Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+54
Alecia
Madison
Mike
Wyatt
Esther
Abel
Nickyta
Optimism
Steve
Zion
Regina
Eloisa
Virginia
Kenneth
Nicole
Chester
Christian
Milla
Emble
Vince
Cayla
Carter
Damian
Luciano
Xylia
Nick
Ceveriche
Kayleigh
Dwayne
Chle
Jay
Eléonore
Niels
Dave
Jimmy
Serena
Hyde
Tyler
Brandi
Ezio
Iris
Ayse
Yasmine
Malin
Sawyer
Ian
Sarah
Alice
Zane
Lyron
Emilie
Alain
Mia
Ayanna
58 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo apr 28, 2011 12:45 am

Zo, eindelijk een keer vroeg uit. Dan gaat ik nu openen voor Daphne. =D

@Didi, ik heb niet echt zin in een topic met 3, sorry. :$
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo apr 28, 2011 6:58 am

Esther moet nog posten T.T
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo apr 28, 2011 7:16 am

Whoehoe, bijna vakantie..! Very Happy

Heb vanavond een strandfeest, ben nu m'n tas daarvoor aan het pakken.. Dan zo naar een vriendin, daar klaarmaken, naar't strand en vanavond bij haar logeren Very Happy
En morgen is er examenstunt op school, dus maar een heel kort dagje. En dan is het.. vakantieee! Very Happy
En zaterdag Koninginnedag.. =D

Haha, en het is idd beetje dood hier xd
Maar ik denk dat dat vooral komt door drukte met school enzo. Gaan we wel weer voorbij.. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alecia

Alecia


Posts : 109
Naam : 'Guess

Profiel
Naam: Alecia Morgana le Fay
Partner: BECUZ YOUR LOVE, YOUR LOVE, YOUR LOVE IS MY DRUGGG!! x
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo apr 28, 2011 7:34 am

Hmm.. eerst ff posten bij Alice op Alecia, en dan ga ik op Esther bij Ian, Nick en Kaley posten. En daarna op Jeremy al die zooi, dan op Virginia. Wedden dat ik nu alleen een post op Alecia ga maken xD Oh god, wat ben ik erg o.O

Morgen intake-gesprek op Horizon College, en naar de bibliotheek. Ohjaa! Ik zou m'n biologie-docente nog mailen voor afspraak, voor bijles o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo apr 28, 2011 8:28 am

Wat gaan jullie doen met Koninginnedag? Ik ga naar Amsterdammmm Very Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo apr 28, 2011 10:06 am

Ohja, morgen naar de dierenarts nog! Pfoe, pfoe.. En zaterdag niks doen! Ja leren voor examens! o.O En posten Razz

Dat van Esther vandaag en de rest van m'n acc's, behalve Alecia dan, dat komt morgen wel. Geen zin meer in, plus het is laat en ik moet morgen om half 9 al op staan om, om kwart voor 10 bij de dierenarts voor de deur te staan met twee 'o-zo-wanhopige-liefhebbende-naalden' honden! xD


~Truste and sweet dreams! «33 ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo apr 28, 2011 10:19 am

Ayse schreef:
Wat gaan jullie doen met Koninginnedag? Ik ga naar Amsterdammmm Very Happy.

Oeh leuk! Ga naar het Museumplein dan, zie ik je misschien nog tussen al die honderdduizenden mensen! Cool
Ik weet niet eens hoe je er uit ziet, maar als ik je zie weet ik natuurlijk meteen dat jij het bent! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo apr 28, 2011 10:37 am

Ik ga ook naar Museumplein. Very Happy
Uhu, yeah right. 8D

EDIT (ochtend): Wauw, ik heb echt debiele katten xD. De ene zit op m'n schouder en de ander ligt op m'n arm. =3
Bluh, ik hoop dat vandaag de examenstunt is, ben ik lekker vroeg uit. Docenten beweren dat 'ie niet morgen is, maar dat zeggen ze altijd en dan is er juist een examenstunt. 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 3:38 am

Ayse schreef:
Wat gaan jullie doen met Koninginnedag? Ik ga naar Amsterdammmm Very Happy.

Veel plezier Wink
Ik ga helemaal niks doen, al hoe wel ben bij een vriendin ze geeft vanavond haar feestje en dan blijven we daar gezellig met ze alle slapen Very Happy Nog een dag weinig slaap, gister ook al. Maar schoolfeest was echt super leuk :'D Jammer dat we normaal schatjes (café waar et was) niet in mogen Rolling Eyes 21+

Ik denk trouwens ook wel dat het hier wat drukker word, er zijn aardig wat mensen die dit jaar examen doen en mensen die het gewoon druk met school hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 3:45 am

Bluh, wil ik openen voor Daphne.. Krijg ik ineens vet veel hoofdpijn, dus ik lig weer in m'n bed. --" Daarom praat ik ook niet terug, Didi. Razz Maar ik moet en zal openen, anders kan ik pas maandag weer openen xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 4:03 am

Geeft niet hoor Esmée *hoopt dat ze het goed schrijft* Als et niet lukt wacht ik wel tot maandag, ik kan zelf vandaag trouwens ook niet meer reageren Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 6:00 am

Je schrijft het goed! Very Happy Nee vandaag gaat wel lukken, ik zet eerst even wat nummers op de iPod van mn vader en dan gaat ik verder met mn post!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 6:19 am

Wat een piepzooi! Had ik net een post getypt bij Christian en Mac, druk ik op verzenden... Valt MH uit. Echt stom, want ik ging beetje lopen kloten, site opnieuw refreshen enzo.. En toen hij uiteindelijk weer laadde, was m'n post weg! Dus nu moet ik 'm weer opnieuw typen... Geen zin in, maar toch doe ik het Razz Dus nu heb ik alles al gehad op Alecia, nu na deze post ook op Esther. Daarna op Virginia 2 topic's volgens mij, en daarna op Jeremy! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 7:05 am

Yeeey, en dan kan ik met he weergaan posten. Ik ga hem ook maar weer tot leven moeten wekken xD, en de rest voor jullie post ik morgen waarschijnlijk in de avond denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 9:17 am

Ik moet eigenlijk Sawyer posten, maar daar heb ik geen zin in. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 9:29 am

Hmm ik ga binnenkort maar weer eens een post met Ty doen, ik maak er wel van dat ie op vakantie geweest ofzeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 9:48 am

Je 'moet' nog bij Ayanna posten. >=D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 10:01 am

I know, kunnen we niet nieuw topic doen anders? Ik kan nooit zo goed in een 'oud' topic posten :$ .
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 10:11 am

Is ook goed. :'D Open jij maar dan. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 10:16 am

Ugh... Haha nou okay dan, omdat ik ook aan de beurt was in dat andere topic!

But what happened? (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 10:26 am

Yay! =D
In het topic? Nouja, ehm, ze hebben die 'pauze' gehad toch. Razz Of bedoelde je dat niet? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 10:30 am

Haha okay, ik zal zo beginnen, maar weet niet of ie vanaaf nog af komt!
I'll try ^^ .
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 10:32 am

Hè gelukkig, ik ben niet zó blond. :')
Hm, ik zou nu mijn bed moeten opzoeken.. Want ik ga morgen naar Amsterdam en mn vader wil vrij vroeg weg.. Dus dan moet ik rond half 10/10 uur opstaan. En ja, dat is vroeg voor mij. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 10:59 am

Hmmm.. bíjna overal gepost op Virginia. Bij Esther heb ik alles afgerond, clubhuis moet nog héél effies wachten op Nick en Christian enzo. Op Alecia heb ik gepost. Dus nu nog volgens mij 2 topic's op Virginia, en dan nog paar topic's op Jeremy. Nu zal ik nog proberen één topic, of toch stiekem twee, te doen op Virginia. En dan morgen Jeremy! Very Happy

Dan ben ik éindelijk na al die tijd klaar om alles bij te houden. Pfoe, ben ik ff blij! Very Happy Dus hierbij zeg ik alvast welterusten en slaap lekker!

~Truste and sweet dreams! «33 ♥️

PS. Ik ga géén koninginnedag vieren, dus ik kan lekker doorposten. Nee, ik vier nooit die feestdag. Het is morgen gewoon een doodgewone zaterdag voor mij! Razz

PPS. Dit is mijn 1500e post! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimevr apr 29, 2011 11:02 am

Ayse schreef:
Hè gelukkig, ik ben niet zó blond. :')
Hm, ik zou nu mijn bed moeten opzoeken.. Want ik ga morgen naar Amsterdam en mn vader wil vrij vroeg weg.. Dus dan moet ik rond half 10/10 uur opstaan. En ja, dat is vroeg voor mij. xD

Veel plezier morgen! &hij staat!


@Virginia; goed dat je al je topics hebt gedaan ^^ &How's your puppy?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 30 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: