liep en er één opstak. Ze had nu even schijt aan het feit dat je hier eigenlijk niet mocht roken. Er waren nu wel meer dingen waar ze op dit moment schijt aan had. Zoals het feit dat Chester nog altijd naast haar en Regina stond terwijl ze hardop gezegd had tegen Regina dat ze iets in vertrouwen tegen haar had gezegd. Het was voor hem nu wel duidelijk dat dit alles gebeurd was doordat zij iets tegen Regina had verteld. Ach, wat maakte het eigenlijk ook uit..
Kleine rookwolkjes verschenen in de lucht toen ze na een trekje van haar sigaret de rook uit had geblazen. Zwijgend keek ze ernaar en ze besloot om nu maar even niks te zeggen. Nu was het weer Regina's beurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Chester en Luna
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: