Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Tylor en Jasmine

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tylor

Tylor


Posts : 122

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

Kamer van Tylor en Jasmine Empty
BerichtOnderwerp: Kamer van Tylor en Jasmine   Kamer van Tylor en Jasmine Icon_minitimedo feb 10, 2011 7:04 am

Tylor deed de deur open van zijn nieuwe kamer. Het zag er in eerste instantie nogal kaal uit. Maar dat was logisch tenslotte was het net leeggeruimd. Tylor liep naar zijn 'kamer'. Het slaapvertrek was namelijk één kleine huiskamer. Één klein wc. En twee kleine slaapkamers met een bed. Aangezien het een gemixte kamer was daardoor was het niet één geheel. Hij liep naar zijn bed en ging er op zitten. Hij staarde even naar de muur en dacht na. Niet over belangrijke dingen maar meer over de kleine dingetjes. Zoals wat hij vandaag had gedaan. Na een paar gedachtespinsels besloot hij zijn spullen uittepakken. Hij pakte als eerste zijn posters uit. Één poster was van een auto, een porche. De andere twee posters waren van meiden, die niet veel aan hadden maar wel net genoeg zodat er eigenlijk geen 'privé' delen te zien waren. Dat hoorden gewoon op een mannen kamer vond Tylor. Dus ging hij de posters ophangen. Nadat hij dit had gedaan kwam hij erachter dat één van de posters nogal scheef hing. Ach dat zou hij later wel weer goed hangen! Hij pakte hierna zijn kleren uit. Zijn 'awesome' kleren zoals Tylor zijn kleren zou beschrijven. Hij legde het in de kast die er stond. Wat moest Tylor hierna eigenlijk uitpakken? Hij had eigenlijk al geen zin meer om nog iets uittepakken. Dus besloot hij te wachten op zijn kamergenoot. Het was namelijk zo dat zijn kamergenoot er ook zou zijn/komen. Dus was Tylor wel benieuwd. Hij had zich ingeschreven in de gemix'te kamers dus misschien kreeg hij wel een meisje te gast. Hij vond gast leuker klinken dan kamergenoot. Het kon ook nog wel zijn dat hij een jongen kreeg als gast maar het maakte eigenlijk vrij weinig uit. Jongens kon hij het vaak wel goed mee vinden, meiden waren daarnaast iets aantrekkelijker, wat logisch is als je hetero bent, en daar kon hij het ook goed mee vinden. Het moest alleen wel iemand zijn waar hij goed mee op kon schieten. Niet een te nerd van een jongen. Of een meisje die hartstikke betweterig was en totaal tegenovergesteld was als hem. En dan ook nog eens zeer lelijk was! Dan was het al helemaal een ramp eigenlijk.

Hij verliet even de kamer om wat drinken te halen, heel erg slim dat Tylor was liet hij de deur open. Iets verder in de kamer stond al een drankautomaat. Eens kijken wat er in zit. Dacht Tylor. Cola, fanta, Aquarius en dr. pepper. "Moeilijke keuze"Mompelde Tylor. Toen nam hij een fanta. "Dan deze maar."Zei Tylor tevreden terwijl hij het fantaflesje pakte. Hij moest er voor een beetje bukken. Direct maakte hij het flesje open en dronk een slok eruit. Toen wilde Tylor weer terug lopen naar zijn kamer. Toen hij eenmaal weer in de deur opening stond. Vroeg hij zich af of er al iemand was of dat zijn kamergenoot nog kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmine

Jasmine


Posts : 56
Naam : Claire

Profiel
Naam: Jasmine Moore
Partner:
Vereniging:

Kamer van Tylor en Jasmine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Tylor en Jasmine   Kamer van Tylor en Jasmine Icon_minitimedo feb 10, 2011 7:38 pm

Zuchtend liep Jasmine door de gang. Heen, op zoek naar haar kamer. Eigenlijk was ze wel benieuwd naar haar kamer genoot. Ze had zich voor een gemixte kamer ingeschreven, dus het kon best zijn dat ze bij een jongen op de kamer belandde. Haar koffers waren zwaarder dan verwacht, ze had waarschijnlijk teveel troep meegenomen; je hebt geen 6 mascara's nodig en die 4 extra lipglosses? Overbodig. Toch nam ze het mee, gewoon omdat dat zij was. Toen ze haar kamer zag was ze blij, maar er kroop ook een gevoel van zenuwachtig zijn door haar heen. Wat als haara kamergenoot een überhaupt verbrekend meisje was, of misschien wel een iets overs*kste jongen? Dan baal je, en hard ook, zoals zij zelf altijd zei. Haar koffers zette ze op de grond naast de deur en langzaam opende ze de deur. Met haar hoofd om de hoek keek ze of er al mensen aanwezig waren, maar toen dat net bleek gooide ze de deur helemaal open en schoof haar koffers naar binnen. Ze sloot de deur en draaide zich om, waarna ze tot de conclusie kwam dt haar kamergenoot een jongen was; een poster van een auto en twee van half blote meisjes. Ze was nu eigenlijk wel wat nieuwsgierig geworden naar haar kamergenoot, maar besloot te wachten tot hij terug kwam en ze begon daarom maar met spullen uit pakken. Eerst de jurkjes en broeken, daarna de shirtjes en schoenen. De kasten waren niet Al te groot , waardoor de helft van haar schoenen niet op de onderste plank paste, doordat haar broeken daar al lagen. Tijdens het uitpakken dwaalde Jasmine's gedachten
af naar haar kamergenoot; hij zou vast wel aardig zijn. Plots werd de deur open gegooid en Jasmine keek om.
Er stond een jongen in de deuropening, waarschijnlijk haar kamergenoot. Ze haalde haar hand door haar haar toen ze naar hem toe liep en stak haar hand uit en zei met een glimlach; "Jasmine Reynolds" bij wijze van voorstelling en wachtte daarna af wat zijn naam was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tylor

Tylor


Posts : 122

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

Kamer van Tylor en Jasmine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Tylor en Jasmine   Kamer van Tylor en Jasmine Icon_minitimevr feb 11, 2011 7:26 am

Tylor zag zijn kamergenoot nu voor het eerst. Het was een mooi blond meisje vond Tylor. Ze stak vrij snel haar hand uit en glimlachte terwijl ze zich voorstelde. "Tylor Stinson."Zei Tylor, ook tylor zei dit met een glimlach. "En? Hoe vind je onze kleine mooie ruimte?"Vroeg Tylor daarna. Hij probeerde ondertussen het karakter van Jasmine inteschatten. Hij had eigenlijk nog geen idee. Ze kon een grote slet zijn of juist een keurig meisje. Het was nog een beetje moeilijk inschatten. Toch was zijn eerste indruk wel positief van Jasmine. De glimlach en hoe ze zich voorstelde beviel Tylor wel. Hoewel aan de andere kant wist hij nog niet veel over zijn nieuwe kamergenoot. Hij bedacht voor zichzelf grappige eigenschappen. Waaronder, shopaholic, perfectionist, neuroot en een hyperactief kind. Hij was benieuwd of één van deze dingen klopte. "Nu we toch kamergenoten zijn, moet ik wel iets van weten!"Zei Tylor waarna hij een vraag zou gaan stellen. "Bijvoorbeeld. In welke klas zit je eigenlijk? En doe je toevallig nog aan sporten ofzo?"Vroeg Tylor. Daarna besloot hij eventjes niets te vragen. Hij probeerde slechts inteschatten. Hij schatte namelijk Jasmine van zijn leeftijd. Misschien jaartje ouder of jonger. Verder wist hij niet of ze sporten deed. Misschien voetbal en cheerleaden. Dat vond hij de sporten die het meest bij Jasmine paste. Tenminste Cheerleaden zag Tylor als een sport..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmine

Jasmine


Posts : 56
Naam : Claire

Profiel
Naam: Jasmine Moore
Partner:
Vereniging:

Kamer van Tylor en Jasmine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Tylor en Jasmine   Kamer van Tylor en Jasmine Icon_minitimevr feb 11, 2011 10:35 am

Terwijl de jongen, zojuist voorgesteld als Tylor, diep na bleek te denken, probeerde Jasmine zijn karakter een wetje in te schatten. Aardig of juist gemeen? Ontzettende flirt of heel verleen? Het was moeilijk in te schatten, vond ze, dus besloot ze om er later maar eens over te beginnen. Zijn eerste vraag, wat Jasmine van het vertrek vond, beantwoordde ze met dat het ietsjes klein was, maar dat ze er wel in kon leven, daarna stelde Tulor aan haar de vraag wat voor sporten ze deed en in welke klas Jasmine zat, waarop ze antwoordde: ik zit in 11A, en doe aan cheerleaden. ze besloot om gelijk maar verder over zichzelf te vertellen, zodat hij maar gelijk alles van haar wist. ik ben 16 jaar en ik ben geboren in Los Angeles, maar heb bijna mijn hele leven gewoond in Parijs vertelde ze hem, en bespeurde bij zichzelf een klein Frans accentje, wat ze soms nog had. Het wonen in Parijs ha haar taal wel wat beïnvloed, maar gelukkig niet zo veel dat het accent duidelijk te horen was. en vertel jij eens wat over jezelf zei Jasmine tegen Tylor, die tegenover haar stond, en glimlachte. je bent auto- en meisjes fan, zie ik? zei ze er plagend achteraan, met een knik naar de posters op de muur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tylor

Tylor


Posts : 122

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

Kamer van Tylor en Jasmine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Tylor en Jasmine   Kamer van Tylor en Jasmine Icon_minitimezo feb 13, 2011 5:02 am

Jasmin zei dat ze in 11A zat en dat ze ook een cheerleadster was. "Aha, toevallig. Ik ben dan één van je klasgenootjes. Maar ik ben dan natuurlijk wel het meest geweldige klasgenootje."Zei Tylor niet helemaal serieus arrogant. Ze verteld verder dat ze 16 jaar was en dat ze van Frankrijk kwam. Dus dat was dat lichte accent! Tylor had totaal geen verstand van allerei soorten accenten en meestal vielen ze eigenlijk nog geen eens op. Maar nu ze zei dat ze in frankrijk had gewoon herkende hij een soort frans accentje in haar toon. Hoewel het nauwelijks opviel. Daarna vroeg ze of Tylor iets aan haar wilde vertellen. Waarna ze er iets plagerigs achter voegt."Ik ben niet zo een grote auto's fan hoor. Maar van mooie auto's houd ik wel. Eigenlijk hetzelfde als bij meisjes. En tja, wat valt er over mij te vertellen. Nou ik ben een jaartje ouder, 17 namelijk. Daarnaast ben ik geboren in Los Angeles en heb daar de rest van mijn leven eigenlijk gewoont. Ook ben een honkbal speler. Maar andere sporten vind ik ook geniaal om te doen. Hoewel ik volgensmij niet kan cheerleaden, dus misschien kun jij mij dat eens leren?"Zei Tylor met glimlach. "En ben jij nog ergens anders fan van? Of heb je toevallig ook geen posters om de kamer in terichten?"Vroeg Tylor daarna aan Jasmine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Tylor en Jasmine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Tylor en Jasmine   Kamer van Tylor en Jasmine Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Tylor en Jasmine
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Logan en Jay
» Kamer van Hayley en Dan
» Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203
» Max' Kamer
» Kamer van Amy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: