Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Die Hard & Famous

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Die Hard & Famous Empty
BerichtOnderwerp: Die Hard & Famous   Die Hard & Famous Icon_minitimeza apr 30, 2011 5:34 am

Nu had ik nog een idee/vraag.

Eerst was het idee dat Too Damned en Die Hard een ruzie/gevecht zouden krijgen in een topic. Maar aangezien Too Damned nogal doodloopt, en er eigenlijk nu dus 2 actieve studentenverenigingen zijn. En ze elkaar toch niet zo aardig vinden. Dacht ik misschien dat hun tweetjes dan in een topic gezellig konden ruziën.

Want ze vinden elkaar toch niet zo geweldig, en ik neem aan dat ze allebei denken dat ze de hoogste zijn en bovenaan staan. Iets wat ze dus ook niet pikken van elkaar, en hetgene dat Die Hard die populaire 'huppelkutjes' haat, en Famous zogenaamd de 'aandachttrekkerigge emo's'. Of iets.

Dus het was gewoon een voorstel, komt er binnenkort een topic dat ze elkaar tegenkomen op straat, of ergens anders, of laten we dat liggen voor later?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chle

Chle


Posts : 31

Profiel
Naam: Chloe Saunders
Partner: Never ever.. Never! ^^
Vereniging: Die Hard

Die Hard & Famous Empty
BerichtOnderwerp: Re: Die Hard & Famous   Die Hard & Famous Icon_minitimezo mei 01, 2011 6:41 am

Ik vind het een goed idee, ookal wist ik niet dat Famous Die Hard zo hard haatte en omgekeerd. Maar aangezien dat dan wel zo is vind ik dat geen slecht idee, ik kijk er zelfs nu al naar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Die Hard & Famous Empty
BerichtOnderwerp: Re: Die Hard & Famous   Die Hard & Famous Icon_minitimezo mei 01, 2011 8:56 am

Ik heb het er met meerdere mensen over gehad, het 'oorlogs' topic. Maar om nu gelijk een nieuwe te openen, terwijl ik met Esther al een ruzie heb met Ian in het Topanga State Park, was het waarschijnlijk handiger om daarmee gewoon verder te gaan. En aangezien er nu al meerdere leden in voorkomen dan eigenlijk gepland was. Dus voor de Die Hard én Famous leden, hier is het 'oorlogs' topic:

Klikje!

Voor eventuele andere ideeën of opmerkingen, kunnen ook hier geplaatst worden! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Die Hard & Famous Empty
BerichtOnderwerp: Re: Die Hard & Famous   Die Hard & Famous Icon_minitimezo mei 01, 2011 9:47 am

Aangezien je nogal graag een mening wilt hebben hierover, denk ik zo xd.. Reageer ik er eventjes in (aa')..

Ik vind het eigenlijk niet zo heel erg geweldig om een oorlog tussen hen te houden. Het verhaal erachter is wel gaaf, maar denk niet dat er zo verschrikkelijk veel vijandige, of actieve types in Famous voorkomen. Als mijn lol er niet af was gegaan op MH en ik hier gewoon nog actief was, zou ik er ook niet reageren met Serena omdat het gewoon niet bij haar karakter past. En misschien denken anderen er ook wel zo over Wink.
Misschien kan je eerst kijken wie van Famous er allemaal een ruzie tussen de twee wilt (nu zijn dat er twee, Ian en Kenneth) en daarna door gaan met het mini verhaallijntje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Die Hard & Famous Empty
BerichtOnderwerp: Re: Die Hard & Famous   Die Hard & Famous Icon_minitimezo mei 01, 2011 9:59 am

Lyron schreef:
Aangezien je nogal graag een mening wilt hebben hierover, denk ik zo xd.. Reageer ik er eventjes in (aa')..

Ik vind het eigenlijk niet zo heel erg geweldig om een oorlog tussen hen te houden. Het verhaal erachter is wel gaaf, maar denk niet dat er zo verschrikkelijk veel vijandige, of actieve types in Famous voorkomen. Als mijn lol er niet af was gegaan op MH en ik hier gewoon nog actief was, zou ik er ook niet reageren met Serena omdat het gewoon niet bij haar karakter past. En misschien denken anderen er ook wel zo over Wink.
Misschien kan je eerst kijken wie van Famous er allemaal een ruzie tussen de twee wilt (nu zijn dat er twee, Ian en Kenneth) en daarna door gaan met het mini verhaallijntje?

Ik geef je er gelijk in dat niet veel mensen denk aan een oorlog tussen de twee studentenverenigingen, ikzelf eerlijk gezegd ook niet. Maar aangezien Too Damned erg uitgestorven is, en er toch soms wel eens een 'oorlogje' ter sprake kwam via MSN of waar dan ook. Was het idee om zoiets te houden, wel leuk. Sommige doen daar inderdaad niet aan mee, zoals Maaike al geconcludeerd had, vooral over de meiden van Famous, en sommige wel. Het is ook geen verplichting, maar als sommige het leuk vinden om eens wat actie en spanning tussen de twee clubs te houden, dan kunnen ze zelf beslissen of ze mee doen met het topic of niet!
En ik heb het er met sommige leden van Die Hard en Famous al over gehad wie er eventueel mee zouden willen doen, vrijwel via PB of MSN! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Die Hard & Famous Empty
BerichtOnderwerp: Re: Die Hard & Famous   Die Hard & Famous Icon_minitimema mei 02, 2011 8:31 am

Ikzelf vind oorlog nogal overdreven x)
Wel kan het wat mij betreft zo zijn dat ze elkaar echt niet mogen en dat ze elkaar af en toe in de haren vliegen maar zoals ik al zei: Oorlog is overdreven O.o
Bovendien zie ik Ian bijvoorbeeld geen ruzie zoeken met Nick omdat die in het team van Basketbal zit etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Die Hard & Famous Empty
BerichtOnderwerp: Re: Die Hard & Famous   Die Hard & Famous Icon_minitimema mei 02, 2011 8:33 am

Ian schreef:
Ikzelf vind oorlog nogal overdreven x)
Wel kan het wat mij betreft zo zijn dat ze elkaar echt niet mogen en dat ze elkaar af en toe in de haren vliegen maar zoals ik al zei: Oorlog is overdreven O.o
Bovendien zie ik Ian bijvoorbeeld geen ruzie zoeken met Nick omdat die in het team van Basketbal zit etc.

Ik heb er over nagedacht, en oorlog klinkt ook wel heel erg ver gaan. Dus het is gewoon, zoals jij zegt, vaak gewoon ruziën en vechten of iets. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Die Hard & Famous Empty
BerichtOnderwerp: Re: Die Hard & Famous   Die Hard & Famous Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Die Hard & Famous
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Famous
» Famous
» Let's get famous
» Famous clubhuis (Anaheim Street 44)
» Eastern Beachstreet 69, Famous meeting

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: