Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Facebook generation

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimezo jun 05, 2011 7:49 am

Kenneth was eindelijk klaar met jammen met de jongens, nu was het dus tijd om even lekker te gaan relaxen op zijn pc. Misschien eens kijken op facebook of er wat interessants te zien was. De jongen wandelde door de hoofdgang en hield vervolgens even halt bij enkele jongens die hem hadden aangesproken over de band. Met een grijns maakte hij een babbeltje waarna hij ze dan ook vriendelijk gedag zij en naar zijn kamer toe liep. Daar zette hij zijn gitaar weer mooi op de staander ervan. Rustig opende hij zijn laptop en ging meteen naar zijn facebook pagina waarna hij even de status tipte:

'Good jamming with the boys.'

Uiteindelijk zette hij msn op en staarde even naar de personene die online waren. Niemand interessants voor nu, maar dat zou waarschijnlijk wel gaan komen. Uiteindelijk klikte hij even op de naam van Sawyer en dacht na. Het was weer een tijdje geleden dat hij haar had gezien, hij had deze week, zowel alleen maar getraind en zo nu en dan was hij eens buiten gegaan een keer met Charlene een andere keer met de jongens van het team. Uiteindelijk tipte hij toch maar wat in, misschien stond ze op online weer geven ofzo, kon altijd.

'Hé stranger, long time no see. :'('

[Sawyer und me]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimezo jun 05, 2011 8:01 am

Sawyer tikte haar foto's aan en uploade zojuist een nieuwe. Het was van het feest toen met L8 Nites, een full body shot met enkele vriendinnen. Ze keek even wie er online was, maar er was niemand boeiend te bekennen. Ze sprong over op twitter. "#ThatAwkwardMoment when attractive people make ugly faces and it just makes them more attractive. When I do it people scream and dial 911." typte ze en grinnikte even kort. Ze enterde het bericht en keek op de klok. Het was te laat om nog wat te doen, maar nog niet laat genoeg om te gaan slapen.
Een dialoog opende zich, Kenneth. Ze glimlachte even kort. "He stranger, long time no see. :'(", stond er.

;; xD
;; Haai babe, you said it. You're such a busy bee. Work, sports, Perfect Nonsense..


Ze zei met opzet niks over Charlene. Ze had niet veel gehoord, enkel dat van Kenneth's vrienden. Ze had zich er niet gemakkelijk bij gevoeld, maar hij mocht vrouwelijke vrienden hebben. Zij ging ook wel met jongens om, maar dat betekende nog niks. Dus, ze moest geen oordelen trekken. Ja, maar toch. Ze stopte even met denken.

;; Nog wat leuks gedaan terwijl ik je niet zag? C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimezo jun 05, 2011 8:17 am

'I'm never to busy for my girl. I miss you.'

Reageerde Kenneth op haar waarna hij even kort naar zijn mobiel keek. Ergens had hij een drang om gewoon zijn armen om haar heen te slagen op dit moment, maar dan kon hij weer vertrekken naar buiten en naar haar kamer. En de kans dat ze dan misschien open deed was minimaal. Want ergens had hij het gevoel dat de jongens die hij had gezien op het strand het haar toch hadden gezegd. Maar misschien ook weer niet. Toh zat er iets niet goed, dat kon hij zo wel aanvoelen.

'Wel, ik heb Charlene een rondleiding gegeven rond Monica, en heb dan nog gewoon wat gejamd, en met de jongens van het team wat gehangen. Jij dan?(l)
Trouwens, heb je de jongens van het team nog gesproken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimezo jun 05, 2011 8:26 am

;; Believe me, I miss you more. <'3

Sawyer twijfelde geen moment aan haar reactie. Nadat ze die zin van hem had gelezen, was dat het eerste wat in haar opkwam. Daar had ze zo haar redenen voor, maar het was meer om gewoon klef te doen. Dat bovenal natuurlijk. Ze krabde even aan haar wang en borg haar boeken op in haar tas, toen het geluidje van haar msn weer hoorbaar was. Ze draaide zich naar het scherm toe, waar een oranje balkje flitste. Duidelijk wie er tegen haar praatte. Ze las zijn zinnen even snel door.

;; Gezellig xD
;; Uh ja dat wel x) ... ze hadden me wel verteld van Charlene =P maar ik vind het niet erg hoor.


Leugens. Leugens. Leugens. Leugens. Leugens. Leugens. Leugens.

;; Je mag best vrouwelijke vrienden hebben van mijn part hoor (:

Leugens. Leugens. Leugens. Leugens. Leugens. Leugens. Leugens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimezo jun 05, 2011 8:45 am

Kenneth keek even naar het schermpje en zuchtte kort. De jongen had een bepaald gevoel in zijn maag dat ze niet meteen de waarheid sprak tegen hem. Kort wreef hij door zijn haren en ademde even diep in. Wat moest hij nu nog gaan zeggen tegen haar, hij kon blijven zeggen dat hij haar mistte en dat hij haar wou zien enzo. Maar had het wel zin als ze misschien niet eens de waarheid tegen hem zei?

'Sawyer ben je zeker? Ik wil niet dat je denkt dat er iets speelt tussen mij en Charlene want dat is niet. We zijn gewoon vrienden, meer niet.'

Kenneth tikte even nog zijn facebook open en zag Charlene nog net onkomen maar besloot zich vervolgens af te melden. Gewoon uit voorzorgsmaatregelen. Misschien moest hij afspreken met haar, dat zou handiger zijn en dan kon hij haar eindelijk nog eens vast nemen zoals het hoorde.

'Kan ik je zien?xo'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimezo jun 05, 2011 8:53 am

;; Helemaal zeker schat x)

Ze las zijn volgende zinnen. Gewoon vrienden. Het klonk echt zoals uit de film. Ze had altijd al zo'n gevoel in haar maag gehad dat ze niet goed genoeg was voor hem, dus iemand als Charlene was al een hele bedreiging. Ze sloot haar ogen even en liet haar hoofd tussen haar armen vallen, die ze had uitgerekt. Ze ademde even zachtjes in en uit, nadenkend over wat ze moest zeggen.

;; Jaha, ik geloof je ook wel. Ik heb ook jongensvrienden en daar zeik jij ook nooit over en ik weet dat dat nooit meer wordt dan vrienden (: Dus ik vertrouw dat dat bij jou ook niet zo is liefie <'33

Leugens. Leugens. Leugens. Leugens. Leugens. Leugens.

;; Tuurlijk X__0 Ik ga toch nergens heeeeen. Heb nog niet gegeten. Instant spaghetti. Eet je mee? <'3

Ze keek op de klok. Half zeven. Zou kunnen dat ie al had gegeten, maar zij moest nog. Bovendien at ze nooit het hele bakje leeg, dan zou ze nog dikker worden. Ze zat meestal maar een derde van wat erin zat. Soms minder.

;; Wel voorzichtig zijn op de gang! Surprised Het is daar heel gevaarlijk, met al die pedofielen van tegenwoordig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimema jun 06, 2011 4:21 am

Kenneth zat nog steeds met een naargevoel in zijn onderbuik. Hij geloofde haar niet, misschien was het wel gewoon omdat hij wist dat die jongens meestal alles aan dikte en tja geen rekening hielden met ander mans gevoelens. Kort streek hij door zijn woorden, besloot niet te reageren op de woorden die ze naar hem stuurde. Zou ze echt jongensvrienden hebben? Kenneth kende een groot deel van de jongens hier op school, deze hadden nog nooit Sawyer vernoemd of wat dan ook. Hm, raar.

'Ik kom er zo aan. En lief, je weet best dat ik ze af kan hoor. Een blik en poef ze zijn weg.xD'

De jongen veerde overeind en besloot zich maar op afwezig te zetten waarna hij even zijn haren iets of wat goed legde. Kenneth had een gewone joggingsbroek aan en een tank top, casual kledij na de training. Met een glimlach liep hij de kamer uit waarna hij even moest nadenken welke kamer ze nu weer lag. Het was niet ver van hem dat was wel zeker. Uiteindelijk bereikte hij haar kamer en klopte hij twee keer op de deur waarna hij ze opende en met een glimlach binnen stapte en de deur weer achter zich sloot. Vervolgens liep hij naar haar toe en legde hij zijn armen om haar heen en plaatste hij zijn hoofd even op haar schouder. 'Hi stranger.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimema jun 06, 2011 9:12 am

Sawyer lachte toen ze zijn zin las.

;; xD

Ze had dus nog terug getypt, maar hij was al offline. Kwam ie de volgende dag online, zag ie meteen een "xD". Nou ja, het had erger gekund. Pas toen realiseerde ze zich dat ze er niet bepaald op gekleed was. Ze rende naar haar kledingkast en trok er een Cloud Stretch Jean uit. Ook pakte ze snel haar Road Trip Ivory T-shirt uit de kast. Ze trok haar shorts uit en deed haar broek aan, sprong - terwijl ze het ding aantrok - de woonkamer in waarna twee keer op de deur werd geklopt. Shit.
De deur ging open en Kenneth kwam binnen. Ze stond nog in haar inmiddels helemaal aangetrokken broek en beha. Binnen drie seconden had ze haar T-shirt aan. Ze was bang dat de jongen zich ging bemoeien met hoe ze eruit zag. Dat had Lisa ook al gedaan. 'Ik kan je ribben tellen!', was het maar waar. "Hee lieverd," zei ze en trok haar T-shirt nog ietwat naar beneden voordat ze haar handen op zijn heupen legde. "Je was er toch iets sneller dan verwacht."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimedi jun 07, 2011 4:13 am

Kenneth glimlachte eventjes. 'Om jou te zien, ben ik altijd snel lieverd.' Sprak hij liefjes tegen haar. Hij drukte een korte zoen om haar lippen waarna hij even langs haar wang heen streek en vervolgens zijn beide handen op haar onderrug plaatste. Hij trok haar wat meer tegen zich aan en beet kort op zijn lip. Kon hij het voorbrengen dat hij haar niet geheel geloofde met dat gehele gedoe van Charlene, of zou dat raar voorkomen? 'Ik ga meer tijd vrij maken voor ons, dat als eerst. Maar Sawyer, wat er ook gezegd mag worden, de enigste voor mij ben jij, niets meer of minder. Weet dat wel.' Sprak hij zacht tegen haar en keek kort naar de grond.Oke, hij had het op een of andere manier wel duidelijk gemaakt aan haar. Dus nu was het gewoon even tijd voor hen tweetjes. 'Oh, en binnenkort gaan wij twee samen eens wat doen, ik had je gezegd dat ik je zou gaan verassen dus bij deze. Be prepared.' Glimlachte waarna hij haar handen vast nam en wat afwachtte. Kort hoorde hij wat gerommel in de gang, waarschijnlijk weer van die persoontjes die wat amok maakte om een stomme reden heel waarschijnlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimedo jun 09, 2011 8:03 pm

"Dat blijkt nu," zei Sawyer, niet helemaal zeker hoe ze moest reageren op wat hij zei. Ze wist nooit hoe ze een compliment in ontvangst moest nemen. Moesten ze het toch ook niet zo moeilijk maken! Ze voelde zijn lippen tegen de haren en een paar warme handen op haar onderrug. De hare plaatste ze op z'n kont en zoende terug. Toen ze los lieten begon Kenneth over iets heel anders. Over dat hij meer tijd ging vrijmaken en dat zij de enige was voor hem, 'niets meer of minder'. "Tss! Niks meer?" ze grijnsde even breed en grinnikte vervolgens. Ze was niet zo iemand die snel zei 'je bent de ware' of 'ik hou van je'. "Ik geef echt zo veel om jou, weet je dat? Ik kan me niet voorstellen dat ik jou niet meer heb."

Hij begon over dat hij haar ging verassen door een keertje samen iets te doen. Be prepared. "Ik ben altijd voorbereid." zei Sawyer terwijl ze - terwijl ze hem nog vast had - met haar rechter voet haar linker sok uit deed en omgekeerd. "Ik ben benieuwd hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimeza jun 11, 2011 1:20 am

Even grijnsde hij, ze was eigenlijk veel meer voor hem maar dat wist ze zelf waarschijnlijk ook al wel. Toen ze zei dat ze veel om hem gaf beet hij even op zijn lip. Hoe moest hij dat nu opvatten? Ergens had hij nog nooit echt de woorden 'ik hou van je' gehoord uit haar modn, hoewel hij toch wel wist dat ze van hem hield. Maar waarom het dan niet zeggen? De jongen schudden zijn gedachten weg en keek haar met een zachte glimlach aan. 'Hm, altijd hé?' Sprak hij op een licht uitdagende toon tegen haar en streek zachtjes over haar onderrug. Vervolgens drukte hij een zachtte kus in haar nek en plaatste voor een heel klein moment zijn tanden er in waarna hij weer weg trok en haar met een stralende blik aankeek.

De jongen tilde haar zachtjes op door zijn handen even op haar heupen te leggen, ze was verbazend licht. Hm, misschien net iets te licht? Even aarzelde hij om er over te beginnen, maar uiteindelijk deed hij het maar niet en wandelde hij met haar naar het bed toe waarna hij zich daarop neerzette met haar op zijn schoot. 'Dus, je vroeg me alleen hier heen om te eten?' Sprak hij op een cheeky toon tegen haar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimezo jun 12, 2011 9:05 am

De jongen pakte Sawyer bij haar heupen en tilde haar even op. De blik op zijn gezicht voorspelde niks goed en meteen voelde ze een paniek aanval. Zet me neer. Zet me neer. Zet me neer. Zet me neer. Zet me neer. Zet me neer. Zet me neer. Ze werd meegedragen naar het bed waar hij uiteindelijk ging zitten, met haar op zijn schoot.
"Dus, je vroeg me alleen hier heen om te eten?" vroeg de jongen. Sawyer trok een ondeugende grijns. Doelde ze nou op wat ze dacht dat hij doelde? "Eten en waar dat ook maar naartoe mag leiden, liefie."
Ze krabbelde van zijn schoot af en ging naast hem zitten. Ze draaide haar hand in de zijne met een kleine glimlach. Het voelde vreemd genoeg alsof hij niet meer van haar was. Kwam dat echt alleen door Charlene? Kon ze er dan toch echt niet tegen dat hij zoveel met haar omging? Nou ja, wat kon ze doen.. ze kon het hem niet verbieden. En als ze zei dat ze zich er zorgen over maakte, zou hij enkel zeggen 'we zijn alleen vrienden, echt waar, ik hou alleen van jou'. Daar schoot ze niks mee op. "Ik wil je nooit meer kwijt," fluisterde ze.
Ze stond op en liep naar de keuken. "Spaghetti it is." Ze gooide het instant maaltijdje de magnetron in.

Na enkele minuten kwam ze weer terug en haalde ze het plasticje van het bakje af. "Dig in." zei ze vrolijk en pakte haar vorkje.
Ze at ongeveer vier happen en legde toen haar vork neer. "... Volgens mij had ik toch niet zo'n honger." zei ze toen luchtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimezo jun 12, 2011 9:15 am

Kenneth glimlachte even naar haar waarna hij zijn hand om de hare heen sloot en haar gewoon een tijd lang aan keek zonder echter iets te zeggen. Ergens wist hij wel wat Sawyer dacht over de zaak Charlene, maar hoe kon hij haar in godsnaam overtuigen dat het niets meer dan een gewone vriendin was. Uiteindelijk hoorde hij haar woorden waardoor hij even glimlachte en kort met zijn duim over haar hand streek. Al snel genoeg liep ze naar de keuken, en even snel kwam ze ook al weer terug met een bakje spaghetti in haar hand, hij nam de vork van haar over en begon heel rustig net als haar te eten. Wel keek hij wat raar op toen ze na haar vierde hap haar vork al weer neerlegde. 'Heb je echt al genoeg?' Vroeg hij wat verbaasd aan haar. Hoewel het wel goed was voor hem aangezien hij nogal veel honger had, maar dat had hij dus wel altijd. Een echte veelvraat kon je hem eigenlijk wel noemen. Uiteindelijk at hij voort en krabde kort langs zijn wang ondertussen.

De jongen stond uiteindelijk op en wandelde naar de keuken, om het in de vuilbak te gooien na dat hij het uitspoelde. Zijn mond hong nog helemaal vol met spaghetti saus, maar bij dit gerecht mocht dat, alleszins toch van hem. Met een grijns zette hij zich weer neer naast haar en wachtte kalm af op wat ze ging zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimezo jun 12, 2011 9:33 am

"Heb je echt al genoeg?" vroeg Kenneth uiteindelijk aan Sawyer, met een ietwat verbaasde toon in zijn stem. Ze knikte even van ja en stond op met het vorkje in haar handen. Het was een plastic vorkje, die kwam bij de maaltijd. Hij had een metalen vork, want het was eigenlijk maar een eenpersoons maaltijd. Ze gooide het vorkje in de prullenbak en liep weer terug. "Jij hebt het meer nodig dan ik." sprak ze toen uiteindelijk, voordat ze er erg in had was de zin er alweer uit. "Ik bedoel dat je meer sport dan ik en zo." herstelde ze zich. Ze zat natuurlijk in het hoofd-cheerteam, maar alsnog. Ze zocht gewoon een reden om onder haar vorige zin uit te kunnen krabbelen.

"Je eet niet altijd even charmant he?" ze grijnsde breeduit naar de jongen. Hij had het alweer weggespoeld, maar eerst zat er enorm veel spaghetti saus om zijn gehele mond heen. "Ach, het is ook niet de makkelijkste maaltijd he?" Ze draaide op haar rug en legde haar achterhoofd op zijn schoot, terwijl ze hem aankeek.
"Als we de snelheid van het licht weten, weten we dan ook de snelheid van het donker?" vroeg ze randomly.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimezo jun 12, 2011 9:45 am

Kenneth keek haar met een ietswat verlegen glimlachje aan toen ze over zijn charmante eetgewoonte sprak. 'Nou, het is spaghetti.' Sprak hij in zijn verdediging tegen haar. Waarna hij even langs haar wang streek toen ze op zijn schoot lag. Kenneth fronste even toen ze hem een vraag stelde. Oke, die vraag was wel heel random gekozen. De jongen besloot er even over na te denken, maar zoals hij al eerder had gezegd was hij niet een van de slimste mensen ter wereld. 'Wel, ik ben niet een van de slimste personen, dus eigenlijk geen idee.' Sprak hij met een grijns op zijn gezicht. De jongen plaatste een van zijn handen op haar buik en streek daar zachtjes over. Even beet hij op zijn lip, oke dit moest eruit. Anders zou hij er toch weer mee blijven zitten en dan ging het waarschijnlijk weer berg af met hen, en dat wou hij niet. 'Sawyer, even over Charlene, wat vind je er nu van dat ik met haar om ga? En wees eerlijk alsjeblieft.' Fluisterde hij zachtjes en keek haar afwachtend aan. Als ze het zelfde als op msn zou zeggen zou hij eigenlijk wel weten dat ze loog. Eigenlijk had hij al meteen spijt van zijn vraag, hij wou niet dat ze dacht dat er ook echt wat speelde, of dat ze zou denken dat hij haar niet meer moest ofzo. Licht bezorgd eek hij haar aan en zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimezo jun 12, 2011 10:03 am

Sawyer, even over Charlene, wat vind je er nu van dat ik met haar om ga? En wees eerlijk alsjeblieft. GOD.VER.DOMME.

"Wat ik ervan vind?" herhaalde Sawyer en keek even bedenkelijk. Het was moeilijker om te liegen in het echt. Ze kon het niet echt afwimpelen met iets. Ze voelde hoe hij over haar buik aaide en haalde zijn hand van haar buik. Als ze toch in die stemming waren, wist je nooit wat de volgende vraag ging zijn. Voor je het wist zat zijn neus in haar zaken.
Nou nou, als ie zo doorging bleef het ook wel alleen bij eten. "Ik weet in ieder geval hoe Emilie zich voelde toen met jou en mij. Toen wij nog vrienden waren." Ze stond op en ijsbeerde wat heen en weer terwijl ze op haar nagel beet. Ze wist wat haar moeder had gezegd, net nadat hun vader was weggegaan. 'Als hij het met je doet, dan zal hij het je ook aandoen. Als hij vreemd gaat met jou, zal ie je ook bedriegen.' Ze krabde wat onzeker aan haar oorlel. "Ik weet al wat je gaat zeggen. 'Ze is alleen een vriendin. Ik hou alleen van jou' en dat antwoord neem ik je niet kwalijk." ze draaide zich om en beet op haar lip. "Maar dat zei je vast ook tegen Emilie, over mij."
"Durf je eigenlijk wel tegen mij te zeggen dat je niks voor haar voelt? Dat je niet hebt nagedacht hoe het zou zijn om met haar te zijn?" Ze had het moeten weten. Ze was te lelijk en te dik. Ze was niet goed genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimezo jun 12, 2011 10:17 am

Kenneth keek haar aan en beet kort op zijn lip. De jongen volgde haar met zijn ogen. Hij wou opstaan en haar armen vast nemen maar ergens wist hij wel dat ze gelijk had op een of andere manier. De jongen ademde diep in en wreef kort door zijn haren. Uiteindelijk na haar laatste woorden kwam hij recht en keek hij haar heel serieus aan. 'Ik kan je zeggen dat ik er heb over nagedacht, maar zodra het me echt duidelijk werd dacht ik ook weer aan jou. Ik kan je zeker zeggen dat ik niets voor haar voel.' Sprak hij heel zeker van zijn woorden. Zijn blik was op haar gericht om zijn woorden extra kracht te geven. De jongen beet op zijn lip en ademde diep in om zijn kalmte te bewaren. Waarom had hij er ook achter gevraagd? 'Voor mij ben je alles Sawyer. Verdomme, dat weet je nu toch zelf ook. Ik wil mijn leven delen met jou, met niemand anders. Maar weetje dan moet er vertrouwen zijn, en is die hier wel?' Kenneth keek kort naar de plafond. Hij wou niet dat het hier op zijn einde liep. Dat zou hem alleen nog maar meer pijn doen dan nu deze ruzie. 'Ja, ik heb Emilie bedrogen met jou, maar dat is hier niet het geval. Sawyer, ik wil je niet kwijt. Het spijt me dat ik je heb laten denken dat er iets speelde tussen mij en Charlene, maar jij bent de enigste waar ik verder mee wil.' Sprak hij zachtjes tegen haar waarna hij haar weer aan keek. Kenneth wou zij armen om haar heen sluiten, maar dan kreeg hij toch een klap in zijn gezicht en daar had hij geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimema jun 13, 2011 5:22 am

Ik kan je zeggen dat ik er heb over nagedacht, maar zodra het me echt duidelijk werd dacht ik ook weer aan jou. Ik kan je zeker zeggen dat ik niets voor haar voel. Rot op. Rot op. Rot op! Sawyer krabde aan haar achterhoofd en knikte wat afwezig. Als hij het zei dan moest het maar zo zijn. "Als jij het zegt," fluisterde ze en liep naar de deur, waar ze zich tegenaan liet vallen en door haar knieën zakte. Ze zat met haar rug tegen de deur aan en haar kont op de grond, haar knieën waren opgetrokken. Haar handen lagen op het tapijt van haar vloer.
"Ja er is wel vertrouwen, maar wat wil je dat ik denk? Ik hoor van alle kanten om mij heen verhalen over jou en Charlene. Ik hoorde dat je in een of andere cafe of zo haar hand vasthield en haar een kus op d'r wang gaf. Wat wil je dat ik denk, Kenneth?" ze keek hem even aan en beet op haar onderlip. Waarom kon ze nou niet gewoon chill blijven?

De jongen stond tegenover haar en ze stond op. "Kunnen we er gewoon over ophouden? Ik wil je niks verbieden, ik wil niet dat jullie vriendschap anders wordt door mij." ze keek hem voor een moment aan. "En als je mij ooit wil inruilen voor haar, begrijp ik dat volkomen. Maar houd me dan niet aan het lijntje, Kenneth."
Ze liet haar handen om hem heen komen en drukte haar gezicht in zijn borst. Ze haatte haar gevoelens. Ze haatte haar persoonlijkheid. Ze haatte haar uiterlijk. Vreemd genoeg voelde ze geen tranen. Niet omdat ze niet verdrietig was om alles met Kenneth en Charlene, maar ze kreeg het gewoon niet uit d'r ogen. Bovendien had ze zoiets wel zien aankomen. Ze legde haar wang op zijn borst en keek opzij, naar haar bed. Ze wou gewoon liggen en slapen. Met hem erbij, zoals het anders altijd was. Maar ze had zo'n idee dat als hij erbij was, het geen rustig nachtje zou worden en dat hij gewoon weer verder zou praten en haar zou proberen gerust te stellen. Wat overigens nooit zou werken, want ze geloofde hem niet boven de contacten. "Ik geloof je." zei ze toen uiteindelijk en keek hem even aan, met haar kin op zijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimema jun 13, 2011 5:34 am

Kenneth keek haar aan en zuchtte even. Mooi, ze wist dus van het toneeltje dat ze hadden gespeeld in dat restaurant. Voor even schudde hij zijn hoofd. 'Dat was maar om één ding. Er was zo'n creey oud dametje dat een oogje voor me had. Het was maar een toneeltje, meer niet.' Sprak de jongen zachtjes tegen haar. Kenneth legdezijn armen om haar heen en streek kalmerend over haar rug. Ze wou er over ophouden, iets wat hij maar al te goed begreep. 'Ik hou je niet aan het lijntje, voor geen enkel ander meisje op aarde ruil ik je in.' Zachtjes drukte hij een kus op haar wang. Voor even keek hij naar de lafond en sloot kort zijn ogen. Hij had spijt dat ze dit wist, dat ze dacht dat ze niet goed genoeg was voor hem. Maar wat wou ze dat hij deed? Charlene niet meer zien, alleen om haar gerust te stellen? Dat kon hij niet doen, minder zien zou wel gaan lukken maar helemaal niet meer. Nee. De woorden die ze als laatste sprak deden hem even glimlachen. Hij keek haar aan en drukte een korte kus op haar lippen. 'Wil je dat ik ga?' Vroeg hij voorzichtig aan haar waarna hij even langs haar wang streek en vervolgens zijn hand weer liet zakken tot op haar rug. Kenneth begreep niet waarom sommige meiden zo een drama maakte over tja dat hun vriend om ging met andere meisjes, alleen vriendschappelijk dan. Maar hij wist van zichzelf dat hij aan zijn gedrag Sawyer kon kwijt spelen, en dat wou hij nu eigenlijk ook weer niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimema jun 13, 2011 5:47 am

"Nee, nee, blijf maar." stelde Sawyer hem gerust en zwaaide wat met haar hand, alsof ze alle drama en stress van zich af wou zetten. Eigenlijk wou ze alleen dat hij bleef zodat hij niet naar Charlene zou gaan en haar alles ging vertellen over die ruzie van net. Konden ze gezellig over haar gaan roddelen. 'Wat een snol', 'ja ik weet het', 'en daar heb jij dan mee?', 'haha, ja man'.. Nee, dat zou hij niet doen. Nee toch?
"Ik vind het echt niet erg dat je met haar omgaat en dat mag je ook best blijven doen en alles, ik wordt alleen al die verhalen spuug zat." mompelde ze. Eigenlijk wou ze ook niet dat hij haar wang aflebberde en over haar hand wreef, ook al was het maar toneel.. maar ach, wat kon ze hem verbieden? Hij zou toch wel doen waar hij zin in had. "Ik ga je niet vertellen wat je moet doen of wat je moet zeggen. We zijn allebei ouder dan dat en we weten wel beter. Maar je moet niet denken dat ik zo makkelijk met mezelf laat sollen." zei ze. Nog een zo'n leuk verhaal en het was van haar part voorbij. "Ik wil niet worden zoals mijn moeder. Dat laat ik niet gebeuren."

Ze wrong zich los van zijn greep en ging op bed zitten. "Oke, nu echt een ander onderwerp," grinnikte ze even kort. Ze zat niet op het gesprekje te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimema jun 13, 2011 6:00 am

Kenneth keek haar aan en knikte. Geen verhalen meer. Oke, daar zou hij al wel voor gaan zorgen. 'Geen verhalen meer.' Knikte hij voorzichtig naar haar. Dan zou hij binnenkort maar eens moeten gaan praten met die oelewappers van het team. Verhalen zouden er altijd zijn, er waren personen die hen uit elkaar wouden, enkele jongens van het team die niet echt in zijn vriendenlijstje stonden vornamelijk, en die vriendinnetjes van hun waren al dubbel zo erg. 'Ik weet dat je niet met je laat sollen. Dat begrijp ik, maar geloof ook niet alles wat sommige zeggen. Er zijn namelijk mensen die ons uit elkaar willen.Maar goed, genoeg daar over.' Kenneth volgde haar met zijn blik toen ze weer ging zitten op het bed. Met een glimlach zette hij zich naast haar neer waarna hij haar een korte kus op haar wang gaf. 'Wat ga je vandaag nog allemaal doen? Of blijf je op je kamer?' Vroeg hij met een glimlachje aan haar. Als ze nog wat ging doen zou hij zo meteen wel naar zijn eigen kamer gaan, voort schrijven aan een nummer. Dat was misschien het beste wat hij kon doen, lus veel zin om buiten te gaan had hij niet meer. Voornamelijk door de kleine ruzie die hij zo net met zijn vriendin had gehad. Een ruzie die er bijna had tot geleid dat hij en Sawyer uit elkaar waren gegaan. De jongen liet zich met een zucht neerploffen op het bed en keek zo naar Sawyer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimedi jun 14, 2011 6:54 am

Mensen die hun uit elkaar wouden? Sawyer moest haar lach inhouden. Waren ze dan zo gewild? Ze kon het zich niet voorstellen. De jongen kwam naast haar zitten en drukte een kus tegen haar wang, waar ze totaal niet op reageerde.
"Wat ga je vandaag nog allemaal doen? Of blijf je op je kamer?" vroeg Kenneth toen aan haar waarna ze haar schouders ophaalde. "Ik denk dat ik op mijn kamer blijf. Tenzij iemand wat met me wil doen, maar dat lijkt me sterk." Ze beet uit verveling op haar onderlip en keek naar haar kast. Er hing een spanning tussen de twee, in verband met het gesprek van net. Haar mobiel piepte en ze keek er even op. Jelle. Ze klikte het weg, reageerde er niet eens op en legde haar mobiel maar op haar nachtkastje.

"Als je weg wil moet je het zeggen hoor. Ik hou je niet tegen," zei ze een tikkeltje nerveus, nadenkend op wat zijn vorige vraag sloeg. De jongen viel met een zucht achterover en ze liet zich naast hem neervallen. Ze legde haar hand over zijn buik en haar kin op zijn borst. "Toch wel. All pinned down." ze grijnsde een keer breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimedi jun 14, 2011 7:15 am

Kenneth keek haar met een glimlachje aan toen ze uiteindelijk toch weer liefde toonde voor hem. 'Hm, al moest je me niet tegen houden, ik was toch mooi gebleven hoor. Of je nu wilt of niet.' Sprak hij met een grijnsje tegen haar waarna hij even langs haar haren streek. Hm, dus ze zou alleen wat gaan doen als ze gevraagd werd? Dan kon hij net zo goed bij haar blijven en konden ze het samen nog leuk maken, alleszins als hun avond nog te redden viel. Met een glimlach streek hij langs haar wang. 'Weetje, zullen we er anders een gezellig avondje van maken?' Vroeg hij met een cheeky grimas op zijn gezicht die alleen maar dingen mee bracht die andere ondeugend noemde. Maar die voor hen twee als koppel toch iets normaler werden gevonden. Kenneth was nog steeds verliefd op haar, en stiekem hunkerde hij nog steeds naar elke aanraking van haar, iets wat wel degelijk normaal was voor een jongen om te willen. Hoewel hij ook wel kon genieten van haar gezelschap, tenminste als ze niet in ruzie waren dan toch. Maar ja, ups hoorde er bij, en de downs al des te meer. Dus misschien was ruziën ook wel normaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimedo jun 16, 2011 12:31 am

"Nog geen tien seconden geleden zeg je 'Wil je dat ik ga?' en nu zeg je dat ik je toch mooi was gebleven?" vroeg Sawyer lachend en had zich met een hand van hem afgedrukt zodat ze hem kon aankijken. Ze grinnikte nog even na voordat ze weer tegen hem aan ging zitten. Kenneth streek langs haar haren en ze grinnikte even bij zichzelf. Het leek wel alsof hij een obsessie had met door haar haren strijken. "Liefie, ik weet dat mijn haar zijde zacht is maar.." ze giechelde even.

Weetje, zullen we er anders een gezellig avondje van maken?

"Me eerst helemaal van streek maken en daarna nog vunzige dingen doen?" ze keek teleurgesteld. "Maar, ik leef voor gezelligheid." Ze keek hem even met een kleine grijns aan. Haar handen lagen op zijn borst net als haar kin, maar al gauw was die eraf omdat ze hem zoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitimedo jun 16, 2011 12:45 am

Kenneth grijnsde even en haalde zijn schouders eventjes op. De opmerking over haar haren deed hem even lachen. 'Nou je haren zijn leuk om mee te spelen.' Sprak hij met een grimas op zijn gezicht waarna hij zijn handen maar liet rusten op haar rug. De jongen ademde even in waardoor zijn borst wat omhoog kwam en daarme dus ook Sawyer's hoofd, iets wat hij stiekem wel grappig vond. Toen ze over vunzige dingen sprak hield hij zijn hoofd even scheef. 'Ehm, ik had het over gezellig maken hoor, niet over vunzige dingen. Maar als je dat wilt doen, mij goed hoor.' Sprak hij nog snel na haar woorden. Voor hij de mond gesnoerd werd oor haar lippen die hun zachtheid nog niet hadden verloren, zijn ene hand dwaalde zachtjes naar haar wang terwijl zijn andere hand zich mooi op haar heup legde. Voor even vervlogen zijn gedachten naar de ene dag waarop ze hem voor het eerst gekust had, een dag die hem bij zou blijven voor een lange tijd. Dat was zeker. Zachtjes verbrak hij de kus, maar drukte er nog een op haar wang waarna hij een tijd lang in haar ogen bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Facebook generation Empty
BerichtOnderwerp: Re: Facebook generation   Facebook generation Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Facebook generation
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Chatcorner :: Chatcorner-
Ga naar: