Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 At the park [L8 Nites]

Ga naar beneden 
+2
Tyler
Lyron
6 plaatsers
AuteurBericht
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimedi okt 18, 2011 12:31 am

Lyron had de leden van L8 Nites al veel te lang niet gezien, vond hij, en daarom had hij besloten om vandaag met ze af te spreken bij het Topanga State Park. Hij zou zich moeten verontschuldigen, het was tenslotte zijn vereniging en door de universiteit die hem onmogelijk veel te doen gaf, had hij zich er niet mee bezig kunnen houden.
Enkele minuten geleden had hij een sms naar de leden verstuurt en nu zat hij op de moterkap van zijn auto, te wachten op reacties.

... Jullie kunnen via de zuidingang van het Topanga State Park binnen komen. Anders moeten we zo ver lopen (;! Als je de weg niet weet dan weet je wie je moet bellen, mij ;D! xx

De zon scheen fel tussen de bladeren van de bomen door, en de grote bomen gaven hem de schaduw die lekker was rond het middaguur. Hij had zijn shirt uitgetrokken en droeg nu enkel een lichtgekleurde, ruige spijkerbroek waar een witte rand van zijn Calvin Klein boxer bovenuit stak. Zwembroeken had hij genoeg in de achterklep van zijn auto. Hij had best wel zin in deze middag aan het meer, in de volle rust van het natuurreservaat. Het was weer eens wat anders dan dat eindeloze feesten wat de vereniging deed, en buiten het hangen op school om zag hij ze niet vaak overdag. In zijn auto had hij twee koelboxen vol met drinken én drank zitten. Het grote voordeel van het werken als bartender was namelijk dat je zo nu en dan wat mee naar huis mocht nemen als je een baas had die wel oké was. Verder had hij nog een paar gesneden limoenen, citroenen en sinaasappels. En munt natuurlijk, om de chips en andere hapjes niet te vergeten. Lyron had veel te veel meegenomen voor zijn vereniging, maar zo wist hij tenminste zeker dat hij genoeg voor ze had. Nogmaals controleerde hij zijn mobiel en merkte dat hij al twee reacties had gehad, en begon deze te lezen. Oké, mooi.. Twee leden zouden er al binnen een halfuur kunnen zijn, van de rest zou hij vast nog wel wat horen.

[Alleen de L8 Nites leden! Smile]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimeza okt 22, 2011 4:54 am

Op zijn dooie gemak wandelde hij van de parkeerplaats af, terwijl zijn ogen nogmaals over de tekstregels van de sms van Lyron gingen. De weg wist hij, dus hij hoefde zijn vriend niet te bellen. Uiteindelijk stopte hij zijn mobiel weer terug in zijn zak. De zon was warm en omdat ze niets anders gingen doen dan een beetje hangen, voor zo ver hij wist, had hij geen moeite gedaan om er bijzonder uit te zien. Zijn kaki driekwart broek en simpele witte shirt voldeden voor deze gelegenheid. Iets verderop zag hij Lyron's auto al staan en toen hij dichterbij kwam zag hij de jongen er zelf ook nog eens nog maar half aangekleed op zitten. Zelf had hij niets meegenomen, hij had er op vertrouwd dat de organisator van dit alles wel voor voldoende drank en dingen zou zorgen. En Lyron kennende had hij dat ook gewoon gedaan. Blijkbaar was hij de eerste die op zijn oproep geantwoord had, want behalve Lyron zelf zag hij nog niemand zitten. "Hé man, hoe is het met je?" begroette hij de jongen grijnzend terwijl hij één hand tegen die van Lyron aansloeg en met die ander vervolgens op zijn rug klopte. Een typische begroeting. Eigenlijk wist hij niet zo veel van wat er in zijn leven afspeelde op dit moment, hij had wel dingen gehoord van hem en Sarah, maar voor zo ver hij wist was Lyron nog net zo single als hij dat zelf was. Daarnaast had hij op zijn beurt ook niets verteld over hem en Emilie, al was daar nog niet echt veel gebeurd. Hij wist dat Emilie Lyron's ex was, net als die van Kenneth en Alain. Snel zette hij Emilie uit zijn gedachtes en focuste hij zich weer op het nu. "Het is een perfecte middag om eens met L8 Nites te hangen, ik heb veel van hen al heel lang niet gesproken," begon hij vervolgens tegen hem. Het was zeker waar, de meeste van hen zag hij amper. Veel feesten werden er ook niet bepaald georganiseerd door L8 Nites. Op dit moment kwam dat wel goed uit, hij had het druk met andere dingen. Vooral zijn studie kostte hem veel tijd. Het was een gezellige groep die op dit moment op L8 Nites zat, dus het beloofde een gezellige middag te worden. Kort haalde hij zijn hand door zijn haar, om daarna zijn armen over elkaar te slaan. Vervolgens draaide hij zijn hoofd even om, om te kijken of er nog meer mensen al aankwamen. Hij zag wel iemand lopen, maar wist niet zeker of die persoon ook naar hen toe kwam of niet. Snel draaide hij zich weer om naar de auto.


Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimewo okt 26, 2011 10:55 am

Alice draaide de auto de parkeerplaats op, het was een geluk dat ze een vriendin had die haar spullen gemakkelijk uit leende. Anders had ze de bus moeten nemen, en dan had het zeker een uur geduurd voor ze hier geweest was. Nee, dit was dan toch echt beter. Haar rijbewijs had ze nu al zeker drie maanden, maar ze had besloten nog even te wachten met het kopen van een auto. Normaal hoefde ze ook nooit zulke grote afstanden af te leggen, en als dat wel het geval was had ze altijd Joël nog. Of Ian. Beide jongens zouden haar op zich wel willen brengen. Toch was ze blij dat ze vandaag zelf had kunnen rijden. Met een tevreden glimlachje schakelde ze de motor uit, ze stapte de auto uit en borg de sleutels op in de broekzak van haar shortje. Na dat ze het sms'je van Lyron had gelezen, had ze kort overwogen een jurkje aan te trekken. Maar al vrij snel was ze tot de conclusie gekomen, dat de kleren die ze op dat moment had gedragen prima waren voor een middag'je aan het meer. Een wit spijker short'je met daarboven een donker blauw los zittend hemdje en een lange oud gouden ketting. Haar hakken tikte zachtjes op de grond, misschien had ze ze beter in kunnen wisselen voor haar Vans. Aan de andere kant, ze kon altijd haar schoenen uit trekken als de weg onverhard werd. Haar ogen bleven rusten op Lyron's auto, waarbij zowel de jongen zelf als Ty stond. Kennelijk was ze één van de eerste, ze was wel benieuwd hoe lang het zou duren voor de andere kwamen. Met een glimlach op haar gezicht liep ze op het tweetal af. "Hey." Zei ze vrolijk, ze gaf beide jongens een knuffel. Een begroeting die voor haar onderhand normaal was. "Hoe gaat het met jullie?" vroeg ze, waarna ze met haar hand kort door haar rode haren ging om het weer in model te leggen. Ze had er zin in, L8 Nites was een gezellig groep. Dus ze was er vrij zeker van dat ze een gezellige middag te gemoed gingen, het kon haast niet anders. Haar blik liet ze over de parkeerplaats dwalen, benieuwd of er al andere leden waren gearriveerd. De meeste had ze al lange tijd niet meer gesproken, jammer eigenlijk. Ach, vandaag zou daar weer verandering in komen. Ze hadden meer dan genoeg tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimema nov 07, 2011 11:04 am

Gelijk nadat ze het smsje van Lyron had ontvangen, was ze als een gek naar de deur van Stephanie gerend om haar op te halen en samen op haar scooter naar het Topanga te gaan. Als een gek hijgde ze dan ook eenmaal toen ze bij haar scooter stonden ze hem gereed maakte om te vertrekken. Toen haar vriendin achterop zat was het lastig sturen, niet alleen omdat er een gewicht mee reed maar ook omdat ze het samen zo lollig hadden en dat maakte het haar lastig om niet te lachen. ''Steeeephhh!'' Riep ze klagerig, maar tegelijkertijd niet menend en toch ook lachend. Ja, ze moest toegeven dat ze haar al een tijdje niet meer gezien had, wat deze meeting met L8 Nites weer zo bijzonder speciaal maakte. Het was altijd zo gezellig met hen en hopelijk moge dat altijd zo blijven. Of tenminste voor een lange tijd. Ze had geen idee hoeveel tijd Lyron tegenwoordig tot zijn beschikking had, vanwege dat hij nu niet meer op Monica High zat maar nu waarschijnlijk veel meer dingen aan zijn hoofd had. Maar het feit dat hij de studentenvereniging niet had laten vallen waardeerde ze van hem, en daar zou ze volgens haar niet de enigste in zijn. Zo'n beetje iedereen zou dat wel vinden.
Gekleed in een kort jurkje, vanwege het prachtige weer, en een stel kleurrijke hakken die er helemaal bij pasten en een helm op was ze op weg naar hun bestemming. ''Gaat het nog? Ik hoop dat ik je niet traumatiseer..'' Bracht ze lachend uit, terwijl ze wel probeerde recht te rijden ondanks de slappe lach die ze had. ''We zijn er bijna, dus ik minder wel vaart.'' Merkte ze gauw op, waarna ze dat dus ook deed toen het park inmiddels al in zicht was.
Toen de anderen al in zicht kwamen ontstond er een brede grijns op haar gezicht, terwijl ze het laatste stukje nog even vaart maakte, vervolgens de parkeerplaats op reed waar ze drie leden zag staan en als kersje op de slagroomtaart harder ging rijden en vlak voor Lyron's voeten stopte. Ze hoopte dat ze Stephanie nu helemaal geen trauma had gegeven, maar het was gewoon puur grappig. Trots stapte ze van haar Ducati af en zette het op slot, naast de auto van de eigenaar van L8 Nites. Nadat ze hem veilig had neergezet en even had bekeken wie er precies allemaal al waren, merkte ze nu pas op dat ze Ayse helemaal vergeten was. ''Shit... ik ben Ayse vergeten! Nou ja.. niet dat zij er ook bij kon ofzo.. haha.. Hee allemaal!'' Begon ze gauw over iets anders waarna ze Alice even knuffelde, Lyron een kus op zijn wang gaf en Ty een por in zijn zij gaf met een knipoog. ''Dus jij was zomaar al eerder vertrokken voordat ik het wist? Nou leuk is dat hoor.'' Lachte ze tegen de blonde jongen, gewoon omdat het kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimema nov 14, 2011 6:02 am

Lyron keek toe hoe de eerste auto het terrein op draaide en herkende de bestuurder al snel als Ty. De Italiaan was niet iemand die snel een wrok tegen iemand koesterde, maar zodra hij het hoofd van zijn vriend zag kon hij het niet helpen dat hij aan de roddel moest denken die hij laatst hoorde. Normaalgesproken had hij naar hem geglimlacht of hem op een of andere manier vrolijk begroet, maar nu bleef hij hem met een ijzeren gelaatsuitdrukking aankijken terwijl de jongen naar hem toe liep. Vrienden hoorden toestemming te vragen aan elkaar voordat ze een meisje zouden daten die de ander in het verleden had gedated, en als de roddels klopten dan was Ty nu met Emilie aan het rotzooien. "Ik heb betere tijden gekend." antwoordde Lyron met een halve glimlach, zijn volgende woorden alleen met een knik beantwoordend. Toen hij over Emilie wilde beginnen tegen Ty kwam Alice al aanlopen, dus besloot de Italiaan voorlopig zijn mond dicht te laten en eens wat vrolijker te gaan doen.
"Hey!" begroette hij Alice, een arm om haar middel heen slaand als begroeting. "Het gaat redelijk, een paar dingen wat minder maar dat hoop ik vandaag af te handelen." glimlachtte hij, waarna hij haar een subtiele knipoog gaf. Lyron kon niet wachten totdat hij Ty zijn verhaal kon horen, hij had deze roddel namelijk al ongeveer een week geleden gehoord en zat er echt mee dat zijn vriend hem zoiets niet vertelde. Waar Emilie haar benen voor opende kon hem ondertussen toch niet meer schelen, maar het was meer dat hij zijn vriend voor gezijk wilde beletten.
Met het gebrul van een motor keek Lyron op, was dat niet die van Charlene? Toen ze haar helm af deed merkte hij op dat het inderdaad Charlene was en dat ze Stephanie achterop had meegenomen. Dat betekende dat alleen Ayse nog mistte, maar die had hem vandaag al bericht dat ze wat later zou komen. Met plezier nam hij de kus van Charlene in ontvangst en drukte hij ook een kus op haar wang, een kleine glimlach op zijn wang doorbrekend. Het was duidelijk dat hij vandaag ergens mee zat, maar hopelijk zometeen niet meer. "Geeft niet, Ayse zou toch al wat later komen omdat ze nog een ontsnapte chimpansee uit haar kamer moest schoppen. Volgensmij had ze gewoon iemand gescoord vannacht die wat hariger was dan normaal." zei Lyron droogjes, waarna hij zich tot de drie meisjes richtte. "Goed, een kleed waar we op kunnen liggen ligt in de achterklep, net als het drinken en wat eten. Ik neem zometeen het drinken wel mee, nemen jullie de rest maar en zoek alvast een leuk plekje uit." glimlachtte hij naar hen.
Hierna richtte hij zich tot Ty. "Kan ik jou even spreken?" zei hij tegen hem, zijn gezicht werd wat serieuser en hij wachtte niet tot de jongen reageerde. Nee, in plaats daarvan pakte hij hem redelijk stevig vast bij de schouder en liep hij buiten gehoorafstand van Alice, Stephanie en Charlene. "Geef me één reden waarom ik je nu niet meteen de huid vol zou moeten schelden." zei hij tegen hem, waarna hij een korte stilte liet vallen. Toen Ty niet reageerde ging Lyron verder. "Serieus, Emilie?" zei hij tegen hem, moeite hebbend met het niet verheffen van zijn stem. Ty bleef een vriend van hem en deze vriendschap was beter bestemd tegen Emilie, maar het hele verhaal van een goede vriend van hem die een vriendin of ex van hem naaide lag hem nogal gevoelig omdat het al eens eerder was gebeurd. En vreemd genoeg nog met Emilie ook. Hij ademde diep in en blies deze lucht door zijn neusgaten uit in de hoop wat te kalmeren, waarna hij Ty wat ongeduldig aankeek in afwachting op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimema nov 14, 2011 7:39 am

De enthousiaste reactie die hij terug verwachtte van Lyron bleef uit. In plaats daarvan waren zijn gezichtsuitdrukking en antwoord alles behalve hartelijk. Het kostte hem niet meer dan een paar seconden om uit te vogelen waar hij deze behandeling aan te danken had en eigenlijk kon hij het zijn vriend ook niet kwalijk nemen. De roddels gingen blijkbaar snel. Onderzoekend keek hij naar Lyron's gezicht, maar behalve dat hij niet blij was, kon hij er niets vanaf lezen. Zijn aandacht werd getrokken door Alice, die hij amper had zien aankomen. "Hallo schoonheid!" groette hij iets meer afwezig dan normaal terug. Met een glimlach ontving hij haar knuffel. Niet veel later was het luidde ronken van Charlene's motor te horen. In gedachten was hij meer bezig met hoe hij dit ging oplossen dan met de rest van L8 Nites leden, maar hij wist een glimlach op zijn gezicht te bewaren. Zo te zien had Charlene de andere blondine van de groep ook meegenomen. Zwijgend keek hij toe hoe ze dichterbij kwamen. Hij grijnsde na haar na haar spontane begroeting en trok vervolgens een onschuldige blik naar haar. "Sorry, roomie, ik ben via een omweg gegaan!" reageerde hij op haar plagende beschuldiging. Hij had haar al veel te lange tijd niet echt goed gesproken, binnenkort moesten ze daar maar eens verandering in brengen. Onwillekeurig grinnikte hij om Lyron's opmerking over Ayse. De woorden die hij hem vervolgens hoorde zeggen waren voornamelijk tegen de meiden gericht en hij snapte waarom. Voor hij kon reageren op Lyron's vraag, was die al in actie genomen en nam hem enigszins ruw apart. Hij mopperde er echter niet over en liep rustig met hem mee. Buiten gehoorsafstand van de rest stopten ze met lopen. Zijn woorden waren hard en Ty besefte dat het verkeerde antwoord de jongen waarschijnlijk écht boos konden maken. Zijn gezicht verhardde en hij richtte zich iets meer op. Lyron had reden om boos te zijn, maar hij zou hier niet als een onderdanige hond zijn excuses aan gaan staan bieden. "Ik weet niet precies wat je gehoord hebt, maar er is serieus nog niks gebeurd. Dan had ik het je wel verteld," begon hij rustig uitleggend. Niet dat hij gezegd zou hebben dat hij zijn ex genaaid had, maar dan had hij in ieder geval voorzichtig kunnen meldden dat er misschien wel iets tussen hem en Emilie aan het ontstaan was. "Ik heb haar pas twee keer ontmoet en geen van die twee was onder normale omstandigheden," besloot hij uiteindelijk. Het was naar waarheid en meer kon hij er ook niet echt over zeggen. De eerste keer dat hij haar ontmoet had, had hij haar van de verdrinkingsdood gered en de tweede keer had hij haar tegen gehouden om halsoverkop naar Spanje te vertrekken. Dat ze een connectie hadden was wel duidelijk, maar Ty wist niet hoe ver het zou gaan. Emilie zou geen scharrel worden, dat zou hij haar niet aan willen doen, maar hij wist ook dat hij geen relatietype was. "Ik weet amper wat het is. Ze is speciaal, maar ik zie mezelf niet echt weer in een relatie. Ik heb nu nog gedoe van mijn laatste relatie met Ayanna en dat is al zo lang geleden uit gegaan," zei hij terwijl hij Lyron met een lichtelijk vermoeid gezicht aankeek. Hij had het niet voor niks uitgemaakt met Ayanna. Hij hield niet van het vastzitten aan één iemand en de verantwoordelijkheden die dat met zich meebracht, het paste niet in zijn lifestyle. Lyron hoefde alleen niet te weten dat hij dat alles misschien wel op zou geven voor Emilie, als ze elkaar beter zouden leren kennen. Hij zou eerst maar eens afwachtten wat hij hier op te zeggen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimema nov 14, 2011 10:39 am

Stiekem had ze best wel naar de bijeenkomst uit gekeken. Het was bij veel leden al even geleden dat ze hen echt goed had gesproken en het was hoog tijd om daar verandering in te brengen. Achterop de motor bij Charlene raasde de wereld letterlijk voorbij en dat was een heerlijk vrij gevoel. Het was altijd gaaf om op een motor te zitten, maar al grappend met Charlene was dat nog eens extra leuk. Ze lachte hard met haar vriendin mee en genoot volop van de ervaring, terwijl ze haar armen veilig om de blondine voor haar geklemd had. "Nope geen trauma hier hoor," reageerde ze met een brede glimlach op haar chauffeur. Ze zwaaide haar been over de motor heen toen deze tot stilstand kwam en voelde weer de vertrouwde stabiele grond onder haar voeten. Voor de gelegenheid had ze zich niet uitgesloofd wat betreft haar uiterlijk. Natuurlijk had ze zich opgemaakt, maar haar blonde krullen waren in een staart gebonden en ze had een simpele hotpants gecombineerd met een rode tanktop. Ze was toch hier om plezier te hebben, niet om jongens te versieren. Op haar slippers volgde ze Charlene die op haar hoge hakken behoorlijk afstak bij haar zelf. Ze zag dat behalve Ayse iedereen er al was. Vrolijk begroette ze iedereen even hartelijk, haar blik ging even tussen Lyron en Ty heen en weer, maar ze richtte zich uiteindelijk op niemand in het bijzonder. Oh, Ayse zou later komen. Ze hoopte niet heel veel later want ze miste haar gezelligheid nu al. Zachtjes lachte ze even om de opmerking van Lyron, ze zag het al voor zich. Ze knikte kort na zijn volgende woorden en kwam direct in actie door naar de auto te lopen. "Char, Alice, help me even please," spoorde ze haar vriendinnen op een opgewekte toon even aan. Ondertussen wierp ze nieuwsgierige blikken op Lyron en Ty die zich afgezonderd hadden en het niet helemaal eens leken te zijn over iets. Ze wist niet wat er tussen hen speelde en dat ergerde haar. Het leek haar geen echte ruzie, gelukkig maar. Het leek haar geen pretje om met één van de twee gespierde jongens ruzie te hebben. Ze draaide zich met een vragende blik in haar ogen naar haar twee vriendinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimema nov 14, 2011 11:57 am

''Ja, ja, dat zal wel.'' Grinnikte ze vrolijk op Ty zijn reactie, wist heus wel dat ze maar een grapje maakte en vervolgens stak ze haar tong uit richting hem. Hierna grinnikte ze om de flauwe opmerking van de Italiaan over Ayse. ''Tsss..'' Was het enige wat ze op dat moment kon bedenken om terug te reageren en ze wist heus wel dat hij het niet al te serieus zou opnemen, net zoals zij niet deed over zijn grap. Lyron begon gauw al te praten over dat ze alvast de spullen gereed konden maken, maar dat hij en Ty er zo meteen pas aan kwamen. Ietwat mysterieus en verbaasd keek ze hen na, dat ze zichzelf afzonderden van de groep en draaide zich pas om toen Stephanie haar stem klonk dat ze hulp nodig had. Haar hakken tikten op het asfalt van de parkeerplaats en hielden pas halt toen ze bij de mede-blondine en roodhoofd was aangekomen. ''Hebben jullie enig idee waar ze het over hebben?'' Verbaasd trok ze een wenkbrauw op, maar richtte zich al gauw naar de spullen die zich in de auto van Lyron bevonden en hielp Stephanie met het eruit halen van al het vreetwerk. ''Moeten we wachten op hun, of moeten we alvast lopen richting het park?'' Vroeg ze twijfelend, waarna ze even op haar onderlip beet en twijfelachtig beide meiden een blik wierp. ''Oh en moeten we ook nog wachten op Ayse, of zal ze het wel kunnen vinden zolang we haar maar aanwijzingen via sms sturen? Je weet af en toe hoe ze is.'' Hierna gaf ze Stephanie plagerig een por in haar zij met een brede grijns. Ze was in een nogal plagerige bui, waarom wist ze niet precies. Waarschijnlijk omdat het alweer een tijdje geleden was dat ze samen met de andere L8 Nites had opgetrokken en ze nu eindelijk weer eens een bijeenkomst hadden. Daarbij was de rit naar het Topanga State Park best gezellig geweest met haar blonde vriendin. ''Hmm, ze moeten opschieten. We staan hier wortel te schieten.'' Zei ze zachtjes, ietwat dromerig toen ze haar blik richting de twee jongens richtte. ''Oh, wacht maar, ik weet al wat.'' Charlene liep soepel naar de bestuurders zit van de auto, klom half over de autodeur van de truck, maar wist uiteindelijk tocht met haar rechterhand bij de toeter te geraken. Flauwtjes drukte ze er een aantal keer op en zelfs één keer heel lang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimedi nov 22, 2011 8:08 am

Wat het precies was wist Alice niet, maar ze had het idee dat ze ongelegen kwam. Bijna alsof ze midden in een gesprek tussen beide was gekomen. Maar aangezien geen van de jongens iets liet doorschemeren besloot zij het zelfde te doen. Als er al iets was, dan wouden ze niet dat zij het wist. Prima. Ze knikte als reactie op Lyron's woorden, een lichte glimlach was op haar lippen verschenen. Tijd om iets te zeggen kreeg ze niet, een brullende motor verbrak de stilte die voor een moment was gevallen. Charlene stopte vlak voor de voeten van de oprichter van L8 Nites, Alice grijnsde onwillekeurig. Typisch Charlene, er voor zorgen dat alle ogen direct op haar gericht waren. Bij haar achterop zat Stephanie, de tweede blondine van de vereniging. In tegenstelling tot Alice en Charlene had Stephanie geen hakken van, ergens wel handig. Maar aangezien Alice er zelf geen problemen mee had om op blote voeten te lopen, had ze besloten dat ze haar hakken net zo goed aan kon houden. Als ze vervelend werden trok ze ze wel gewoon uit. Ze nam de knuffel van Charlene met een glimlachje in ontvangst. “Hey.” Begroette ze de twee vrolijk, waarna ze haar blik voor een moment op Lyron richtte. Zijn opmerking over Ayse’s harige scharrel deed haar lachen. Ze kon het zo voor zich zien.
Na hen gezegd te hebben waar het kleed en de andere spullen lagen, nam Lyron Ty apart. Dus ze had het toch goed gezien, die twee waren in gesprek op het moment dat zij aan was komen zetten. Een gesprek dat ze duidelijk af wouden maken. Waar zou het over gaan? Alice schudde kort haar hoofd, liep naar Stephanie toe die onderhand bij Lyron’s auto stond. Pakte het kleed uit de achterbak, wierp ondertussen een steelse blik op de jongens. Ze leken geen echte ruzie te hebben, iets waar Alice blij mee was. Ze had het niet zo op ruzie’s, al helemaal niet als twee mensen die ze graag mocht ruzie hadden. “Nee, ik heb geen idee.” Antwoorde ze op Charlene’s vraag. Terwijl ze met haar vrije hand een pluk van haar rode haar uit haar gezicht streek. “Laten we nog even wachten, maar als ze te lang blijven treuzelen gaan we wel vast. Het is niet zo dat ze de weg kwijt raken.”
Alice schoot in de lag toen ze in de gaten kreeg wat de blondine van plan was, met een grijns keek ze hoe het meisje enkele malen op de toeter drukte. Om de aandacht van de jongens te krijgen. “Ik denk dat ze de boodschap begrepen hebben.” Zei ze hoofdschuddend tegen haar vriendin, terwijl ze het kleed wat beter vast nam. “Als ze nog niet klaar zijn met hun gesprek, kunnen we ze misschien beter even laten. Anders is het straks niet uitgepraat en zijn ze beide chagrijnig, dat is ook niet gezellig.” Zei Alice naar kort naar de jongens gekeken te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimema dec 12, 2011 9:47 am

Een kleine glimlach brak door op Lyrons gezicht toen hij de woorden van Ty hoorde. "Dat het tot nu toe bij twee ontmoetingen was gebleven, had ik al gehoord ja." mompelde de Italiaan droogjes, zonder een bepaalde boze -of juist blije- toon erin te verwerken. Hij was blij dat hij niet meer op Monica High zat, want dan had hij waarschijnlijk gehoord dat de twee niet alleen hadden gezoend, maar dat ze ook met elkaar naar bed waren geweest, sinds die twee ontmoetingen een relatie hadden en toen hadden besloten om met elkaar te gaan trouwen in een eiland ergens in de buurt van Curaçao. Nee, hij mistte die High school drama niet bepaald, en was blij dat hij daar vanaf was. Nu hij op Monica University zat bleef het beperkt bij de twee ontmoetingen, de zoen en dat het niet een standaart scharrel was voor beiden, maar dat vertelde Ty hem nu ook. Soort van. Ty noemde ook zijn laatste relatie, Ayanna. Een meisje die Lyron aardig had gevonden, maar nooit geschikt zou vinden als date-material. Niet omdat ze lelijk was, niet omdat ze onaardig was en ook zeker niet omdat ze saai was, maar meer omdat hij nooit iets zou daten wat vrienden van hem gedaan hadden. Misschien een beetje te nobel of old-fashioned van hem, zeker omdat het hem nu al twee keer was gebeurd dat zijn vrienden dat een onnodige regel vonden.
Net toen hij wilde reageren op Ty, werd er een aantal keren getoeterd. De toeter was bekend voor hem, en toen hij opzij keek merkte hij op dat het Charlene was die zijn auto in was geklommen. Typisch. Ook al vond hij het niet echt leuk dat ze de vrijheid had genomen zijn auto in te klimmen, verscheen er een grijns op zijn gezicht terwijl hij hoofdschuddend het volgende zei: "Het kan ook niemand anders zijn als Charlene." Hierna vormde de grijns zich om in een tijdelijke glimlach, die na een kort moment weer verdween. "Ik ben niet boos op je omdat ik nog gevoelens voor Emilie heb, die zijn zo goed als weg. Maar eigenlijk vind ik het wel normaal als je voortaan aan me vraagt of ik het goed vind als je een ex van me wilt gaan daten, of als je het subtiel laat vallen als je een ex van me bent tegengekomen en je met haar geweest ben." zei Lyron tegen Ty. "Nu heb ik niet veel exen omdat het niet echt werkt voor mij, maar je begrijpt wel wat ik bedoel." zei hij vervolgens lachend, waarna hij omkeek naar Alice, Charlene en Stephanie en hen gebaarde dat hij en Ty er zo aan kwamen. Lyron had niets meer te zeggen, maar Ty misschien wel en daar zou hij de ruimte niet meer voor hebben in de buurt van de drie meiden, dus gaf Lyron hem op deze manier genoeg tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimeza dec 17, 2011 7:45 am

Hij knikte gerustgesteld, in plaats van wilde roddels had Lyron in ieder geval de waarheid gehoord. Ze hadden nog amper gezoend, maar mensen wisten onschuldige dingen altijd op te blazen tot grote problemen. Het doordringende en zeurende geluid van een toeter verstoorde de net gevallen stilte en zijn blik ging automatisch in de richting van het geluid. Het was niet heel erg verrassend om te zien dat het Charlene was geweest. Zo te horen deelde Lyron die mening met hem. Hij glimlachte flauwtjes en draaide zijn hoofd toen weer weg van de auto. Blijkbaar kon Charlene nog geen twee minuten zonder hen. Lyron's woorden waren niet veroordelend en Ty snapte precies waar hij vandaan kwam. "Ja, dat was ook beter geweest," stemde hij vervolgens in en hij besloot het daarbij te laten. Misschien zou hij Emilie wel beter leren kennen, misschien zouden ze ooit een relatie krijgen, maar zelf zou hij wel kijken hoe het zou lopen. Dit was in ieder geval niet het moment voor hem om er te veel over na te denken. Hij was hier om plezier te hebben met zijn vrienden. "Laten we dames maar niet langer laten wachten," stelde hij vervolgens voor, terwijl hij tevreden glimlachend een blik naar de auto wierp. Vervolgens kwam hij in beweging en liep hij naar de rest van de L8 Nites leden toe die druk bezig waren de spullen uit de auto te halen. Snel greep hij nog wat dingen uit de auto, om zich vervolgens bij de rest de voegen. Normaal had hij veel te zeggen, maar door het korte één op één gesprek met Lyron was hij afgeleid. Zijn gedachten waren overal en nergens, vooral erg chaotisch. Om niet een buzz kill te zijn, toverde hij een grijns op zijn gezicht tevoorschijn en richtte zich weer op wat ze aan het doen waren. Zoals verwacht had Lyron voor precies de goede spullen gezorgd voor een gezellige middag. Er was drank, eten en muziek, dat in combinatie met gezellige mensen beloofde veel goeds..

[Beetje kort I know (A) ]

Ik zit zwaar in tijdnood nu, dus jullie mogen Stephanie even overslaan en godmodden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimevr dec 23, 2011 11:58 am

Haar handen had ze inmiddels vol met twee tassen eten, meer dan genoeg om de hele dag van te leven. Ze wist niet hoe het met haar vriendinnen zat, maar zelf moest ze er wel wat voor doen om zo slank te blijven. Naast sporten betekende dat ook vaak op haar dieet letten. Gelukkig kwam ze niet zo snel aan, maar ze zou zich vandaag wel wat inhouden met ongezond eten. Gelukkig zaten er ook genoeg andere dingen in de tas, voor zo ver ze kon zien. Toen ze haar blik weer opgericht had, zag ze Alice met het kleed staan, maar Charlene zag ze niet. Pas toen haar blik weer naar de auto zelf ging, zag ze dat Charlene in de auto was geklommen. Met een vragende blik staarde ze naar het achterhoofd van de blondine. Een luidde toeter weerklonk en ze fronste kort haar wenkbrauwen. Ze had geen idee waar dat voor nodig was geweest en gaf er verder ook geen reactie op. De jongens kwamen al weer hun kant op. "Let's go!" zei ze enthousiast toen ze weer herenigd waren. Ze was ergens natuurlijk wel nieuwsgierig naar wat ze gezegd hadden, maar gunde de jongens hun privacy. Als Charlene klaar was in Lyron's auto en Ty en Lyron het drinken mee zouden nemen, zouden ze gewoon kunnen gaan. Ze begon met lopen en zorgde dat ze naast Alice terecht kwam. "Hoe is het eigenlijk met je?" vroeg ze op een vrolijke en nieuwsgierige toon aan haar terwijl ze door bleef lopen. Ze wierp haar een zijdelingse blik toe en keek vervolgens over haar schouder om te checken of de rest wel volgde. Ze zou niet te ver weg van de auto gaan, dat was helemaal nergens voor nodig. In een mooi veldje, dicht bij het meertje zette ze de tassen neer. "Dit is toch een prima plek, of niet?" vragend keek ze rond. De plek was redelijk rustig, er was zelfs helemaal niemand anders te zien. Ze zouden kunnen doen wat ze wilden en niemand zou last van hen hebben. Behalve dan misschien dieren, maar die hadden genoeg ruimte om ergens anders te gaan pitten. Ze glimlachte tevreden en wachtte de reacties van de rest af.

[Oké dan, als toch niemand post doe ik Steph nog ff ^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimewo dec 28, 2011 4:59 am

Lyron glimlachtte en gaf Ty een vriendschappelijk klopje op zijn schouder waarna de twee vrienden terugliepen naar de rest. Hij was blij dat hij dit even kwijt had kunnen raken, want hij had zich de afgelopen dagen wel behoorlijk rot gevoeld over het feit dat Ty hem nog niets had verteld. Voor een moment kwam een duivels plan in Lyron op; namelijk om Charlene terug te pakken en in de auto te zetten. Maar de Italiaan besloot de blondine dit niet aan te doen, bovendien zou de groep dan een stukje gezelligheid missen.
Het zou handig zijn geweest om met de auto gewoon een paar struiken plat te rijden en een klein grasveldje te zoeken, maar Lyron had een hekel aan asociaalheid dus besloot hij de bosjes voor nu nog heel te laten. Grinnikend bij dit idee pakte hij een doos uit de achterklep waar wat pakken vruchtensap -zoals jus d'orange en multivitamine- in stonden, en twee flessen van zijn geliefde Licor Cuarenta Y Tres om niet te vergeten. Hierna keek hij vlugjes over zijn schouder om te zien waar de rest gebleven was en liep hij met de doos in zijn handen de twee vriendinnen Stephanie en Alice achterna. Hij vroeg zich af hoe lang het geleden was dat de andere leden elkaar hadden gezien. Charlene had hem onverwachts nog opgezocht bij zijn appartementje, wat hij erg leuk en spontaan van haar had gevonden, maar de rest..? Lyron had geen idee. Hij had Ty ook al lang niet gesproken trouwens, misschien was het een idee om binnenkort wat leuks met hem te gaan doen. "Hey, Ty." zei hij tegen zijn vriend, half fluisterend, terwijl hij hem aantikte met zijn schouder. "Zin om binnenkort te proviteren van mijn baan als strandwacht en een dagje mee te draaien?" grijnsde hij naar hem, terwijl hij door liep.
Hierna volgde hij Stephanie en Alice naar een mooi veldje dichtbij een meer, het leek verlaten te zijn. "Prima!" zei hij lachend tegen Stephanie, nadat hij de doos op de grond had gezet. Hier pakte hij een grote, plastic beker uit en schonk 1 deel likeur 43, en drie delen sinaasappelsap. "Je moet dit eens proeven Char!" riep hij naar de blondine, haar het heerlijke zoete drankje toereikend. Toen ze deze had aangepakt schonk hij nog een glas in en gaf hij deze aan Alice. De leuke middag kon beginnen!

[Zo, ik heb met iedereen wat gedaan Very Happy. Dan kunnen jullie allemaal terugposten ^^!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimedo jan 05, 2012 1:48 pm

Met een lach kwam ze weer half sukkelig uit de auto geklommen en keek Alice dan ook met een brede grijns aan. ''Weet je het zeker?'' Pas wanneer er een teken van Lyron kwam, schudde ze lachend haar hoofd en pakte ook wat stuff uit de auto die ze wel duidelijk zouden gaan benuttigen zodra ze eenmaal een plekje hadden in het park.
Enthousiast liep ze mee met de groep zodra ze compleet waren en richting het park al begonnen te lopen. Ergens was ze ook wel bang voor Lyron's aanval, maar die scheen nog niet erg te komen. Misschien dat hij later deze middag een wraakactie gepland had en nu nog eventjes afgeleid was door Ty. Ergens vroeg ze zich waar ze het net over hadden gehad, maar ze wist dat ze zich er niet mee hoefde te bemoeien, het waren twee volwassen jongens en die konden ook, hopelijk, volwassen met elkaar omgaan. Het duurde niet lang voordat ze een plekje hadden gevonden en vrolijk ging Charlene in een kleermakerszit op een kleedje zitten naast Alice en Stephanie.
Voordat ze haar mond open kon trekken om iets te zeggen, merkte ze op dat Lyron iets inschonk wat haar niet direct bekend voor kwam en het aan haar gaf. Ze keek hem gluiperig aan en pakte het dan ook voorzichtig aan, alsof het iets gevaarlijks was wat ze aan moest nemen. ''Wat heb je erin gedaan, Lyron?'' Zei ze op een bespionerende toon en kneep haar ogen fijn, waarna ze een klein slokje nam. Met een scheve grijns keek ze hem aan en verloor hem niet uit het oog. ''Ben je niet boos op me, vanwege net?'' Bracht ze al wat verbaasder uit en nam daarna nog een slok, alleen dit keer wat groter omdat ze het stiekem wel lekker vond. ''Lekker!'' Zei ze blij en gaf daarna het bekertje aan Stephanie. ''Serieus, dit is lekker.'' Fluisterde ze haar toe op een geniepige manier en hoopte maar dat de blondine niet vies was van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimezo jan 22, 2012 11:37 am

Dacht je gewoon naast je vriend in bed te liggen, bleek het een aap te zijn. Op de één of andere mysterieuze manier was het beest die ochtend in haar kamer geglipt, en het was een hele klus geweest om die er weer uit te krijgen. Ze had maar naar de Zoo gebeld, met de vraag of ze toevallig een chimpansee misten. Dat was inderdaad het geval geweest, dus waren er een stel verzorgers gekomen om het beest uit haar kamer te verwijderen. Helaas waren die gasten nog dommer dan de aap zelf en had het nog een tijdje geduurd voordat ze weer veilig haar kamer in kon. Ondertussen had ze ook nog een sms ontvangen van Lyron, met de vraag of de leden van L8 Nites naar het park konden komen. Ze durfde de verzorgers niet alleen in haar kamer achter te laten, dus had ze de Italiaan moeten melden dat ze wat later kwam. Maar nu het beest weer veilig in een hok zat was het hoog tijd om richting 't Topanga State Park te vertrekken, ze wilde haar vrienden ook niet heel veel langer laten wachten. Aangezien het park best een eindje reizen was verkoos ze haar auto boven het openbaar vervoer, dat zou de snelste manier zijn. Eenmaal op de parkeerplaats zag ze de auto's van Lyron en Alice en de motor van Charlene al staan, ze konden nooit ver weg zijn. Netjes parkeerde ze haar geliefde auto ernaast en schakelde de motor uit. Gekleed in een simpel shirt met daaronder een hotpants van spijkerstof en vans liep ze richting het meer. Dat leek haar de voornaamste plek waar ze konden zijn, het leek haar niet dat haar vrienden ergens midden in de rimboe gingen zitten. Ze trof de groep inderdaad aan op de door haar verwachte plaats en toverde een glimlach op haar gezicht. Ze had ze best gemist, het was alweer een tijd geleden dat ze wat hadden afgesproken. "Hee guys," begroette ze de groep enthousiast, waarna ze naast Charlene in het gras neerplofte. "Heb ik veel gemist?" vroeg ze nieuwsgierig door, verder geen woord loslatend over de harige vriend die ze vanochtend in haar bed had aangetroffen. Lyron kennende had hij dat wel voor haar gedaan. 

[beeetje kort, maar ik moet nog even inkomen hoor xd]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimedo jan 26, 2012 4:57 am

Lang duurde het niet voor de jongens zich weer bij hen hadden gevoegd, na Charlene's wat ongeduldige getoeter. Alice liet haar blik van Lyron naar Ty, gaan en weer terug. Wat er ook tussen hen in had gehangen, was op gelost. Of ze deden enkel en alleen alsof. Dat kon natuurlijk ook. En hoe wel ze benieuwd was naar wat er aan de hand was, hield ze haar mond. Het ging haar niks aan.
Met het kleed in haar handen, begon ze te lopen. "Goed, en met jouw?" Antwoordde ze met een vrolijke glimlach, het was al weer een tijdje geleden dat ze met Stephanie gesproken had. Jammer eigenlijk. Alice wierp een korte blik over haar schouder, de rest volgde hen. Lyron en Ty liepen naast elkaar, en aan de manier waarop ze tegen elkaar praten te zien zat het weer helemaal goed tussen die twee. Mooi, Alice hield niet van ruzie en ze kon er al helemaal niet tegen als haar vrienden ruzie met elkaar hadden. "Zeker, en lekker dicht bij het water." Alice legde het kleed vlak naast de tassen neer, liet haar blik naar het meertje dwalen dat glinsterde in het licht van de zon. Ze draaide zich om naar de rest, een vrolijke glimlach sierde haar gezicht. Ze ging naast Stephanie op het kleed zitten, en niet veel later plofte Charlene naast hen neer. Ze kreeg van Lyron een zoet ruikend drankje aan gereikt, en niet veel later kreeg Alice een glas met het zelfde drankje in haar handen gedrukt. Nieuwsgierig nam ze er een slokje van, het smaakte heerlijk. "Hmm, je kan merken dat je dit vaker doet." Met een subtiele grijns keek ze hem aan, waarna ze nog een slok van het goedje nam. Ze proefde duidelijk de alcohol, maar ze had niet anders verwacht.
"Hey!" Alice keek glimlachend naar Ayse die naast Charlene was gaan zitten. "Niet heel veel, we zijn er pas net. Heb je je 'date' nog uit je kamer weten te werken?" Nieuwsgierig keek Alice Ayse aan, ze was wel benieuwd naar het verhaal.

[Beetje een flut post, moet weer in Alice komen maar zo kunnen jullie in elk geval weer verder (:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimezo jan 29, 2012 4:44 am

Hij zette zijn moeilijke gedachtes aan de kant en richtte zich weer volledig op het hebben van een leuke middag met de rest van de vereniging. Snel greep hij nog wat laatste flessen drinken mee uit de auto, om vervolgens achter Stephanie en Alice aan te lopen. Nieuwsgierig draaide hij zijn hoofd naar Lyron toe, nadat die hem aangesproken had. Direct bewogen zijn mondhoeken omhoog. "Dat klinkt als een uitstekend plan," zei hij terwijl hij enthousiast knikte. De twee baantjes die Lyron uitgekozen had waren eigenlijk de perfecte baantjes om leuke meisjes te ontmoeten. Dat had de jongen in ieder geval goed voor elkaar gekregen. Inmiddels meende Stephanie dat ze op een goede plek aangekomen waren en hij was het er volledig mee eens. Het horen van een bekende stem deed hem grijnzend opkijken, Ayse was ook eindelijk aangekomen. "Hey Ays" zei hij vriendelijk tegen haar. Hopelijk zou Ayse straks nog over haar vreemde one night stand vertellen, nu had ze er in ieder geval nog niks over gezegd. Alice was hem voor in het beantwoorden van haar vraag, maar hij was blij dat Alice naar haar harige vriend informeerde. Hij ging aan de andere kant van Ayse zitten en keek haar vervolgens nieuwsgierig aan. Relaxt leunde hij achterover, steunend op zijn armen. Op momenten als deze was er niks dat zijn geluk kon verpesten. "Gaan we binnenkort trouwens weer een feest geven?" Hij gooide de vraag in de groep, aan iedereen en niet aan iemand in het bijzonder. Vragend liet hij zijn blik langs Lyron, Charlene, Alice, Ayse en Stephanie gaan. "Het lijkt mij erg leuk, het vorige was in ieder geval een succes," zei hij er iets later achteraan. Het vorige feest was door Stephanie en Ayse gegeven en het was een vet geweest. In ieder geval was er de dagen daarna op school nog zeker wel even over door gepraat. Het was niet erg dat er niet veel feesten werden gegeven nog, hij snapte ook wel dat iedereen het ook gewoon druk had met zijn eigen ding. Maar toch zou het leuk zijn als het weer eens zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitimeza feb 04, 2012 2:21 am

"Mooi zo, met mij gaat ook alles prima," antwoordde ze nog steeds even vrolijk, nadat Alice geantwoord had dat het goed ging met haar. Natuurlijk waren er wel een aantal dingentjes waar ze mee zat, maar over het algemeen ging alles goed met haar. Aan iedereens reactie te zien of horen vonden ze de plek die ze uitgekozen had prima. "Mooi," zei ze kort waarna ze op het uitgespreide kleed ging zitten. Nieuwsgierig volgde ze Lyron's bewegingen terwijl hij een interessante mix maakte die hij vervolgens aan Charlene reikte. Ze was benieuwd of Charlene het lekker vond, wat inderdaad het geval was. Snel pakte ze de beker aan die Charlene aan haar doorgaf. Zonder aarzelen nam ze een slonk van de voor haar nieuwe mix. "Ja dat is inderdaad lekker Lyron!" zei ze daarna enthousiast. Wat haar betreft hoefde het niet de hele groep rond te gaan, dus gaf ze de nog half gevulde beker weer terug aan Charlene. Iets verder op zag ze Ayse al aankomen en haar mondhoeken krulden omhoog. "Hey!" groette ze haar vriendin vrolijk terug. Ze grinnikte kort om Alice haar vraag aan Ayse. Ja, over dat vreemde verhaal wilde ze wel in geuren en kleuren weten. Ze knikte alleen maar instemmend bij het horen van Ty's zijn vraag, leek haar op zich ook wel leuk. Al zou ze dit keer niet de organisatie op zich nemen. Vorige was dat behoorlijk stressvol geweest om te doen samen met Ayse, hoe leuk het ook was geweest. Daar had ze op dit moment echt geen tijd voor. Ze haalde het elastiekje dat haar haren bij elkaar hield eruit en deed het om haar pols. Vervolgens haalde ze een paar kaar losjes haar handen erdoor heen, om ze een beetje in een goed model te krijgen. "Lyron, heb je nog zo'n lekker drankje voor me?" vroeg ze vervolgens aan de jongen met de juiste skills. Ze keek kort de groep rond en genoot ondertussen zichtbaar van het nog redelijke warme zonnetje op haar gebruinde huid. Ze kwam haast nooit in het park, behalve te paard, maar ze nam zich bij deze voor om hier vaker van te gaan genieten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





At the park [L8 Nites] Empty
BerichtOnderwerp: Re: At the park [L8 Nites]   At the park [L8 Nites] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
At the park [L8 Nites]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» L8 Nites, nieuwe studentenvereniging
» L8 Nites privéforum
» Feniquo Azfelda Park.
» Homework in the park [Aaron & Aphrodite en anders vragen.]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten Santa Monica :: Topanga State Park-
Ga naar: