Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 L8 Nites privéforum

Ga naar beneden 
+5
Jacky
Ayse
Sawyer
Tyler
Lyron
9 plaatsers
AuteurBericht
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 6:53 am

Yeah! Alweer een ideetje xD.. Ik zit vol met ideetjes lately!

Maargoed, het idee:
Een soort Modhoekje, maar dan alleen voor L8 Nites leden! Ik ben de beheerder van de groep en kan mensen toelaten.. Het is gewoon een forum waarin topics aangemaakt kunnen worden, en hier kan ik dingen met de L8 Nites leden bespreken zoals welke nieuwe leden toegelaten worden of niet.
Dit leek me erg handig, want zo hoeven we dit allemaal niet over de Pb te bespreken! Msn is zowiezo ook lastig, want zie maar eens allemaal tegelijk online te zijn Laughing.. Anders moet je het steeds doorgeven aan elkaar xD. Dus ik dacht aan zo'n forum, voor alleen L8 Nites leden & de admin/mods, waarin we dingen konden bespreken zonder al die nadelen van de PB en msn!
En misschien ook een soort chatbox voor de L8 Nites leden, ofzo? Of word het dan té? Thinking

Wat vinden jullie? En dan hoeft zo'n 'privéforum' niet alleen voor L8 Nites te zijn, er kan er ook eentje komen voor Famous en Die-Hard xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 6:56 am

Ja lijkt me handig, inderdaad beter dan PB/MSN. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 7:00 am

Die chatbox wordt te groot denk ik. Dan is het echt zoiets van, L8N en de rest is kud. :'D
Over dit 'L8 Nites Hok', zouden de andere verenigingen (Die Hard, Famous) dan ook hun eigen stukje forum krijgen?
Antwoord is er al.

Ik vind het eigenlijk wel best, want het is inderdaad zo onhandig via msn. Al vind ik PB niet zo vreselijk, behalve dat je er een enorme inbox aan overhoud xd Ik vind het geen geweldig idee maar ook niet van "nee" of zo :') Klinkt heel neutraal, ik weet het, maar zo denk ik er nu gewoon over.. neutraal. Ik ben saai, 'k weet het. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 7:02 am

Ik denk dat dat wel handig is inderdaad, sowieso heb ik lang niet iedereen op MSN en PB'en is ook niet ontzettend handig. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 7:02 am

Ik denk dat Famous en Die hard wel nooit zo groot word als L8 nites ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 7:12 am

Weetje ik zat laatst te denken over zoiets, want in het echt SMSt of MSNt iedereen met elkaar, maar om dat soort gesprekken te hebben in de RPG gaat gewoon niet.

Wat nu als er een nieuw gebied komt waar SMS en MSN-conversaties mogen, gewoon als RPGgebied? Dan kan je eventueel eens in de zo veel tijd gewoon een MSN-chat met je club hebben over bijvoorbeeld het toelaten van nieuwe leden. In de beginpost kan je dan simpel iedereen in die in het gesprek zit of wordt uitgenodigd plaatsen. Het blijft op deze manier RPG en als twee mensen zich vervelen kan je het op deze manier ook makkelijk verbranden. In plaats van een uur wachten tot iemand post, misschien 20 seconde?


-> Jacky, Famous heeft precies evenveel leden als L8 Nites en bij L8 Nites zitten er twee of drie die niet in Famous zitten omdat ik de laatste tijd weinig tijd heb en ik daar dus nog niet mee had kunnen RPGen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Zion

Zion


Posts : 69

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 7:19 am

Origineel en leuk idee, alleen ben ik bang dat sommige mensen zonder namen te noemen 't fora dan gaan rapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 7:20 am

Bedankt voor de reacties, iedereen Very Happy!

@ Ayse: ja precies, ik heb jou niet eens op msn. Daar begint het al xD...

@ Sawyer: Haha klopt. Dat dacht ik dus ook al xd. Chatbox kunnen we dus schrappen Razz..
En over de discussie via PB; Die vind ikzelf persoonlijk vervelend xD. Want je kan je Pb maar aan één iemand tegelijk sturen, terwijl je wel de meningen wilt weten van anderen. En voor die anderen is het ook handig om te lezen wat de rest vind, in plaats van dat alles via één persoon gaat Razz. Dus ik dacht dus aan zo'n forum, is handiger ;D!

@ Jacky: maar dat betekend niet dat zo'n forum niet handig voor ze is, toch Surprised? Zij kunnen het vast ook wel gebruiken! Very Happy

@ Alain: Goed idee.. maar mijn idee achter dit hele forum was dat niet-L8 nites leden (maar die wel misschien toegelaten worden) het niet konden lezen. Want als zij mee kunnen lezen dan is dat zo raar, want ik wil graag ook redenen waarom ze toegevoegd worden of niet Razz.. En dan lezen ze mogelijk kritiek over zichzelf en kunnen ze diegene misschien minder aardig gaan vinden xD? En bovendien kunnen sommige dingen die besproken worden alleen op L8 Nites slaan, zoals wat het thema van het nieuwe feest moet zijn, en dat is toch ook niet echt interessant voor anderen om te lezen? Of wel.. Surprised
Overigens lijkt het me geinig om zo'n msn-gebied toe te voegen! Het is best wel.. waardevol! Maar dan dat iedereen het kan lezen & dat iedereen er ook eentje kan openen. Zo bijvoorbeeld een chat tussen Serena en Alain, over waarom de kat van de buurvrouw nou zo erg aan het miauwen is. Snapje xD?

@ Zion: misschien kunnen de berichten in het Msn-gebied niet meetellen als posts? Dan lijkt het me niet heel erg Razz..
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 7:22 am

Als dat zo is, zien we dat tegen die tijd toch? Daar zijn oplossingen voor. Als het zo ver komt kan je bijvoorbeeld een max tegelijkertijd of een max aantal per week. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Zion

Zion


Posts : 69

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 7:24 am

Oke, dan ben ik voor. We doen een keer wild Cool Lekker met Naomi SMS'en over dappere dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 7:30 am

Mij lijkt een 'privé' gedeelte toch wel heel erg handig voor een vereniging, denk dat alleen maar positieve punten kan hebben. Zou het echt waarderen als dit toch toegevoegd zou worden.

Een sms gedeelte lijkt me wel inderdaad een spam-paradijs voor sommigen, maar het idee is wel grappig op zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 8:51 am

@Jacky, wie zegt dat Die Hard ongelofelijk veel leden wel wílt hebben? xD Het is een hanggroep, geen organisatie-team van 1000 man xD (Bedoel ik gewoon algemeen, niet Famous of L8 Nites)

Mij lijkt me het privé-forum voor elke groep wel leuk! Kan je inderdaad ook dingen bespreken, zonder dat andere je ideeën of eventuele beschaamtelijke vragen kunnen lezen..

En dat SMS'en, is ook goed! Maar ik vraag me af.. Kan dat dan niet worden uitgezet? Dat je er dan geen posts-aantal bij krijgt. Anders word het ongelofelijk veel en heb je tot slot meer MSN-berichtjes dan RPG-posts zelf... Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 9:15 am

@Charlene: Volgens mij proberen we het eerst gewoon en als er veel misbruik van wordt gemaakt..

Alain schreef:
Als dat zo is, zien we dat tegen die tijd toch? Daar zijn oplossingen voor. Als het zo ver komt kan je bijvoorbeeld een max tegelijkertijd of een max aantal per week. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimezo mei 22, 2011 9:36 am

Ik ben sowieso voor het privé-verenigingen gedeelte.. (:
Het is gewoon handig wanneer je dingen wilt bespreken die op de vereniging slaan en er meerdere mensen in wilt betrekken: msn & PB zijn hiervoor niet bepaald optimaal..
& zoals Charlene zegt kan je hier ongegeneerd met nieuwe ideeën komen, zonder bang te hoeven zijn dat anderen het jatten, ofzo. Al met al lijkt het me gewoon handig.. Very Happy

Dat chatgebied lijkt me trouwens ook wel lachen Very Happy En hoewel het idee heel leuk is, zie ik gewoon liever dat hier helemaal geen berichten bij komen; en dat zonder het 'eerst uit te proberen'. Ik denk dat iedereen wel weet hoe het in RL op msn of via sms kan gaan: als je eenmaal gezellig aan het kletsen bent lul je gewoon een end door, zonder er acht op te slaan hoeveel je wel niet spamt.
Ik denk dat het prettiger is als je hier gewoon zorgeloos kan posten, zonder te denken "Oh foek ik moet me aan een limiet houden" of "Over 10 berichtjes is mijn RPG-sms-tegoed op en kan ik niet meer posten".. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimema mei 23, 2011 4:33 am

Er zijn zat manieren te bedenken om het doelloos spammen af te kappen. Je mag maar in één topic tegelijk of je mag maar aan één gesprek per week deelnemen (al dan niet exclusief verenigingsgesprekken). Waar een probleem is, is in dit geval echt wel een oplossing. Ik denk dat het gewoon regelloos moet beginnen en als er dan problemen ontstaan, dan zien we dat dan wel weer.


- Verenigingsfora: Ik ben geen voorstander, maar ik zie dat ik de enige ben dus ik zal er ook verder niet meer over doorgaan. Is het goed dat dan iedere groep één leider krijgt die mensen kan toevoegen en kicken? En in die fora zelf kunnen alleen mensen van die groep posten, maar iedereen kan het zien. Dat laatste lijkt me A, gewoon leuk dat iedereen het kan volgen en B, aangezien veel mensen veel accounts hebben, kan je het gewoon zien als er is gepost als je een weekje niet zo actief bent op dat ene account.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimema mei 23, 2011 4:43 am

Haha, natuurlijk heb jij weer niet alles doorgelezen, Ties xd..
Ik wil juist liever niet dat iedereen het kan zien, omdat:
- Als ik het over mensen wil hebben die kans hebben tot L8 Nites toe te treden, is het natuurlijk niet de bedoeling dat die mensen het kunnen zien
- Als je een idee hebt kan die niet gepikt worden (Maaike) & niet iedereen leest die ideeën dan, dus hoef je je er ook niet voor te schamen (Dianta) xd

& die groepsleider is prima xd

Maar aangezien het jou leuk lijkt om bepaalde dingen zichtbaar te houden en ik me dit wel kan voorstellen, misschien kan er een gedeelte worden aangemaakt dat niet zichtbaar is voor niet-leden en een gedeelte die wel zichtbaar is voor niet-leden? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimema mei 23, 2011 4:47 am

Lyron schreef:
Haha, natuurlijk heb jij weer niet alles doorgelezen, Ties xd..

Oh, ja... Dit keer geen excuus, behalve als je luiheid mee mag rekenen... o.0


Lyron schreef:
Maar aangezien het jou leuk lijkt om bepaalde dingen zichtbaar te houden en ik me dit wel kan voorstellen, misschien kan er een gedeelte worden aangemaakt dat niet zichtbaar is voor niet-leden en een gedeelte die wel zichtbaar is voor niet-leden? Smile

Nee hoor, er hoeft niet speciaal voor mij nog een gedeelte bij aan. Vond één ding al letterlijk meer dan genoeg xD


Ehm ja, is goed. Zal ik het dan maar aanmaken? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimema mei 23, 2011 4:50 am

Lui jongetje schreef:
Vond één ding al letterlijk meer dan genoeg xD

Nou zeg Sad..

& Ja, is goed Very Happy! Denk dat iedereen wel nu zijn mening heeft uitgesproken. pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimema mei 23, 2011 5:20 am

Geen SMS/MSN stukje dan? Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitimema mei 23, 2011 5:44 am

De fora zijn aangemaakt, Lyron en Esther zijn ieder groepsmodje van hun eigen clubje Smile


@ Sawyer: Ehm ja, alleen Ty is echt tegen, de rest lijkt me (twijfelachtig) voor... Dus, als iemand het nog tegen wil houden moet je snel zijn! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gesponsorde inhoud





L8 Nites privéforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: L8 Nites privéforum   L8 Nites privéforum Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
L8 Nites privéforum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» L8 Nites, nieuwe studentenvereniging
» At the park [L8 Nites]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: