Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Let's date

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Let's date  Empty
BerichtOnderwerp: Let's date    Let's date  Icon_minitimema aug 16, 2010 4:11 am

'Kom nou mee Jazz! Dit word super gaaf!' schreeuwde Liz in Jazlyn's hoor. Ze werd meegetrokken door haar vriendin naar buiten. Ze had vaag iets over "speeddaten" voor het gala gezegd. Eerst wilde Jazlyn er niks van weten maar uiteindelijk vond ze het wel grappig. Ze liet zich meeslepen door Liz en zag een ander meisje aan een grote tafel zitten met een stapel formulieren. Wat waren ze van plan? Ze schudde lachend haar hoofd toen Liz haar op de middelste stoel werkte en voelde het rood fluwelen kleed van de tafel over haar blote huid aaien. 'Jullie zijn echt gek.' zei ze lachend. Het andere meisje stelde zichzelf ook voor en legde een paar formulieren voor Jazlyn en Liz neer. 'Zo .. nu maar opzoek naar een date girls!' zei ze lachend. Ze pakte een soort megafoon en ging op haar stoel staan. 'Hé boys, heb je nog geen date en zie je een van deze 3 leuke dames wel zitten, kom dan hierheen en begin een praatje. Misschien vind je zo wel de ware date.' schreeuwde ze erdoor heen. Ze ging weer op haar stoel zitten en legde de megafoon naast de tafel neer. Jazlyn begon hard te lachen en zag wat jongens aarzelend op de tafel afkomen. Er stonden 3 stoelen voor de tafel. Ze konden kiezen voor het meisje, Jazlyn of Liz. Een jongen die zichzelf erg stoer vond nam plaats tegenover Liz die meteen een praatje begon. Na een tijdje meldde zich ook een jongen bij het andere meisje en was de stoel tegenover Jazlyn alleen nog vrij. Ze fronste en hing verveeld over de leuning van haar stoel heen. Speeddaten was niks voor haar, wel leuk uitgevonden maar niet voor iedereen bedoeld waarschijnlijk..

(Eerst mag Matt posten gnagna).
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Posts : 281
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

Let's date  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's date    Let's date  Icon_minitimema aug 16, 2010 4:33 am

Matt kreeg al spijt zodra hij de zaal binnenliep. De stem van een vrouw galmde door de zaal, vragend of de jongens aanwezig in de zaal een van de drie meisjes wel zagen zitten. Hij fronsde; een homo had hier nog meer kans om te slagen op een leuke date. Waar waren de meisjes? Het waren er zo weinig!
Hij had vanavond gekozen voor een witte blouse, lichtgrijs dun gestreept, die halflange mouwen had. Halverwege zijn bovenarm stopte de blouse en was hij slordig opgerold, de rest was bedekt met een donker shirt tot halverwege zijn onderarm. Hieronder droeg hij een donkere jeans van Diesel, en een paar witte Nikes. Hij had geen hoge dunk van zichzelf, maar vond dat hij er redelijk goed uitzag.
Er stonden nog een paar tafels, waarschijnlijk voor nog meer meisjes -als die al zouden komen- die zich aanboden om mee te speeddaten. Waarom was het niet andersom? Waarom waren de jongens niet in de minderheid? Hij beet twijfelend op zijn lip, en liet zijn blik langs het gezelschap glijden. Er zat een groot aantal sukkels tussen, maar ook een groot aantal jongens die de meisjes aantrekkelijk konden noemen. Hij maakte geen schijn van kans, en besloot op het moment dat hij de deur van de ruimte opende dat hij toch alleen ging naar het Gala. Wat maakte het ook uit.
De stoel tegenover een blondharig meisje was nog vrij, aan welke hij plaats nam. Het eerste wat hij opmerkte waren haar opvallende groene ogen, ze waren mooi. Hij keek er een kort moment naar en richtte zijn blik hierna op zijn in elkaar gevouwen handen. "Ik euhm.. Heb hier eigenlijk niet zo'n ervaring mee, zoals hij misschien heeft." grijnsde hij, waarna hij een kort knikje gaf naar de jongen die tegenover Liz was gaan zitten, "Maar we kunnen het op zijn minst leuk hebben." glimlachtte hij hierna hoopvol. Het meisje zag er niet echt uit alsof ze het leuk vond hier..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Let's date  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's date    Let's date  Icon_minitimema aug 16, 2010 4:55 am

Er waren een paar jongens die elkaar naar de stoel tegenover Jazlyn duwde maar uiteindelijk in de rij gingen staan bij Liz of het andere meisje. Verveeld staarde Jazlyn naar de lege stoel voor haar toen er plots iemand ging zitten. Ze bestudeerde hem met haar groene ogen en glimlachte vriendelijk. Hij zag er leuk en goed verzorgd uit. Ze luisterde naar wat hij zei en schudde lachend haar hoofd. 'Geloof me, ik weet niet eens wat me overkomt nu. Ik word gewoon op deze stoel neergekwakt door mijn vriendin, om vervolgens op jongens te wachten.' zei ze lachend. Ze keek naar de rij die zich had gevormd achter de stoel van Liz. 'Ik ben niet zo geliefd denk ik. Ze durven me niet aan.' ging ze lachend verder. Ze kon de glimlach op haar gezicht niet laten verdwijnen. Dit hele gedoe was zo grappig en gênant. Ze ging rechtop zitten en schoof haar shirtje goed. Haar blik viel op het stapeltje papier dat voor haar lag. Ze las de vragen en kuchte een keer. 'Misschien is het de bedoeling dat ik de vragen van dit formulier aan je stel?' zei ze lachend. Ze pakte het blaadje op en las de eerste paar vragen. 'Doe je een sport hier op Monica?' vroeg ze aarzelend. Ze sloeg haar ogen neer en begon te lachen. 'Oke dit is onzin, ik ga waarschijnlijk toch alleen naar het gala.' zei ze tegen de jongen. 'Ik heet trouwens Jazlyn.' zei ze in haar lachbui. Ze wierp een blik op Liz en het andere meisje en zag de jongens langzaam uit de rij verdwijnen. Ze wilde liever gewoon met één iemand praten. Iemand waarmee ze lol kon beleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Posts : 281
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

Let's date  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's date    Let's date  Icon_minitimema aug 16, 2010 5:15 am

Het leek alsof Jazlyn met haar verveelde uiterlijk een afschrikker was voor andere jongens, wat hij niet begreep. Zijn eerste indruk van haar was een goede; hij kon met haar lachen en ze was aardig. Hij liet zijn blik glijden over haar gezicht, haar haren en haar shirtje, maar kon ook niets in haar uiterlijk bespeuren wat een jongen lelijk aan haar zou vinden. "Ah, dat komt me bekend voor." zei hij met een grijnsje, waarna hij met zijn hand door zijn haar ging. Hij had vroeger, toen hij een jaar of 15 á 16 was, een vriend die hem ook altijd de meest gekke dingen liet doen. Op dat moment was het verschrikkelijk gênant maar later kon hij er wel om lachen. Hij was zijn vriend dankbaar, het was jammer dat hij moest verhuizen.
Hij moest lachen toen ze de vragen op het papier oplas, welke enorm crappy vragen waren. Ze waren onzin, en het was waarschijnlijk beter wanneer ze zelf een gesprekje zouden beginnen. "Ik zit niet op een sport hier, ik surf in mijn vrije tijd." antwoordde hij toch maar, hoewel hij het nut er niet echt van in zag. "Ik ben Matt, ben nieuw hier op school." glimlachtte hij, waarna hij even naar de jongens achter hem keek die als een stelletje hyperactieve pinguins aan het dringen waren voor de drie meisjes voor hen. "En als ik eerlijk moet zijn.. Ik háát gala. Ik heb nooit een date, ben te bang om mooie meisjes te vragen en afgewezen te worden, en zal waarschijnlijk uitgelachen worden wanneer ik de lelijke vraag. Ik ga er eigenlijk nooit heen." bekende hij met een grijnsje, waarna hij Jazlyn afwachtend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Let's date  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's date    Let's date  Icon_minitimema aug 16, 2010 5:40 am

Toen Matt antwoord had gegeven op haar vraag legde ze het blaadje weerop de stapel en schoof het opzij. Die vragen waren zinloos, de onderwerpen kwamen vazelf wel aan bod. Ze ontspande wat en kwam weer tot bedaren met lachen. 'Surfen is echt gaaf. Ik heb het ooit geprobeerd maar het is nog nooit gelukt.' meldde ze. Ze schudde haar hoofd langzaam en keek weer met haar groene ogen in die van Matt. Ze waren mooi en oprecht. Ze vond het altijd vreemd hoe ze de ogen van een ander benaderde. Het kwam meestal omdat ze zelf erg groene ogen had die altijd als eerste de aandacht van iemand trokken. Toen Matt zei dat hij nieuw was glimlachte ze begripvol, 'Ik ben hier ook nog niet zo lang hoor.' merkte ze op. Ze zag dat er steeds veel beweging was bij de meisjes naast haar. Ze wezen de jongens een voor een af, waarschijnlijk om hun uiterlijk. Ze keek weer naar Matt en wist dat niemand hem ooit zou afwijzen om zijn uiterlijk. 'Ik haat gala's ook zei ze verrast. En ik weet zeker dat jij niet snel afgewezen word hoor.' glimlachte ze. Ze luisterde naar zijn verhaal en kon zich er best in verplaatsen. 'Dan moet je mij maar niet mee uitvragen. Of ik zal jou niet mee uitvragen want dan word je vast uitgelachen omdat ik zo lelijk ben.' zei ze quasi-serieus. Ze sprak bijna nooit goed over zichzelf, ze vond zichzelf niet zo bijzonder .. Liz bijvoorbeeld was veel mooier met haar blauwe ogen en haar blonde haren. Ze keek even triest naar de tafel maar toverde weer een kleine grijns op haar gezicht. 'Ik was ook niet van plan om te gaan. Ik kan nooit aan een date komen .. maar ze stonden erop dat ik zou speeddaten.' grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Posts : 281
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

Let's date  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's date    Let's date  Icon_minitimema aug 16, 2010 6:53 am

"Het is niet moeilijk zodra je het een beetje leert. Misschien kan ik je de basisdingen leren?" stelde hij voor om te doen. Hij wist in ieder geval zeker dat je met Jazlyn geen enkele pijnlijke stiltes had, de stiltes waar hij zo'n hekel aan had. Het moest eerst wat beter weer worden, of in andere woorden gezegd; slechter weer. Zodra er een storm op komst waren werden de golven wilder, heftiger, hoger.. Hij had zin om op dit moment in zijn auto te stappen en naar het strand te rijden, maar wist dat dat er een beetje gek uit zou zien.
"Jij die niet aan een date kan komen? Waarom? Ben je té grappig, té aardig of té mooi?" grijnsde hij. Het was niet bedoeld als een hopeloze flirt, hij was gewoon meer verbaasd omdat ze geen dates kon krijgen. Iedere jongen die dit meisje liet lopen of niet eens zou zien staan moest vast blind zijn..

[Sorry, beetje kort.. maar moet nu weg Shocked!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Let's date  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's date    Let's date  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's date
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lets go the mall ;D
» (Bedenk een titel en win een date met Tease!!)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Outside-
Ga naar: