Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+54
Alecia
Madison
Mike
Wyatt
Esther
Abel
Nickyta
Optimism
Steve
Zion
Regina
Eloisa
Virginia
Kenneth
Nicole
Chester
Christian
Milla
Emble
Vince
Cayla
Carter
Damian
Luciano
Xylia
Nick
Ceveriche
Kayleigh
Dwayne
Chle
Jay
Eléonore
Niels
Dave
Jimmy
Serena
Hyde
Tyler
Brandi
Ezio
Iris
Ayse
Yasmine
Malin
Sawyer
Ian
Sarah
Alice
Zane
Lyron
Emilie
Alain
Mia
Ayanna
58 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 12:24 am

Gvd, ik was bezig me kamer op te ruimen en zat even op me knieen om me kast op te ruimen. Schiet er ineens een pijnscheut door me knie en nu kan ik hem weer niet strekken Sad Dacht dat ik er eindelijk van af was, hopelijk duurt het maar even en kanik zo weer normaal lopen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 1:02 am

Goooooood morning! <3 (Ja, ben serieus pas nét wakker..)

En over opruimen en schoonmaken gesproken.. Ik ben vandaag van plan om m'n kamer op te ruimen en schoon te maken, kleren uitzoeken die ik niet meer hoef enzo.. Kasten zijn overvol o.O De helft ligt zelfs op meerdere stoelen in m'n slaapkamer.. Dat moet echt daar weg! xD
Heb net al wat spullen weggegooid van m'n bureau af wat ik niet meer wil hebben. Vooral omdat het ook echt onder een dikke laag stof zit o.O

Dus hopelijk kan ik vanavond zeggen: Oh my god, wat heb ik een schone kamer Very Happy + het feit dat ik vandaag m'n uitgeprinte A4 posters ga ophangen op de muur ;D

Dus, zo ziet mijn dagplanning eruit Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 3:07 am

Ik heb voor de eerste keer Sawyer's verleden opgetypt >=D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 3:49 am

Zo, eindelijk thuis. Ik hen weer m'n portie kleine kinderen ook weer gehad xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 4:00 am

I put my spoon in your dip.

Waarom klinken zulke zinnen toch zo vies? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole

Nicole


Posts : 552
Naam : Tutuwezen. ~

Profiel
Naam: Nicole Storey
Partner: Somebody get me through this nightmare..
Vereniging: Don't wanna. ×

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 4:28 am

Spierpijn.. Spierpijn..
Heb vandaag heel lang op de trampoline gesprongen.

Spierpijn.. TT_TT
Terug naar boven Ga naar beneden
Optimism

Optimism


Posts : 111
Naam : RAAAAAAH 8D

Profiel
Naam: Optimism Soul
Partner: XDD
Vereniging: Lijkt me geen sterk plan.. :3:

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 6:47 am

Zo.. Das alweer een tijd terug. Optimism :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 6:47 am

OMG heb zitten kleffen gisteravond .... ._. Misschien omdat de ex van Rowan steeds op een paar meter van hem verwijderd was Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickyta

Nickyta


Posts : 5

Profiel
Naam: Nickyta Elizabeth Lee
Partner: Cola please ~
Vereniging: /

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 6:52 am

Allo mensjes ~

Had al een accountje op Monica...
Eigenlijk twee.
Maar ben daar nooit actief op geweest x)
Misschien omdat iedereen zo actief was hier toen D:
Dat beetje overwelmd werd. Of zo.
Anyway;
Tutu kent me al (À)

Maar ben dus met soort van schone lei begonnen ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Optimism

Optimism


Posts : 111
Naam : RAAAAAAH 8D

Profiel
Naam: Optimism Soul
Partner: XDD
Vereniging: Lijkt me geen sterk plan.. :3:

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 6:53 am

Nickyta schreef:
Allo mensjes ~

Had al een accountje op Monica...
Eigenlijk twee.
Maar ben daar nooit actief op geweest x)
Misschien omdat iedereen zo actief was hier toen D:
Dat beetje overwelmd werd. Of zo.
Anyway;
Tutu kent me al (À)

Maar ben dus met soort van schone lei begonnen ><

Hallo. Noor. >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickyta

Nickyta


Posts : 5

Profiel
Naam: Nickyta Elizabeth Lee
Partner: Cola please ~
Vereniging: /

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 6:55 am

NEE.
Onthul mijn naam niet gelijk, jij ;x;

Vindt het juist leuk als mensen het moeten raden.
Dan kan ik ze lekker pesten.
*troll-face*

Maar nu heb je al mijn lol ontnomen ;x;
Terug naar boven Ga naar beneden
Optimism

Optimism


Posts : 111
Naam : RAAAAAAH 8D

Profiel
Naam: Optimism Soul
Partner: XDD
Vereniging: Lijkt me geen sterk plan.. :3:

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 6:59 am

Nickyta schreef:
NEE.
Onthul mijn naam niet gelijk, jij ;x;

Vindt het juist leuk als mensen het moeten raden.
Dan kan ik ze lekker pesten.
*troll-face*

Maar nu heb je al mijn lol ontnomen ;x;

Daar besta ik voor. Mijn enige doel in het leven is het leven van anderen zo verlept mogelijk maken. So ha. >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickyta

Nickyta


Posts : 5

Profiel
Naam: Nickyta Elizabeth Lee
Partner: Cola please ~
Vereniging: /

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 7:01 am

Nou dat heeft die scroll hier al gedaan.
Word er gek van o_o
Stom ding.
*trapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 8:11 am

Spoiler:

... =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole

Nicole


Posts : 552
Naam : Tutuwezen. ~

Profiel
Naam: Nicole Storey
Partner: Somebody get me through this nightmare..
Vereniging: Don't wanna. ×

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 9:04 am

Hij is en blijft geniaal. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickyta

Nickyta


Posts : 5

Profiel
Naam: Nickyta Elizabeth Lee
Partner: Cola please ~
Vereniging: /

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 9:05 am

Ik zag hem niet aankomen o_o
*facepalm*
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 9:42 am

Zo.. Dus jij vind mij sexistisch? ô.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 9:48 am

Damn... Had ik op mijn mobiel een best lange post getypt, wil ik nog een woordje toevoegen druk op het verkeerde knopje en *poef* weg post Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 9:51 am

Dat is zó mega hinderlijk en frustrerend o.Ô Ik heb dat ook zo vaak, soms gebeurt het ook meerdere keren achter elkaar, maar ik ben dan weer te koppig om er dan mee te stoppen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 11:30 am

Hmm.. Vandaag schoongemaakt, zoals ik al wou.. en wat overbodige spullen van m'n bureau weggegooid enzo. Heb slechts bureau + alle spullen die erop stonden schoon gemaakt.. serieus grondig schoongemaakt, was echt niet normaal stoffig xD En m'n pc zelf nog.. En dan morgen maar de rest van m'n kamer <3

En ik vind morgen best wel een k*tdag.. Ik zou normaal gesproken 1e 2 uur vrij hebben, examentraining rooster dus, dan 2 uur gewoon theorieles.. en daarna 4 uur praktijk. Maar het 3e uur blijkt dus uit te vallen en praktijk dus ook.. dus heb morgen maar 1 uurtje NASK. Ik haat het als praktijk uitvalt! Ik hou van Dierhouderij! (En van iemand anders, hé Sarah? xD) En ik had me zo voorbereid op morgen.. T_T

Maargoed.. kan ik dus morgen verder schoonmaken enzeuw. <3

~Truste and sweet dreams! «3 ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Optimism

Optimism


Posts : 111
Naam : RAAAAAAH 8D

Profiel
Naam: Optimism Soul
Partner: XDD
Vereniging: Lijkt me geen sterk plan.. :3:

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo apr 10, 2011 6:32 pm

Vandaag tot het achtste uur.. Lange, lange dag. Beginnen we met Duits SO+, jeeee. >.> Daarna 2 uur gym, dan A'K + geschiedenis. Laatste drie uur is Nederlands, Frans en muziek. En muziek is niet half zo leuk als het klinkt.

En dan moet ik ook nog eens de hele dag naast een bitch zitten.. -w- "OH EN NU IS ZE WEER BOOS.. ALTIJD" logisch, als je zegt dat iemand veel beter is dan mij. Nee daar word je gelukkig van :')

Nou ja, succes aan de rest >:'D Behalve de Belgen, want die hebben vakantie. Die mogen geen succes hebben vandaag. D:

Caio!
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimema apr 11, 2011 4:18 am

Optimism schreef:
Vandaag tot het achtste uur.. Lange, lange dag. Beginnen we met Duits SO+, jeeee. >.> Daarna 2 uur gym, dan A'K + geschiedenis. Laatste drie uur is Nederlands, Frans en muziek. En muziek is niet half zo leuk als het klinkt.

En dan moet ik ook nog eens de hele dag naast een bitch zitten.. -w- "OH EN NU IS ZE WEER BOOS.. ALTIJD" logisch, als je zegt dat iemand veel beter is dan mij. Nee daar word je gelukkig van :')

Nou ja, succes aan de rest >:'D Behalve de Belgen, want die hebben vakantie. Die mogen geen succes hebben vandaag. D:

Caio!

Nâh zeg, die bitch doet ook opeens weird tegen mij. Ik loop zo in dat halletje waar je naar binnen gaat vanaf het schoolplein weet je wel? Ik zie opeens die grote haardos achter me en zeg gewoon vrolijk: "Hé Kate!" Ze keek echt met zo'n chagrijnige kop mijn richting op en zei niks terug, ze glimlachte alleen heel wat vaagjes. En toen stootte ik mijn hoofd tegen de deur. T-T' En toen liep ze me gewoon voorbij zonder iets te zeggen. Púh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Optimism

Optimism


Posts : 111
Naam : RAAAAAAH 8D

Profiel
Naam: Optimism Soul
Partner: XDD
Vereniging: Lijkt me geen sterk plan.. :3:

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimema apr 11, 2011 4:21 am

Regina schreef:
Optimism schreef:
Vandaag tot het achtste uur.. Lange, lange dag. Beginnen we met Duits SO+, jeeee. >.> Daarna 2 uur gym, dan A'K + geschiedenis. Laatste drie uur is Nederlands, Frans en muziek. En muziek is niet half zo leuk als het klinkt.

En dan moet ik ook nog eens de hele dag naast een bitch zitten.. -w- "OH EN NU IS ZE WEER BOOS.. ALTIJD" logisch, als je zegt dat iemand veel beter is dan mij. Nee daar word je gelukkig van :')

Nou ja, succes aan de rest >:'D Behalve de Belgen, want die hebben vakantie. Die mogen geen succes hebben vandaag. D:

Caio!

Nâh zeg, die bitch doet ook opeens weird tegen mij. Ik loop zo in dat halletje waar je naar binnen gaat vanaf het schoolplein weet je wel? Ik zie opeens die grote haardos achter me en zeg gewoon vrolijk: "Hé Kate!" Ze keek echt met zo'n chagrijnige kop mijn richting op en zei niks terug, ze glimlachte alleen heel wat vaagjes. En toen stootte ik mijn hoofd tegen de deur. T-T' En toen liep ze me gewoon voorbij zonder iets te zeggen. Púh.

Das echt vaag o.o Jij hebt haar niks misdaan D':

Die vriendin van haar (Madelon) is wel aardig, maar ik kwam er net achter dat ze mij haat. En ik heb haar nog nooit gesproken. Ik heb alleen 'hoi' een keer gezegd en toen gelachen om een grapje en toen zei ik dat ik weg moest. o-o "Ja, Madelon mag jou niet zo.." WTF IK HEB NIKS MISDAAN D':
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimema apr 11, 2011 5:02 am

Optimism schreef:
Regina schreef:
Optimism schreef:
Vandaag tot het achtste uur.. Lange, lange dag. Beginnen we met Duits SO+, jeeee. >.> Daarna 2 uur gym, dan A'K + geschiedenis. Laatste drie uur is Nederlands, Frans en muziek. En muziek is niet half zo leuk als het klinkt.

En dan moet ik ook nog eens de hele dag naast een bitch zitten.. -w- "OH EN NU IS ZE WEER BOOS.. ALTIJD" logisch, als je zegt dat iemand veel beter is dan mij. Nee daar word je gelukkig van :')

Nou ja, succes aan de rest >:'D Behalve de Belgen, want die hebben vakantie. Die mogen geen succes hebben vandaag. D:

Caio!

Nâh zeg, die bitch doet ook opeens weird tegen mij. Ik loop zo in dat halletje waar je naar binnen gaat vanaf het schoolplein weet je wel? Ik zie opeens die grote haardos achter me en zeg gewoon vrolijk: "Hé Kate!" Ze keek echt met zo'n chagrijnige kop mijn richting op en zei niks terug, ze glimlachte alleen heel wat vaagjes. En toen stootte ik mijn hoofd tegen de deur. T-T' En toen liep ze me gewoon voorbij zonder iets te zeggen. Púh.

Das echt vaag o.o Jij hebt haar niks misdaan D':

Die vriendin van haar (Madelon) is wel aardig, maar ik kwam er net achter dat ze mij haat. En ik heb haar nog nooit gesproken. Ik heb alleen 'hoi' een keer gezegd en toen gelachen om een grapje en toen zei ik dat ik weg moest. o-o "Ja, Madelon mag jou niet zo.." WTF IK HEB NIKS MISDAAN D':

Ja inderdaad, ik vond het ook nogal vaag O.o

Ja, die Madelon ken ik ook niet echt goed ofzo maar zij leek mij ook wel aardig. Ik heb nog nooit wat tegen d'r gezegt ofzo, maar dat ga ik nu dus ook echt niet meer doen. Biatches. Tss, jij hebt ook niks gedaan! En Naoma o-o en Laura ook niks. Echt een beetje flauw gedrag hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimema apr 11, 2011 5:51 am

Ik heb zin om te posten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 21 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: