Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Band Battlefield!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Band Battlefield! Empty
BerichtOnderwerp: Band Battlefield!   Band Battlefield! Icon_minitimeza mei 14, 2011 6:10 am

Welkom bij Band Battlefield. Ik zal hier proberen om ieder weekend mijn vijf favoriete nummers van bands neer te zetten. Vooral ook zodat ik er zelf achter kan komen wat ik de beste band vindt. Ik weet niet in hoeverre het interessant is voor jullie om het te lezen, maar laat wat van je horen als dit het geval is! Very Happy

In de top vijf zal iedere week de beste band 5 punten krijgen. De nummer 2, 4. Nummer 3 krijgt 3 punten. Nummer 4, 2. Nummer 5, slechts 1 punt.


Deel 1:
Op dit moment heb ik een echte Volbeat-verslaving, daarom is de band ook twee maal terug te vinden in de top vijf met nummers waar ik kippenvel van blijf krijgen. Vooral nummer één is heerlijk, Thanks. Maar naar nummer vier, Maybellene I Hofteholder, kan ik ook blijven luisteren. Een topband! Nummer twee is erg oud en van één van de grootste bands ter wereld, The Rolling Stones. Mother's Little Helper vindt ik een heerlijk nummer en ken ik doordat één van mijn favoriete bands -sum 41- dit nummer op een geweldige manier heeft gecoverd. Op drie staat deze week Sum 41 zelf, met een nummer die ze hebben geschreven voor de gitarist Dave Baksh die zou vertrekken en inmiddels ook is vertrokken. So Long Goodbye. Nummer vier heb ik al besproken, Maybellene I Hofteholder van Volbeat. Nummer vijf, het eerste nummer dat gemaakt is door de enige Amerikaanse band die in deze week in de top 5 staat, The Offspring - You're Gonna Go Far, Kid. Echt een nummer waarvan ik spontaan ADHD krijg, heerlijk.

1. Volbeat - Thanks
2. Rolling Stones - Mother's Little Helper
3. Sum 41 - So Long Goodbye
4. Volbeat - Maybellene I Holfteholder
5. The Offspring - You're Gonna Go Far, Kid


---> Laat wat horen als je het wil blijven lezen! Smile


Laatst aangepast door Alain op za mei 14, 2011 6:22 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Band Battlefield! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band Battlefield!   Band Battlefield! Icon_minitimeza mei 14, 2011 6:10 am

Tussenstand:
01. Band Battlefield! Dk Volbeat - 8 (+1)
02. Band Battlefield! Us The Offspring - 6 (+5)
02. Band Battlefield! Us Papa Roach - 6 (+6)
04. Band Battlefield! Uk Rolling Stones - 4
05. Band Battlefield! Ca Sum 41 - 3
06. Band Battlefield! Us Blink 182 - 3


Laatst aangepast door Alain op vr mei 20, 2011 10:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Band Battlefield! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band Battlefield!   Band Battlefield! Icon_minitimezo mei 15, 2011 7:10 am

The Offspring - You're Gonna Go Far, Kid ---> Heerlijk -u-

De rest ken ik niet eens :B
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Band Battlefield! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band Battlefield!   Band Battlefield! Icon_minitimevr mei 20, 2011 10:16 pm

Deel 2:
Je zal bij mij vaak tegen komen dat ik in één week meerdere bands in de top vijf heb. Mijn favoriete band verschilt vaak, maar als ik kan wel echt verslaafd zijn aan die favoriete band. Deze week heb ik een band ook twee maal in de top vijf staan, maar ik zal bij de winnaar van de week beginnen. The Offspring, vorige week ook in de top vijf, nu op één. Why Don't You Get A Job? Heerlijk nummer! Op nummer twee staat Papa Roach - Scars, een nummer wat ik heel vaak, heel goed vind. Blink 182 staat met Dumpweed op drie, erg lekker nummer. Op vier staat -net als op plaats twee- Papa Roach, dit keer met I Almost Told You That I Loved You en op vijf de nummer één van vorige week Volbeat - Thanks.

1. The Offspring - Why Don't You Get a Job?
2. Papa Roach - Scars
3. Blink 182 - Dumpweed
4. Papa Roach - I Almost Told You That I Loved You
5. Volbeat - Thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gesponsorde inhoud





Band Battlefield! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Band Battlefield!   Band Battlefield! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Band Battlefield!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Band
» Band
» Met de band...
» Band nu wel bij elkaar?
» Rode Band

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Mediatheek-
Ga naar: