Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Facebook generation

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 19, 2011 1:16 am

"Ehm, ik had het over gezellig maken hoor, niet over vunzige dingen. Maar als je dat wilt doen, mij goed hoor."
Toen hij de kus verbrak kwamen de woorden pas echt in haar hoofd en ze schoot naar achteren, tegen haar hoofdkussen aan. "Nou, als het daar niet over ging.. Dan maken we het wel gezellig." ze trok een kleine grijns en stond op van het bed, alsof ze net niet bezig waren geweest. Ze liep naar haar kast en trok deze open, waarna ze er een jasje aan en deed haar handen in haar zakken waarna ze hem aankeek. Vreemd genoeg voelde het toch alsof hij langzaam van haar wegglipte. Ze had moeten weten dat ze niet goed genoeg was. "Gezellig wou je toch? Waar wil je heen?" ze glimlachte breeduit en liep naar hem toe, liet haar handen uit haar zakken vallen en pakte de zijne vast. Ze drukte een korte kus tegen zijn lippen en liet haar voorhoofd tegen zijn voorhoofd vallen, waarna haar neus ook de zijne aanraakte. Na enkele seconden trok ze hem omhoog en speelde wat met zijn handen, tot hij had besloten waar ze heen zouden gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 19, 2011 2:28 am

Kenneth keek haar met een frons aan toen ze naar achteren schoot. Hij had toch niets fouts gedaan? Kenneth kwam mee recht met haar maar bleef nog even op de rand van het bed zitten waarna hij kort zijn vingers even kraakte. Waar hij heen wilde? Geen idee, zolang hij maar even bij haar was. Kenneth's handen werden vastgenomen door de haren waardoor hij even grijnsde en al snel de kus op zijn lippen ontving. Kort sloot hij zijn ogen toen ze haar voorhoofd tegen het zijne plaatste. 'Wel, euhm. Geen idee eigenlijk, kies jij maar.' Sprak hij met een glimlachje tegen haar waarna hij haar een zachte kus op haar wang gaf en afwachtend in haar ogen keek. Nee, hijzelf had geen idee naar waar ze zouden moeten heen gaan, maar dat was deels omdat hij vandaag van plan was om binnen te blijven, hij had zelfs niet gepland dat hij naar haar toe zou komen, omdat hij ergens had gedacht dat ze dat misschien niet wou na wat ze gehoord had over Charlene en hem op de pier. Maar goed, daar zou hij nu maar niet aan gaan denken, nu was het even tijd voor hun tweetjes. Want dat hadden ze de laatste tijd niet meer meegemaakt, en dat vond hij jammer. Maar langs de ene kant had het ook duidelijkheid geschept over hun relatie bij hem. Al wist hij even goed dat beiden druk waren, maar Sawyer wist zelf ook dat hij meteen naar haar toe zou komen als ze hem nodig had of wat dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 19, 2011 7:58 am

"Waarom denk je dat ik dat zo goed weet?" sprak ze met een kleine grijns. Ze stak haar handen uit haar mouwen, die er een beetje in verstopt waren geraakt. Ze hoorde het getril van haar mobiel en liep erop af, waarna ze het ding vastpakte. Weer Jelle. Ze las het smsje vluchtig door en knikte even zachtjes in zichzelf, beet even op haar nagel en begon toen wat terug te tikken. Uiteindelijk klikte ze op verzenden en deed haar mobiel in haar zak, voor het geval hij nog terug zou smsen. Waarschijnlijk niet, maar ja.
"Het is niet dat ik het erg vind om thuis te zijn hoor," begon ze haar verhaal toen twijfelend, "maar ik wil niet dat je denkt dat ik saai ben, of zo." Al had ze ook niet echt zin om elkaar vurig te gaan zoenen. Ze wou niet dat het zo makkelijk was voor hem, dat hij dacht dat ze zo maar even alles kon vergeten wat ze had gehoord.. Uiteindelijk bleek het toch deels waar te zijn? Maar daar had ze het niet meer over, ze wou er niet eens meer over nadenken. Maar ze begon steeds meer aan het idee te wennen dat hij er niet meer wou zijn, ook al wou ze dat helemaal niet. Ze keek op de klok, ongeveer twaalf uur. "We kunnen naar het strand of zo?" Goh.
Ze keek hem even aan en grinnikte. "Ik ben niet in zo'n super originele bui vandaag blijkbaar, sorry daarvoor," sprak ze met een brede grijns rond haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation - Pagina 2 Icon_minitimema jun 20, 2011 1:32 am

Kenneth keek haar met een grijnsje aan. Het strand, het was misschien wel een leuk idee. Maar dan moest hij zich nog eerst gaan omkleden en daar had hij geen zin in, en hij zou niet in deze kleren naar het strand gaan. Dat vond hij een beetje stom staan. De jongen nam haar hand vast en streek er zachtjes met zijn duim over. 'Jij saai? In nog geen honderd jaar.' Sprak hij met een glimlach tegen haar. Zachtjes drukte hij een kus op haar voorhoofd en dacht even na. Iets wat ze binnen konden doen, zonder dat er ook maar sprake was van die vunzige dingen? Wel, misschien konden ze een filmpje kijken op haar kamer of op de zijne hing er van af wat voor soort film ze wilden kijken. 'Wel, ik heb nu wel een ideetje. Maar dan blijven we wel in de kamers. Misschien kunnen we een film kijken gewoon. Ik zie me niet in deze kleren over het strand lopen eigenlijk, dat zou gek staan. Niet?' Kenneth keek haar met een grijnsje aan waarna hij haar handen losliet en naar de raam toe liep, denderend weer was het nu ook weer niet om naar het strand te gaan. De jongen leunde tegen de muur aan en keek haar afwachtend aan. Even haalde hij een hand door zijn haren en wreef daarna kort over zijn wang. Zijn baard kwam heel zachtjes door. Hm, het werd weer eens tijd om zich te gaan scheren. Ach, vanavond zou hij dat wel gaan doen als hij het niet vergat. Wat waarschijnlijk wel het geval zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation - Pagina 2 Icon_minitimema jun 20, 2011 1:55 am

"Jij saai? In nog geen honderd jaar." Sawyer glimlachte even kort naar de jongen en ging met een hand door haar haren. Ze voelde hoe haar duim over haar hand streek en ze drukte even kort in zijn hand. Het was pijnlijk dat hij zo met Charlene omging en ze voelde zich ook wel werkelijk bedreigd, want ze had het idee dat het langer door kon gaan tussen hun. Maar het deed er niet toe, hij zei dat ze gewoon een vriendin was. Pas toen geloofde ze hem ook echt.
"In vergelijking tot jou, is alles en iedereen saai." sprak ze zoetjes en keek even naar beneden. Ze keek even naar buiten en merkte dat het wat grauw was buiten. Misschien toch niet echt ideaal weer om naar het strand te gaan? Maar wie zei dat ze moesten zwemmen en zonnen? Misschien gingen ze wel gewoon over het strand lopen. Ze twijfelde daaraan.
"Naja, het is best wel grauw.. Misschien toch maar niet?" Kenneth had al gauw een idee, zei hij. Hij vertelde dat ze dan wel in de kamers bleven en ze knikte even kort, dat vond ze niet eens zo erg. Hij zei dat ze dan misschien een film konden kijken en dat hij niet zo over het strand moest gaan lopen. Ze grinnikte even kort en knikte toen uiteindelijk toch.
"Dat zou gek staan, niet?"
"Ja, ja," zei ze lachend en drukte even een korte kus op zijn lippen, "welke film had je in gedachten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation - Pagina 2 Icon_minitimema jun 20, 2011 3:18 am

Hm, alles en iedereen? Dat betwijfelde hij ten zeerste maar goed. Het meisje leek al snel te twijfelen over haar beslissing om naar het strand te gaan. Het was te grauw buiten om er echt vertrouwen in te hebben, dus ze ging mee in zijn voorstel om hier te bllijven en een filmpje te zien. 'Wel, ik had geen idee wat we zouden gaan doen, dus ik had maar iets casual aan en ja, geen zin om me om te kleden.' Legde hij met een grijnsje uit waarna hij even zocht naar een kast vol dvd's maar voor zover hij zag vond hij niets wat daar op leek. Hm, waar hielden meiden die spullen toch? Een zachte kus werd op zijn lippen gedrukt waardoor hij even glimlachte en kort zijn ogen sloot. 'Wel, wat heb je hier liggen van films?' Sprak hij met een grijnsje tegen haar. Er schoten een paar films door zijn hoofd, merendeels van die actiefilms, hoewel hij ook wel graag naar drama of komedie keek. Het lag altijd aan het gezelschap waarin hij vertoefde. 'Zet maar gewoon wat op, mij kan je blij maken met alles.' Buiten dan van die te overdreven chick flicks, dat was niets voor hem. Maar goed, voor geen een jongen volgens hem. Even streek hij door zijn haren en ademde even diep in. Kenneth sloot even zijn ogen. Sawyer zou hem haten als hij het gedaan zou maken, ze zou hem kunnen vermoorden. Hij was er bang voor, bang dat ze hem nooit meer zou willen spreken moest het gebeuren, maar zelf wist hij niet echt wat hij nu moest doen. Luisteren naar zijn verstand, dan was het Sawyer, of naar zijn hart, dan zou het Charlene zijn. Maar hij kon geen van tweede alleen laten. Sawyer zou er aan kapot gaan als hij het gedaan maakte, maar hij zou er kapot van zijn als hij Charlene los moest laten of als hij Sawyer zo hard zag leiden. Hm, dit haatte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation - Pagina 2 Icon_minitimema jun 20, 2011 3:38 am

"Wel, ik had geen idee wat we zouden gaan doen, dus ik had maar iets casual aan en ja, geen zin om me om te kleden." sprak de jongen en ze knikte even. Van haar hoefde hij zich ook niet aan te kleden, alleen uit te kleden. Nou nou Sawyer, geen vunzige dingen. Ze grijnsde breed om haar eigen gedachten en knikte weer even kort. Hij praatte weer en haalde haar een beetje uit dromenland.
"Wel, wat heb je hier liggen van films?"
"Uh.. Saw 5 en 7, The Collecter, The Ring, Dawn of the Dead, The Legend of Hell House, The Last House on the Left, The Crazies, The Dissapearence of Alice Creed, IT, Jaws, Silence of the Lambs, Hannibal, Hannibal Rising, High Tension, The Texas Chainsaw Massacre, Hostel, The Picture of Dorian Gray, Ginger Snaps, Orphan, The Descent, The Shining, The Exorcist en Psycho." leesde ze de titels op nadat ze de la had opgetrokken, onderaan haar kledingkast. Ze draaide zich om naar haar vriend en glimlachte. Alle titels die ze had opgenoemd waren horror film, waar ze nogal een fan van was. Wat kon ze zeggen?
"Ik ben een beetje.. tja, gek op horror films." legde ze het toen uit en glimlachte zachtjes. Zet maar gewoon wat op, mij kan je blij maken met alles. Door de blik in zijn ogen voelde ze zich een beetje misselijk. Ze voelde en raar gevoel in haar buik, alsof iets niet pluis was. Maar wat het precies was, wist ze niet. Ze pakte The Ring en zwaaide er een beetje mee voor zijn gezicht.
"Oehoehoe!" maakte ze van die hele fake spookgeluidjes en glimlachte naar hem waarna ze zijn voorhoofd kuste. "Al gezien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation - Pagina 2 Icon_minitimema jun 20, 2011 4:06 am

Het meisje somde enkele titels op. Titels die hem aanspraken, en die hem bekend voor kwamen. Zijn favoriet zat er niet tussen, maar dat maakte hem niets uit. Uiteindelijk kwam ze met The Ring aanzetten en keek hij haar even met een grijns aan. Het was een klassieker, maar een van de goede klassiekers. Kenneth stak kort zijn handen uit en bewoog zijn vingers heel droogjes en maakte een ooooeeeh geluidje vlak na haar ghost imitatie. Met een grijns streek hij even langs haar wang waarna hij een kus op haar lippen gaf en zo wandelde naar het bed te lopen en zich daarop te zitten. 'Ik heb hem vroeger eens gezien. Toen ik nog in Nashville woonde eigenlijk. Het was horror avond bij vrienden van me.' Grijnsde hij eventjes naar haar waarna hij zijn hand even door zijn haren en zich op zijn rug liet neerploffen op de matras en even naar de plafond staarde. Hoe zou hij het toch weer gaan moeten oplossen dit alles? In zijn allereerste relatie was het Emilie geweest die hem had gedumpt, omdat hijhaar welliswaar bedrogen had, maar dat was dus hierbij niet het geval. Hij had Sawyer niet bedrogen en was het ook niet van plan, hij wou niet de geschiedenis in gaan als een hartenbreker. Want uiteindelijk was dat het wel wat hij was. Kenneth kwam weer overeind met een glimlach op zijn gezicht. Niet meer aandenken, gewoon nog genieten van de tijd die je hebt en niets meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Facebook generation - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Facebook generation
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Chatcorner :: Chatcorner-
Ga naar: